NO kwam op bezoek..

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Inmiddels zijn alle gevechten afgelopen, inclusief het grote zeegevecht waar ik helaas de cr niet van heb. :(

Ik wil wel bij deze de alliantie LAB en haar spelers bedanken voor deze sportieve gevechten.
      We hebben laten zien dat het ook zonder moddergooien kan ondanks de vele frustraties bij verschillende spelers.
      Persoonlijk heb ik geen last van bugs gehad tijdens de grote update maar ben wel benieuwd of die er nog geweest zijn.

We hebben netjes gebruik gemaakt van de mogelijkheden van het spel, sommige erg tactisch, goed gedaan LAB, je kolos inzetten was erg tactisch en goed gespeeld.
      Ik heb er in ieder geval van genoten van deze krachtmeting en ik wens een ieder een goede rebuild (heropbouw) toe.

Ik hoop dat er nog iemand de 2 laatste zeegevechten post waaronder het grote.

succes verder en een goede rebuild.

xxx Kyra
      Minister van Binnenlandse zaken SAP
    • Dit is het grote zeegevecht, helaas verloren maar we moesten wel terugtrekken :(.
      Het is overigens een tijdelijk record!

Zeegevecht bij Brotherland
      (14.05.2012 10:28:05)

hikmet uit bant, -NO-11 Tankbat, Annie uit -NO- Nova, -NO-11 Tankbat, de kempen 8, Stiiitch uit boredland, Brotherland, fireland, secondland, Wonderland, Kokki uit -NO- Nova, LAB Rexona, Brotherland, -NO-11 Tankbat, dursun uit marmara5, -NO- Nova, -NO-11 Tankbat, Jelckama uit -NO- Nova, LAB Benjamin, -NO-11 Tankbat, peppi uit -NO- Nova, -NO-11 Tankbat, de kempen 8, only uit -NO- Nova, eelco uit -NO- Nova, jogi uit LAB Axe, -NO- Nova, -NO-11 Tankbat, ekodr88 uit -NO- Nova, -NO-11 Tankbat, de kempen 8, Maccie uit -NO- Kristalci, -NO-11 Tankbat, Don Nomarzz uit -NO- Nova, de kempen 8, -NO-11 Tankbat, Junior Empire uit -NO- Nova, LAB Rexona, -NO-11 Tankbat, Long uit LAB Dindymos, -NO-11 Tankbat, Leiden -Z-, holbedr88 uit -NO- Nova, Ektor uit -NO- Nova, Kyra uit LAB Axe, LAB Dutchthreat, LAB Benjamin, -NO-11 Tankbat, 43 Tankbat uit -NO-11 Tankbat, The Boss uit -NO-Sola fide, -NO-11 Tankbat
      vs
      Sjonhead uit LAB Calvè, sisterland, de kempen 8, LAB Rexona, LAB Nivea, LAB De slinger, LAB Axe, LAB Corona, LAB Chico, LAB Nike, LAB Heineken, Jason uit LAB Dindymos, de kempen 8, Leiden -Z-, Brotherland, Danny14 uit de kempen 8, LAB Arsenia, LAB Eladhwen, Hoppa, LAB Barcardi, LAB Danny, LAB G, LAB Cherry Cola, Leiden -Z-, Sniper uit de kempen 8, Leiden -Z-, pletske uit de kempen 8, Asbak uit de kempen 8, ж Asbakkus, ж KotzSlov, boredland, Leiden -Z-, ж Roetfilteros, ж HijGos, ж Bolus, zyuha uit de kempen 8, Leiden -Z-, makkie uit de kempen 8, Leiden -Z-, Sjakiel uit de kempen 8, LAB Zwavel 1, LAB Marmer 2, Rosi uit de kempen 8, Leiden -Z-, Whyaken uit de kempen 8, Crosis uit Leiden -Z-, LAB SinCity, Mookie uit de kempen 8, Diamond_Dragon uit sisterland, milo uit de kempen 8, Leiden -Z-, Skip jr uit sisterland, Leiden -Z-, Napstar, Metropolis, Marvis uit de kempen 8, LAB Tesseratos, Streamer uit de kempen 8, mlangman uit LAB Benjamin, LAB Charley, LAB Desmond, Siebrand uit de kempen 8, Leiden -Z-, 007XL uit de kempen 8, Leiden -Z-, athens uit Leiden -Z-

-------------------------------------------------------------------
      Ram-schip..........30810(-10819) - Ram-schip...........7078(-13733)
      Ballista schip........84(-0).... - Ballista schip......1727(-109)..
      Vlammenwerper........622(-238).. - Vlammenwerper.........62(-1018).
      Katapult schip......1746(-0).... - Katapult schip......1405(-343)..
      Scheprad-ram........6676(-7844). - Scheprad-ram........2168(-10243)
      Mortier schip.......8740(-0).... - Mortier schip.......5594(-592)..
      Onderzeeër..........1963(-149).. - Onderzeeër..........3194(-648)..
      Rocket Ship?........2498(-2761). - Rocket Ship?.........853(-2279).
      Paddle Speedboat?...8126(-113).. - Paddle Speedboat?...7286(-657)..
      Balloon Carrier?....1663(-1363). - Balloon Carrier?....1036(-1497).
      Tender?.............2424(-0).... - Tender?.............1766(-0)....
      Generalen...............-363,031 - Generalen...............-460,028
      Aanvalspunten..........1,150,070 - Defensie punten..........907,579
      Schade................18,151,580 - Schade................23,001,410
      Damage Percent??.............44% - Damage Percent??.............55%

Winnaars: Stiiitch, only, Annie, eelco, Jelckama, peppi, holbedr88, Kyra, Kokki, Ektor, 43 Tankbat, The Boss, dursun, jogi, Don Nomarzz, hikmet, Long, ekodr88, Maccie

Created using the Ikariam CR Converter [Ikariam Cr Converter]
      STOP
    • Beste Kyra,

Ten eerste, jullie ook bedankt voor de gevechten, het was erg leuk en leerzaam. En natuurlijk gefeliciteerd met de overwinning van het grote vlootgecht.

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen.....Ik vind je post erg ongelukkig en jammer, zelfs een beetje hypocriet (wat ik niet achter je had gezocht). Jouw post komt over als; jezelf op de borst slaan, zonder enige nuancering.

Het “niet met moddergooien” is niet jullie verdienste maar het onze. Gezien het verleden en karakter van een aantal NO spelers, dachten wij er verstandig aan te doen zo weinig mogelijk te posten op het forum. Het moddergooien heeft om deze reden niet tot nauwelijks plaatsgevonden.

De “frustratie” die je beschrijft gaat vermoedelijk ook over je eigen spelers. Dit is een compliment wat wij als LAB natuurlijk graag ter harte nemen. Complimenten aan je eigen alliantie wat betreft de voorbije weken zijn volledig terecht, maar laat ons hier buiten. Wij hebben geprobeerd er wat van te maken, ondanks dat jullie totale leger veel groter was. Zoals je weet heeft dit ook alles te maken met voorbereiding. Aan sympathie hebben wij een broertje dood, wij doen het niet voor minder dan een overwinning. Zoals elke alliantie kan verwachten van LAB.

Jullie hebben net als zoals ons gebruik gemaakt van alle spelfuncties. Het is zoals het is en daar hoeft niemand over te klagen. Dat jullie alliantie wat meer euro’s heeft besteed dan het onze doet er dan ook niet toe.

Ik zie die 2 cr’s graag nog gepost worden, want zijn zeer de moeite waard.

Ik hoop dat we allemaal de sportiviteit kunnen bewaren en “normaal” kunnen reageren in het vervolg.

Nogmaals goed gespeeld en tot snel.

Dikke pakkerd Siebrand
      Lid Labyrinth