TAFT vs B4A

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TAFT vs B4A

Hierbij verklaar ik, als diplomaat van Trade and Fight Together (hierna te noemen TAFT) de oorlog aan Balance for All, hierna te noemen B4A.

De reden van de oorlog is vrij simpel, wij zijn het eindeloos om de pot draaien van B4A zat. Heel Alpha weet dat B4A is opgericht om te strijden tegen massa allianties. Een hoofddoel van B4A is dan ook om TAFT te slopen. Wij zijn hierbij B4A een stap voor, en vallen hen aan.

Gezien de grote hoeveelheid gezeur in het gevechtsrapporten topic hebben wij besloten om er een oorlogsverklaring op te gooien. Dit om ervoor te zorgen dat er niet meer gezeurd kan worden over ''eerlijk'' vechten, een oorlog kan immers niet ''eerlijk'' verlopen toch ;)
    Daarnaast was B4A ook de alliantie die de ''vriendschappelijke gevechten'' wou afschaffen, dus bij deze helpen wij jullie een handje.

Eisen voor vervroegde vreden:
    - B4A geeft toe dat zij zijn opgericht om TAFT te elimineren.
    - Het opstoken op het ikariam forum te allen tijden doen vermijden.
    - Iedereen van TAFT in zijn waarde en speelwijze zijn gang laten gaan.

Datum begin bashen: 24 uur na deze verklaring.

Alles wat ik hierboven suggereer kan ik bewijzen met chatlogs, screenshots etc. Deze mag ik helaas niet op het forum posten, mocht iemand geïnteresseerd zijn zal ik deze ingame laten zien, tegen een kleine gs vergoeding uiteraard^^

Grtz Jeremy
    Diplomaat TAFT

p.s Tevens was de eer aan mij om de eerste oorlogsverklaring van TAFT neer te zetten sinds de oprichter TAFT heeft gemaakt. :D

Aangepast op verzoek.
    IM_Mike

Goedgekeurd

Gr. Foxtrot
  • Dono wrote:

Zo dat jullie dat durven zeg ! niet verwacht ^^.

Ben trots op je jeremy :love:

Lol Dono, ik durfde ook eigenlijk niet, ik zat hier met geknepen billen te wachten of jullie niet iets onvriendelijks op mijn bericht gingen zeggen ;(
  • zozo De strijd der titanen is begonnen... Grote slachtingen gaan komen.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • hahahahaha ik wist vanochtend al dat die er aan zat te komen
    had ook al de eisen zo hoog verwacht

ik wist dat het iets niet leuk zou worden voor B4A

nou ja bij deze laat ik het kort

suc6 TAFT en natuurlijk ook een klein beetje voor mij lieve kijkbuis kindertjes B4A hihihih :rofl:

blijf dat woord geniaal klinken :love:
  • tja beide partijen veel succes. zoals ik al eerder zei.

en vos, beetje op zoek naar aandacht ofzo? waarom ga jij ook niet in taft zitten, als je het toch blijkbaar zo goed met hun kan vinden?

ik geef je 1tip: vergeet niet de hand, waaruit je hebt gegeten.
  • ik heb de hand waar uit ik heb gegeten altijd verdedigt
    tot het moment tot dat zij mij de rug toe keerden

en ik gaf uit eindelijk meer dan dat ik er voor terug kreeg

dan een voorbeeld iedereen wist dat ik geen rams kon versturen
    ik zeg nog tegen een leiding gevende van dit ga ik niet winnen zie je wel dat ik de ram gewoon nodig heb
    dan kan ik het zeker winnen met hulp er bij

5 tot 10 min later word er wel een RAM van uit de leiding gedaan voor een ander sector
    maar voor mij bekup is nooit gevraagd of geregeld

en ja kijk als we zo met leden om gaan dan smaak dat handje vol wel erg vies :thumbdown:
  • met jou uitspraken degekkevos heb je iig 1 vriend er bij :) in dit geval mij ik mag dat soort praat wel :)

Joh taft neemt toch alles aan memati dus als de leiding het wil en gekkevos ook dat issie welkom :)

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!
  • wij wensen onze oud mede strijders en uiteraard ook taft veel plezier in de komende strijd.
    Gezien de ervaring bij beide zal er zeker vuurwerk komen op alpha forum en in game.
    grtz boeda10

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
  • Vos en TAFT lijkt een goeie match idd. Ik zeg DOEN!. hahaha

Verder ik ga niet mee doen aan zwart makerij over de rug van andere. Ik kan ook een boekje open doen over jou, maar is dat hier de plaatst voor??? volgens mij niet, het zegt al genoeg dat je in een knipoog meteen een ''tegenstander'' bent van B4A.

En verder Jeremy, ik hoop dat je trots bent jonge. En hoop ook dat je niet te veel de martinos kant opgaat maar jezelf blijft.

Veel succes TAFT, ik zeg alvast: wij gaan hier niet mee akkoord.
  • @xfact.

wees er blij mee zou ik zeggen. ik zeg alleen maar 1 ding:

een vrouw die zijn vent belazerd met jou, zal op een dag ook jou belazeren met een ander.

zoals vosje het altijd zegt: een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
  • eindelijk is die bekende kogel door de kerk. nu minder praten meer vechten. succes beide, wie er wint is mij of het even. zal me zwavelmijn aanzetten en verkopen voor hoge prijzen. laat dit maar weer maanden duren :phatgrin:

kevin e
    Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
  • Ik kan weinig reageren, vind het jammer dat er aan het begin van ook deze oorlog er weer eerst met modder gegooid moet worden.
    Het is natuurlijk wel logisch dat wij reageren van TAFT, ik zie ook ineens steden van B4A op mijn eiland ;)
    Zoals Dono weet vind ik dat altijd erg gezellig :D

Enige wat ik kan roepen is dat ik blij ben terug te zijn :D lekker knokken :D

En @ degekkevos, Zoals ik ook altijd op gamma meld, je meld nog altijd weinig zinnigs. omdat een alliantie niet meer jouw alliantie is hoef je het nog niet gelijk zwart te maken. Je zal namelijk nooit 100% uit een ally halen als wat je er aan tijd goederen legers goud insteekt.
    Ik kan me vorig jaar nog herinneren dat je samen met Dono nog vooraan stond in de gevechten, dus snap het hele gedoe niet helemaal.
    Uiteraard vind ook ik het belachelijk om mijn rondgaande uit te zetten, en ook voor mij zou dat een reden zijn de alliantie te verlaten.

Maar ik heb dan wel een leuke tijd gehad vaak en vind dat je dan de eer aan jezelf moet houden en verder B4A in hun (in jouw ogen) verstikte waarde laten.
    Het lijkt me namelijk stug dat van die hele alliantie B4A niemand jouw zou willen helpen in gevechten, en als je tijdelijk geen rondgaande hebt kun je een aantal mensen altijd prive sturen, je kan soms smsen met sommige mensen, soms kun je zelfs mensen bellen of RL mail.
    Je kan tritteren pingen ik weet het allemaal niet eens wat allemaal kan.

Dus denk dat je een beetje te van streek reageert zoals we uiteraard allemaal gewent zijn.

Verder wil ik uiteraard beide partijen succes wensen, en @ Dono, die keer kom ik keertje bij jouw langs hoor ;)
    vorige keer al die steden op mijn eiland :P lol :sm:

Smileys uitgeschakeld i.v.m. smileymaximum van 6.
    8 eenheden gebruikt.
    Gr. Foxtrot
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(

The post was edited 1 time, last by DJbartezz ().

• Zowww goedemorgen

Gister hoop berichten heen en weer geweeest tussen leiding taft en b4a leiding.
    Goed om te zien dat dit een officele oorlog is geworden :0 jeremy moooi geschreven ;)

Om dan meteen alle speculaties weg te halen.
    Aangezien ik zelf tot de leiding behoor van b4a, er waren geen plannen NU op dit moment om taft aan te vallen. Dus alle speculaties kunnen hiermee meteen worden beindigd plannen waren er niet want we waren aan het herstellen van winds en verder de prive problemen van onze leider maakt het dat wij voorlopig gewoon nog niks zouden doen.

