Het wolvenhol

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• boeda10 wrote:

tijdens de volle maan zijn de wolven aktief.
      Lekker bezig geweest met solitaire aktie's terwijl de rest van de roedel het nest bewaakte (en dan is het niet eens weekend)
      Haha precies boeda! Tegen PACT was het ook wel dolle pret. Een boel geleerd :D

---

Sanaugi wrote:

Aangezien Lucky Duck ze zelf niet wilde/kon posten, doe ik het maar
      Hmmmz. *brabbelt iets soortgelijks*

Ik snap dat je m'n lid terug wilt pakken... Tot daar aan toe. Maar ik vond het wel erg overdreven wat je deed. Daarbij

Sanaugi wrote:

En dan het laatste beetje wegkapen
      zal ik maar hetzelfde doen :phatgrin:

Gevecht voor Scary Bear
      (02.11.2015 19:21:11)
      il Corvo[POW] uit Hoofdstad
      vs
      the iguana[min] uit Scary Bear

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Zwaardvechter.........................188(-0) - Zwaardvechter.........................0(-100)
      Hopliet..............................961(-96) - Hopliet...............................0(-150)
      Gyrocopter...........................164(-26) - Gyrocopter.............................9(-21)
      Bombardier.............................0(-10) - Bombardier.............................0(-30)
      Mortier...............................108(-4) - Mortier................................6(-24)
      Kok...................................100(-0) - Kok....................................25(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Steenslingeraar.......................250(-0) - .............................................
      Zwavel schutters.......................93(-0) - .............................................
      Ram....................................60(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..............................-381.4 - Generalen.............................-1300.5
      Aanvalspunten.........................3251.25 - Verdedigingspunten......................953.5
      Schade..................................19070 - Schade.................................115023
      Schadeverdeling...........................14% - Schadeverdeling...........................86%

Winnaars: il Corvo[POW]

Verliezers: the iguana[min]

De stad Scary Bear werd geplunderd door il Corvo[POW]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 21761 Bouwmateriaal, 5108 Marmer, 15265 Kristalglas, 7864 Zwavel

Aangezien the iguana[min] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    • il Corvo wrote:

Ik snap dat je m'n lid terug wilt pakken... Tot daar aan toe. Maar ik vond het wel erg overdreven wat je deed. Daarbij

Quoted from "Sanaugi"

En dan het laatste beetje wegkapen

zal ik maar hetzelfde doen :phatgrin:

Hohohoho heb je naar de beloningen gekeken?
      Hij jatte eerst 50k van mij
      toen ik 35k van hem
      toen heb ik hem nog een keer geplundert om die laatste grondstoffen terug te jatten.
      En nog eentje om het duidelijk te maken dat hij niet meer bij mij moest komen.

Ik vind het dan wel een beetje triest dat jij met zo'n miljoenen account mij komt bezetten.
    • beste sanaugi

Hierover is intern met ons leden gemaild en zal goed gemaakt worden met je. :thumbup:
      Ook onze senaat word wel eens op verkeerde been gezet. ;(
      Verder zal het ingame worden opgelost.
      groetend de immer lachende boeda

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
    • boeda10 wrote:

beste sanaugi

Hierover is intern met ons leden gemaild en zal goed gemaakt worden met je.
      Ook onze senaat word wel eens op verkeerde been gezet.
      Verder zal het ingame worden opgelost.
      groetend de immer lachende boeda
      Hihi, inderdaad boeda :love:

Ik wil graag op deze manier nog laten weten dat het inderdaad is opgelost en mijn excuses aanbieden voor wat er is gebeurd.
      Verder wil ik hier niet meer over uitweiden.