TAFT vs B4A

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zoooo....ben even een weekje naar China geweest en zat even op mijn gemak dit topic terug te lezen.
    Grappig dat als je een week met zeer serieuze zaken 8000km van huis bezig bent geweest je hier leest dat sommige mensen dit spel blijkbaar als belangrijk beschouwen...belangrijk genoeg om lekker met hun ellebogen te werken in ieder geval.

Martinos, waarom zeg je niet gewoon dat ik dat zei? Ik heb jou inderdaad een groot bericht doen toekomen, hier staat onder andere in dat we ook bewust informatie hebben laten lekken ja. Zoals de zin "dat we bewust informatie hebben laten lekken" die ik naar jou stuurde. ^^
    Veel mensen zeiden dat je was veranderd en geen dingen meer misbruikte voor je eigen gewin en dat wilde ik maar al te graag testen.
    Resultaat... je bent nog lang niet veranderd, dus ik ben blij dat je dit even wilde mededeelden met ons :love:
    Door dat soort berichten weten we op den duur goed wie er wel en niet te vertrouwen zijn binnen een spel.
    Gelukkig zijn er vele TAFT-ers die het spel wel gewoon leuk spelen en daar hou ik me dan maar aan vast....mij hoef jij in ieder geval niet meer aan te spreken, je hebt je derde kans gehad....3x scheepsrecht is het toch....jammer

@MEMATI en vele anderen, ja de woorden "vrede", "staakt het vuren", "einde van de strijd" etc etc zijn al eens gevallen ja.
    Echter is het antwoord vrij simpel, TAFT heeft de oorlog verklaard, dus alleen TAFT kan deze eindigen. Ik heb al gezegd dat ik niet begrijp waarom er ineens over gesproken moet worden. Er is ook niet gesproken over het beginnen van een oorlog, dus waarom wel over het eindigen hiervan?
    TAFT kan deze oorlog stoppen wanneer ze willen, zolang we niets zien gaan we lekker verder.

Lange post weer van mij zeg, maar ja, ben dan ook een week weggeweest.

Over dat gezeur met niet kunnen waven in dat grote gevecht.
    Als schepen van een geblokkeerde stad komen van een nabij gelegen eiland dan is het natuurlijk onzin dat alle boten er in 1x inkomen, ook dat soms 1 grote wave met meer als 1000 boten van 20uur varen en langer direct naar het gevecht komen, dan weet je zelf ook dat wat gezegd wordt gewoon stom gezwets is.
    Wij weten dat het TAFT irriteert dat we vaak terug trekken, maar we zullen dit blijven doen. Het goud is er de eerste weken bij veel van hun leden doorheen gevlogen, niet erg slim als je nog weken of maanden door moet.
    Een oorlog wordt gewonnen door diegene met de langste adem. TAFT is op papier dik in het voordeel, dus waarom zouden wij dat spelletje meespelen? (iemand ooit van David en Goliath gehoord?)

Laatste wat ik kwijt wil is die onzin over Ap's en Dp's.
    Hou toch eens op met die onzin
    Top 10 Dp's: 4 B4A spelers en 5 TAFT spelers
    Top 10 Ap's: 8 B4A spelers en 2 TAFT spelers
    Wat zegt dit??? helemaal niets.
    Zijn de Dp's gekomen omdat je leger lag "te slapen en niksen" of omdat je daadwerkelijk anderen hielp?
    Komen de Ap's door grote gevechten of door vele kleine legers te verslaan die kansloos waren samengesteld???
    Die vragen zijn veel belangrijker.... Woopie, ik en enkele andere hebben veel goede contacten, dat is veel belangrijker dan wat wie zegt of doet. Laat je leger lekker het werk doen.

Ook hier zal wel weer op gezeurd gaan worden, maar veel succes daarmee.
    Ik ben niet op vakantie modus gegaan, dus mijn goud voorraad is weer lekker aangevuld, ook zal ik voorlopig 's nachts wel even wakker liggen ivm de jetlag, dus jullie zien me wel verschijnen.. :D

Groeten,
    Berry en hou het lief he mensen :S
  • @ Kevin : Ik dacht dat je eerder over mijn spelfout van menneer zou beginnen.

Moet eerlijk zeggen dat als je moeite heb met bepaalde afkortingen.....ik daar weinig aan kan doen en ga veranderen(misschien wel). Als je bij SS gelijk aan de tweede wereldoorlog moet denken heeft het meer te maken met jouw gedachtegang......want je weet als geen ander wat hiermee bedoeld wordt. Dat in Rotterdam de SS veranderd kwa naam snapte ik ook al niet......we moeten wel de betekenis ervan begrijpen. Waarom die boot zo heette, en heeft helemaal niets met oorlogstijd te maken.

Ondanks dat ik je wel kan begrijpen zal ik mijn tedere hand over mijn hart heen strijken en proberen het te gaan doen. Maar ik tik mijn berichten altijd snel en zonder na te lezen....drukdrukdruk......hehe.

Ik ken wel 100 van dat soort dingen aanhalen maar ga niet met iedereen en alleman rekening houden met dat soort achterliggende info. Maar omdat je het mooi vertaald en in mijn ogen de eerste ben die er om vraagt zal ik het proberen. En Kevin.......ik vind het niet erg dat je mij als voorbeeld gebruikt.......als je dat maar niet bij iedereen doet, want ik ben alles behalve een GOED voorbeeld, haha.

Oftewel, laten we maar weer oorlog gaan voeren.......want er komen weer leuke CR's aan dit weekend, ik voel het aan mijn water :)

Dus voortaan maar :

Uwe hoogheid, meneer van Adel, Koningtje SuppppurShoother
  • @ Iedereen,
    ik ga een weekje op vakantie, en ik wens iedereen héél veel succes :)
    Ik hoop weer wat mooie cr's te zien als i terug kom.

Enne Dono en Martinos, veel succes met vissen ;)
  • Woopie wrote:

Als je bij SS gelijk aan de tweede wereldoorlog moet denken heeft het meer te maken met jouw gedachtegang

meen je dit serieus? want als dat zo is vind ik het 'een beetje jammer'. ik weet ook wel dat je hier met SS super shooter bedoeld, maar ik heb het over de afkorting in het algemeen. waarom zo'n afkorting überhaupt gebruiken? maar laten we het positieve uit jouw tekst halen:

Woopie wrote:

.ik daar weinig aan kan doen en ga veranderen(misschien wel).

Woopie wrote:

Ondanks dat ik je wel kan begrijpen zal ik mijn tedere hand over mijn hart heen strijken en proberen het te gaan doen.
    vind deze wel grappig trouwens als je de exacte samenstelling bekijkt

Woopie wrote:

Maar omdat je het mooi vertaald en in mijn ogen de eerste ben die er om vraagt zal ik het proberen.

ik hoop echt van harte dat, niet alleen jij, maar iedereen om het 'SS' gebruik kan denken. bij voorbaat dank voor de moeite + het begrip.

kevin e
    Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
  • Jeremy wrote:

als ik toch alleen al naar de top 30 aptjes en dptjes kijk zegt het toch al genoeg of niet

ap; B4a 15man TAFT 4 man

dp; B4a 11man TAFT 6 man

nee dan is het rekensommetje toch wel heel makelijk dat wij wat meer generale aan het slopen zijn dan jullie

Je weet zelf denk ik ook dondersgoed dat een groot deel van jullie AP en VP nog uit jullie gevechten met B-D en Winds komen...

Inzake Paragon wil ik het graag ingame oplossen, dat getuigt meer respect naar Paragon toe. Hoewel ik weet dat dat respect voor een deel is aangetast door TAFT, maar dit hoop ik graag ingame te kunnen overleggen.

Grtz Jeremy

Berry wrote:

Laatste wat ik kwijt wil is die onzin over Ap's en Dp's.
    Hou toch eens op met die onzin
    Top 10 Dp's: 4 B4A spelers en 5 TAFT spelers
    Top 10 Ap's: 8 B4A spelers en 2 TAFT spelers
    Zijn de Dp's gekomen omdat je leger lag "te slapen en niksen" of omdat je daadwerkelijk anderen hielp?
    Komen de Ap's door grote gevechten of door vele kleine legers te verslaan die kansloos waren samengesteld???
    Van waar kwam deze onzin? Ga naar CR-thread TAFT vs B4A, pagina 9, tijdstip: Saturday, April 7th 2012, 3:45pm (zaterdag 7 april) en dan komen we uit bij niemand minder dan LARSJE haha :rofl:
    Berry je was beter in China gebleven makker :D ...in België hebben we zo een gezegde: "Met alle Chinezen, maar niet met den dezen!" (google maar eens, een aanrader)
    Met andere woorden Berry, je kan héél alpha proberen gek maken, maar slider niet ;)
    Weer een ego-mond gesnoerd! Hopa!!!
  • lol Berry wat een onzin weer,

Ik wil dit helemaal niet gebruiken voor mijn eigen gewin, ik wil dit helemaal niet goed praten. Ik wil alleen aangeven dat je niet over iets moet klagen, waar je je zelf schuldig aanmaakt, en dan vervolgens doen alsof het super erg is. En ik zal nogmaals herhalen dat ik het een onderdeel van het spel vind, en dat ik vind dat ik niks hoef recht te praten. Tevens uiten jullie voor de helft ook een hoop lose beschuldigingen. En als je iemand wilt "testen" en dan vervolgens andere mensen die persoon laat uitlokken, dan zegt dat eigenlijk al genoeg :thumbdown:

Maar goed het is een spel, zo boeiend is het nu eigenlijk ook weer niet, jullie gaan lekker verder met de wereld te hervormen/ mensen te testen, ik ga weer lekker verder met mijn eigen spel.

Ik heb alweer een paar leuke gevechten gezien, ik zie ook dat b4a weer een hoop generalen heeft gemaakt, dus daar zul je wel een keer iets mee moeten gaan doen, daar zullen zeker een paar leuke gevechten uitkomen denk ik.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• sliderke, doe is even normaal met je: weer een ego gesnoerd.

De grootste ego's zeggen dat ze een andere ego de mond hebben gesnoerd. Dat is een gezegd van Dono.. zoek maar op bij: donoissliderkeslimmeraf-hi-ha-jeeej.nl

Verder zeggen de VP of AP altijd wel iets maar niet zo veel als men denkt. Bij hakie zegt het dat die vaak word ''hakkie takkie'' weg is leger.... daarom staat die 1e in VP.

@a-ceetje, een hele fijne vakantie en tot snel:). En tussen martinos en mij is alweer over, ik heb gewonnen... win ik tenminste nog iets he ^^ hahaha.
  • sliderke wrote:

Dono wrote:

Verder zeggen de VP of AP altijd wel iets maar niet zo veel als men denkt

:rolleyes: Wat wordt het nou? helemaal niets of altijd wel iets?
    Achja Dono, de link bestaat niet :P dus ben je mij ook niet slimmer af!
    Deze planeet telt 7 miljard mensen-ego's, de ene wat belangrijker dan de andere lol.

Verder wens ik B4A veel succes met de volgende posts, ik geniet er elk moment van.
    Jullie grootste fan!
    Slider

Ohja voor Super Shooter heb ik een gepaste afkorting: Suster? (afgeleidt van Sister(zuster) )
  • Dono ik probeer net te kijken op de site die je vol trots presenteert maar ik zie alleen gebakken lucht oftewel niets.
    Wist niet dat niets ook iets was :S

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!
  • Dat jullie überhaupt klikken op die link... hahahaha wel grappig daar niet van, maar had het niet verwacht.

Verder heb ik net een goed gesprek gehad met iemand van TAFT... en wil even benadrukken dat ik een enorme kwal ben (ja zelfkennis ik weet het). Maar alles is voor de grap, dus ik plaag martinos maar een beetje. Ik zal me wat meer inhouden. En iemand moet het forum een beetje levendig houden toch???:P hehe

Maar Sliderke: ik denk dat er een tussen weg is:P. Uiteindelijk zijn Ap's en DP's makkelijk te verkijgen, als je met legers smijt. Dus de cr's zeggen het meeste.

Goed weekend allemaal :love:
  • Zo dat was een leuke avond/nacht, waar beide veel fouten maakten.

We vielen barber en ll aan omdat ze wel lang genoeg niks stonden te doen met hun ms ^^. En terwijl we nog in minderheid waren wat gebeurde er?? Jawel:
    W - Jordaan 28.04.2012 0:53 Het wonder Kolos' van Barber is actief.
    4 -Z- 28.04.2012 0:51 Het wonder Kolos' van LadyLina is actief.

2 gevechten dood gemaakt. Nu is dat allemaal niet zo'n ramp, het hoort erbij maar loop niet te zanniken dat wij niet willen vechten... jullie hadden legers zat en toch trek je terug. MAar gelukkig hadden we een joker in het spel, genaamd bert. Die kwam even over waaien en heeft als nog de boel flink kunnen slopen. Bedankt daarvoor bert!

Veel fouten aan beide kanten, maar de generalen van ll en barber zijn beide van 50 naar 23 gezakt. En dat was de bedoeling.

Succes met de opbouw
  • 1 ding is zeker in de ogen van dono doe je het nooit goed
    Als je deze tread leest wie stuurt de meeste berichten ja Dono.
    Elke keer is er weer wat gezeur van zijn kant, jammer maar waar.
    Ga lekker vechten kom anders bij mij op de koffie je weet dat ik geen kolos heb ( wel een ploffer hahahaha)

Succces TAFT en B4a
  • @ johan?

jij vat het op als gezeur, misschien is het opbouwende kritiek.

Overal in de verschillende treads loopt taft te zanniken dat wij niet willen vechten, geen grote gevechten aan gaan, dat we terugtrekken en dat ze het zelf saai vinden worden.

maar zodra wij wel gevecht aan gaan, krijgen we eerst kolos om onze oren, is niet erg hoor hoort bij het spel.
    En snap het ook wel hoor ;) jullie willen eerst 20 man regelen natuurlijk voordat jullie een gevecht aan gaan. toch wel een stukje bangheid misschien, is niet erg hoor ;)

Hetgeen wat dono wilt aangeven is stop dan met zanniken over terugtrekken, geen gevechten aan gaan, en dat het saai is etc etc meer niet.

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • Shooter laat me alsjeblieft niet lachen
    Barber en LL waren met 2 man dus dan is het slim om even te wachten tot wat mensen er zijn
    Maar lees de berichten eens goed door er is 1 iemand die veel zeurt en doet en dat is onze grote CLOWN van ikariam Dono
    Snap wel dat je het voor hem opneemt hoor dat laat zijn dat je voor je leden op komt
    Maar spreek hem ook eens aan over zijn gedrag
  • @ johan.

Ik weet dat ze met ze tween zijn ;)
    Vorige week zijn we daar ook gevechten aangegaan toen waren barber en ll nog bij lupus met hun steden.
    Toen hebben ze ook kolos gebruikt, tot er een mannetje of 20 waren van jullie toen zelfs 30 en toen wilde jullie het gevecht wel aan gaan.

Is niet erg hoor als jullie het gevecht alleen willen aan gaan als jullie overkill kunnen plegen, iedereen ze meug toch ;)

Als jij of in dit geval lady ook jullie leden aan spreekt die lopen te zanniken over terugtrekken, dat we geen gevechten aan gaan, dat we terug trekken, maar ook dit doen jullie niet.

Dono stel wat punten hier ter spraken en dat dit in jullie geval negatief is kan ik ook niks aan doen.
    Iedere lid in b4a krijgt de volle steun uit de leiding en dit werkt visa versa.

( ben wel blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt op de zaterdag middag )

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • Beetje raar Supersjooter dat je nu ineens zo uit de lucht komt vallen dat je goed werk levert maar bij degekkevos zijn stad waar jullie zeegevecht aangingen en onfortuinlijk mijn schepen later aankwamen en die van jeremy jammerlijk weggingen was je na 4 uurtjes ook weer foetsie met zijn allen.
    Dono mijn link doet ut wel :)

clip2net.com/s/1RePo

Alles word altijd zo uit zijn verband gerukt dat zelfs een mummie niet meer weet hoe en wat, laat staan wijzelf.
    Beide partijen success en ik koester diegeen die mij persoonlijk een leuk gesprek bezorgen zo ook de tegenpartij

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!