2e Hof Zeta, wederom xXx VS -40- (vriendschappelijk :D)

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 2e Hof Zeta, wederom xXx VS -40- (vriendschappelijk :D)

Op verzoek van Al moest ik ook iets op het forum
      schrijven.... Dus bij deze dacht ik, ik ga mezelf maar eens nuttig maken op
      deze vroege ochtend. Nog geef Koffie op.... Cleo is namelijk weer terug naar
      huis (met de Koffie), nog geen bier op (heeft DieHard weer op) dus compleet
      helder (voor de verandering) hier het verhaal vanuit mij.

In eerste instantie moet ik onze almachtige generaal DieHard
      de hemel inprijzen! :ill: (anders mocht ik niets op het forum zeggen van hem, want
      dat doen we normaal nooit hehe, zo zie je maar hoe erg ik onder de plak zit in
      mystic....).

Het belangrijkste, het was niet mijn schuld :D! Hehe, het
      was allemaal Kees zijn schuld :p (die ging op vakantie en wilde van zijn legers
      af van te voren). Dus -40- kwam langs, was wel gezellig maar het grote probleem
      was dat hun van de kaasfoundu zijn en wij van de BBQ, dat knalde opzich wat
      (die kaas op de BBQ en zn spare rib proberen in een kaasfoundu te krijgen).
      Maar dat mocht de pret zeker niet drukken, het was gezellig!! Bedoel en dat
      leverde het resultaat op wat hieronder staat.

Uhm mijn opdracht was te vertellen hoe het bij ons was
      gegaan trouwens.... Wel we hadden een mystiek plan gemaakt (toch??? ik weet het
      al niet meer :P ) en dan is Spam het best motiverende middel om te motiveren :thumbsup: (mijn
      inbox en outbox stonden beide boven de 750 berichten). Maar er zaten weer
      genoeg maffe leden :chinese: bij die allemaal kwamen opdraven. In het begin dan een klein
      foutje gemaakt door een dodelijke piranja met 700 ballonnen die er te vroeg
      instonden :pillepalle: (ach die piranja hoort er ook bij en wij zeggen gewoon dat het zo
      bedoeld was hehe ;) , zonder die piranja hadden we het niet gered denk ik.... we
      hadden trouwens alle leden kei hard nodig :!: , gelukkig waren er veel). Verder was
      het spannend tot het laatste moment. Complimenten voor 40 die
      echt maar bleef aanvoeren (wij ook trouwens), hierdoor een gevecht van 3,5 dag gehad! :thumbup:

Verder hebben we het spel gespeeld zoals het bedoeld was!
      Zonder moddergooien en met een hele hoop humor, gewoon gezellig dus! De
      belangrijkste conclusies:

- Diehard is volgens mij binnen 10 minuten klaar (zelf
      beweerst ie 2 uur), wil je het verhaal horen spam hem maar hehe (de weddenschap
      die xXx en -40- erom gehouden hebben heeft dus helaas niemand gewonnen i.v.m.
      geen betrouwbare uitslag :p) ?(

- Al47 gaat een nieuw gebouw ontwerpen voor zijn 3 geweldige
      generaals en dat in al zijn steden plaatsen om ze te aanbidden :phatgrin:

- Mell houdt de nachtwacht als iedereen slaapt :monster: , hierdoor
      durft Mad-Dog niet meer te gaan slapen en Kees durft vervolgens Mad-Dog niet te
      helpen (en dat terwijl hij ooit zijn roze jurk voor Kees uitgedaan had!)

- Cleo heeft naalden in haar gyro's zitten en vind het leuk
      om Nemo zijn verjaardagsballonnen lek te prikken :whistling:

- Mad-Dog is erachter gekomen dat Vinx een vrouw is :love: (na
      wederom weer flinke grappen over vrouwen te maken omdat ie dacht dat ie het tegen een man had.....), gelukkig kon ze er om lachen :)

- Cleo nooit spamt maar hele nuttige info op de ram zet,
      Zoals een goedemorgenboodschap van Mad-Dog (die daarop geen antwoord van -40- gehad heeft besteft hij nu, ;( ;( dus heel verdrietig is nu.... dus gaat ie maar
      vaker via Cleo rammen bij -40- denkt ie nu hehe).

- Het doel van deze twee gevechten was, Kees laten zien dat
      hij helemaal niet veel aanvalspuntjes heeft! :rolleyes: (kijk gerust :D )

Dit is wat ik zo op de vroege ochtend nog wist, maar heb je
      aanvullingen, ik hoor ze graag!

-40-, namens heel mystic, super bedankt voor de gezelligheid
      en het sportieve gevecht en de leuke berichten!

Owja en hieronder dat rapportje (scheen belangrijk te zijn
      en anders mocht ik hier volgens mij niet posten :p)

Gevecht voor Zeus
      (28.05.2012 4:39:50)

Al47 uit Ares, Cleo uit Ares, Earth, Patty uit Ares, Earth, Abraracourcix uit Earth, Ares, Mell uit Earth, Ares, Vixn uit Earth, Ares, lisz uit Ares, Paragon uit Earth, Ares, frankmen uit Ares, Earth, Foxtrot uit Ares, beëlzebub uit Earth, EC Rider uit Earth, Zeus, SuperCow uit Ares, Down uit Ares, kees uit Ares
      vs
      LEKKERE JIPPER uit LOTUS, Mystic, BlackPrincess uit ξ Hydra, Death Valley, ღ Orchid, Σ Arrow, DieHard uit Plankton M, ɱeneer Krabs, Bikinibroek ɱ, Octo Tentakel M, Simm uit Simm City, Gotham City, City of Rome, mad-dog uit Zeus, Death Valley, Mystic, Aphrodite, Dionysus, ɱeneer Krabs, Nemo uit Urbs I, Urbs II, Urbs III, Urbs IV, Urbs V, Urbs VIII, Urbs VI, Urbs VII, Urbs IX, Octo Tentakel M, DrDoofenshmirtz uit Gunpowder, Octo Tentakel M, Wijnkelder, Death Valley, Steenbakker, Evil plan, columbus uit 5FM, Death Valley, felixtown, new felixtown, ayla uit Zolena, Death Valley, Marthona, Iza, Bush uit Daltoncity 5, Death Valley, Daltoncity 4, Daltoncity 2, Daltoncity, Daltoncity 3, maco uit maco_kristal1, Death Valley, maco_marmer2, maco_wijn1, maco_marmer3, maco_marmer1, JavaeqtownHQ, Mystic, bigchewwie uit Nom Nom 5, Death Valley, wolfhond12345 uit sylvester, Macsnuiver uit Xokum, Death Valley, Klimorga uit Nikelaos, Death Valley, Zeus, Dionysos, Golden Sulfur, Octo Tentakel M, ɱeneer Krabs, arglexx uit Vexx, ɱeneer Krabs, ajaxkrijger1 uit Melderslo1, Melderslo2, Death Valley, ɱeneer Krabs, The Crazy Clown uit TcC-Buskruit1, TcC-Wijnvat1, Arkin uit THOR, Zyx uit Waterbak, Death Valley, Marmerisland, City of Gold, Mad-King uit San Fransisco, Octo Tentakel M, Mad-max uit Mad marble, Mad sulpher, Mad brick, Draco uit Death Valley, borishero1 uit Alexandria, Athene, borishero uit Athene, Alexandria, Sparta, Death Valley, Marathon, meebi uit Death Valley, javaeq uit JavaeqtownHQ, javaeqtown7, Javaeqtown2, ourari uit Zwavel I, demon uit Demonitis, Demonics, Demonism, Demonator, Demoned, Demonist, Demonic, Death Valley, Mystic, jajong uit Sekhmet, Nr1AssassiN uit Death Valley, Diederick uit Rome1

-------------------------------------------------------------------
      ................................ - Steen slinger..........5(-0)....
      Zwaardvechter.......4643(-37651) - Zwaardvechter......12071(-37764)
      Hopliet.............5784(-46785) - Hopliet............14051(-49036)
      Schutter...........14590(-1671). - Schutter...........22391(-0)....
      Gyrocopter..........2930(-8460). - Gyrocopter..........7781(-6303).
      Stoom reus.............0(-882).. - Stoom reus..........4448(-29)...
      Bombardier.............0(-305).. - Bombardier...........514(-2380).
      Ram.................1692(-482).. - Ram..................541(-0)....
      Katapult.............291(-110).. - Katapult.............286(-47)...
      Mortier..............365(-89)... - Mortier..............836(-10)...
      ................................ - Dokter................79(-0)....
      Kok..................922(-0).... - Kok.................1531(-0)....
      ................................ - Speerwerper..........274(-0)....
      Generalen...............-151,863 - Generalen...............-144,544
      Aanvalspunten............361,362 - Defensie punten..........379,658
      Schade.................7,593,170 - Schade.................7,227,245
      Damage Percent??.............51% - Damage Percent??.............48%

Winnaars: Nemo, BlackPrincess, Simm, Klimorga, bigchewwie, wolfhond12345, mad-dog, DrDoofenshmirtz, Macsnuiver, ayla, The Crazy Clown, Zyx, Mad-King, maco, Mad-max, borishero, meebi, ourari, DieHard, columbus, borishero1, arglexx, javaeq, demon, LEKKERE JIPPER, jajong, Nr1AssassiN, Diederick

Created using the Ikariam CR Converter [Ikariam Cr Converter]

Winnaars: In mijn ogen zowel de kaasjes als mystic, en als
      je echt nieuwschierig bent dan kom maar slijmen bij ons, heeel misschien verteld iemand het en anders blijft het gewoon een mystiek geheim!

Weergave van smileys uitgezet vanwege smiley spam
      -Nijntjepluis

If you give a man fish you will feed him for a day.
      If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
    • Het leuke was een algemene mobilisatie te zien bij Mystic in beide HoF gevechten, waarbij in de 2e duidelijk te zien was dat de leden met minder gevechtservaring hun lessen hadden getrokken uit de 1e HoF....wat voor Mystic de reden was om ons opnieuw uit te nodigen...
      wij wilden gewoon ons Keesje uit de top aanvalspunten krijgen :phatgrin:

fear your fear to be too little
    • Ik wilde ook nog even heel xXx bedanken (en stiekem mijn alliantiegenootjes, uiteraard) voor het gezellige gevecht wederom. Het was weer super! Volgende keer alsjeblieft alleen wat minder verjaardags ballonnen ophangen... Is slecht voor het milieu weet je :D Zet er maar koks voor in de plaats.

Verdachter than thou.
    • Ook, wederom, mijn grote dank naar de leden van Mystic die mee hebben gedaan.

Volgende keer een 100% tegen 100% gevechtje? kijken waar we dan gaan uitkomen!

Hmmm. ik ben nog wel op zoek naar een beetje (boel) zwavel... :thumbsup:
      Alpha: TTV | Gamma: VC-60 | Zeta: 40+