ScH in v(vooral aan EE gericht)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ScH in v(vooral aan EE gericht)

Ik wil even melden dat ik in v ga.
    Je denkt natuurlijk: dit hoef je hier toch niet te vermelden?
    Maar ik doe het hier toch! Anders zou ik EE op het forum over me heen krijgen, zelfs als ik hen het ingame vertel.
    EE heeft namelijk nog wat met mij af te handelen. Maar omdat ik met SCHOOL bezig moet en niet met zo'n stom SPELLETJE deze week heb ik geen zin om op eta actief te gaan spelen...
    Sorry EE, maar ScH gaat even bezig met zijn TOEKOMST, en niet met een SPEL.

Veel plezier nog! Als ik klaar ben met dat schoolwerk mogen jullie me proberen te zoeken ;)

Ik hoop op jullie begrip.
    Vriendelijke groeten,
    ScH
  • Ik vind dit nogal een onnodig topic. Laat ze dan gewoon praten. Wat kan jou dat wat schelen? Jij weet toch waarom je afwezig bent en je alliantie waarschijnlijk ook? Dus dat is al meer dan genoeg. Denk dat dit topic eerder gezeur gaat brengen, maar goed. Succes met school ^^ Dat gaat natuurlijk voor boven zoals je al had vermeld: een spelletje ;)
  • Lieve ScH, als je ingame een berichtje naar mij had gestuurd had ik deze op de RAM gezet en was er totaal geen probleem.

Maar jij kiest er hier voor om -EE- belachelijk te maken in dit topic, dus als je terug bent zullen we je vast weer tegenkomen :tres:

Grtz Jeremy
  • Daarom mag er ook een slotje op ;)

Nu is het hun ook duidelijk! Als ik het ingame doe krijg ik ook juist de wind van voren op het forum.
    Edit: Jer, ik heb al genoeg ervaring met jullie ;)

Slotje dus!
  • hahahahaha wat een macht geef jij aan EE.
    Als je zelfs apart een topic moet maken dat je V gaat omdat RL voor gaat (een zeer logische keus vind ik) Laat wel zien wat EE bij je tewwg brengt.
    Ga je strax ook een topic maken om te vertellen dat je weer speelt of zien ze je vanzelf op de stoep verschijnen?
    hoe dan ook fijne vakantie en veel succes met school
    grtz

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
  • boeda10 wrote:

hahahahaha wat een macht geef jij aan EE.
    Als je zelfs apart een topic moet maken dat je V gaat omdat RL voor gaat (een zeer logische keus vind ik) Laat wel zien wat EE bij je tewwg brengt.
    Ga je strax ook een topic maken om te vertellen dat je weer speelt of zien ze je vanzelf op de stoep verschijnen?
    hoe dan ook fijne vakantie en veel succes met school
    grtz

Ik moet zelf ook zeggen: ik heb dit veroorzaakt. Het was vakantie, en had tijd. Maar ik heb ook nog wat achterstallig schoolwerk staan ;)
    En ik heb wel wat ervaring, dat er een paar dingen niet nagekomen worden ;)
  • Juist ja in v-mode vluchten. Fijne vakantie.

Je heb leuk lopen pronken met je plunderingen op mij, gefeliciteerd daarmee.
    Ook ik heb een rl en een tijd heel druk gehad, maar nu heb ik meer tijd dus ik kom jou nog wel een keer tegen :love: