Wie wil mijn account?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wie wil mijn account?

Na ruim 5 jaar te hebben gespeeld is voor mij de lol er vanaf..
    Ik heb het vaker overwogen, maar ben er nu echt klaar mee.

het is een account van bijna 8.5 miljoen totale score
    het ligt redelijk rustig/afgelegen

voorlopig genoeg goud en generalen aanwezig (generalen kan nog zakken door een lopend gevecht)

ik geef eerst mensen 2 dagen de tijd om te reageren wie het account wil, daarna ga ik een keuze maken wie hem krijgt
    je kan zowel hier als ingame vermelden als je het account wil hebben, verdere info over het account kan je ingame krijgen.

Ik heb er behoorlijk tijd en ambro in gestopt, dus ga het niet zomaar weggeven. Als je het wil hebben ontvang ik ook graag motivatie/informatie (wat ga je met mijn account doen, aanvallend/defensief/donatieaccount hoeveel accounts/ervarig heb je al, naar welke alliantie gaat dit account etc.)

Voor de mensen die ik beter heb gekend hier; bedankt voor leuke tijden! (zowel mede als tegenstanders

vergeet niet, het is en blijft een spelletje, hou het leuk voor jezelf en elkaar.

:thumbsup: