DND, wat doen ze, tegen wie, en met welke uitkomst ?, t waarom is niet belangrijk, weten we zelf vaak niet eens(zonder discussie)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• pokerman die respect had je al niet voor me
      dus kom nou niet nu in eens zeggen dat je dit wel had
      serieus nemen deden jullie mij toch al niet dus boeya

en indd het laat erg zien hoe ontwikkeld jullie zijn

helemaal mee eens

zeker als je op iedereen en alles let wat of hoe die iets schrijft
      zo lang ik het maar goed doe met RL zaken zie ik dit toch echt altijd nog als een
      niet serieus spelletje maar maak je levens werk er maar van

niks te doen zeker ag vergeten het is school vakantie :rofl:

en dat jij je ergert tja 1 is jou probleem en 2 mogelijk is dit ook bedoeling van me
      dat jullie dit nou nog niet was opgevallen goede ontwikkeling zeg :thumbup:

als we gaan beginnen over ontwikkeling laten we het dan nu al helemaal niet meer hebben
      over respect naar elkaar hebben of voor elkaar hebben
      want dit heb je al vergooit met persoonlijk op mensen af te geven
      als goed is zie jij mij het alleen nog houden op spel zaken of wat mensen verkeerd zouden doen in het spel
      en let ik niet op wat mensen persoonlijk fout of goed doen

respect en ontwikkeling pfff begin bij je zelf kijk maar even goed in die spiegel

ps lekker discussie topic is het aan het worden :borg:

hap maar in me boterkoekje :koek:
    • Gevecht voor marmer flip
      (30.07.2015 16:57:22)
      Overkiller[LFT] uit Nederland
      vs
      90210[DND] uit marmer flip, steve[RED] uit Apache

---------------------------------------------------------------------------------------------
      ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
      ............................................. - Speerwerper............................60(-0)
      ............................................. - Kok....................................15(-0)
      ............................................. - Muur....................................7(-0)
      ............................................. - .............................................
      ............................................. - .............................................
      Hopliet.................................0(-7) - .............................................
      Mortier................................18(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen................................-9.8 - Generalen................................-0.4
      Aanvalspunten...............................1 - Verdedigingspunten.......................24.5
      Schade....................................490 - Schade.....................................20
      Schadeverdeling...........................96% - Schadeverdeling............................4%

Winnaars: 90210[DND], steve[RED]

Verliezers: Overkiller[LFT]

Het wonder Kolos' van 90210[DND] is actief. (30.07.2015 16:50:45)
    • Zeegevecht bij Wijnstad
      (29.07.2015 13:38:17)
      90210[DND] uit polis3, Wijnstad2
      vs
      Winnetou[LFT] uit Wijnstad

Ramschip..............................193(-0) - Ramschip................................0(-9)
      ............................................. - Vuurschip.............................6(-145)
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................72(-96)
      Stoomram.............................128(-42) - Stoomram..............................38(-46)
      Rakettenschip..........................88(-2) - Rakettenschip..........................5(-32)
      Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............50(-70)
      Ballonendrager.........................26(-4) - Ballonendrager..........................0(-4)
      Tender.................................30(-0) - Tender.................................60(-0)
      Generalen...............................-1176 - Generalen.............................-5654.4
      Aanvalspunten...........................14136 - Verdedigingspunten.......................2940
      Schade..................................58800 - Schade.................................282720
      Schadeverdeling...........................17% - Schadeverdeling...........................83%

Winnaars: Winnetou[LFT]

Verliezers: 90210[DND]

Het wonder Kolos' van Winnetou[LFT] is actief. (29.07.2015 13:35:29)

Het wonder Hades` heilige groeve' van DND-Xena[DND] is actief. (30.07.2015 17:58:59) :thumbsup:
    • Even als neutrale lezer vraag ik mij iets af Booya.
      Hierboven geerf je een cr van 90210 Vs Winnetou. Nergens zie ik andere namen in de cr en beneden in je post zie ik dat er een wonder geactiveerd werd van een allylid van je, de dag na dat het gevecht erboven plaatsvond...

