Oorlogsverklaring Burst of Agression [BoA] Versus. The Targaryen [-TT-]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oorlogsverklaring Burst of Agression [BoA] Versus. The Targaryen [-TT-]

Beste aanwezigen,

Aan mij de taak om namens mijn alliantie, Burst of Agression, de oorlog te verklaren aan The Targaryen.

Zoals velen van jullie al weten speelt er al een tijdje wat onrust tussen onze beider allianties. Wij van BoA hebben besloten dat we hier niet meer op een diplomatieke manier uit kunnen komen, dus zal dit op het strijdveld worden uitgevoerd.

De reden van onze oorlogsverklaring:

- leden van The Targaryen doneren matig tot niks op eilanden die ze met BoA delen. Omdat de leidster een van deze leden is stellen wij de alliantie als geheel verantwoordelijk
    - The Targaryen vertoont diplomatiek onverantwoord gedrag richting Burst of Agression en dit wordt uiteraard niet gewaardeerd
    - The Targaryen heeft meerdere malen onze leden uitgenodigd om naar hun alliantie toe te komen
    - Een lid van The Targaryen beschuldigt ons van het "smeken om hem terug te nemen" waar uiteraard geen waarheid in zit

Eisen tot einde van de oorlog:

- Casboyan zal zijn beschuldiging dat wij smeekten hem terug te laten komen terugnemen, en zijn excuses hiervoor aanbieden
    - De leiding van The Targaryen zal zijn excuses aanbieden aan Burst of Aggression voor gemaakte beledigingen en het pogen tot leden overhalen om van alliantie te wisselen
    - The Targaryen zal zijn goede wil laten zien door beter te doneren zodat hier geen ruzie meer over ontstaat.

De bashing-regel gaat van start op 6 juni om 7 uur `s avonds, maar rapporten die dateren na 5 juni 13:00 mogen gepost worden in het hiervoor bedoelde topic

Boa behoudt het recht om de oorlog te allen tijden ten einde te brengen, en dan zullen de gevecht-rapporten beslissen wie de oorlog gewonnen heeft.

Dan rest mij weinig anders dan beide partijen succes te wensen, iedereen te verzoeken om de discussies hier netjes te houden en nog even snel te verklappen dat Burst of Agression dit gaat winnen.

Met vriendelijke groet,

Lootje - Leider BoA
    Loke - Generaal BoA
    Engersmurf - Admiraal BoA
    Timmeh - Diplomaat BoA
    Deity - Diplomate BoA
    Shim - Minister BoA
    o/
  • Heel veel succes, zowel.voor mijn eigen alliantie als TT.

en loke je bent bij je groetjes "Darksinth - de geweldigste" vergeten... verder heb je er weer iets moois van gemaakt hoor.:D

one look is worth a Thousand words
    Lid cofl - Colonial Fleet

Board Moderator Wereld Sectie
    Moderator Beta, Delta en Gamma

IRC Support
    Voor vragen en/of opmerkingen: stuur mij een PM: Darksinth!
    aanspreken op IRC of mailen naar darksinth@ikariam.nl mag natuurlijk ook!
  • Heel veel succes aan beide partijen! :thumbsup:

Hopelijk zullen jullie nu ook minder discuseren en meer vechten! :missilelauncher:

En nu kunnen jullie ook nog eens je leden testen! Kijken of de leden wel 100% achter de alliantie staan! ^^
  • wel een goeie reden om een oorlog te beginnen ja :)
    maar al zo snel ,is misschien een beetje onhandig want de meeste zijn denk ik nog bezig met groeien
    maar veel succes Boa en TT ^^

grdiederick
  • Beste mensen
    Ik zal mijn excuus niet maken want is de waarheid!
    Als BOA oorlog wil vind ik et best!
    Mijn aller eerste oorlog, maar verheug me er al op!

Dus beide partijen suc6 en laat de legers spreke!

Mvg cas

Ps complimente voor loke haar mooie speech voor BOA zou ik niet kunne :)
  • ik denk niet dat we het hier over eens gaan worden, dus ik houd het erbij, de eisen zijn duidelijk, en zoals te zien is zijn beide kanten al begonnen. Wij hebben vanmiddag de hoogste generalen van TT (Joop) al uitgeschakeld, vonden we een slimme zet (zie CR tread)

@Cas - bedankt voor het compiment, maar het is "Loke ZIJN mooie speech" niet haar :P

Sneaky Edit
    o/
  • Diederick wrote:

wel een goeie reden om een oorlog te beginnen ja :)
    maar al zo snel ,is misschien een beetje onhandig want de meeste zijn denk ik nog bezig met groeien
    maar veel succes Boa en TT ^^

grdiederick

We heten niet voor niets Burst of Aggression(explosie van aggressie) :thumbsup:
    Ook tijdens het groeien, gaan wij knallen!

Ik wens allebei de partijen veel succes toe. Denk dat dit een zeer goede test bij beide allianties gaat worden om het onkruid te wieden en de allianties een definitieve vorm te geven. Dat het veel spanning gaat opleveren, moge duidelijk zijn!
  • @ BOA weet je wat ik grapig vind, waarmee jullie nu pronken dat jullie joop hebben verslagen is idd wel goed,
    maar al jullie legers samen heb ik in me eentje, dus is zou bijna zeggen verzamel ze is en mag ik dan in mijn 1tje langskomen kijken wie er wint?

Mvg cas
  • Tjah, hoewel ik het wel kan waarderen om lekker te gaan knokken... maar om in het begin al een oorlog te verklaren is neit heel erg handig.

Maar anderzijds je neemt wel een standpunt in. Slim niet, moedig en cool wel:P
  • Casboyan wrote:

@ BOA weet je wat ik grapig vind, waarmee jullie nu pronken dat jullie joop hebben verslagen is idd wel goed,
    maar al jullie legers samen heb ik in me eentje, dus is zou bijna zeggen verzamel ze is en mag ik dan in mijn 1tje langskomen kijken wie er wint?

Mvg cas

Hee, ook wij zijn onze legers nog aan het opbouwen. We hebben de laatste paar dagen ook niet stil gezeten en grote gedeeltes van leger zijn alweer gesneuveld en onder het gras gestopt :P. Komt vanzelf goed met die generalen hoor Cas, wees maar niet bang ^^
  • Cas,

het feit dat jullie grotere legers hebben maar wij toch een gevecht winnen laat zien dat wij nadenken voordat we wat doen, en niet gewoon toevallig op een eiland aanwezig zijn.

Maar zo ziet ieder het op zijn eigen manier natuurlijk, je zult ons zeker langs zien komen van de week, mits je te vinden bent en niet verstopt staat
    o/
  • Beste

houde jullie wel rekening mee dat mensen school hebben en slapen snachts of op school zitten!
    vegt dit graag 1 op 1 met jullie ieder apart uit!
    Ik heb geen hulp nodig van TT leden, en ga ik ook zeker niet gebruike, zoalng jullie maar wat ik hoop respect ervoor tonen dat ik schoolgaand ben en niet snachts of tussen 8 en 17 aanvallen, weekenden mag je me helledag en n8 proberen:)

hoop dat je dit veroek kunt inwilige?

Mvg cas
  • In liefde en oorlog is alles geoorloofd.

Overigens heb ik genoeg nachtelijke bezoekjes van TT gehad, dus dit is zeker geen verzoek waar ik waarde aan hecht, iedereen heeft zijn betere en slechtere moment, tactiek is om hier gebruik van te maken.

Zo wisten wij dat Joop waarschijnlijk niet online was toen we hem aanvielen, waardoor het makkelijekr was. Simpel maar effectief
    o/