Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ik heb al die tijd veel lol gehad in het spelletje, ik ga ook nog gewoon tot vrijdagavond door. Lost2, bedankt voor de vele vermakelijke acties!
    Zeegevecht bij Druivensap
    (16.09.2015 11:21:34)
    Hannibal[Lost2] uit Druivensap
    vs
    Joffer[-DZ-] uit Polis, Wijn2, Wijn1

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Vuurschip.............................42(-18)
    Stoomram...............................0(-12) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen................................-288 - Generalen..............................-111.6
    Aanvalspunten.............................279 - Verdedigingspunten........................720
    Schade..................................14400 - Schade...................................5580
    Schadeverdeling...........................72% - Schadeverdeling...........................28%

Winnaars: Joffer[-DZ-]

Verliezers: Hannibal[Lost2]

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (16.09.2015 10:51:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van Hannibal[Lost2] is actief. (16.09.2015 10:51:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (16.09.2015 11:04:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van Hannibal[Lost2] is actief. (16.09.2015 11:06:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (16.09.2015 11:15:24)

Het wonder Hephaistos smederij' van Hannibal[Lost2] is actief. (16.09.2015 11:21:34)

Hannibal[Lost2]'s leger werd volledig vernietigd.

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
  • Zeegevecht bij Zwavel 1 Gor
    (16.09.2015 0:41:53)
    Pieterr[-DZ-] uit Polis
    vs
    DirkieBD[Lost2] uit Zwavel 1 Gor

Ramschip.............................112(-32) - Ramschip.............................15(-177)
    Vuurschip.............................10(-26) - Vuurschip.............................0(-173)
    Stoomram...............................80(-0) - Stoomram...............................0(-19)
    Rakettenschip.........................19(-26) - Rakettenschip..........................0(-15)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............550(-0)
    Ballonendrager.........................30(-0) - Ballonendrager........................30(-10)
    Tender.................................30(-0) - Tender................................140(-0)
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Generalen.............................-1049.2 - Generalen.............................-3113.6
    Aanvalspunten............................7784 - Verdedigingspunten.......................2623
    Schade..................................52460 - Schade.................................155680
    Schadeverdeling...........................25% - Schadeverdeling...........................75%

Winnaars: Pieterr[-DZ-]

Verliezers: DirkieBD[Lost2]

Het wonder Hephaistos smederij' van Pieterr[-DZ-] is actief. (16.09.2015 0:26:53)

Zeegevecht bij bianco carara
    (16.09.2015 6:16:28)
    Pieterr[-DZ-] uit Polis, Lichtenvoorde, Zwavel 1 Gor
    vs
    kooiboy2[Lost2] uit bianco carara

Ramschip............................945(-109) - Ramschip..............................0(-823)
    ............................................. - Ballista schip.........................0(-43)
    Vuurschip.............................17(-29) - Vuurschip.............................0(-221)
    Stoomram..............................586(-5) - Stoomram...............................0(-62)
    Rakettenschip.........................32(-84) - Rakettenschip..........................0(-19)
    Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............35(-0)
    Ballonendrager........................168(-0) - Ballonendrager........................24(-18)
    Tender.................................90(-0) - Tender.................................25(-0)
    Mortier schip.........................210(-0) - .............................................
    Generalen.............................-3196.8 - Generalen.............................-8301.6
    Aanvalspunten...........................20754 - Verdedigingspunten.......................7992
    Schade.................................159840 - Schade.................................415080
    Schadeverdeling...........................27% - Schadeverdeling...........................73%

Winnaars: Pieterr[-DZ-]

Verliezers: kooiboy2[Lost2]

Het wonder Hephaistos smederij' van Pieterr[-DZ-] is actief. (16.09.2015 6:16:28)

• 3 maanden oorlog.
    ja ik zei al dat jullie een lange adem moeten hebben.

natuurlijk heb ik ook wel een weerwoord op je verhaal.

als eerste 95% van Lost2 komt niet op het forum en daarmee is er voor de buitenwereld natuurlijk een eenzijdig verhaal.
    ja wij hadden veel meer kunnen reageren op het forum om het tegendeel te bewijzen,maar wij hebben er voor gekozen om niet mee te gaan in de manier waarop jullie ook een oorlog willen voeren op het forum.