Dan mijn persoonlijke mening, veel mensen van taft kan ik het goed mee vinden ;) maar ik weet ook dat heel veel mensen van taft graag bouwen en graag in de top 10 willen blijven kwa punten dus hoop dat deze klaar zijn om een lange uitputtende, NIET GROEIEN oorlog uit te gaan vechten.
    Ik ben er klaar voor want ik jgeef 0,0 om groeien.
    Verder mijn persoonlijke mening taft kapot is een groot woord we weten allemaal je kan hier iemand niet kapot maken ;) maar of er is een andere nummer 1 alliantie mag komen jazeker hoor... veeel mensen denken dit ik kom hier gewoon vooruit zeker de lagere allianties want anders krijgen ze taft op hun nek wij hebben dit al.

Ik kan niet anders zeggen als ik kijk uit op deze lange nogmaals lange en uitputtende strijd wie de langste adem heeft zou winnen in mijn optiek maakt het niet uit als dit een jaar of langer duurd maarja dit is mijn persoonlijke mening.

@ deggekevos ik ga hier ook niet verder op je in, ik weet wat je zowel in TT als in B4A heb rond lopen roepen over taft, maar ik ga hier niet op het forum op in en iedereen mee laten genieten om jou persoonlijke frustraties op te lossen hier.
    Aangezien je geen b4a lid meer bent verwacht ik dat je enige volwassen gedrag kan vertonen en je kan inhouden.

Verder TAFT veel succes wat ik hier vergeet mee te geven de aanval was echt fanatastische met ze allen te gelijk dus mijn grote complimenten hiervoor, maar nu zijn wij aan de beurt en hebben jullie een slapende reus wakker gemaakt :D

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • @supershooter, mooi bericht alleen wil ik even inhaken op de slapende reus?? wanneer komt ie dan, want overal waar ik kom staan niets en heb ik niets anders dan lamme raportjes te tonen.

En als de slapende reus bestaat uit 3 mensen die in v modus duiken dan staat ons t hele jaar nogal wat te wachten.
    Een hoop gepraat maar waar is jullie officiele verklaring om deze oorlog te beginnen??

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!
  • Xfact, duik jij ook maar in v mode op het forum want je maakt jezelf weer ietsie pietsie belachelijk... Als je had willen vechten dan moet je ons niet aanvallen wanneer de meeste onder de 10k ms hebben.

Dikke knuffel van de altijd super lieve Dono

PS: Xfact, als je wilt vechten kom dan naar mij toe:D, mijn koks maken gehakt van je hahahha
  • XFact wrote:

@supershooter, mooi bericht alleen wil ik even inhaken op de slapende reus?? wanneer komt ie dan, want overal waar ik kom staan niets en heb ik niets anders dan lamme raportjes te tonen.

En als de slapende reus bestaat uit 3 mensen die in v modus duiken dan staat ons t hele jaar nogal wat te wachten.
    Een hoop gepraat maar waar is jullie officiele verklaring om deze oorlog te beginnen??

Xfact ik zal je persoonlijk even uitleg geven...
    IPV overal speculeren ;)

waar wij zijn verrast dus bijna geen legers ;) dit is de strategie die jullie hebben gekozen om een verassingsaanval te doen
    dus wij zullen nu moeten gaan bouwen en ons bij elkaar moeten gaan rapen wat we uiteraard graag doen.

Waar onze oorlogsverklaring blijft? jullie hebben er toch al 1 van die mogen jullie eerst genieten.
    Die van ons doen we over een paar maandjes wel als wij vinden dat de tijd er rijp voor is ;) we zijn net begonnen in deze oorlog die ik hoop nog heeel lang duurd.
    Dus rustig aan relaxxx komt allemaal goed ;)

Successss

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )