DIV en DND vechtend de vakantie door (discussie topic)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DIV en DND vechtend de vakantie door (discussie topic)

zoals ik begrepen heb uit de patchnotes van t forum zouden we een apart
      discussie topic moeten maken (bij deze dus, als t niet correct is mag
      mvr/mr mod me rustig corrigeren)

Zoals sommigen van jullie misschien al weten ben ik sinds een tijdje
      afgetreden als leider van Divinity en heb t stokje overgedragen aan het
      duo Jommeke en Valisk.

Ik mag blij en verheugd zijn dat er ook na mijn tijd adequaat gereageerd
      word op aanvallen op onze alliantie, er is uitgebreid geprobeerd om een
      diplomatieke uitweg te zoeken. helaas bleek elly de wijntjes van ons te
      lekker te vinden (en geef haar/hem eens ongelijk, topkwaliteit!)

@wiebe, hoe gaan we de cr's posten? aangezien je nu alleen jullie
      overwinningen plaats lijk je te willen hanteren dat elk zijn/haar
      overwinningen plaatst, of gaan we dat gemixt doen?

ons doel is om te laten zien dat we strijdbaar zijn en plunderen altijd tot reacties zal leiden :)

Groetjes,

elvi

Omdat dit een gevecht is tussen twee allanties dient deze topic de Prefix oorlog te dragen.
      ~adwin 03/08/2012 20:31
    • Ik zou zeggen post gewoon wat je hebt haha. Ik ben nu bijv reuze benieuwd naar de gehele cr bij nero van die 550 rondes. Hebben jullie hem volledig? (nero vast wel) dat moet een zeer mooi hof zijn!
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Ik heb hem volledig, maar nog even wachten tot die helemaal af is.
      Hij is nu al de een na grootste van gamma.

Dus nog even wachten tot we hebben gewonnen ;)

© by Tuni_Boy
      "Een censuur die de middelmatigheid zou verbannen is ondenkbaar.
      Iedereen heeft het onvervreemdbaar recht zich uit te drukken, ook de idioot."

Game Operator: erik2222@ikariam.nl
    • erik2222 wrote:

Ik heb hem volledig, maar nog even wachten tot die helemaal af is.
      Hij is nu al de een na grootste van gamma.

Dus nog even wachten tot we hebben gewonnen ;)

De zeeslag bij nero is toch al sinds vanmorgen afgelopen? Of jij doelt op dat landgevecht? Landgevecht gaat nog wel even door ja haha. Maar de zeeslag is toch echt door ons gewonnen :thumbsup:.

Dus als nero hem kan posten, graag. Zal wel weer 1 van de grootste zeeslagen zijn na 500+ rondes :thumbup:

Generaal DND Gamma
    • Ik had het inderdaad over het landgevecht.
      Over het zeegevecht ben ik ook best benieuwd.

© by Tuni_Boy
      "Een censuur die de middelmatigheid zou verbannen is ondenkbaar.
      Iedereen heeft het onvervreemdbaar recht zich uit te drukken, ook de idioot."

Game Operator: erik2222@ikariam.nl
    • Elvirion wrote:

ook ik ben nieuwsgierig, is jammer dat we niet genoeg meer konden aanvoeren, gefeliciteerd met die slag DnD!

Thanks :) Nu is zien hoe het landgevecht af gaat lopen, want dat kan nog beide kanten op. En omdat ik absoluut niet nieuwsgierig ben, Erik2222 is het mogelijk dat je de cr is ingame stuurt vanaf ronde 1?

Generaal DND Gamma
    • mag een incomplete cr niet gewoon in de discussiethread? ik weet dat completen niet mogen, maar je incomplete zouden toch ergens gepost mogen kunnen worden?

@ mod misschien goede vraag voor jou?
    • Elvirion wrote:

mag een incomplete cr niet gewoon in de discussiethread? ik weet dat completen niet mogen, maar je incomplete zouden toch ergens gepost mogen kunnen worden?

@ mod misschien goede vraag voor jou?

Dit hebben we liefer niet, als we dat toe staan word de discusie topic snel onder gespamt met niet complete CR.
      Ik begrijp dat er spelers hier zijn die hem wel van af ronde 1 heeft.
      Je kan ook de iegenaar van de have vragen of hij het wil posten.
      Wel mag je als je zelf deel hebt genomen aan de gevecht voor hem posten op de forum. Maar als je zelf niet deel hebt genomen mag dit natuurlijk weer niet.

Ik begrijp dat het een hof is en dat jullie die graag posten. Als jullie niemand kunnen vinden die van af ronde 1 heeft. Kan je mij wel een PM sturen, kijken of we een oplossing kunnen vinden.

gr adwin

Valar Morghulis
      All men must die

• adwin wrote:

Dit hebben we liefer niet, als we dat toe staan word de discusie topic snel onder gespamt met niet complete CR.
      Ik begrijp dat er spelers hier zijn die hem wel van af ronde 1 heeft.
      Je kan ook de iegenaar van de have vragen of hij het wil posten.
      Wel mag je als je zelf deel hebt genomen aan de gevecht voor hem posten op de forum. Maar als je zelf niet deel hebt genomen mag dit natuurlijk weer niet.

Ik begrijp dat het een hof is en dat jullie die graag posten. Als jullie niemand kunnen vinden die van af ronde 1 heeft. Kan je mij wel een PM sturen, kijken of we een oplossing kunnen vinden.

gr adwin

Erik2222 heeft het landgevecht vanaf ronde 1. De eigenaar van de stad zit noch in DND noch in DIV en is tevens op vakantie. Beide partijen zijn best benieuwd wat de tussenstand is, vandaar de vraag of een cr die nog niet klaar is gepost mag worden. (aangezien beide alli's nieuwschierig zijn) en misschien andere mensen die hier lezen inmiddels ook, omdat ze graag willen weten waar we het over hebben ha-ha. Maar als het niet mag, dan niet.... Dan vraag ik erik de tussenstand mij ingame te verzenden, en gooi ik hem binnen DND op de RAM. Kan hij ook binnen DIV doen en zijn alle nieuwschierige aapjes weer blij :chinese:

Generaal DND Gamma
    • denk dat het belangrijk is de nadruk te leggen op het feit dat het een CR is die nog bezig is en niet 1 die voltooid is. (wat wiebe eigenlijk zegt maar dan in het kort:P )
    • Elvirion wrote:

denk dat het belangrijk is de nadruk te leggen op het feit dat het een CR is die nog bezig is en niet 1 die voltooid is. (wat wiebe eigenlijk zegt maar dan in het kort:P )

ja dat dus :rolleyes: en als jij nou is stopt met troepen bijsturen, dan is het zo voorbij haha. Naja moeten wij ook maar weer wat bijsturen :pump:

Generaal DND Gamma