Spioneren bij inactieve spelers: laatst online

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Spioneren bij inactieve spelers: laatst online

"Online status" is zonder twijfel een van de meest nutteloze opties als je een inactieve speler bespioneert. Dat bracht me aan het denken: is het niet interessanter om bij spelers die inactief zijn deze optie te veranderen naar 'laatst online'? Dat zou nuttige informatie zijn omdat ik bij het plunderen graag wil weten hoeveel tijd ik nog heb (voordat de speler gaat ghosten). Ook kan het handig zijn om een inschatting te doen voor vrijkomende plaatsen.
    Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
    ForumregelsHet verhaal achter...
  • Dit is echt een goede. Niets meer aan veranderen. Het kan niemand kwaad het in te voeren.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • IM_Mike wrote:

"Online status" is zonder twijfel een van de meest nutteloze opties als je een inactieve speler bespioneert. Dat bracht me aan het denken: is het niet interessanter om bij spelers die inactief zijn deze optie te veranderen naar 'laatst online'? Dat zou nuttige informatie zijn omdat ik bij het plunderen graag wil weten hoeveel tijd ik nog heb (voordat de speler gaat ghosten). Ook kan het handig zijn om een inschatting te doen voor vrijkomende plaatsen.

Dit valt zover ik weet onder privacy gevoelige informatie.
    Zal dus ook niet door gevoerd worden. Wij als GO team mogen deze informatie nl zelf ook niet doorspelen aan anderen.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Ancalagon wrote:

IM_Mike wrote:

Dit valt zover ik weet onder privacy gevoelige informatie.
    Zal dus ook niet door gevoerd worden. Wij als GO team mogen deze informatie nl zelf ook niet doorspelen aan anderen.

Geeft GF deze info niet al door de inactiviteitenstatus zelf?
    Zou het wettelijk dan wel mogen om aan te geven wanneer degene inactief is geraakt door de spion?
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl