afwezigheid i.v.m de speler stiiitch/thegods

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• dit komt altijd zeer hard aan om te horen. het is dan ook logisch dat een gehele gemeenschap mee leeft. ook al ken ik je ingame/r-l niet, wens ik je toch veel beterschap.

life is a game we we're meant to lose, the only thing we can do i make the most out of it, while battling it out for our beloved ones until the end.
    • nondeju wat een nieuws weer
      waar gaat het heen met de wereld
      en je zal weer zien dat het om niks ging
      ik heb daar zo'n hekel aan he
      opknopen dat soort gasten !!!

gisteren op nieuws gezien dat er een klacht was tegen een agent die te veel geweld zou hebben gebruikt
      tegen sommige mensen vindt ik dat je niet genoeg geweld kan gebruiken :chainsaw: :minigun:

zal je zien dat het om een minderjarig ventje gaat en er vanaf komt met een taakstrafje
      bah enzo.....

we denken aan je en aan je familie

greetz
      Anamaniac AKA Sir Psycho
    • Ongelooflijk om te zien hoeveel mensen kunnen meevoelen.. Het warmt je onmiddellijk op!
      Ik wil jullie hiermee bedanken en bijkomend ook melden dat het met mezelf weer beter gaat :)

Of ik terugkom ingame.. dat weet ik nog niet, eerst de vakantie & daarna de beslissing.

in elk geval, Thegods is back :)
    • Dylan /stiiitch goed om te horen dat het goed met je gaat ma ik d8 in het begin hoe kan dat toch mooi acc en hij is er niet

Daar na dit schokkend bericht ik ben echt heel bij dat het beter gaat wat je ook doet Bij No is je oude Acc er nog als eerbetoon aan jou

Neem je rust en tijd en kijk maar wat je in de toekomst gaat doen :thumbup:

Grt Kokki

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
      "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
    • thegods wrote:

Ongelooflijk om te zien hoeveel mensen kunnen meevoelen.. Het warmt je onmiddellijk op!
      Ik wil jullie hiermee bedanken en bijkomend ook melden dat het met mezelf weer beter gaat :)

Of ik terugkom ingame.. dat weet ik nog niet, eerst de vakantie & daarna de beslissing.

in elk geval, Thegods is back :)

Goed om te lezen dat het goed met je gaat! Dat is toch nog wat goed nieuws zo over de afgelopen tijd ikariam.. Pff.

Sterkte met het verdere herstel en wie weet tot ziens ingame! Al kan ik begrijpen na zoiets dat je zoiets hebt van ik heb wat beters te doen dan een spelletje, indien je de keus maakt om te stoppen: Het gaat je goed! Maar dat zal wel goed komen verwacht ik.

Gr
      STOP