VTX The End ... LFT gaat groeien tot grote massa ?

• Discussie topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• VTX The End ... LFT gaat groeien tot grote massa ?

De oorlog met SAP in nog niet voorbij of VTX is kapot gespeeld.
    Naardat LFT deze zielige alliantie welke aan alle kanten leeg getrokken werd kwam helpen wisten ze het waarschijnlijk al...
    LFT laat niet over zich heenlopen... Daar willen wij ook bij dachten diverse leden van VTX.
    Kortom, diverse subaccounts zullen vast LFT wel verlaten en een aantal leden zullen vanuit het oude VTX LFT joinen

Mijn vraag is dan ook.. Gaat LFT Groeien tot oude TAFT aantallen qua leden waarmee ze willen proberen de wereld te domineren ?
    Tot de tanden bewapend om dit uiteraard tegen te gaan ...
    Ben benieuwd of dit de nieuwe wereld goed zal doen maar de toekomst zal het uitwijzen.

VTX kan nu eindelijk een keertje knokken tegen SAP inplaats van zich laten leegplunderen ... en dat met de al massa in LFT welke al aan het knokken was.

Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen op het "Nieuwe" Zeta.
    Gaat het het oude Alpha worden qua TAFT (behalve andere naam dan)

Toekomst zal het wederom uitwijzen ...
    Toch benieuwd wat de beweegreden is van deze Fusie...

:bday2: Gefuseerde groep LFT en VTX met jullie eerste verjaardag
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Lol wat een onzin weer :rofl:

De situatie in VTX was als volgt:
    De belangrijkste coördineerde personen waren weggevallen door andere zaken dan Ikariam en er was verder niemand meer die de boel echt kon sturen in VTX. Het is niet zo als je het nu doet lijken dat het een groepje inactieve spelers is die niks kunnen en bescherming zoeken. (die zullen ook blij zijn dit te lezen denk ik.)

Verder de aanleiding van de fusie was als volgt:
    Nadat LFT VTX had gemaild of ze het om wat voor een reden dan ook vervelend zouden vinden als we de oorlog zouden verklaren aan SAP aangezien we ons dan met hun oorlog zouden bemoeien. Zijn we uiteindelijk in overleg geraakt eerst hadden we besloten om gewoon ieder z'n eigen weg te gaan en dat er geen sprake was van een samenwerking. In dat gesprek viel eigenlijk het idee van de fusie al omdat het voor zowel LFT en VTX al wel duidelijk was dat er gewoon simpelweg niemand meer was die daar de boel kon sturen. Dit was zelfs al openbaar op het forum genoemd door een VTX speler. En er heeft eigenlijk totdat de fusie begon geen enkel LFT lid samen gevochten met een VTX lid.

En ik moet eerlijk zeggen dat de VTX spelers hartstikke gezellig/leuk zijn en het is er in LFT nog veel gezelliger op geworden. Verder is ons doel ook niet om de wereld te gaan heersen of naar de 50+ leden te gaan. Het zal waarschijnlijk even pieken op 47 tot 48 leden en daarna zal het weer langzaam terugzakken.

Verder moet ik zeggen dat dit wel weer verdacht veel op poging lijkt om zielig te doen/aandacht te zoeken. :growup:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Is een discussietopic Martinos.
    Heeft niks te maken met de huidige oorlog meer om een gedachtenstroom op gang te brengen voor de spelers van Zeta.

We zullen zien wat er van mijn verhaal niet klopt ... denk dat hoe ik het schrijf het groot en deels gewoon klopt.
    En dat de sterren van verdraaiing er niet op willen toegeven ... maargoed Martinos dat was al langer bekent toch ?? :)
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Dit is geen discussietopic DJ, eerder een Troll-topic.

Je bedoelingen zijn zeer duidelijk ;)

Dat je nu weer terugkijkt naar de gebeurtenissen op alpha en oud-ally's (die in principe niet meer bestaan) vind ik nogal bekrompen. Want waar was alle publieke kritiek op de riante hoogte van TS met 40+ leden van -NO- in het prille begin van de merge?
    ('t is maar een gedachtenstroom zoals je het zelf mooi omschrijft)
  • Hoewel ik persoonlijk geen waarde hecht aan jouw mening Grafikos zal ik toch maar antwoorden :)

De fusie van -NO- was mij op gamma al bekend, en wist ook dat ze op 40 leden zou eindigen...
    voor deze fusie stond LFT al op 40 leden en komen er nog een massa bij ...
    C-R heeft zeker nog wat nodig van LFT ofzo ?? bahbah

Het feit dat ik 40 eigenlijks al aan de grote kant vind... maar nog meer leden is gewoon een massa zoeken om in gedachte "onverslaanbaar" te zijn.

En het is zeker niet als trolltopic bedoeld. alleen gezien de eerste reactie welke gevormd word vanuit LFT kan het weer worden afgeschreven als Trolltopic.

Bij deze dan ook het verzoek de topic weer te sluiten. er mag een slotje op.
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Ik zie hier een Calimero syndroom voorbij komen :D

A nu zie ik het dnd is een beetje gekrompen van daar :whistling:

Voor de rest lb of er grote of kleine allianties zijn doe lekker je ding en stoor je niet aan een ander :pillepalle:

Mzzl peppi die dit vermakelijk vind
  • DJbartezz wrote:

deze zielige alliantie welke aan alle kanten leeg getrokken werd

Ik kan jouw dus ook onder het kopje 'ik weet totaal niet wat er bij die alliantie gebeurd maar ik ga lekker allemaal dingen roeptoeteren om heel overtuigend mijn punt te maken' scharen?

Weten we dat ook weer :growup:
    Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
  • DJbartezz wrote:

Het feit dat ik 40 eigenlijks al aan de grote kant vind... maar nog meer leden is gewoon een massa zoeken om in gedachte "onverslaanbaar" te zijn.
    Legends zijn nu eenmaal legends hea :pump:
    Je zou ze eens een complimentje moeten geven dat ze tenminste gaan waarmaken wat op hun alliantiepagina staat :love:
    In VTX zaten nu eenmaal ook legends.
    Maarja een complimentje van DJbartezzzz naar LFT is misschien iets te veel gevraagd
    :rolleyes:
  • DJbartezz wrote:

Hoewel ik persoonlijk geen waarde hecht aan jouw mening Grafikos zal ik toch maar antwoorden

jij hoeft er helemaal geen waarde aan te hechten ;) Ik geef alleen meer voer voor een nutteloos discussietopic dat bedoeld is om andere allianties neer te halen zonder dat je er ook meer een **** van afweet...
    Want LFT is gestart met nog geen 20 leden als ik mijn geheugen goed opfris en niet met 40 zoals je hier beweert.

En waarom zou C-R iets nodig hebben van LFT? omdat ik reageer in een publiekelijk discussietopic waar geheel zeta mag reageren? dus iedereen die hier reageert heeft iets nodig van een ander... Bijzondere denkwijze van je

en het feit dat je nu al om een slotje vraagt en zelf niet openstaat voor de discussie die je zelf trachtte op gang te brengen zegt dan ook weer genoeg.

Nog een fijne dag verder.
  • komaan medespelers, probeer nu eens gewoon te vechten in ika ipv diplomatische oorlogsvoering op het forum. Het is wel eens leuk om te lezen, maar het wordt saai op den duur. Iedereen heeft wel zijn eigen standpunten, en die zal je niet op heel de andere bende overbrengen hoor.

Daar nu een ally over de grens van 40 gaat, tja, ze zullen snel genoeg wel weer zakken hoor. Regel zo'n grote bende maar eens..... Ik zou het niet willen hoor, en niet iedereen zal het even leuk erin vinden.
    Zelf vind ik 30 al veel spelers, en daar zijn er al 10 ally's van op zeta nu. Maar ergens is het ook logischer dat ally's groter worden, spelers hebben veel meer punten, meer ambassades, kennen elkaar van op andere "werelden" en willen samen spelen.
    Ik heb ooit op oud-alpha gespeeld, niet lang, maar genoeg om te weten dat taft en winds constant tegen over mekaar stonden in oorlog. Op zich is het dan toch mooi als zij de grote kloof kunnen overbruggen voor een "gezamenlijke vijand". Net zoals ooit DND tov SAP stond op gamme tijdens hun oorlog(en).
    Als dan verwezen naar VTX (winds) vind ik het spijtig om te horen dat ze worden omschreven als zielig. Zij waren groots en het is spijtig dat ze ten onder gaan, maar niet alles kan blijven bestaan. Dus zielig is een zwaar woord voor een spel, sorry DJ, maar dat is mijn gedacht.

