LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• hey pokerman

het was ons al duidelijk hoe de gang van zaken zijn gegaan
    alles staat kant en klaar op het forum in dit topic ---> Oorlogstopic -Sap- Vs Vortex(Vtx)

ik vraag me ook af van wie jij die verhalen hebt dan
    want die kwamen pas naa dat jullie de oorlog hadden verklaard

of wil je zeggen dat je al langer tijd een oogje had op VTX om aan te vallen

hier zit een luchtje aan :pillepalle:

en dan vraag je zelf is af hoe jij het zou vinden als je de oorlog word uitgedeeld zonder dat je hier ook maar om gevraagd hebt
    plus daar komt bij dat VTX al bezig was met CR maar zijn gestaak door jullie

loof voor C-R en winds die 2 zijn dus pas echt respectvol naar elkaar

van die 2 kan je wat van opsteken pokerman
    of het kan aan mij liggen maar jij roept volgens mij respect hebben naar elkaar het hardst

maar zo als je nu al weer zegt het was een geintje dat jullie je zelf uitgeroepen hebben tot winnaar

jong ik heb het 1 pagina terug al eerder gezegd
    op pagina 2 boven aan

blijf is bij je stand punt en argumenten en verdraai en wring je toch niet steeds door die nauwe bochtjes want dit lukt toch niet

je zit klem

ik heb ooit geleerd van een oud alpha speler Don corleone

alles wat je schrijft dat blijft

dus wie roept hier nou zo maar wat
    martinos of jij

ik weet het wel hoor hahahaha

Mvg vosje
  • martinos wrote:

Kyra wrote:

Is SAP verzwakt? Ja, eigenlijk wel, de generalen zullen nog wel hoog zijn maar, zoals eerder al vermeld, we vechten al weken ver uit ons centrum wat bakken goud kost.

Ja jullie voorraad goud is zelfs zo ernstig verzwakt dat jullie nog maar 3e staan met voorraad goud als alliantie in zijn geheel
    3 SAP(-SAP-) 39 5,834,785,510 149,609,885
    7 LFT(LFT) 41 4,223,945,725 103,023,066

Ik hoop dat het ECB nog een noodfonds heeft klaar liggen voor jullie :thumbsup:

tja, mijn goud is ook nog op orde en van velen niet en er zijn er een hoop in V modus, hun goud is ook goed.....dus iets of wat vertekenend is het wel.
    Maar stiekem ben ik wel blij dat het met ons goud nog goed zit, bedankt voor het op een rijtje zetten. :love:
    Minister van Binnenlandse zaken SAP
  • Pfff als toch iedereen zich er mee bemoeid lol :D

Ten eerste : Of ik het een laffe streek vind ? ja en nee. Ik begrijp de zet wel. je kan zeggen zeg niks meer over alpha en blablabla.
    Maar dit zijn gewoon 2 alpha allianties welke elkaar helpen.

Ten tweede :
    Degekkevos.... Echt kerel.. wat ben jij een persoon waar je moe van kan worden zeg, ik lig altijd wel in een deuk van jouw posts.
    Het is bij jouw altijd wel recht door zee maar je manier van schrijven ... bahbah. heb je altijd een onsportieve speler gevonden en dat blijf ik ook altijd vinden geloof ik .

Ten derde : Wil ik uiteraard LFT suc6 wensen

Moge de beste winnen ... :D

En het gaat niet altijd om gemiddelde score .... maargoed die uitleg ga ik maar niet geven... gezien iedereen daar een eigen visie op heeft :D

PS: Dit is mijn mening kortom hij niet fout of goed... maar wel mijn mening !
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • tot nu toe heb ik alleen nog gezien wie die dingen het hardste roepen
    onsportief of wij hebben respect die hebben het vaak zelf niet

en heeee ik ben eerlijk en indd ben vaak recht door zee dan weet je wat je hebt
    plus ik ga altijd echt altijd voor de win :shit:

maar een ding is wel leuk je legt in een deuk dat zal vast zeer doen hahahahahah :blackeye:

ik ik ik en de rest kan ......> stikken :wbb: op me mede ally genoten na dan
  • Hahahaha het zijn dit soort berichten vosie :D
    moet toegeven je bent een slag apart...
    Uiteraard gaat iedereen voor de win .. maar ben zo onderhand wel eens benieuwd naar je leeftijd :D
    Ik dacht dat het bij jouw altijd ikke ikke ikke en de rest kan lekker stikken was maar dat gold ook voor je alliantiegenoten... tenminste zo kan ik me je herinneren :D maargoed ... nogmaals dit is mijn mening en kunnen geen goede of foute zijn :D

Zo heb ik wel meer spelers waar ik me twijvels bij heb over hoe ze zijn als persoon ... toevallig ook 1 binnen LFT :D
    A
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • DJbartezz wrote:

Ik dacht dat het bij jouw altijd ikke ikke ikke en de rest kan lekker stikken was maar dat gold ook voor je alliantiegenoten... tenminste zo kan ik me je herinneren :D maargoed ... nogmaals dit is mijn mening en kunnen geen goede of foute zijn :D

DJ als je hier mee doelt op de tijd van B4A dan zit je er zoo diep naast te graven he :rofl:
    maar het echte verhaal is voor mij een weet en voor jou een duisterpunt

zo ie zo ben ik ook gek dat ik in je bericht hap :gna: hahahaha

hoge bomen vangen veel winds he :thumbsup:

plus wellicht zal jij wel iets persoonlijk op me hebben want mij alliantie genoten denken er anders over
    en die hier voor ook DNN heeft niet zomaar op 3 komen te staan waar ik minister was

maar goed dat is dan weer jou mening
  • blijven we aub een beetje ontopic?

Lft verklaart de oorlog aan SAP punt.

Ieder heeft zijn favoriet of iemand die hij/zij minder mag maar dat is niet boeiend in deze topic.

Aan de andere kant blijft het grappig, net voetbal....de beste coaches zitten thuis op de bank. :love:
    Minister van Binnenlandse zaken SAP
  • Kyra wrote:

.de beste coaches zitten thuis op de bank.
    Of op de sufmutsenbank van -DZ- :stick:

Wel leuk dat vosje en onze DJ gewoon een discussie aangaan die er vrij weinig meer mee te maken heeft :D
    Ikariam zou Ikariam niet zijn..... :love:

Als we nu eens alle positieve van beide allianties gaan benoemen... Misschien komt er dan wel een leukere discussie
    Laat me even...

-SAP- heeft generaaltjes en LFT heeft generaaltjes.
    Even netjes op een rij:
    2 SAP(-SAP-) 401,044,647 26,116
    7 LFT(LFT) 845,94 20,141

Nou heb ik eens vernomen dat die generale score inhoudt dat je een x aantal aan eenheden of boten hebt.
    Komt dat ff goed uit! 8o

Nu schijnt het ook dat dat dan niet alleen je persoonlijke bewaking is, maar dat je ze ook op pad kunt sturen, om tegen andere eenheden of boten aan te slingeren.
    Is dat even leuk! :phatgrin:

Ga ervoor zou ik zeggen. :sm:
  • @Poker

De oorlog van LFT Is gebaseerd op de huidige situatie niet op de situatie hoe die een paar maanden geleden was. Verder vraag ik me af of het mogelijk is voor jou om in een lijn te staan met wat je roept op het forum en in het spel zelf. Op het forum hebben jullie je tot zekere hoogte netjes kenbaar gemaakt. Echter heb ik vernomen dat er dingen naar VTX zijn genoemd zoals "Jullie zijn het niet meer waard om mee te praten of zoiets dergelijks" en dan vind je het vervolgens vreemd dat mensen niet meer op je reageren?

Verder heeft een lid van je al aangegeven dat het tijd was om te stoppen met zeuren over Alpha/gamma en dat heb ik zelfs al toegezegd dat we daarmee klaar waren. Verder heb ik volgens mij alles wat ik gezegd heb netjes onderbouwd dus ik weet niet hoe je op het idee komt dat ik maar wat roep.

Het feit dat er momenteel weinig goeds wordt geroepen over SAP heeft waarschijnlijk meer met jou gedrag als diplomaat vandoen dan dat ik daar wat mee van doen heb. En inderdaad ik ben het met je eens het wordt inderdaad tijd om eens te gaan vechten dit hebben we beiden al meerdere keren geroepen en daar is hier nog niks van te zien.

Bij deze wil ik je als diplomaat melden dat LFT wel genoeg heeft gezien van je diplomatische kwaliteiten en dat we er vanaf nu ook nog weinig waarden aan zullen hechten. Ik heb dingen voorbij horen komen van dat je de oorlog al gewonnen hebt en toch verloren. Dat je in game zegt dat een alliantie het niet waard is om mee te praten en vervolgens als het even niet uitkomt ineens super netjes en lief doet alsof je niks gedaan hebt. En zo kan ik waarschijnlijk nog wel even doorgaan maar dat heeft weinig toegevoegde waarde. Bij deze als SAP wenst nog enige serieuze inbreng te hebben op het forum verwacht LFT dit van jullie leider of mogelijk een nieuwe diplomaat.

Dit is dan voor mij de komende tijd ook mijn laatste officiële post als diplomaat hier op het forum. Mochten mensen nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kun je mij ingame een bericht sturen. Verder denk ik dat iedereen inmiddels ook genoeg tijd heeft gehad om zijn/haar mening te geven en hier een antwoord op te hebben gehad.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• booya wrote:

grootste mond op het forum, maar nog geen volle dag gevochten op zeta, ap's 5500 dp's 6500, :thumbup:

Dat zegt de avonturier tegen de burger.. 8|

degekkevos
    Burger

booya
    Avonturier

denk dat ik dus wel wat meer geplaatst heb aan gevechtrapporten dan jij Booya.

en nu weer ontopic allemaal huuup die modderpoel uit hup hup douchen schone kleertjes aan en de eerste rapportjes van mijn goede vriend Overkiller bewonderen

Gevecht voor Hera
    (16.07.2015 2:24:57)
    Overkiller[LFT] uit Heerleheide
    vs
    Pandora24[-SAP-] uit

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Zwavel schutters......................168(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................840(-0) - .............................................
    Hopliet.............................1287(-13) - .............................................
    Gyrocopter............................210(-0) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    Kok....................................22(-0) - .............................................
    Mortier................................18(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................6(-1)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...............................-18.2 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................45.5
    Schade....................................910 - Schade..................................39500
    Schadeverdeling............................2% - Schadeverdeling...........................98%

Winnaars: Overkiller[LFT]

Verliezers: Pandora24[-SAP-]

De stad Hera werd geplunderd door Overkiller[LFT]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 39500

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Gevecht voor Hera
    (16.07.2015 2:41:43)
    Overkiller[LFT] uit Heerleheide
    vs
    Pandora24[-SAP-] uit Hera

Hopliet...............................144(-6) - .............................................
    Mortier................................18(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................6(-1)
    Generalen................................-8.4 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................21
    Schade....................................420 - Schade..................................25757
    Schadeverdeling............................1% - Schadeverdeling...........................99%

Winnaars: Overkiller[LFT]

Verliezers: Pandora24[-SAP-]

De stad Hera werd geplunderd door Overkiller[LFT]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 25757

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

:br50:
  • algemene mededeling aan Zeta spelers

DND tolereert geen piraterij op haar leden, en neemt gepast wraak

als er dus ergens in dit conflict een LFT/DND rapport komt,
    dan heeft LFT dit aan zichzelf te danken, en moeit DND zich niet noodzakelijkerwijs in een oorlog,

spaar je de forumruimte om dit te willen analyseren in complottheorieen, of nog absurder, gamma tegen alpha,
    aktie is reactie, de simpelste uitleg is misschien wel de juiste

btw
    dank je Deuz, DND houd er wel van om een rel te zien, en wil m graag groter maken :rolleyes:

fear your fear to be too little
  • Beste albert

Moeten wij daar op gaan reageren?
    Elke ronde hebben wij bezoek gehad van paradox!
    Actie is reactie he!!

Niet vergeten
    wie de stoute schoen aan trekt kan ook een hoop drek eraan kleven hebben als die weer gerust thuis komt en denken dat alles koek en ei is

Je bent pas gecontracteerd over een piraten aanval van paradox en immers nog geen duidelijk antwoord op ontvangen
    tja dan sta niet verstelt dat er leden (deuz in dit geval) ook gaat kapen
    als jou antwoord sneller op plaats van bestemming was geweest had ik de kapingen kunnen tegen houden
    dus met andere woorden
    pak eerst de bron van het verhaal aan alvorens je hier komt klagen over kapingen aub!

Mvg LL
  • sebas wrote:

Pokerman wrote:

En het verbaasd me niets dat VTX nu ineens dat LFT komt oorlog voeren met ons wil doorgaan met de oorlog.
    Dat was natuurlijk te verwachten , proberen SAP op 2 fronten te laten vechten zodat het niet te moeilijk wordt voor LFT.
    Maar alles wat er gebeurd is gewoon puur toeval natuurlijk. ;)

Als jullie niet zoveel praatjes hadden gehad dan had LFT waarschijnlijk niet de oorlog verklaard.
    Jullie hebben het aan jezelf te wijten dat jullie moeten vechten op 2 front. VTX staat daar compleet buiten.
    hhahaah praatjes welk rapord vind jij een praatje sabas kuchc even de rest lezen
  • Hier lees ik dat in albert!

DND tolereert geen piraterij op haar leden, en neemt gepast wraak
    waarom zou je het anders hier posten en niet ingame bij de diplomaat?

Of is dit jullie manier om zich te gaan mengen in de strijd

Zoals eerder gezegt waar blijft je ingame antwoord op de vraag van maandag?
    Die jij albert antwoorde ik kom erop terug
    en dan ga je ineens over naar wimpiewampie met allynaam TAFT die ook jullie kaapt
    Ook daar heb je antwoord op gehad
    maar een duidelijk antwoord op de kaping van paradox wordt nog steeds op gewacht
    en zolang er gewacht wordt kapen wij rustig door

Met andere woorden

LFT duldt geen piraten aanval op zijn leden en zullen dan ook een gepaste straf hiervoor uitoefenen (klagen)

Ook wij kunnen die regel stellen hoor
    maar wij zijn en doen niet zo zielig erom
    wij maken afspraken en houden ons eraan
    wat wel schort aan jullie kant?

Dus komaar op met het antwoord ingame naar de desbetreffende die jou contracteerde zodat deze onnozele posts gelijk weer in het niets kunnen verdwijnen en wij weer ontopic kunnen blijven

Mvg LL
  • goed zo kon niet wachtte op het antwoorden niet gelezen ik heb me al 2 weken in gehouden vosje wij zullen elkaar zien met je getater overal!! balbal bal is het . ben het zat van af min 1 tegen vtx ben je al bezig heb al 2x dit getypt maar nu wort het een enter lft jullie kome maar hou op met je geblaas en laat zien wie je bent ik ben er klaar mee verdraaien noemen ze het beste beroep aan je eigen kant :tres:

wou dat er een dike middel vinger was in smile tap mar ja bij deze dus