Ligt het aan mij of is er iets fout gebeurd en komt er nog een mooie cr aan?
    • degekkevos wrote:

en dat jij je ergert tja 1 is jou probleem en 2 mogelijk is dit ook bedoeling van me
      dat jullie dit nou nog niet was opgevallen goede ontwikkeling zeg
      haha vosje, nog voor de oorlog begon wisten we al dat dat jullie bedoeling was lol, en wij ergeren ons helemaal niet, de meesten van ons lachen zich net te pletter met jou hahaha (zelfs ik zie er ondertussen al het grappige van in ^^ )
      als we hier op reageren is het eerder uit verveling omdat er ingame niets te doen valt :rofl:
      maar gelukkig heb ik nog interessantere dingen te doen in de vorm van me voorbereiden op examens, daar leer ik tenminste serieuze dingen bij :thumbup:

degekkevos wrote:

hap maar in me boterkoekje
      en dankjewel, had je niet hoeven te doen ;)
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
    • grafikos wrote:

Even als neutrale lezer vraag ik mij iets af Booya.
      Hierboven geerf je een cr van 90210 Vs Winnetou. Nergens zie ik andere namen in de cr en beneden in je post zie ik dat er een wonder geactiveerd werd van een allylid van je, de dag na dat het gevecht erboven plaatsvond...

Ligt het aan mij of is er iets fout gebeurd en komt er nog een mooie cr aan?
      Sorry je hebt helemaal gelijk, iets fout gegaan..

Zeegevecht bij Perticara
      (30.07.2015 18:58:59)
      frankwizard[LFT] uit tegelen
      vs
      Assie[DND] uit Δ Buitenhuis-hz, DND-Xena[DND] uit Perticara, 90210[DND] uit Δ Buitenhuis-hz

Ramschip.............................98(-126) - Ramschip............................220(-126)
      Mortier schip.........................140(-0) - Mortier schip.........................145(-0)
      Stoomram............................148(-117) - Stoomram.............................94(-105)
      Rakettenschip.........................24(-28) - Rakettenschip..........................7(-28)
      Schoepenradsnelheidsschip..............65(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............51(-0)
      Ballonendrager........................38(-14) - Ballonendrager........................17(-14)
      Tender..................................9(-0) - Tender................................135(-0)
      Generalen...............................-4614 - Generalen...............................-4326
      Aanvalspunten...........................10815 - Verdedigingspunten......................11535
      Schade.................................230700 - Schade.................................216300
      Schadeverdeling...........................51% - Schadeverdeling...........................49%

Winnaars: Assie[DND], 90210[DND], DND-Xena[DND]

Verliezers: frankwizard[LFT]

Het wonder Hades` heilige groeve' van DND-Xena[DND] is actief. (30.07.2015 17:58:59) :thumbsup:
    • tip_7_9 wrote:

haha vosje, nog voor de oorlog begon wisten we al dat dat jullie bedoeling

met na drukking op

tip_7_9 wrote:

wisten we al

aaah haa nu komt de aap uit de mauw gekropen
      dus het is toch een gezamenlijke oorlog tegen LFT van uit SAP en DnD
      oeps hier versprak tip zich even :thumbsup:

maar om DnD niet al te veel gewicht uuh gezichtverlies meer te laten lijden
      doen jullie 2 het nu net laten doen lijken als of DnD in het wilde westen aan het schieten is

maar onder tussen

tnx TIP voor de TIP :thumbsup:

lekker he die boterkoek van mij :rofl:
    • degekkevos wrote:

Quoted from "tip_7_9"

haha vosje, nog voor de oorlog begon wisten we al dat dat jullie bedoeling

met na drukking op

Quoted from "tip_7_9"

wisten we al

aaah haa nu komt de aap uit de mauw gekropen
      dus het is toch een gezamenlijke oorlog tegen LFT van uit SAP en DnD
      oeps hier versprak tip zich even
      hahaha lol, we wisten al dat jullie bedoeling was om de tegenstander gek te laten worden als je oorlog hebt, en ik moet zeggen het was je in mijn geval bijna gelukt ;) ; je was namelijk in ons topic tegen vtx de hele tijd bezig met onzin zaaien en dergelijke...
      dat tekstje dat poker op wikipedia gevonden heeft klopt eigenlijk wel moet ik zeggen, dankjewel daarvoor poker :thumbup:
      voor nu ga ik weer even wachten op een volgende reactie van jou, ondertussen kan ik even bijkomen van het lachen :P

ohja, het is trouwens mouw, met ou en niet met au
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
    • lekker stukje boterkoek he :thumbsup:

Zeegevecht bij -W1-
      (29.07.2015 4:33:44)
      degekkevos[LFT] uit -W1-, -W2-
      vs
      Assie[DND] uit DND CarrarZwPos

Stoomram...............................30(-0) - Stoomram................................0(-1)
      Ramschip................................1(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen.................................-24
      Aanvalspunten..............................60 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1200
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: degekkevos[LFT]

