ᅏTOᅑ en PoS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ᅏTOᅑ en PoS

In dit topic kunnen reacties gegeven worden op het andere GR-topic .

Ik zal nog even herhalen wat er is gebeurd:
    Severall was lekker tegen alliantie labo aan het vechten tot ineens speler timmer van 2 miljoen punten labo kwam helpen... Om het
    gevecht eerlijker te laten lopen riep severall ter ondersteuning andere leden van zijn alliantie.

Toen timmer het niet in zijn eentje redde, kwamen twee andere spelers van POS helpen...timmer gaf ook aan Severall aan dat hij het komkommertijd vond en dat hij actie zocht. Na een vraag van timmer gaf Severall aan dat er genoeg wijn was in zijn stad en hierna zette timmer een plunderactie (zonder schepen) in.

Dit was voor ons genoeg aanleiding om het gevecht tegen PoS te openen.
  • Mijn complimenten aan TO.

Een alliantie van 6 leden die het opneemt tegen een alliantie van 20 leden die ook nog eens een veel hoger gemiddelde score hebben en, voor zover ik weet, waarvan de meeste ook al langer actief zijn op Alpha als de meeste leden van TO

Niet alleen nemen ze het tegen PoS op, zoals ik het zie voeren ze momenteel de bovenhand met als klapper Severall die zowel de AP als de DP lijst aanvoert.

Hulde!
  • hehe, er is eindelijk een oorlogs topic, nu kan ik eindelijk reageren.

Ik wil jullie veel succes wensen tegen POS :)
    Mooi om te zien dat jullie van je afbijten. Mocht het ooit zover komen dat het even minder loopt en als Pos niet wilt stoppen mag je me eventueel een berichtje sturen. Maar zo te zien is dat helemaal niet nodig :thumbsup:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Ja, ik kwam er net achter dat Diederick bezig was zijn vloot proberen kwijt te raken.
    Dit is in ieder geval geen geplande actie van Taft. Maar een actie van Diederick persoonlijk.

Credits to Sasuke

• Beste Berry,

Het is wellicht een idee om dat aan Diederick zelf te vragen :)
    Maar ondanks dat Diederick zijn vloot poogt kwijt te raken bij pos, blijft Pos nog steeds groter, en hebben ze nog steeds meer leden.

Hopelijk heb ik je hierbij genoeg informatie verschaft, zodat je zoektocht naar antwoorden kan beëindigen

m.v.g, martinos

Credits to Sasuke

• Diedericks antwoord op zijn actie is letterlijk :

*knip*

Dus hij was wel degelijk op de hoogte van de situatie waar hij zich mee ging bemoeien.

+1 waarschuwing voor het plaatsen van privé berichten zonder vermelde toestemming.
    ~Bertus 25/08/2012 0:27.
    Laurenia
    Ψ Trots Lid PoS Zeta Ψ
  • Is het Niet mogelijk om er een wereld oorlog van te maken... geen regels gewoon helemaal los gaan..!!! :chinese:

Gewoon elk eiland brandende steden..

Lijkt me een geweldige screenshot uit t vergroten en hang ik boven mijn bed lolz :minigun:

Wekenlang tegen een rode generaal uitkijken..wat een heerlijk spel ikariam......

:borg:

De eerste wereld oorlog op Alpha!!!!!
  • Hee vos

Hou het maar klein:

Ik had vloot over en moet :moest:het kwijt
    Ik kom even wat vechten tegen pos en hier worden meteen discusies er overgestart
    Mensen moeten gewoon niet zo moeilijk er over doen , en wat is het verschil pos ?
    7tegen20 en ik stop als me vloot kapot is ?,zie het nadeel er niet van in .....

Gr diederick
  • Hierbij de reactie op dit verhaal van ᅏTOᅑ

Voorop gesteld wil ik herhalen dat wij een kleine alliantie zijn die het tegen een veel grotere ally opnemen..
    Het is voor ons erg lastig om al de PoS-eilanden te bezetten met leden die over het algemeen vele malen kleiner zijn dan de PoS-spelers. Toch zijn wij deze uitdaging aangegaan, omdat wij niet zomaar alles willen pikken wat andere allies doen, ook al zijn ze dan een stuk groter dan wij zijn.

TO was op de hoogte van de hulp die werd aangeboden, wij hebben zelfs hulp aangeboden gekregen van meerdere personen en deze hulp afgeslagen.

Nu hebben we hulp gehad van 1 speler van Taft, dit was uit zijn eigen beweging, wij hebben nooit om hulp gevraagd.

Ik vind het jammer hoe er nu gereageerd wordt aangezien het nog steeds 7 tegen 20 is..
  • Mijn eigen keus dat ik pos aanviel,pos mag mij heus wel aanvallen
    Maar dan laat ik het daar niet bij :P
    Natuurlijk ik val ze aan maar laat het daar ook bij omdat mijn vloot was eigenlijk bedoelt voir ffh
    Alleen diablo ging in v mode :thunder:

Verder zoals al eerder gemeld ze hebben mij er niet bij gehaalt
    1lid van taft is niet heel taft he of wel? :pillepalle:
  • laatst dan Diederick dat zeg ik toch ook niet heel taft
    dat zegen anderen volgens mij

maar goed we laten het er hier bij want ik zie wel dat je vrij eerlijk bent

een aanval voor een aanval is het altijd nog bij mij :thumbsup:

en ps punten vechten niet legers wel dus 7 tegen 20 moet makkelijk kunnen
    als je maar weet hoe ;)
  • @ martinos, niet om nog meer olie op het vuur te gooien maar stond in de eerste CR's ook niet de naam van woopie?
    hoe dan ook ik hoop dat POS toch doorzet, het is nu tegenwoordig haast onmogelijk om een alie vs alie te houden omdat iedereen wel een vriendje ergens heeft zitten en gewoon lekker wil meedoen.
    Kom op pos hoe meer mensen mee doen hoe meer doelwitten jullie krijgen.
    Als TAFT zich er echt mee ging moeien waren er al meer en grote namen opgedoken.
    Nu is er 1 die in de verdediging stond (woopie stond daar wss gestationeerd) en 1 die van zijn vloot af moest poe poe om dat dan gelijk heel taft te noemen gaat me nu nog wat ver.

We zullen zien wat er nog gaat komen toch?

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
  • Boeda,

Ik vroeg me eerst ook af of dat zo was, maar er heette iemand in eens Woepie in plaats van Woopie. Dus dit is niet echte Woopie geweest.
    Natuurlijk als Taft zich in zijn geheel ergens mee bemoeit dan gaat dit natuurlijk wel op z'n Taftst,
    Veel generalen, en dan een grote massale aanval :rofl:

Misschien zou het nog kunnen gebeuren dat er nog iemand taft zin heeft in wat gevechtjes :P
    En dan halen we zeker de derde pagina.

Verder is er wel weer genoeg gepraat, ik wil TO en POS veel plezier wensen met de gevechten.

p.s Diederick natuurlijk ook.

Credits to Sasuke

• Zo wat al een bult mooie gevechten in het voordeel van TO
    POS moet nog heel wat leren en ze moeten eens kijken naar de gevechten van TO

Over diederick die moet gewoon van zijn vlootjes af
    Mag hij trouwens zijn vloot gevechten ook posten.
    Misschien is het wat om er neer te zetten TO en diederick hahahah