Einde van een hele mooie tijd als leider van TAFT

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Einde van een hele mooie tijd als leider van TAFT

Hoi ikariam gekken,

De tijd is gekomen om te stoppen als leider van het gezellige TAFT.
      Ik heb super veel gezellige mensen in TAFT leren kennen en moet zeggen onze chat is altijd om te smullen.
      Ladylina gaat TAFT overnemen en zoals al velen wisten had hij al heel veel te zeggen in TAFT nu nog iets meer( en hij is geen vrouw hahahah)
      Wou eerst aan A-ceetje geven maar toch nog een beetje te jong ( geintje a-ceetje)
      Ik kan het gewoon niet meer bolwerk met werk en andere verplichtingen
      Probeer wel gewoon lid te vblijven en te ondersteunen waar nodig is

Met een traan in mijn oog neem ik afscheid als leider

Johan
    • He Johan,

Grote stap, op een gegeven moment komt er een tijd om van het hoge podium af te stappen en de leiding aan de nieuwe garde over te geven.

Hopelijk zal het je spel plezier niet verminderen, we komen elkaar vast wel weer tegen.

gr Woeka
    • Leider TAFT

Beste Johan Strokap

Ik wil je bij deze bedanken voor het vertrouwen wat je in mij hebt gezien om mij als Leider van TAFT te maken
      Ik wil jou persoonlijk ook heel erg bedanken voor een super gezellige tijd als bestuurslid binnen TAFT
      natuurlijk gaan we met die gezelligheid leuk verder want ook als lid of dergelijke ben je natuurlijk lekker gezellig aanwezig in onze gezellige irc chat
      ik ga verders geen verhalen vertellen die ik niet waar kan maken maar ik zal me best doen om taft ik goede wegen verder te leiden

verders denk ik niet dat ik me nog moet voorstellen want velen kennen mij wel neem ik aan
      en mocht je toch interesse hebben dan pm me gerust ingame of via het forum hier

mvg LadyLina
    • Johan wrote:

Wou eerst aan A-ceetje geven maar toch nog een beetje te jong ( geintje a-ceetje)

Hé, en je had het beloofd -.- Hmm, dan moet ik nu LadyLina maar gaan inpalmen ;)

hahahaa,,

Nu even serieus,
      Johan, ik vind het heel jammer dat je nu niet meer onze leider bent^ Maar goed, je blijft in TAFT dus zoveel verandert er nou ook weer niet. En LadyLina wordt vast ook een top leider.
      Maar iig bedankt, je zorgde er echt voor dat iedereen het naar zn zin had in TAFT enzo.
      "Je bent een Topperdje!" (om het even in jou woorden uit te drukken)
      Tsja, real gaat voor ;)

Liefs
    • JE leverde mooi werk als leider van TAFT. Deed dat weer op andere wijze dan ANNE, niet mijn wijze maar goed dat geeft verder niet. Nu moet ladylina zich bewijzen.

Verder vind ik de timing wat raar, dit had je al eerder kunnen bedenken dus was een oorlog niet zo handig geweest maar ach wat geeft het wij vermaken ons wel.

Succes als lid
    • Heey Johan,

Als er iemand is die weet hoe moeilijk het is om afscheid te nemen als leider van TAFT dan ben ik het wel. Ik weet dan ook zeker dat het geen beslissing uit een opwelling is!!
      Ik hoop dat je nog veel plezier blijft houden in Ika, ook al is het dan niet als leider. Zoals Dono al zei, je hebt het anders gedaan als dat ik dat deed, maar je hebt het prima gedaan en de TAFT zoals die er nu staat mag er wezen!

LadyLina, heel veel succes en zorg er voor dat je je eigen draai geeft aan TAFT!!
      Als er iets is, je weet me te bereiken ;)