En ga nu gewoon lekker knokken, reageer niet op mekaars verbale uilokkerij, laat dat ingame aan de diplo's over. Albert en Martinos kennen mekaar goed genoeg om lekker te kunnen chatten, Pokerman kan gezellig mee kaarten. En er zal wel eens een oplossing komen he.

MVG
    Steve
  • Bartezz ofwel daddydj

Jij wil discuteren dan moet je niet gelijk de topic laten sluiten

Waarom worden wij bekeken van massa
    pact met 72 leden is nogal een stukje meer dan wij gaan worden

Maar over pact praat je niet omdat die jullie het niet heet onder de kont kunnen maken zekers?

Dus punten is toch waar het om draait
    terwijl altijd werd gezegt punten vechten niet

Nou dan is bij deze dus uiteindelijk het ware verhaal boven water
    zeg gewoon wij krijgen kriebels als LFT aan de top komt?
    Wees blij
    heeft iedereen wat te doen toch?

Maar wees gerust bartezz net als vroeger had ik een plekje voor jou in TAFT zo heb ik nu een plekje voor jou bij LFT :phatgrin:

Niet klagen maar spelen!!!
  • nog even gouw posten hahaha

hey DJ jammer he dat je plantje niet heeft gewerkt maar juist
    in je tegen deel is beland

dus indd sluit maar weer snel het topic :rofl:

gewoon om te gieren dit

Mvg vosje ps iedereen gaat voor de win
    en jij dus ook als ik dit topic zo mag zien
    en ja dit mag ik ;)
  • Trots lid van Legends Fight Together. Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

Sorry hoor maar toen ik dit las kreeg ik wel even de slappe lach. Een jaar geleden had je liever al je accounts verwijderd dan dat je TAFT déé alliantie noemde.

Maar goed, Vortex heeft het gewoon moeilijk en is kwetsbaar. LFT hengelt ze binnen. Waar ze altijd erg goed in zijn geweest. Ieder z'n spelletje. Naar mijn mening wordt er veelste veel ge*piep*t

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...
  • wat een geleuter om niets
    vtx houdt op te bestaan. Spijtig, maar het is niet anders.

dat de topic starter over massa-allie begint? Massa is iets relatief. Zelf ben ik leider van dé massa-allie op de nieuwe wereld, maar massa-allie zegt niets. 't is hoe je omgaat met anderen dat telt.

Ieder zijn manier van spelen en ieder zijn manier van denken. Waren er niet zoveel vtx-spelers gestopt met de fusie en waren er niet een paar hyperactieven die plots geen tijd meer hadden voor ika, hadden we niet eens deze topic gehad.

In mijn ogen is respect het woordje dat telt.

En de werelden hebben er eigenlijk weinig mee te maken. Ik speelde op de meeste werelden, voor zover ik weet was ik dezelfde persoon.
  • KDJC` wrote:

Trots lid van Legends Fight Together. Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

Sorry hoor maar toen ik dit las kreeg ik wel even de slappe lach. Een jaar geleden had je liever al je accounts verwijderd dan dat je TAFT déé alliantie noemde.

Maar goed, Vortex heeft het gewoon moeilijk en is kwetsbaar. LFT hengelt ze binnen. Waar ze altijd erg goed in zijn geweest. Ieder z'n spelletje. Naar mijn mening wordt er veelste veel ge*piep*t

Kdjc

TAFT is verleden tijd wat behoorde bij alpha
    we leven in het nu en daar is LFT
    want winds en TAFT vroeger met elkaar hadden is nu niet van de order

Nieuwe server nieuwe kansen toch?
  • Dankje Booya,

Ik kan er ook niet veel aan doen dat spelers liever naar LFT dan naar dnd gaan. :stick:
    Gaat het bij jullie ook een trend worden om allianties aan te vallen die in oorlog zijn? ik zag daarstraks nog een aanval van je op twee LFT leden.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||