Verliezers: Assie[DND]

1 oorlogsschepen worden verplaatst van degekkevos[LFT] naar -W1-

30 oorlogsschepen worden verplaatst van degekkevos[LFT] naar -W1-

Assie[DND]'s leger werd volledig vernietigd.
    • Vos ik hoop dat je jezelf begrijpt want niemand anders doet dat geloof ik. ?(

En gezamenlijke oorlog is niet nodig hoor de 20 man van SAP houden prima stand tegen 50 man LFT en JP met zijn accounts.
      SAP doet wat SAP wil en DND doet wat DND wil.
      En mochten we samen wat willen doen dan gaan we dat ook doen. :thumbsup:

Tip maak vos nu verder niet boos of zo want straks komt hij onze kant op met zijn generalen !!!
      Hij heeft plek 1341 met 3321 generalen dus daar moeten we voor oppassen hoor , hopelijk komt DND helpen daarmee.

DND kunnen jullie 10 ram schepen sturen AUB. :rofl:

Kom op Vosje wat minder zeuren op het forum en wat meer ingame laten zien. :D

Edit :

Zie je nu wel , Vos is met zijn complete vloot Assie aan het afslachten nu ! :l0l:
    • ah pokerman je ontkend het dus niet dat jullie samen wat doen of willen gaan doen
      had ik tip toch goed begrepen ;) en zat ik er dus niet naast

Pokerman wrote:

En mochten we samen wat willen doen dan gaan we dat ook doen.

ik en zeuren hmmmm eerder een beetje plagen en jagen
      en mij krijg je niet boos hoor :love:

en zit zelf niet zo te zeuren kijk ik vecht ook al heb ik 3321 generale

oh ja dit bedacht ik me net toen ik van de week 103k generale had was DnD er om jullie uit de brand te helpen
      ondanks de 220G van dampje en roege bij elkaar
      maar ik was er hoor kijk de eerst battle of victory maar

zo ie zo heb ik lekker 3 a 4 dagen liggen rommelen in me thuis steden met assie was gezellig meid van me :thumbsup:

Zeegevecht bij -W2-
      (29.07.2015 4:15:31)
      degekkevos[LFT] uit -M2-
      vs
      Assie[DND] uit DND CarrarZwPos

............................................. - Ramschip................................0(-1)
      Stoomram...............................30(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen..................................-5
      Aanvalspunten............................12.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade....................................250
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: degekkevos[LFT]

Verliezers: Assie[DND]

30 oorlogsschepen worden verplaatst van degekkevos[LFT] naar -W2-

Assie[DND]'s leger werd volledig vernietigd.
    • ondertusse :love:

Zeegevecht bij Nightmare
      (30.07.2015 18:58:51)
      Rosie[LFT] uit Nightmare
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................0(-1) - Ramschip................................1(-0)
      ............................................. - Stoomram................................1(-0)
      Vuurschip...............................0(-1) - .............................................
      Generalen...............................-11.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................28
      Schade....................................560 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Winnaars: Booya[DND]

Verliezers: Rosie[LFT]

Zeegevecht bij Matcha
      (30.07.2015 19:19:50)
      Rosie[LFT] uit Matcha
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................0(-2) - Ramschip................................1(-0)
      ............................................. - Stoomram................................1(-0)
      Vuurschip...............................0(-1) - .............................................
      Tender..................................1(-0) - .............................................
      Generalen...............................-16.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................40.5
      Schade....................................810 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Zeegevecht bij Growcity
      (30.07.2015 19:27:59)
      Rosie[LFT] uit Growcity
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................0(-2) - Ramschip................................1(-0)
      Generalen...............................-16.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................40.5
      Schade....................................810 - Schade......................................0

Zeegevecht bij M-1
      (30.07.2015 19:33:44)
      Rosie[LFT] uit M-1
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................0(-3) - Ramschip................................1(-0)
      Generalen...............................-21.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................53
      Schade...................................1060 - Schade......................................0

aw ;(

Zeegevecht bij Underground
      (30.07.2015 18:58:12)
      Rosie[LFT] uit Underground
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................1(-0) - Ramschip................................0(-1)
      ............................................. - Stoomram................................0(-1)
      Vuurschip...............................1(-0) - .............................................
      Ballonendrager..........................8(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen.................................-29
      Aanvalspunten............................72.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1450

Winnaars: Rosie[LFT]

Verliezers: Booya[DND]
    • ladylina wrote:

of zal ik je pokerfase noemen?

Het schijnt dat die bedriegen?

Je mag me best pokerface noemen hoor geen probleem. :thumbup:
      En nee een pokerface bedriegt niet , iemand met een pokerface geeft gewoon geen info over welke hand hij heeft.
      Je weet dus nooit met iemand die een pokerface heeft waar je precies aan toe bent en dat is hier ook het geval geloof ik. :D

ladylina wrote:

Kijk eerst ff hoeveel er momenteel bezig zijn voor je wat roept poker
      Nou dat heb ik geleerd van anderen. ;)
      Mensen die zeggen dat wij toen VTX met 40 man aan het aanvallen waren terwijl wij er met iets 20 man waren.
      En de 2e keer dat we gingen rellen bij oud VTX werd er weer geroepen 40 man van SAP terwijl we er met 6 man waren.

degekkevos wrote:

pokerman je ontkend het dus niet dat jullie samen wat doen of willen gaan doen
      Ik ontken doch bevestig niets verder.
      Ben toch duidelijk ? SAP doet wat SAP wilt en DND doet wat DND wilt.
      Mochten we ooit besluiten samen te vechten dan gaan we dat ook gewoon doen.
      Echter is daar voor nu geen sprake van omdat het niet echt nodig is gezien de actie die er nu is vanuit LFT.

:l0l:
    • Pokerman wrote:

Ik ontken doch bevestig niets verder.
      Ben toch duidelijk ? SAP doet wat SAP wilt en DND doet wat DND wilt.
      Mochten we ooit besluiten samen te vechten dan gaan we dat ook gewoon doen.
      Echter is daar voor nu geen sprake van omdat het niet echt nodig is gezien de actie die er nu is vanuit LFT.

Ach Pokerface, wie maak je wat wijs?

De aandachtige lezer heeft in de BOV al SAP met DND samen gezien en als je goed andere rapporten doorneemt, dan vind je ook dit

Freedomgamma[-SAP-] uit πβ Atlantis00, Bugs Bunny[-SAP-] uit Numba One,
      hunnehunne[-SAP-] uit hunnezwavel, Strobanoff[-SAP-] uit -SAP- Groter M,
      gerrie88[DND] uit Polis, Paradox[DND] uit DND, baasa[DND] uit Polis, z
      feest3, moggie[DND] uit 2josephine, Assie[DND] uit DND Dorp2 WPos,
      Embio[-SAP-] uit Embiora, -SAP- Marble 2, Pokermaximus[-SAP-] uit Four
      of a Kind, Paul66[-SAP-] uit πβ Oss, kyra[-SAP-] uit πβ Westland1, -SAP-
      Groter M, 90210[DND] uit Polis, wijn poseidon, -SAP- Groter M, marmer
      dem, marmer flip, marmer pos, happy marmer, Lampenkast[-SAP-] uit Wijn I

Dit waren de deelnemers van een gevecht in een stad van SAP en waarachtig, heb jij daar geen DND gezien? :l0l:
      Kom er nu maar eens eerlijk voor uit... :stick:
    • degekkevos wrote:

we hebben zeker hier een meester in de huis heb je het ook zo zwaar met die kids en al die vakanties
      ben je al overspannen naar huis daarom zit je hier he :thumbsup:

degekkevos wrote:

als we gaan beginnen over ontwikkeling laten we het dan nu al helemaal niet meer hebben
      over respect naar elkaar hebben of voor elkaar hebben
      want dit heb je al vergooit met persoonlijk op mensen af te geven
      als goed is zie jij mij het alleen nog houden op spel zaken of wat mensen verkeerd zouden doen in het spel
      en let ik niet op wat mensen persoonlijk fout of goed doen

respect en ontwikkeling pfff begin bij je zelf kijk maar even goed in die spiegel

Wat dj doet heeft met het spel te maken, en je spelling is ook zwaar bagger, maar de persoonlijke opmerking en belediging die je hierboven gaf, vind ik ver buiten het boekje en denk dat mening lezer hier dat met me eens is.

Heel lft is volle bak aan het vechten ook tegen ons nu, voornamelijk door Jou, zou je ook niet is wat gaan doen nu? of laat je je ally nu gewoon stikken?
      fijne gast ben jij :puke:
    • Zeegevecht bij Underground2
      (31.07.2015 12:58:45)
      Booya[DND] uit Underground
      vs
      Rosie[LFT] uit Underground2

Ramschip................................3(-2) - Ramschip................................0(-2)
      Stoomram................................9(-0) - Stoomram................................0(-6)
      Generalen.................................-10 - Generalen................................-154
      Aanvalspunten.............................385 - Verdedigingspunten.........................25
      Schade....................................500 - Schade...................................7700
      Schadeverdeling............................6% - Schadeverdeling...........................94%

(31.07.2015 11:05:45)
      Booya[DND] uit Choco
      vs

Ramschip................................5(-0) - Ramschip................................0(-2)
      ............................................. - Vuurschip...............................0(-1)
      Stoomram................................9(-0) - Stoomram................................0(-1)
      ............................................. - Ballonendrager..........................8(-0)
      Generalen...................................0 - Generalen...............................-40.2
      Aanvalspunten...........................100.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................2010

Zeegevecht bij Queimada grande
      (31.07.2015 14:10:25)
      Booya[DND] uit Rosé
      vs
      Rosie[LFT] uit Queimada grande

............................................. - Ramschip................................0(-5)
      Stoomram................................4(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen.................................-25
      Aanvalspunten............................62.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1250

Zeegevecht bij Nightmare
      (31.07.2015 14:10:32)
      Booya[DND] uit Rosé
      vs
      Rosie[LFT] uit Nightmare

Ramschip................................4(-0) - Ramschip................................0(-6)
      ............................................. - Vuurschip...............................0(-3)
      Stoomram................................6(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen...............................-48.6
      Aanvalspunten...........................121.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................2430

Zeegevecht bij Underground2
      (31.07.2015 1:29:49)
      Rosie[LFT] uit Underground2
      vs
      Booya[DND] uit Polis

............................................. - Ramschip................................1(-0)
      Stoomram................................2(-0) - Stoomram................................0(-1)
      Generalen...................................0 - Generalen.................................-24
      Aanvalspunten..............................60 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1200

(31.07.2015 4:57:39)
      vs
      Booya[DND] uit Polis

Ramschip................................1(-4) - Ramschip................................0(-1)
      ............................................. - Stoomram................................0(-1)
      Generalen.................................-20 - Generalen.................................-29
      Aanvalspunten............................72.5 - Verdedigingspunten.........................50
      Schade...................................1000 - Schade...................................1450
      Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

• geen idee meer waar cr thuishoort tegenwoordig, maar aangezien assie de held was die sap van afgang kwam redden, zet ik hem maar hier

@poker: nee, jullie hebben echt de hulp van dnd niet nodig. :ram:

Zeegevecht bij -SAP- Groter M
      (31.07.2015 13:17:48)
      jpjnephthys2[PACT] uit Polis
      vs
      gerrie88[DND] uit B B Q, 90210[DND] uit marmer pos, jamo1[jamo] uit -SAP- Groter M, Embio[-SAP-] uit Embiora, -SAP- Marble 2, Blup[-SAP-] uit Wijn 3 klaar, -SAP- Marble 2, Paul66[-SAP-] uit πβ Oss, Polis, Bugs Bunny[-SAP-] uit -SAP- Marble 2, Pokermaximus[-SAP-] uit Four of a Kind, И Eldrenes Veil, Royal Flush, Assie[DND] uit DND Dorp2 WPos, MarmeR 5, -SAP- Groter M, Jana, Lampenkast[-SAP-] uit Wijn I, Strobanoff[-SAP-] uit -SAP- Groter M, -SAP- Marble 2, Freedomgamma[-SAP-] uit Polis, Tolly[-SAP-] uit И Kandor

Ramschip............................653(-720) - Ramschip...........................4147(-720)
      Stoomram............................241(-513) - Stoomram............................472(-522)
      Rakettenschip.......................397(-160) - Rakettenschip.......................267(-156)
      Ballonendrager.......................191(-80) - Ballonendrager.......................258(-80)
      Tender................................120(-0) - Tender................................323(-0)
      Mortier schip.........................260(-0) - Mortier schip........................1035(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip.............350(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............1091(-0)
      ............................................. - Vuurschip...........................109(-191)
      ............................................. - Onderzeeër.............................57(-4)
      Ballista schip.........................50(-0) - Ballista schip.........................20(-0)
      ............................................. - Katapult schip.........................20(-0)
      Generalen..............................-22632 - Generalen..............................-24001
      Aanvalspunten.........................60002.5 - Verdedigingspunten......................56580
      Schade................................1131600 - Schade................................1200050
      Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: Assie[DND], Paul66[-SAP-], Pokermaximus[-SAP-], Strobanoff[-SAP-], Blup[-SAP-], Freedomgamma[-SAP-], Bugs Bunny[-SAP-], Tolly[-SAP-], Lampenkast[-SAP-], Embio[-SAP-]