ja het klopt ,dat lost wat leden is kwijtgeraakt,maar ook erbij heeft gekregen.
    net als jullie,ik heb mensen met multi's zien komen en gaan,als je het allemaal bij elkaar optelt denk ik dat jullie een groter verloop hebben gehad in leden.

daarnaast hebben de leden van DZ zeeën van tijd. van s'ochtends vroeg tot diep in de nacht.
    terwijl de meeste Lost leden werkend zijn en dus vaak alleen in de avond wat uurtjes te besteden heeft.

maar kijk ik op dit moment naar de AP en VP en tel ik dit bij elkaar op zijn de cijfers toch in het voordeel van Lost2
    de plunders zijn in jullie voordeel,maar Lost2 is niet uit op plunders in een oorlog. gewoon een beetje knokken is genoeg voor ons

vervolgens wat je bv nergens terug leest is dat bv DZ Lost2 geen pp score gunde en omdat ze dit zelf in eerste instantie niet aankonden hulp van buitenaf er voor heeft ingeschakeld...ach het was maar 1 ronde zeggen ze dan..ik zie het als !/3 van de tijd dat de oorlog duurde.
    een actie die niet goed viel,binnen lost niet en ook andere allianties.
    ik geef dit als voorbeeld er nog veel meer gebeurt.
    dat zegt dus een hoop op de manier dat jullie oorlog willen voeren.

het gezeur van jullie om de kolos..kom op zeg. jullie kiezen voor continu heph en wij niet,dus waarom mogen wij dat wonder niet gebruiken.
    het is een wereld uitvinding in mijn ogen.
    ontlopen en ontwijken ,ja dat wil wel eens gebeuren als je niet zo veel tijd te besteden hebt als je tegenstander.
    maar daarnaast heb ik het jullie ook zo veel zien doen en altijd hadden jullie een goeie reden...bedtijd ,vuurtjes op,ect ect.
    en van onze kant is het zwak als het gebeurde.

daarnaast nog een laatste woord en dan reageer ik niet meer in dit topic.
    jullie gaan niet reageren op uitlokking en sneren die wij eventueel zouden posten.

LEES dit topic eens goed terug..jullie doen niks anders en ja wij mogen het weer niet.
    en jullie kennende zal dit verhaal van mij wel weer onderuit worden gehaald.

conclusie..DZ dacht even over Lost heen te walsen en een overgave binnen enkele weken te ontvangen.
    viel dat even tegen.....

:GM:

P.s het is maar een spelletje...iets wat aan jullie kant nog wel eens vergeten wordt.

Lost2 - Ex Opper Dwerg,nu een volgschaap

• Hier wil ik toch ook even iets op zeggen; al weet ik dat voor velen mijn mening niet gaat boeien..

Ten eerste wil ik beide allianties proficiat wensen om het zo lang (3! maanden) uit te houden. :br50:
    Ten tweede moet ik LOST2 gelijk geven ivm de verhouding tussen AP en VP, dit wil echter niet zeggen dat LOST2 de betere alliantie was.. DZ heeft veel meer gevechten gewonnen, meer geplunderd etc, terwijl lost2 gebruik gemaakt heeft van een heel aantal kolossen, wat een oorlog natuurlijk kl*te maakt en ze hebben ook vaak gevlugd (wat ik heb kunnen afleiden uit de gr's natuurlijk)
    Ten derde wil ik zeggen dat vooral pieter ervoor gezorgd heeft dat DZ gewonnen heeft... Hij heeft bijna de helft van de AP (400k) terwijl de rest van DZ pas te vinden is na de 40ste plek met nog geen 100k AP...

Enfin, doet er nu eigenlijk niet veel toe...

