No Name versus IM_Mike [41,7 miljoen]

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• No Name versus IM_Mike [41,7 miljoen]

Het was een zonnige dinsdagnamiddag, of toch op zijn minst in Ikariam. Hoe het weer er in het echte leven uit zag, ben ik al lang vergeten. Bestaat er eigenlijk wel een wereld daarbuiten of is het slechts een fantasie? Hmm, doet me bijna denken aan dat bekende nummer van Queen. Voor zij die het niet kennen, het begint met B en eindigt met ohemian Rhapsody. We dwalen af.
      Mijn stadsadviseur stond wild op en neer te springen. Hij riep dat de rebellen teruggekeerd waren. Ik keek verontwaardigd. Hoe kan dat nu, er is toch helemaal geen PvP-evenement gestart? Hij bleek gelijk te hebben: ene -REBEL- was op het eiland gekomen door de haven van ۞ Titanium 03 te bezetten. Toen ik mijn militair adviseur ondervroeg wist hij me te melden dat alle schepen in mijn stad aanwezig waren, dus beval ik hem om de marine uit te sturen om de haven te bevrijden. Tijdens het gevecht bedacht -REBEL- dat het een beter idee was om de aanvoer af te snijden, dus stuurde hij een vlootje naar mijn stad. Witte-Haai volgde, maar hij was er eerder door Poseidon.
      Toen de aanval gestart werd stond -Trickmaster- nog in mijn stad geparkeerd, maar hij verplaatste zijn vloot. Mastrix was offline zonder Hephaistos of tenders en ging na de vierde ronde naar huis door het enge aanzicht van een rebel en een witte haai - brr, dat is het type dat mensen eet. Ik heb Mastrix nog een postkaart gestuurd, maar hij is niet aangekomen. De duif is door de lange afstand oververmoeid geraakt en in de zee verdronken. We houden daarom een minuut van stilte voor de duif. Rust in vrede, roekoetje.
      Omdat ik meer dan voldoende vloot had om het gevecht draaiende te houden, vroeg ik aan mijn alliantieleden om uit het gevecht te blijven. Ze respecteerden mijn wens en hebben dat tot het einde gedaan, waarvoor veel respect. Ik raakte doorheen de volgende ochtend en toen begon de ellende. Ze hadden de koffiemachine al afgebroken, die gulzige No Name'ers! Zo maken ze heus geen goede naam hoor. Zelfs Cleo klaagde dat er geen koffie was en protesteerde tegen de slechte catering. Gelukkig was er chocomelk en konden we zo toch nog een week erop door, met dat drankje van de goden.

Ik had vooraf nooit gedacht dat ik het zo ver zou halen. We zijn met 715 (+ slot) ronden ruim een week bezig geweest.
      Mijn scheepswerven draaiden overuren en aanschaffen via de soldatenmarkt hebben me een fortuin gekost. Ik wil daarom graag iedereen bedanken die mij met dat laatste heeft geholpen. Tussenin heb ik ook twee keer de tempel van Hades geactiveerd. Ik heb me er een museum niveau 16 en een gouverneurswoning niveau 10 van kunnen betalen. Dank je wel, Hades! :love:

Ik kon het gevecht gerust nog langer laten doorgaan, maar ik vond het na een week wel genoeg geweest. Daarom ben ik gestopt met vloot te kopen en heb ik kolos ingezet toen mijn vloot op raakte. Ik kan met een tevreden gevoel het gevecht afsluiten:
      • Ik hield het in mijn eentje ruim een week vol, met positieve schadeverhouding. (Mastrix was vanaf ronde vijf weggevallen)
      • We hebben geloof ik het grootste gevecht in het nieuwe Zeta en ik heb het record grootste sologevecht van Kees overgenomen.
      • En ik heb 1,1 miljoen(!) defensiepunten. Naar mijn weten heeft niemand ze ooit zo hoog gekregen hier? :)
      Het was fijn No Name. :stick:

Zeegevecht bij De Moos
      (24.06.2015 1:36:42)

Ektor[-NO-] uit Woody 9, Pap²adopulos[-NO-] uit Woody 9, tibbo[-NO-] uit Woody 9, Pallas Athena[-NO-] uit Woody 9, hikmet[-NO-] uit Polis 1, Woody 9, Liverpool, Woody 6, De Moos, Dirk Kuyt, Polis, spook[-NO-] uit Peppis kroeg, peppi[-NO-] uit Peppis kroeg, Danman[-NO-] uit Peppis kroeg, Kaassoufflé[-NO-] uit Eimegen, Ares, Peppis kroeg, -NO- Altsax, Evilpenguin[-NO-] uit Evilplof, arjo[-NO-] uit ۞ Titanium 03, Polis, Claudiaplay[-NO-] uit Polis, Witte-Haai[-NO-] uit ۞ Titanium 08, Woody 9, Peppis kroeg, WC plof, Polis, -REBEL-[-NO-] uit ۞ Titanium 08, Woody 9, Dirk Kuyt, Polis, Vinni[-NO-] uit Woody 9, Anytime, Snelle[-NO-] uit Peppis kroeg, Remus[-NO-] uit Woody 9, Peppis kroeg, NO-Cleo[-NO-] uit Woody 9, De Moos, Peppis kroeg, Polis, Paradise, Ӝ No Ӝ koffie, Cafe Kremer, No-pe, WC plof, Polis, Eggie[-NO-] uit Sannes world V, Peppis kroeg, Waaijenplaag[-NO-] uit Woody 8, Peppis kroeg, Who Cares[-NO-] uit WC plof, Sandrosnike[-NO-] uit Woody 9, Blauwe-Haai[-NO-] uit Polis, DePaus[-NO-] uit DonCity, Lampie, Kraak, Wijntje, Hertog, dursun[-NO-] uit Peppis kroeg, WC plof, Marmara5M, Aegean4K, Cappadocië9M, Sea6M, Black2W, Mediterranean3W, -NO-kleptomaan[-NO-] uit Dirk Kuyt, Sannes world IV, Yawn Bridge 4
      vs
      Mastrix[TTV] uit Wijn, IM_Mike[TTV] uit De Moos, Ontginner, Liverpool, ۞ Titanium 03, Yawn Bridge 8, CrystalTown, Speedy 5, Woody 6, Polis, Etna, Macellum, Gehucht, Speedy 6, leeuwarden4, Zwembad, leeuwarden9, Winegum, Pentapolis, Nieuw浩Amsterdam, Glassix, Bardhasdronda, Woody 10, Dipolis, Yawn-Bridge2, 浩Belgie, Sannes World, Granburg

------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip.......................0(-12858) - Ramschip......................44(-12640)
      ........................................ - Mortier schip....................252(-0)
      Stoomram........................0(-9645) - Stoomram......................175(-8355)
      Rakettenschip...................0(-3003) - Rakettenschip..................31(-2766)
      Schoepenradsnelheidsschip.........0(-96) - Schoepenradsnelheidsschip........241(-0)
      Ballonendrager..................0(-1426) - Ballonendrager.................12(-1296)
      ........................................ - Tender...........................122(-0)
      Vuurschip.......................0(-3052) - Vuurschip.......................0(-2994)
      ........................................ - ........................................
      ........................................ - ........................................
      -----------------------------------------------------------------------------------
      Generalen......................-439318.8 - Generalen......................-396018.8
      Aanvalspunten.....................990047 - Verdedigingspunten...............1098297
      Schade..........................21965940 - Schade..........................19800940
      Schadeverdeling......................52% - Schadeverdeling......................48%
      ------------------------------------------------------------------------------------

Winnaars: IM_Mike[TTV]

Verliezers: -NO-kleptomaan[-NO-], Witte-Haai[-NO-], Blauwe-Haai[-NO-], NO-Cleo[-NO-], arjo[-NO-], Claudiaplay[-NO-], Waaijenplaag[-NO-], Kaassoufflé[-NO-], Evilpenguin[-NO-], -REBEL-[-NO-], Danman[-NO-], DePaus[-NO-], Remus[-NO-], spook[-NO-], Papadopulos[-NO-], peppi[-NO-], Who Cares[-NO-], hikmet[-NO-], Sandrosnike[-NO-], Ektor[-NO-], Vinni[-NO-], tibbo[-NO-], Pallas Athena[-NO-], Eggie[-NO-], dursun[-NO-], Snelle[-NO-], Mastrix[TTV]

Het wonder Kolos' van IM_Mike[TTV] is actief. (24.06.2015 1:33:09)
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • Geweldig gevecht, alleen jammer dat het met een kolos is beëindigd, doet het gevecht wel wat minder eer aan.
      was de derde kolos achter elkaar van TTV deze avond. Ik opper daarom ook voor een naamsverandering voor jullie alliantie...
      Together to Victory kan meer Kolos to Victory worden KTV klinkt ook niet verkeerd... :l0l:

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Remus wrote:

Ik opper daarom ook voor een naamsverandering voor jullie alliantie...
      Together to Victory kan meer Kolos to Victory worden KTV klinkt ook niet verkeerd...

Zo weet ik ook nog wel een paar leuke namen voor jullie LOL

Mooi gevecht man! Duurt wel even voordat iemand zo'n slag evenaart! :chainsaw:

Groet,
      Chucky
      :spart:
    • @ IM_mike echt knap wat een tijd energie heeft daarin gezeten.
      Ik kan niks anders zeggen als :br50:

Dat er door de tegenstander geklaagd wordt over de kolos kan ik snappen, als de halve alliantie met 1 speler bezig is van TTV en deze speler van TTV haalt er schade voordeel uit en komt ook nog als winnaar van het rapportje te staan is pijnlijk dus snap de reactie wel.

Maar groot gelijk ik had ook op die kolos knop gedrukt puur en alleen omdat je het 1 week vol houdt tegen half NO hahhaha geweldig! :spart:

Van harte met deze overwinning echt een prestatie.

Gegroet

Super Shooter

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
    • Mike, Wat een leuk verhaal heb je geschreven :D

Het was ons een waar genoegen om jou vloot te slopen en je heb je zelf goed verdedigt :thumbup:
      Maar ik had ook niets anders verwacht van een ex No Name speler.

Het is alleen jammer dat wij de restjes niet verder mochten opruimen en dat het in een kolos moest eindigen.

Maar goed, Op naar de volgende TTV steden :tres:
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Lekker bezig Im_mike. :br50:

Moet zeggen dat je je goed hebt verweerd tegen de nummer één alliantie.

En verder snap ik het probleem van de kolos niet helemaal. Wat verwacht je anders van de nummer 8 tegen de nummer 1 alliantie. Met een dubbele totale score en bijna het dubbele gemiddelde aantal punten. Ik vind het eigenlijk meer dan logisch. Je kunt natuurlijk zeggen dat punten niet vechten. Maar grotere accounts en meer spelers bouwen over het algemeen toch sneller vloot.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Top gespeeld zo Mike!! :thumbsup:

En mijn 10 tenders zijn weer thuis! Nog een beetje wiebelig van de kroegentocht! En dat na de choc! Rare gasten die tenders van me ;)

Een mooie score zo! Toppie!!!

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.