LFT(LFT) vs Do Not Disturb(DND)

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• martinos wrote:

Bij deze verklaart LFT(LFT) de oorlog aan Do Not Disturb(DND) om de volgende redenen:

1. Het niet nakomen van afspraak dat de vijandigheden tussen LFT en DND zouden stoppen in het eerder gemaakte oorlogsverklaring van DND aan LFT.
    2. Een openbare belediging van de generaal van DND jegens de hele alliantie van LFT.
    Wat het niet nakomen van de afspraken betreft; daar zijn jullie mee begonnen! Het waren dan wel aanvallen op sub-accounts van ons, en je kan 100 keer zeggen, ja maar er stond geen DND achter de naam, maar jullie weten donders goed dat ze bij DND horen! Net zo goed als dat wij weten welke accounts bij LFT horen. Dat Wiebe daarom uit zijn vel sprong, is dan ook heel goed te begrijpen.
    Wat de belediging betreft; ik heb jullie gisteravond al gezegd dat dat niet had mogen gebeuren.

Meer wil ik er hier niet meer over kwijt. Vraag me af of dit is wat jullie willen, een oorlog zonder spelplezier. Bah! :puke:
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Wat het niet nakomen van de afspraken betreft; daar zijn jullie mee begonnen! Het waren dan wel aanvallen op sub-accounts van ons, en je kan 100 keer zeggen, ja maar er stond geen DND achter de naam, maar jullie weten donders goed dat ze bij DND horen! Net zo goed als dat wij weten welke accounts bij LFT horen. Dat Wiebe daarom uit zijn vel sprong, is dan ook heel goed te begrijpen.
    Wat de belediging betreft; ik heb jullie gisteravond al gezegd dat dat niet had mogen gebeuren.

Meer wil ik er hier niet meer over kwijt. Vraag me af of dit is wat jullie willen, een oorlog zonder spelplezier. Bah!

Zoals in het overleg (waarin we trouwens nogmaals meerdere malen beledigd zijn) was besproken hadden we al aangegeven dat het aanvallen van subjes onder het motto "het is geen DND" flauw was. En daarvoor hebben we in de onderhandelingen alle aanvallen op LFT leden na gemaakte afspraak willen wegstrepen. Maar daarnaast is LFT nog steeds meerdere malen beledigd en in het openbaar door het slijk gehaald. Nog wel door de generaal van DND zelf. Ook al was die generaal Wiebe dan wordt er als het goed is nog steeds verantwoordelijkheid verwacht van een generaal. LFT probeert eigenlijk duidelijk te maken dat LFT niet een alliantie zijn die je zomaar even een oorlog kan verklaren, openbaar door het slijk kan halen, vals kan beschuldigen en er dan vervolgens heel gemakkelijk vanaf te komen.

Verder lijkt het me ook niet heel zinnig om hier over de manier van oorlog voeren te discussiëren aangezien oorlogen over het algemeen geen leuke bezigheden zijn en waarvan ook niet wordt verwacht dat ze leuk zijn. Verder als DND echt zoveel waarde hecht aan het spelplezier van alle spelers dan is het enige wat er hoeft te gebeuren een simpel excuus. Wat niet eens van Wiebe persoonlijk hoeft af te komen. Want de kans dat dat zou gebeuren is waarschijnlijk erg klein.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Gevecht voor Okidoki
    (22.06.2015 3:52:09)
    Rosie[LFT] uit bommelstein
    vs
    Asje[DND] uit Okidoki

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
    ............................................. - Speerwerper............................0(-93)
    Mortier................................30(-0) - Mortier................................0(-18)
    Zwavel schutters.......................36(-0) - .............................................
    Zwaardvechter..........................27(-4) - .............................................
    Hopliet...............................59(-15) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...............................-25.8 - Generalen..............................-614.2
    Aanvalspunten..........................1535.5 - Verdedigingspunten.......................64.5
    Schade...................................1290 - Schade.................................145707
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: Rosie[LFT]

Verliezers: Asje[DND]

De stad Okidoki werd geplunderd door Rosie[LFT]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 30053 , 16462 , 2423 , 43940 , 22119

Asje[DND]'s leger werd volledig vernietigd.

Gevecht voor Okidoki
    (22.06.2015 6:07:10)
    Rosie[LFT] uit Rosé
    vs
    Asje[DND] uit Okidoki

Hopliet................................64(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade.................................115277
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

De stad Okidoki werd geplunderd door Rosie[LFT]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 30214 , 16423 , 2424 , 43962 , 22254

Gevecht voor Okidoki
    (22.06.2015 16:11:07)
    Rosie[LFT] uit Rosé
    vs
    Asje[DND] uit Okidoki

Hopliet................................40(-0) - .............................................
    Mortier................................12(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade.................................116937

De stad Okidoki werd geplunderd door Rosie[LFT]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 31024 , 16388 , 2444 , 44328 , 22753
  • Gevecht voor ik ben er ook
    (22.06.2015 11:37:32)
    martinos[LFT] uit Tepic, LadyLina[LFT] uit Tepic, Hammerman[LFT] uit Tepic, Overkiller[LFT] uit Tepic, Nemesis_alpha[LFT] uit Tepic
    vs
    moggie[DND] uit 2CReafan, Assie[DND] uit PolAs, erik001[DND] uit ik ben er ook, Den Kelder, Eitrecht, Valkmaar, Kwexel, Fort Duckburg, Meeuwarden

Zwavel schutters.....................1133(-0) - Zwavel schutters.....................1828(-0)
    ............................................. - Speerwerper.............................8(-0)
    Zwaardvechter.....................3251(-4880) - Zwaardvechter.....................1548(-5048)
    Hopliet...........................2412(-6203) - Hopliet...........................1194(-6631)
    Gyrocopter..........................256(-970) - Gyrocopter........................1329(-1386)
    Ram...................................179(-0) - Ram...................................265(-0)
    Kok...................................163(-0) - Kok...................................330(-0)
    ............................................. - Katapult...............................12(-0)
    Bombardier............................0(-270) - .............................................
    Stoomreus.............................411(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen............................-18531.2 - Generalen..............................-18806
    Aanvalspunten...........................47015 - Verdedigingspunten......................46328
    Schade.................................926560 - Schade.................................940300
    Schadeverdeling...........................49% - Schadeverdeling...........................51%

Winnaars: Overkiller[LFT], martinos[LFT], Hammerman[LFT], LadyLina[LFT], Nemesis_alpha[LFT]

Verliezers: Assie[DND], moggie[DND], erik001[DND]
    6
  • Ik denk dat ik voor DND spreek als ik zeg dat wat er gezegd is dat dat niet uit naam van DND is geweest.

Maargoed zoals martinos zegt, het hoeft niet van de generaal zelf te komen :D

Dan zal ik mij over mijn trots heen zetten en persoonlijk mijn excuses aan te bieden voor een persoon welke blijkbaar in woede dingen heeft geroepen welke niet thuis horen binnen de chat van ikariam of uberhoubt in de boeken van ikariam.

Inmiddels waren jullie als leiding vergevorderd in besprekingen voor een vroegtijdige stop van de oorlog, misschien een idee nu er binnen onze alliantie diverse aanpassingen zijn gemaakt deze besprekingen voort te zetten met frisse moed..
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Zeegevecht bij RaadsHuis
    (22.06.2015 18:51:45)
    moggie[DND] uit 2CReafan, 2josephine, Darrius[DND] uit Sec 1-5, Tinallinge, Westerdijkshorn, Bedum, Sint-Annen, Darrius, Djadde[DND] uit Δ Erg Warm-p-w, wijn1klaar, olyman[DND] uit olystad, Assie[DND] uit DND Assie Dorp, RaadsHuis, DND Dorp2 WPos
    vs
    frankwizard[LFT] uit tegelen, mastappel[LFT] uit Afgewimpelt, Honey[LFT] uit Afgewimpelt, RaadsHuis, -M1-, -M2-

Ramschip...........................517(-1548) - Ramschip.............................0(-1524)
    Mortier schip.........................748(-0) - .............................................
    Stoomram...........................474(-1042) - Stoomram..............................0(-964)
    Rakettenschip.......................428(-348) - Rakettenschip.........................0(-350)
    Schoepenradsnelheidsschip............828(-32) - .............................................
    Ballonendrager.......................42(-154) - Ballonendrager........................0(-168)
    Tender................................130(-0) - .............................................
    Vuurschip.............................4(-583) - Vuurschip.............................0(-615)
    ............................................. - .............................................
    Generalen............................-50623.4 - Generalen..............................-49073
    Aanvalspunten........................122682.5 - Verdedigingspunten...................126558.5
    Schade................................2531170 - Schade................................2453650
    Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: Assie[DND], moggie[DND], Djadde[DND], olyman[DND], Darrius[DND]

Verliezers: frankwizard[LFT], mastappel[LFT], Honey[LFT]
  • assie wrote:

martinos wrote:

Bij deze verklaart LFT(LFT) de oorlog aan Do Not Disturb(DND) om de volgende redenen:

1. Het niet nakomen van afspraak dat de vijandigheden tussen LFT en DND zouden stoppen in het eerder gemaakte oorlogsverklaring van DND aan LFT.
    2. Een openbare belediging van de generaal van DND jegens de hele alliantie van LFT.
    Wat het niet nakomen van de afspraken betreft; daar zijn jullie mee begonnen! Het waren dan wel aanvallen op sub-accounts van ons, en je kan 100 keer zeggen, ja maar er stond geen DND achter de naam, maar jullie weten donders goed dat ze bij DND horen! Net zo goed als dat wij weten welke accounts bij LFT horen. Dat Wiebe daarom uit zijn vel sprong, is dan ook heel goed te begrijpen.

Meer wil ik er hier niet meer over kwijt. Vraag me af of dit is wat jullie willen, een oorlog zonder spelplezier. Bah! :puke:

zal ik je is even wat vertellen ten eerst of het nou een DND dubbel account is of niet
    zit het niet in DnD kan je plunderingen verwachten of die ander nou wel of niet weet dat ze bij jullie horen
    (tip hier op) zet ze in DnD of ergens anders in
    doe je dit niet
    dan niet janken op het forum dat ze geplunderd worden

sterker nog als je daar voor een oorlog begint of uit roept dan ben je in mij maning erg zwak
    en zelf niet helemaal eerlijk bezig

DND is DND en niet ally los bubbel account's of niet

accounts zonder allianties kunnen geplunderd/aangevallen worden BIJ DEZE DUS

punt 2 waar ik me erg aan irriteer mij grote vriendin djadde weet hoe ik over spionnenhuizen denk
    werk eerst hier maar is aan voor je uber houd oorlog wilt komen maken
    kan ik zien dat jij of moggie of wie dan ook miljoenen goederen heb liggen
    laat wij ze niet liggen

zelfde geld dubbel account's of niet

denk dat een ander miljoenen GS ok niet laat liggen

dus eerder als jullie niet hier aan werken kom niet praten
    want er zijn er genoeg met 5% pak kans bij jullie zelfs jij assie

dit heeft ook niks te maken met ik speelde op gamma of ik speelde op alpha enz enz

dit is een belangrijk onder deel van het spel doe je dit niet dan gebaard dit van ervaring's gebrek

om mij punt even duidelijk te maken
    voor je zo hoog uit de bom komt vallen werk eerst maar is aan die punten
    dat praat een stuk makkelijker

anders is het zo een appeltje eitje voor ons en indd dan hebben wij geen speel plezier :pinch:

Mvg vosje ps dit geld voor heel DND kan genoeg bij jullie zien :whistling:
  • martinos wrote:

Verder als DND echt zoveel waarde hecht aan het spelplezier van alle spelers dan is het enige wat er hoeft te gebeuren een simpel excuus. Wat niet eens van Wiebe persoonlijk hoeft af te komen.

Oh Martinos, ik wil heus wel namens DND verklaren dat het ons spijt dat deze uitspraken gedaan zijn hoor. Bij deze!
    Meen het serieus, je wist allang dat ik daar niet achter stond, dat heb je zelf gisteravond kunnen merken.

degekkevos wrote:

dan niet janken op het forum dat ze geplunderd worden

en gekke vos, je weet duidelijk niet waar je over praat. Ga eerst maar es bij je leiding informeren waar het over gaat! X(

• Bij deze accepteert accepteert LFT de overgave en excuses van DND. Daarnaast zullen wij binnen 24 uur stoppen met alle aanvallen op DND (dinsdag 24 juni om 22:00). Dit om iedereen de ruimte te geven om terug te trekken en misverstanden van nog lopende aanvallen te voorkomen. Wij zullen daarna weer verder gaan met onze eigen zaken. Mocht er behoefte zijn van DND om het hele gebeuren op een leuke andere manier te willen afsluiten dan staat mijn inbox open voor overleg.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Prima. Dan hebben we nu voor de 2e keer een afspraak staan, laten we hopen dat het deze keer goed gaat. En een 'leuke' manier om dit hele hoofdstuk te sluiten, daar zijn we niet echt voor in. Dat soort afspraken doen we niet aan ;)

Groet!

• martinos wrote:

Bij deze accepteert accepteert LFT de overgave en excuses van DND

ik was als diplomaat zeer tegen het punt excuus maken, Assie heeft dit nu gedaan, ik wilde niet verder gaan dan ons te distantieren van uitspraken van voormalige DND-ers,
    maar goed

dat t woord overgave nu gebruikt word, gaan de wenkbrouwen van omhoog, maar goed,
    zie het als afsluitend misverstand in een opeenstapeling van misverstanden :P

diplo DND

fear your fear to be too little
  • En ik heb er overheen gelezen. Heel heel dom! Ik wil met klem benadrukken dat ik nergens een overgave heb aangeboden!
    Ga hier niet opnieuw een hele verhandeling schrijven van wat er wel gezegd is, lees de topics maar na, dan kun je gelijk weer de cr's checken wie er het sterkste was!
    :thumbdown: