De spionagediensten van IM_Mike

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De spionagediensten van IM_Mike

Houdt een onlesbare drang naar informatie u gevangen? Vreest u dat bij een eigen poging tot nieuwsgaring bij andermans steden interne informatie zou uitlekken? Of wenst u misschien zelfs anoniem te gaan snuffelen bij uw tegenstander? Vreest u de pakkans? Niet getreurd! Voor deze en voor zoveel andere situaties zijn er nu de spionagediensten van ene nobele IM_Mike, God-Modus-speler op epsilon, om voor u het vuile werk op te knappen!

Voordelen
    • U hoeft zelf niet meer te spammen, er zijn ook minder risico's.
    • Ik garandeer complete geheimhouding. Door mijn kleine stad, niveau 32 schuilplaats en 32 defensieve spionnen is de kans op uitlekken kleiner dan bij grotere accounts.
    • Zelf kan ik niet aangevallen worden, dus ik kan zonder angst bij iedereen spioneren.
    • Voordelige tarieven, flexibele betalingsmogelijkheden.
    Tarieven
    Helaas doe ik dit niet gratis. Als betaalmiddel accepteer ik enkel grondstoffen. Welke deze precies zijn, bespreken we op voorhand en eventueel tussendoor. Bij de berekening geldt het eenvoudige principe:

Iedere verbruikte grondstof = 1 grondstof
    Per 3 verbruikte goud = 1 grondstof
    Per verloren spion = 80+50= 130 grondstoffen

Ethiek God Modus
    Is dit valsspelen in de competitie? Ik vind van niet. Ik vraag immers niet méér goederen dan slechts de onkosten. Veel ruimte heb ik daar niet voor ook, want anders verliezen mijn diensten hun waarde. De enige winst die ik dus maak door deze spionage is de indirecte winst bij het verkopen van de toegestuurde goederen. Ik verwacht wel dat diegenen die ik help met spioneren eerlijk naar mij toe zullen zijn en gewoon netjes betalen.

Meer weten? Stuur me een privébericht op het forum of op server epsilon (IM_Mike). ;)
    Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
    ForumregelsHet verhaal achter...
  • Ik zou niet weten waarom dit valsspel zou zijn. Je zou het kunnen zien als handel, je doet wat en je verwacht wat terug.
    Wat ik nou niet begrijp, vraag je alleen de kosten terug? Want dan heb je er niks aan..

In ieder geval veel succes met je spionnenbedrijf :)

-Cascan6- wrote:

Omg sneuerd Markooy,(

-Cascan6- wrote:

dit is nog triester dat je het nu in je onderschrift zet. X(
  • dit is handelen in diensten. valt onder catogorie van handelen, en is dus volledig legaal. (makrooy, je hebt dus volledig gelijk)

Leuk initiatief!

life is a game we we're meant to lose, the only thing we can do i make the most out of it, while battling it out for our beloved ones until the end.
  • Makrooy wrote:

Wat ik nou niet begrijp, vraag je alleen de kosten terug? Want dan heb je er niks aan..
    Daar had ik al een antwoord op geboden. ;)

IM_Mike wrote:

Ik vraag immers niet méér goederen dan slechts de onkosten. Veel ruimte heb ik daar niet voor ook, want anders verliezen mijn diensten hun waarde. De enige winst die ik dus maak door deze spionage is de indirecte winst bij het verkopen van de toegestuurde goederen.
    Kortom: als ik veel knoei met spionnen en hoge kosten voor missies genereer, kom ik vast wel op een rendabel businessplan. ^^
    Eerst bekijken of er interesse is voor externe spionage. Als er vraag naar is, kan ik eventueel overwegen een winst van 5 tot 10 procent te vragen.

• leuk voorstel im-mike, ik denk dat ik nog wel eens van je diensten gebruik ga maken ;)

als de speler vraagt aan je voor wie je spioneert geef je dan ook de speler voor wie je spioneert aan? Ik hoop het niet anders hebben jou diensten geen zin lijkt me ^^
  • IM_Mike wrote:

spionagediensten van ene nobele IM_Mike
    Wat spannend IM_Mike! Zullen we gaandeweg eens kijken hoe nobel ze blijken! 8o

IM_Mike wrote:

Vreest u de pakkans? Niet getreurd!

Hoezo niet :?: Als ik merk dat ik wordt bespioneerd en het blijkt dat jij het bent, dan stuur ik ook wat spionnen naar jou. Als ik er niet achter kom op legale wijze met wie jij zit te mailen, stuur ik mijn boevenbende op pad om je mailbox te kraken. En iedereen die in jouw mailbox staat en niet in God modus speelt, zal het haasje zijn :sm:.

IM_Mike wrote:

De enige winst die ik dus maak door deze spionage is de indirecte winst bij het verkopen van de toegestuurde goederen. Ik verwacht wel dat diegenen die ik help met spioneren eerlijk naar mij toe zullen zijn en gewoon netjes betalen.

Als wij je hard zien groeien, betekent dat jij winst gemaakt hebt. Daar wil ik wel graag even belasting over heffen. En omdat je het mij niet gemeld hebt, komt er ook een boete overheen. Tevens omdat ik je onbetrouwbaar vind geworden wil ik graag voor de komende 3 maanden alvast vooruit de belasting over je winst incasseren. Moet ik natuurlijk wel eerst weten wie zo 'eerlijk' en netjes is om jou te gaan betalen. Oh ja, daar heb ik spionnen voor, da's waar ook!
  • Even antwoorden...

Jozua Elohim wrote:

als de speler vraagt aan je voor wie je spioneert geef je dan ook de speler voor wie je spioneert aan? Ik hoop het niet anders hebben jou diensten geen zin lijkt me
    Daar staat een antwoord op geformuleerd in mijn originele post:

IM_Mike wrote:

Ik garandeer complete geheimhouding.

Rusitelj wrote:

Wat spannend IM_Mike! Zullen we gaandeweg eens kijken hoe nobel ze blijken!
    Zo nobel als een ridder die zich belangeloos voor zijn koning opoffert in het imperium van de vijand.
    Siddert en beeft gij al? 8-)

Rusitelj wrote:

Hoezo niet Als ik merk dat ik wordt bespioneerd en het blijkt dat jij het bent, dan stuur ik ook wat spionnen naar jou. Als ik er niet achter kom op legale wijze met wie jij zit te mailen, stuur ik mijn boevenbende op pad om je mailbox te kraken. En iedereen die in jouw mailbox staat en niet in God modus speelt, zal het haasje zijn .
    Het eerste zou ik je wel eens willen proberen met 32 defensieve spionnen, een enorme pakkans voor de functie 'bespied communicatie' en mogelijke communicatie buiten het spel om. Daarnaast is het kraken van mijn mailbox illegaal. Door mijn vlotte connecties met teamleden van alle afdelingen zou ik dat ook niet proberen. :P

Rusitelj wrote:

Als wij je hard zien groeien, betekent dat jij winst gemaakt hebt. Daar wil ik wel graag even belasting over heffen. En omdat je het mij niet gemeld hebt, komt er ook een boete overheen. Tevens omdat ik je onbetrouwbaar vind geworden wil ik graag voor de komende 3 maanden alvast vooruit de belasting over je winst incasseren. Moet ik natuurlijk wel eerst weten wie zo 'eerlijk' en netjes is om jou te gaan betalen. Oh ja, daar heb ik spionnen voor, da's waar ook!
    Het is crisis voor iedereen. Ik tolereer niet nog meer dieven boven mijn hoofd, dus ik weiger mee te doen aan deze groei-belasting. Valt dit niet onder aanzetten tot pushing? :miffy:

• IM_Mike wrote:

Rusitelj wrote:

Wat spannend IM_Mike! Zullen we gaandeweg eens kijken hoe nobel ze blijken!
    Zo nobel als een ridder die zich belangeloos voor zijn koning opoffert in het imperium van de vijand.
    Siddert en beeft gij al? 8-)

Ik houd er van als mensen Ridder in hun uitdrukkingen gaan gebruiken :love:
    Ik ga denk ik IM_Mike inhuren. Puur omdat het kan, niet omdat er echt veel inhoud achter zit ^^Ook wel een aangemaan idee om IM_Mike in te huren :rolleyes:
  • IM_Mike wrote:

Hmm. Bij marketing heb ik geleerd dat producten of diensten niet van de grond komen als ze te goedkoop blijken te zijn. Zou een verhoging van de tarieven van tien procent de aanbestedingen verhogen? :P

Nee hoor. Dat komt omdat ze beseffen dat ik misschien wel van achter een boom mee kijk wie er aan jouw deur klopt :crazy:
    En daarbij...... je hebt nog geen aanbesteding ontvangen dus er kan geen sprake zijn van verhogen van aanbestedingen (cq omzet/klandizie).

Maaruh.....

Suc6 ermee!
  • leuk idee dit! nu vind ik al jouw ideeën natuurlijk helemaal top maar daar is al een topic voor.

misschien ga ik het ook wel opzetten. dan worden we elkaars concurrent haha. nee geintje. origineel bedacht maar als ik zo lees weinig interesse. misschien moet je ingame meer reclame maken of een reclamebureau inhuren. gaat wel ten koste van je marge of je berekend het door in je kosten ^^

kevin e
    Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
  • Kevin e wrote:

leuk idee dit! nu vind ik al jouw ideeën natuurlijk helemaal top maar daar is al een topic voor.
    Ik mag hopen dat dit slechts jouw mening is in plaats van een vaststelling. Het was inderdaad leuk bedacht, een gooi naar wat roem. Meer kan ik het niet noemen. Want hij heeft nog geen klant gehad ondanks het onderstaande, ik bedoel ondanks het onderstaande:

IM_Mike wrote:

Klopt niet. Ik heb al een klant over de vloer gekregen. Kun je zelf zien in dit topic overigens. :P

........... :wacko: Ik kon het werkelijkwaar nergens lezen hoor. Je zet mij wel aan het werk hè? Wil je nou ----écht---- dat ik al jouw gangen naloop? Nee toch? Want dan moet ik wat aan die mailbox gaan doen, tjonge.

Aan iedereen op Epsilon: Doe het niet. Laat je niet verleiden tot spionnagediensten via een ander. Doe het zelluf. Want als Mike zijn spionnen op pad heeft is hij zelf ook kwetsbaar. Wij komen overal achter! Wij zijn The Emperors, BAAS OVER ALLES EN IEDEREEN!