Proficiat aan DZ met de overwinning tegen LOST2,

Proficiat aan LOST2 om het 3 maanden uit te houden tegen toch heel wat ervaren spelers van DZ

Beide succes in volgende oorlogen! :goika:

Mvg,

Swiftor
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
  • Swiftor wrote:

Ten derde wil ik zeggen dat vooral pieter ervoor gezorgd heeft dat DZ gewonnen heeft... Hij heeft bijna de helft van de AP (400k) terwijl de rest van DZ pas te vinden is na de 40ste plek met nog geen 100k AP...[/size]
    Swiftor
    Dat doe je de rest van -DZ- véél te kort, Swiftor. Want vooral in het begin/halverwege van de oorlog was de activiteit binnen -DZ- erg hoog, maar dat blijkt nu uiteraard niet meer uit de huidige cijfers. De cijfers waar ik het over heb, zijn overigens nog wel te vinden, voor de geïnteresseerden.
  • Bij deze feliciteer ik -DZ- met het winnen van de oorlog. Ik moet zeggen dat jullie ook de eer bij jullie zelf hebben gelaten om te stoppen en geen spelers het spelplezier te ontnemen :thumbsup:

@Hannibal zoveel heeft PP toch niet met het uitvechten van een oorlog die met legers worden uitgevochten. Het piratenspel lijkt mij gewoon een tactisch spel daarbuiten waarin je van alles kan doen omdat te winnen. Verder heb ik de indruk gekregen dat jullie ook druk zijn met andere allianties te kapen dus volgens mij is dit helemaal niet zo'n ramp als je het doet lijken. En je kan wel zeggen van "gemiste goederen" maar je mist helemaal niks, je krijgt aan het einde van de ronde goederen als je in de top 50 staat, sta je dat niet, dan verdien je geen goederen en heb je niks gemist.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Stoppen? ;(
    Ik ga die lieve, schattige, knuffelbare grondstoffen van Lost echt enorm missen ;( ;(

Maargoed, dan nog maar even van het laatste moment genieten, gelijk maar weer tijd vrij gemaakt en op pad gegaan.

Gevecht voor Wijn1
    (15.09.2015 22:11:40)
    il Corvo[-DZ-] uit Wijn2
    vs
    Onno[Lost2] uit After Forever, DirkieXD[Lost2] uit , Hannibal[Lost2] uit Druivensap

............................................. - Speerwerper.............................0(-2)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Hopliet...............................159(-1) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen................................-1.4 - Generalen................................-1.2
    Aanvalspunten...............................3 - Verdedigingspunten........................3.5
    Schade.....................................70 - Schade.................................101142
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: il Corvo[-DZ-]

Verliezers: DirkieXD[Lost2], Hannibal[Lost2], Onno[Lost2]

De stad Wijn1 werd geplunderd door il Corvo[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 97752 Wijn, 3330 Marmer

Nog wat bootjes gevonden: :kok:

Zeegevecht bij sulfer 2
    (15.09.2015 23:09:34)
    il Corvo[-DZ-] uit Wijn2, steen 1
    vs
    mae zeta[Lost2] uit sulfer 2

Ramschip..............................112(-8) - Ramschip...............................0(-78)
    Stoomram...............................68(-2) - Stoomram...............................0(-19)
    Rakettenschip..........................29(-6) - Rakettenschip..........................3(-18)
    Ballonendrager.........................36(-0) - Ballonendrager..........................6(-6)
    Tender.................................20(-0) - Tender..................................5(-0)
    Vuurschip.............................34(-38) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Generalen..............................-491.6 - Generalen...............................-1518
    Aanvalspunten............................3795 - Verdedigingspunten.......................1229
    Schade..................................24580 - Schade..................................75900
    Schadeverdeling...........................24% - Schadeverdeling...........................76%

Verliezers: mae zeta[Lost2]

341 eenheden van il Corvo[-DZ-] blokkeren de toegang tot de haven sulfer 2

30 eenheden van il Corvo[-DZ-] blokkeren de toegang tot de haven sulfer 2

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (15.09.2015 22:24:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (15.09.2015 22:39:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (15.09.2015 22:54:34)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (15.09.2015 23:08:31)

Aangezien mae zeta[Lost2] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

En nog meer GS!

Gevecht voor wijnstok 7
    (16.09.2015 9:42:50)
    il Corvo[-DZ-] uit Wijn2
    vs
    Hannibal[Lost2] uit Druivensap, Onno[Lost2] uit After Forever, mae zeta[Lost2] uit

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
    ............................................. - Speerwerper.............................0(-1)
    ............................................. - Muur....................................0(-5)
    Hopliet...............................139(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen..................................-1
    Aanvalspunten.............................2.5 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade.................................103949
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Verliezers: mae zeta[Lost2], Hannibal[Lost2], Onno[Lost2]

De stad wijnstok 7 werd geplunderd door il Corvo[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 74241 Bouwmateriaal, 22769 Wijn, 6889 Marmer

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (16.09.2015 9:27:50)

Hannibal[Lost2]'s leger werd volledig vernietigd.

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[-DZ-] is actief. (16.09.2015 9:42:50)

Onno[Lost2]'s leger werd volledig vernietigd.

En ben nu even weer terug naar de supermarkt, ik was blijkbaar nog wat vergeten: nog meer GS!
  • je krijgt er wel een goede conditie van misschien
    Run Hannibal, Run met je 2,5k bootjes

Zeegevecht bij Chima
    (17.09.2015 11:17:43)
    marten-alpha[-DZ-] uit Hier ook niet, Kristal
    vs
    Hannibal[Lost2] uit Chima

Ramschip............................117(-138) - Ramschip............................123(-162)
    ............................................. - Vuurschip.............................0(-141)
    Stoomram.............................92(-122) - Stoomram..............................73(-86)
    Rakettenschip.........................32(-32) - Rakettenschip..........................0(-34)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonendrager........................23(-14) - Ballonendrager.........................0(-16)
    Tender.................................19(-0) - .............................................
    Generalen...............................-4906 - Generalen.............................-5148.2
    Aanvalspunten.........................12870.5 - Verdedigingspunten......................12265
    Schade.................................245300 - Schade.................................257410
    Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: marten-alpha[-DZ-]

Het leger van Hannibal[Lost2] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    x
  • Zeegevecht bij Chima
    (17.09.2015 13:39:07)
    vs
    Hannibal[Lost2] uit Chima, hkkn[Lost2] uit Houston

Ramschip.............................66(-162) - Ramschip............................194(-162)
    ............................................. - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................60(-0)
    Stoomram.............................82(-119) - Stoomram.............................56(-159)
    Rakettenschip..........................36(-8) - Rakettenschip.........................14(-46)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-39)
    Ballonendrager.........................18(-8) - Ballonendrager..........................0(-4)
    Tender.................................15(-0) - Tender.................................71(-0)
    Generalen...............................-4114 - Generalen.............................-6275.6
    Aanvalspunten...........................15689 - Verdedigingspunten......................10285
    Schade.................................205700 - Schade.................................313780
    Schadeverdeling...........................39% - Schadeverdeling...........................61%

Verliezers: Hannibal[Lost2], hkkn[Lost2]
    x
  • le plat du jour:vertaling:het gerecht van de dag :
    zeegarnalen met kolos

Zeegevecht bij Houston
    (17.09.2015 16:18:19)
    marten-alpha[-DZ-] uit Haalderen
    vs
    hkkn[Lost2] uit Houston

Ramschip..............................95(-10) - Ramschip.............................185(-10)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................60(-0)
    Stoomram...............................80(-7) - Stoomram...............................50(-9)
    Rakettenschip..........................32(-0) - Rakettenschip..........................11(-3)
    Tender.................................18(-0) - Tender................................105(-0)
    Ballonendrager.........................23(-0) - .............................................
    Generalen................................-218 - Generalen................................-350
    Aanvalspunten.............................875 - Verdedigingspunten........................545
    Schade..................................10900 - Schade..................................17500
    Schadeverdeling...........................38% - Schadeverdeling...........................62%

Winnaars: hkkn[Lost2]

Verliezers: marten-alpha[-DZ-]

Het wonder Hephaistos smederij' van hkkn[Lost2] is actief. (17.09.2015 16:03:19)

Het wonder Hephaistos smederij' van marten-alpha[-DZ-] is actief. (17.09.2015 16:03:19)

Het wonder Kolos' van hkkn[Lost2] is actief. (17.09.2015 16:18:17)

Het wonder Hephaistos smederij' van hkkn[Lost2] is actief. (17.09.2015 16:18:19)

herinnering: anderstalige tekst zonder vertaling erbij!
    ~cooldog 18/09/2015 16:10
    x
  • marten wrote:

je krijgt er wel een goede conditie van misschien
    Run Hannibal, Run met je 2,5k bootjes

Zeegevecht bij Chima
    (17.09.2015 11:17:43)
    vs
    Hannibal[Lost2] uit Chima

Ramschip............................117(-138) - Ramschip............................123(-162)
    ............................................. - Vuurschip.............................0(-141)
    Stoomram.............................92(-122) - Stoomram..............................73(-86)
    Rakettenschip.........................32(-32) - Rakettenschip..........................0(-34)
    Ballonendrager........................23(-14) - Ballonendrager.........................0(-16)
    Tender.................................19(-0) - .............................................
    Generalen...............................-4906 - Generalen.............................-5148.2
    Aanvalspunten.........................12870.5 - Verdedigingspunten......................12265
    Schade.................................245300 - Schade.................................257410
    Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Het leger van Hannibal[Lost2] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

heph was op :cookie:

• Even wat Lost2 leger opgeruimd en mijn aanvalspunten nog wat opgekrikt voor het einde van de oorlog, in twee aparte gevechten, want in het begin verwachtte ik een kolos, die uiteindelijk niet kwam.
    Gevecht voor Juize
    (17.09.2015 11:51:50)
    Joffer[-DZ-] uit Zwavel 2 Kolos
    vs
    guanpaulos[Lost2] uit Juize

Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters......................402(-0)
    ............................................. - Speerwerper.............................3(-0)
    Zwaardvechter.......................202(-298) - Zwaardvechter......................6363(-388)
    Hopliet.............................294(-406) - Hopliet............................6490(-511)
    ............................................. - Stoomreus...............................1(-0)
    Gyrocopter............................34(-86) - Gyrocopter............................700(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................190(-90)
    Ram....................................30(-0) - Ram...................................126(-0)
    ............................................. - Katapult..............................120(-0)
    ............................................. - Mortier................................60(-0)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................70(-0)
    Generalen...............................-1141 - Generalen...............................-1703
    Aanvalspunten..........................4257.5 - Verdedigingspunten.....................2852.5
    Schade..................................57050 - Schade..................................85150
    Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

Winnaars: guanpaulos[Lost2]

Verliezers: Joffer[-DZ-]

Het leger van Joffer[-DZ-] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Gevecht voor Juize
    (17.09.2015 22:38:05)
    marten-alpha[-DZ-] uit Zwavel 2 Kolos, Juize, Mordor, Joffer[-DZ-] uit Zwavel 2 Kolos, Juize
    vs
    guanpaulos[Lost2] uit Juize, Te Warskip

Zwavel schutters.......................0(-84) - Zwavel schutters.....................376(-26)
    Speerwerper.............................0(-1) - Speerwerper.............................3(-0)
    Zwaardvechter........................0(-4279) - Zwaardvechter......................335(-6028)
    Hopliet..............................0(-5103) - Hopliet..............................0(-6590)
    ............................................. - Stoomreus...............................0(-1)
    Gyrocopter...........................69(-407) - Gyrocopter............................0(-700)
    Bombardier...........................28(-168) - Bombardier............................0(-191)
    Ram...................................42(-18) - Ram...................................124(-2)
    ............................................. - Katapult..............................4(-116)
    Mortier................................2(-28) - Mortier................................0(-53)
    Kok....................................95(-0) - Kok....................................40(-0)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Generalen............................-15554.7 - Generalen............................-22378.6
    Aanvalspunten.........................55946.5 - Verdedigingspunten...................38886.75
    Schade.................................777735 - Schade................................1118930
    Schadeverdeling...........................41% - Schadeverdeling...........................59%

Winnaars: guanpaulos[Lost2]

Verliezers: Joffer[-DZ-], marten-alpha[-DZ-]

Het leger van Joffer[-DZ-] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Ik kwam net tekort om het in mijn voordeel te beslechten, of marten kwam net 1 minuut te laat. Maar die gaat de rest nog opruimen, zegt ie. :br50:

Joffer

• Hallo andere ikariam spelers die dit forum lezen, genoeg als ik zo naar de views kijk. Graag even deze tekst lezen (zie onderstaande)
    Want er wordt weer genoeg verdraait aan DZ z'n kant. Dit is mijn 2de reactie op dit forum...;)

Ik wens verder iedereen veel speel plezier in ikariam, spreek jullie wel ingame of niet :thumbup:

Hannibal wrote:

3 maanden oorlog.
    ja ik zei al dat jullie een lange adem moeten hebben.

natuurlijk heb ik ook wel een weerwoord op je verhaal.

als eerste 95% van Lost2 komt niet op het forum en daarmee is er voor de buitenwereld natuurlijk een eenzijdig verhaal.
    ja wij hadden veel meer kunnen reageren op het forum om het tegendeel te bewijzen,maar wij hebben er voor gekozen om niet mee te gaan in de manier waarop jullie ook een oorlog willen voeren op het forum.

ja het klopt ,dat lost wat leden is kwijtgeraakt,maar ook erbij heeft gekregen.
    net als jullie,ik heb mensen met multi's zien komen en gaan,als je het allemaal bij elkaar optelt denk ik dat jullie een groter verloop hebben gehad in leden.

daarnaast hebben de leden van DZ zeeën van tijd. van s'ochtends vroeg tot diep in de nacht.
    terwijl de meeste Lost leden werkend zijn en dus vaak alleen in de avond wat uurtjes te besteden heeft.

maar kijk ik op dit moment naar de AP en VP en tel ik dit bij elkaar op zijn de cijfers toch in het voordeel van Lost2
    de plunders zijn in jullie voordeel,maar Lost2 is niet uit op plunders in een oorlog. gewoon een beetje knokken is genoeg voor ons

vervolgens wat je bv nergens terug leest is dat bv DZ Lost2 geen pp score gunde en omdat ze dit zelf in eerste instantie niet aankonden hulp van buitenaf er voor heeft ingeschakeld...ach het was maar 1 ronde zeggen ze dan..ik zie het als !/3 van de tijd dat de oorlog duurde.
    een actie die niet goed viel,binnen lost niet en ook andere allianties.
    ik geef dit als voorbeeld er nog veel meer gebeurt.
    dat zegt dus een hoop op de manier dat jullie oorlog willen voeren.

het gezeur van jullie om de kolos..kom op zeg. jullie kiezen voor continu heph en wij niet,dus waarom mogen wij dat wonder niet gebruiken.
    het is een wereld uitvinding in mijn ogen.
    ontlopen en ontwijken ,ja dat wil wel eens gebeuren als je niet zo veel tijd te besteden hebt als je tegenstander.
    maar daarnaast heb ik het jullie ook zo veel zien doen en altijd hadden jullie een goeie reden...bedtijd ,vuurtjes op,ect ect.
    en van onze kant is het zwak als het gebeurde.

daarnaast nog een laatste woord en dan reageer ik niet meer in dit topic.
    jullie gaan niet reageren op uitlokking en sneren die wij eventueel zouden posten.

LEES dit topic eens goed terug..jullie doen niks anders en ja wij mogen het weer niet.
    en jullie kennende zal dit verhaal van mij wel weer onderuit worden gehaald.

conclusie..DZ dacht even over Lost heen te walsen en een overgave binnen enkele weken te ontvangen.
    viel dat even tegen.....

:GM:

P.s het is maar een spelletje...iets wat aan jullie kant nog wel eens vergeten wordt.
  • Mijn mening is dat -DZ- meer dan verdiend de oorlog gewonnen heeft. De beste spelers aan hun kant vond ik Joffer, Princess en vooral Pieter.

De beste spelers aan de kant van Lost2 waren Kiki en vooral Hannibal, vond ik. Deze 2 spelers hebben, ondanks de situatie(s) waarin deze oorlog vaak verkeerde, vaak laten zien wat vechten is. Helaas voor ze vond ik de rest van hun alliantie (fors) tegenvallen zover ik kan zien aan de CR's.

Gefeliciteerd met jullie overwinning, -DZ-! :bier:
  • Zeegevecht bij Polis 1
    (18.09.2015 2:00:34)
    Princess[-DZ-] uit D Wijn 1
    vs
    RedTigerr[Lost2] uit Dragonstone W

Vuurschip..............................0(-10) - Vuurschip..............................7(-56)
    Mortier schip...........................7(-3) - Mortier schip.........................15(-25)
    Stoomram...............................0(-10) - Stoomram...............................15(-0)
    Rakettenschip..........................10(-0) - Rakettenschip.........................33(-12)
    Ramschip...............................0(-50) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............10(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................10(-0) - .............................................
    Generalen..............................-619.2 - Generalen.............................-1243.2
    Aanvalspunten............................3108 - Verdedigingspunten.......................1548
    Schade..................................30960 - Schade..................................62160
    Schadeverdeling...........................33% - Schadeverdeling...........................67%

Winnaars: Princess[-DZ-]

Verliezers: RedTigerr[Lost2]
  • hilarische aktie van Red Tigerr:
    Zeegevecht bij Polis 1
    (18.09.2015 21:05:30)
    RedTigerr[Lost2] uit Dragonstone W
    vs
    Joffer[-DZ-] uit Dalen, Marmer2, Marmer1, Kristal1, Princess[-DZ-] uit Begijnhof, Seeräuber[-DZ-] uit Polis 1

Schoepenradsnelheidsschip............106(-24) - Schoepenradsnelheidsschip..............41(-0)
    Ramschip...............................0(-80) - Ramschip..............................118(-4)
    Vuurschip..............................0(-10) - Vuurschip.............................137(-7)
    Mortier schip..........................0(-20) - Mortier schip..........................54(-0)
    ............................................. - Stoomram..............................120(-0)
    Rakettenschip...........................0(-5) - Rakettenschip..........................43(-0)
    ............................................. - Ballonendrager.........................26(-3)
    ............................................. - Tender.................................30(-0)
    Generalen.............................-1203.6 - Generalen..............................-147.4
    Aanvalspunten...........................368.5 - Verdedigingspunten.......................3009
    Schade..................................60180 - Schade...................................7370
    Schadeverdeling...........................89% - Schadeverdeling...........................11%

Winnaars: Princess[-DZ-], Seeräuber[-DZ-], Joffer[-DZ-]

Verliezers: RedTigerr[Lost2]

1 eenheden van Seeräuber[-DZ-] verdedigen de haven van Polis 1

353 oorlogsschepen worden verplaatst van Joffer[-DZ-] naar Polis 1

36 oorlogsschepen worden verplaatst van Joffer[-DZ-] naar Polis 1

36 oorlogsschepen worden verplaatst van Joffer[-DZ-] naar Polis 1

35 oorlogsschepen worden verplaatst van Joffer[-DZ-] naar Polis 1

108 oorlogsschepen worden verplaatst van Princess[-DZ-] naar Polis 1

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (18.09.2015 20:35:30)

Het wonder Hephaistos smederij' van Princess[-DZ-] is actief. (18.09.2015 20:35:30)

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (18.09.2015 20:39:58)

Het wonder Hephaistos smederij' van Princess[-DZ-] is actief. (18.09.2015 20:50:30)

Het wonder Hephaistos smederij' van Joffer[-DZ-] is actief. (18.09.2015 21:05:30)

Het wonder Hephaistos smederij' van Princess[-DZ-] is actief. (18.09.2015 21:05:30)

Het leger van RedTigerr[Lost2] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Joffer

• de afsluiter..
    het is tijd dus netjes terug getrokken.

bedankt iedereen :thumbsup:

Zeegevecht bij Hier ook niet
    (19.09.2015 0:07:08)
    Hannibal[Lost2] uit Chima, kristalhoes, kristal, Be real bro
    vs
    il Corvo[-DZ-] uit Polis, marten-alpha[-DZ-] uit Hier ook niet, Zolis

Ramschip............................130(-576) - Ramschip............................755(-576)
    Vuurschip.............................5(-662) - Vuurschip............................15(-474)
    Mortier schip.........................168(-0) - Mortier schip.........................542(-0)
    Stoomram............................188(-158) - Stoomram............................592(-312)
    Rakettenschip........................60(-128) - Rakettenschip.......................395(-121)
    Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............557(-0)
    Ballonendrager........................64(-71) - Ballonendrager.......................257(-64)
    Tender.................................30(-0) - Tender................................190(-0)
    Generalen............................-16348.4 - Generalen............................-18486.8
    Aanvalspunten...........................46217 - Verdedigingspunten......................40871
    Schade.................................817420 - Schade.................................924340
    Schadeverdeling...........................46% - Schadeverdeling...........................54%

Winnaars: il Corvo[-DZ-], marten-alpha[-DZ-]