Gevechten tussen -VOC- en G-C

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Geluk heb 19 raporten waar van 2 gevechten :P
    Had eigenlijk liever nog even blijfen staan tegen ovo En KeizBaby alleen ovo kwam al met was schepen aan,Zo kon ik nooit meer van het eiland af..

ga ik slapen De volgende ochtend is ook nog is de speler waar ik in stond inactief geworden ,ook nog is mijn troepen verspreid
    dus zo,n veel geluk had ik gister niet hoor :P
  • Mooie gevechten en goed georganiseerd door GC,

Krijg me streken weer terug en zal noodgedwongen tijd vrij maken voor een paar mooie tegen aanvallen

Zie jullie snel weer hahaha

Post verplaatst naar het oorlogsthread
    ~NijntjePluis 07/10/2012 20:55
  • GC heeft groot overwicht en dus maar overschakelen op een andere tackiek, die van de guerilla oorlogsvoering.....

Ik zie dat dat jou al prima lukt ^^

Mooie gevechten, mijn duimpjes aan G-C voor hun goede organisatie. :thumbsup: Ze hebben ons snel klem gezet met een grote troepenmacht dus mijn complimenten voor die actie en ook voor de aanvallende instelling van hun leden!

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • ik ben verdrietig. ;(

ik wil ook meedoen maar mijn leraren vonden het leuk om tussen schoolkamp en herfstvakantie heel veel huiswerk op te geven. Ook is er oorlog op alpha en dat is mijn hoofd wereld.

maar pas op! ik kom er bijna aan!! mhuwahahahahaahaaa!!!!!

oh ja, eerst nog stadhuizen upgraden voor meer actie punten.

maar dan!!

Pas op!!! ik kom er dan pas aan!! mhuwahahahahaa

:thumbsup:

kzeg het niet graag, maar complimenten voor jullie prestaties GC
  • @G-C lokwat is zoals jullieisschien wel gemerkt hebben een makkelijk doel. Dit komt doordat lokwat na zijn/haar v-mode nog niet online is geweest en zal dus ook uit de VOC gaan.

Voor de algemene lezer: Er is een datum geprikt om de aanvallen te laten stoppen dus we zullen zien hoe dat uit gaat pakken voor beide kanten.
  • Kom je thuis van voetbaltraining, kijk je op ikariam of je het eiland al bent opgekomen.
    Zie je ineens dat je tegen over een overmacht van VOC staat.
    Gelukkig 14 seconden voor de volgende ronde teruggetrokken 8-)

Complimenten aan VOC!
    Jullie zien mij wel weer verschijnen :ninja:

Post verplaatst naar het oorlogstopic
    ~NijntjePluis 09/10/2012 21:43
  • eigenlijk stond ik er al en kwam jij mij aanvallen
    het enige wat ik heb gedaan is mijn bombs terug trekken toen je aanviel. :P
    zodat deze ook mee deden.
    ik kwam voor de die gekke clown en omdat ik niet online kon blijven heb ik gewoon gewacht tot je er weer vandoor ging. :thumbdown:
  • Mijn complimenten voor de opkomst van G-C vandaag tegen mijn vloot. Reden van sturen was gewoon om lekker mijn vloot kwijt te raken en op welk eiland kun je dan beter komen om het voor elkaar te krijgen ;)
  • Ok dan,

Nail (nagel)die gast.

Heerlijk met een paar dronken mannen een heel leger hahahaha
    Het vuil kan buiten gezet worden vind je ook niet?

WOEHAAA HAHAHAHAHAHA HIK hik

ik kijk er nog een aantal keren naar hoor kan ik weer lachen

:sm:

Post verplaatst naar het oorlogstopic en vertaling gegeven bij engels woord
    ~NijntjePluis 18/10/2012 2:26
  • Inmiddels zijn we al weer even gestopt met vechten, maar ik wil G-C hartelijk bedanken voor de sportieve strijd! Jullie zijn zeker een waardige tegenstander en we hebben lekker gevochten. :thumbup:

We zullen mekaar vast nog wel eens treffen :P

Ik weet niet of ik daarvoor bevoegd ben, maar ik zou graag dit topic willen laten sluiten.

Mvg,
    WinnieDePoeh
    Leider -VOC-

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh