Announcement Regels voor Fan Art SotW's

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Regels voor Fan Art SotW's

REGELS
    1. Om mee te doen moet je tenminste 10 officiële boardposts hebben.
    2. Ook moet de deelnemer zijn inzending hebben opgegeven voor de aangegeven deadline.
    3. Tenslotte moet de inzending voldoen aan de overige beschreven voorwaarden in de SotW-topic.
    4. De Fanart Helpers mogen iemand diskwalificeren of schorsen voor de SotW's. In dat geval mag je de betreffende SotW's niet meer meedoen.
    5. Overige regels staan beschreven in de desbetreffende SotW-topics.
    6. Een SotW-voting gaat alleen door mits er minstens 3 deelnemers zijn.
    7. De FaHe's zullen beoordelen of je werk voldoet aan de voorwaarden.
    8. Je mag je werk niet laten beoordelen & publiceren voor het inzenden.
    9. Je mag je werk niet wijzigen na inleveringen
    10. Het plegen van plagiaat, het stelen van anderen, leidt tot diskwalificatie. Stemmen op deze persoon zullen niet worden meegeteld.
    11. Materiaal in een signature moet nog steeds voldoen aan de forum regels, expliciete dingen zijn niet toegestaan.
    12. Het materiaal dat word ingeleverd moet origineel zijn, als bewezen kan worden dat de signature niet in de week van de inzending is gemaakt volgt diskwalificatie.
    13. Bij de inzendingen staan alleen maar inzendingen, al het andere is spam.
    14. Commentaar geven kan alleen in de SotW off-topic of als de artiest zijn werk onder "beoordelingen" heeft geplaatst daar ook.
    15. In verband met ripping moeten deelnemers hun naam of zijn of haar "merkteken" duidelijk leesbaar op de inzending hebben staan tenzij expliciet anders vermeld staat.

OPBOUW
    1. De SotW's zijn opgedeeld in series van 10 SotW's.
    2. In elke serie zijn negen normale SotW's en 1 speciale SSotW.
    3. Per SotW/SSotW word een speciaal thema genomen dat verschilt van de voorgaande thema's uit die reeks.

PUNTENTELLING
    1. Bij de stemronde geeft een stemmer zijn top 3 aan.
    2. De nummer 1 krijgt hierbij 3 punten, nummer 2 2 punten en nummer 3 1 punt.
    3. Op basis van deze stemming word een top 3 bekend gemaakt.
    4. De SotW-winnaar krijgt 3 competitiepunten, de nummer 2 2 competitiepunten en de nummer 3 1 competitiepunt.
    5. Hierbij telt de SSotW dubbel.
    6. Over de uitslag word in principe niet getwist. Mocht je denken dat er een fout is gemaakt in de telling dan kan je dat melden aan een van de FaHe's.
    7. De gebruiker die stemt moet minstens 10 officiële forum posts hebben.

FAQ
    Hoe doe ik mee?
    Elke week komt er een nieuw "inzendingen" topic, met specifieke regels over die ronde. Zo heeft de moderator de keuze om de afmetingen, het thema maar ook een andere regel toe te voegen of te wijzigen. Jij als designer gaat dan flink aan de slag, om je mooiste werkje ooit te maken en post die in het inzendingen topic.
    De fahe heeft het recht je werkje af te wijzen voor deelname als het werkje niet voldoet aan de regels.

Hoe word ik 1e, 2e of 3e ?
    Elke week komt er een nieuwe Sotw , en zal de vorige sluiten. Met de inzendingen van het gesloten topic maakt een moderator of Art-helpen het 'stem''-topic, waar zoals het woord al verklapt gestemd mag worden op je favoriete inzending. Aan het einde van de week worden de punten bij elkaar opgeteld en zo vormen er zich de winnaars van die week.

Hoe stem ik ?
    Das simpel, indien er 3 of meer inzendingen zijn kan je stemmen door je top 3 in het stem topic neer te zetten.De moderator telt ze als volgt op:
    #1 krijgt 3 punten
    #2 krijgt 2 punten
    #3 krijgt 1 punt

Ik wil graag de kunstwerken waar ik voor stem beoordelen.
    Dan moet ik je teleurstellen, het stem topic is enkel bedoelt om te stemmen. Als de designer graag beoordelingen wilt, dan kan hij/zij daarvoor een topic openen in het beoordelingsforum.

Wat hebben we aan de series?
    Elke week krijgen we dus een nr 1,2 en 3. Elk van deze krijgen punten die de moderator in een topic opslaat.
    #1 krijgt 3 punten
    #2 krijgt 2 punten
    #3 krijgt 1 punt
    Om een beetje competitie erin te brengen word aan het einde van elke serie de winnaar van die serie aangekondigd, welke dan een beloning ontvangt.