TAFT vs B4A

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Martinos haat vissen?? nou dan ben ik echt slecht geïnformeerd! Ik hoorde dat martinos een echte sportvisser is! Maar misschien is informatie onjuist.

@ Jeremy, omdat we memati niet teleur willen stellen doen we alles openlijk, wij hebben geen geheimen hoor! Taft ook niet denk haha:P Zo houden we iedereen een beetje op de hoogte hehe

Nee onzin, sommige dingen gebeuren ingame andere weer niet:)
  • Er hapert wat bij B4A

De herhalende stopwoordjes van Super Shooter ontdekt, min of meer toch dezelfde betekenis :rolleyes:

Super Shooter wrote:

we kunnen hier nog een leuke (in mijn optiek absoluut niet saai vermaak me kostelijk) en vooral lange en uitpunttende oorlog van maken.

Super Shooter wrote:

dus hoop dat deze klaar zijn om een lange uitputtende, NIET GROEIEN oorlog uit te gaan vechten.

Super Shooter wrote:

Die van ons doen we over een paar maandjes wel als wij vinden dat de tijd er rijp voor is ;) we zijn net begonnen in deze oorlog die ik hoop nog heeel lang duurd.

Super Shooter wrote:

Als we een jaar verder zijn hoe klaag je dan wel niet.

Super Shooter wrote:

Ik hoor taft dagelijk zeuren "B4A wanneer wordt het nou is vechten, ze doen weinig, wanneer komt de weerstand, ik hoop dat dit nog maanden duurd" hahahahha

MEMATI wrote:

Of zou het toch waar zijn, wat er in de gangen van ikariam gefluisterd wordt: TAFT wilt vrede? ;)

Tenslotte zeggen ze niet voor niets, waar rook is, is vuur.
    Haha Memati,als je herhaaldelijk zo'n mooie woorden krijgt, dan verwacht je toch vuurwerk en geen vrede :rofl:
  • Tjah je kan natuurlijk ook een hele thread door spitten om iemands woorden te onderzoeken.

Voor mij wat saai maar ach, ieder zijn ding he. Mijn complimente Sliderke, je hebt super shooter daar flink tuk! :love:
  • Hahahaha Sliderke

Dankjewel voor posten en quote van me stukken tekst.

En wat voor vuurwerk wil je nog meer, vorige week donderdag en vrijdag en zaterdag zijn er 5 grote gevechten geweest, 4 ervan heeft b4a gewonnen op schade, ja jullie namen staan onder aan het rapportje maar wij hebben meer schade gemaakt ;). Daarbij hoop reacties gehad over laf terug trekken, terug trekken bla bla bla
    Ik snap dat je graag wilt zien dat we de volgende stap zetten en ook nog onze namen eronder verzilveren, maarja we hebben nog een hele tijd.. dus adem in en adem uit ;)

Ik snap je dat je gefrustreerd bent hoor ;) dat we ons niet klakkeloos in gevechten gooien. Maarja jullie hebben de oorlog verklaart aan ons dus jullie moeten druk zetten om de eisen te volbrengen. Ik kijk rustig van dag tot dag wie er weer bij me op de stoep staat.

Hiermee weer gereageerd te hebben.
    zie ik uit naar alle aankomende gevechten.

PS met al die quotes wat wil je daarmee precies aangeven, dit is toch hoe ik erover denk :P en niet taft die eventueeel vreden wilt?

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • Wat moet je anders Dono :P bezigheidstherapie op het werk!
    Ik was nog aan mezelf eerst aan het twijfelen...herlees ik nu telkens dezelfde pagina? maar nee hoor haha
    Ach, Super Shooter, ik viseer jou niet hoor
    ^^
    Verder succes en knallen maar!
  • Geachte menneer SS
    Mochten er ook maar enige twijfel zijn....als jullie in die gevechten ook maar 1 keer door hadden dat jullie meer schade EN het gevecht zouden verliezen dan was je allang weer bij grootmoeder in bed gekropen, hahahahaha :), grapje.....

Maar in elk grapje zit een kern van waarheid. (grapje, hihi)..... ff tieren...was weer lang geleden.....

FF zonder gekkigheid, er zijn leuke gevechten en strijd op het toneel gaande. Das mooi om te zien. Het is nu eenmaal zoeken geblazen voor ons allemaal zowel B4A als Taft. Vloten en legers liggen niet voor het oprapen en mensen worden gelukkig steeds beter in oorlogje spelen (hier is woopie alleen niet blij mee)

Dono : Martinos houdt echt niet van vissen, maar de vissen komen naar hem toe, en fluisteren hem geheime info in........Eigenlijk aanbidden ze hem en willen allemaal in de leukste alliantie van Alpha zitten. Maar niet iedereen wordt toegelaten.......of snel weer gekicked om 1 of andere reden. Dus ze proberen hun plaatsje in Taft te kopen met informatie, muhaaa :)
    Geweldig toch :)

En memati, ik ben gewaarschuwd dat ik teveel tekst/verhaal bij mijn CR's zet......mag dus eenmaal geen leuk verahaaltje over de gebeurtenissen bij mijn CR zetten....dan maar helemaal niks meer. Over hoe spannend het was of hoe de strijd verliep.....CR's geven namelijk altijd een vertekend beeld van hoe het gevecht verliep......

Weer genoeg gespammed......tijd voor lunch....

Gr Woopie
  • Woopie wrote:

Dono : Martinos houdt echt niet van vissen, maar de vissen komen naar hem toe, en fluisteren hem geheime info in........Eigenlijk aanbidden ze hem en willen allemaal in de leukste alliantie van Alpha zitten. Maar niet iedereen wordt toegelaten.......of snel weer gekicked om 1 of andere reden. Dus ze proberen hun plaatsje in Taft te kopen met informatie, muhaaa
    Geweldig toch

Geniaal. Jij weet de waarheid op een leuke manier te brengen ^^
    :love:
  • Woopie wrote:

Geachte menneer SS

het zal waarschijnlijk enorm off-topic zijn maar als me dat een warn+1 oplevert vind ik dat deze keer waard.

ik erger me mateloos aan de aanhef zoals hierboven wordt gebruikt. ik heb het al een paar keer gezien maar vind het nu tijd om mijn ergernis daarover te uiten. ik heb het niet alleen bij woopie gezien maar ik spring er nu op. het is ook geen aanval op woopie omdat ik me er van bewust ben dat vele niet weten waar SS ook voor staat(nu klink ik als een oude zak maar dat valt echt wel mee). mag ik vragen om de afkorting SS niet meer te gebruiken als aanhef voor super shooter?

voor de mensen die niet weten waar SS voor staat, klik op deze letters (wikipedia link) ik wil er wel op wijzen dat het voor kinderen onder bepaalde leeftijd als schokkend kan worden ervaren. er staan geen gekke foto's en teksten in maar het is nu eenmaal schokkend.

zow, dat moest er even uit. en sorry woopie dat ik jouw al voorbeeld heb gebruikt.

kevin e
    Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
  • Ik kan me voorstellen dat je je eraan ergert. Ik zelf noem Super Shooter in onze alli chat vaak wel S.S., maar waar meerdere mensen mee kunnen lezen(buiten de alli) probeer ik Super Shooter voluit te typen. Soms gaat het automatisch mis, maar ik probeer het wel goed te doen.

@ woopie, geloof mij nou maar dat martinos van vissen houdt, ik heb dit van meerdere mensen te horen gekregen. Al breng je het wel grappig hoor, en tjah leukste alliantie van alpha... Voor jou misschien maar voor heel veel niet ^^. Ook voor mij niet, daarom ben ik er weg gegaan hahaha.
  • @ Dono,,
    misschien komt het wel omdat jij er niet (meer) zit dat het de leukste alliantie van Alpha is.. Grapje.. (hoogtepunt van mn humor weer een gehaald.. #nietdus ^^)
  • Kevin e wrote:

Woopie wrote:

Geachte menneer SS

het zal waarschijnlijk enorm off-topic zijn maar als me dat een warn+1 oplevert vind ik dat deze keer waard.

ik erger me mateloos aan de aanhef zoals hierboven wordt gebruikt. ik heb het al een paar keer gezien maar vind het nu tijd om mijn ergernis daarover te uiten. ik heb het niet alleen bij woopie gezien maar ik spring er nu op. het is ook geen aanval op woopie omdat ik me er van bewust ben dat vele niet weten waar SS ook voor staat(nu klink ik als een oude zak maar dat valt echt wel mee). mag ik vragen om de afkorting SS niet meer te gebruiken als aanhef voor super shooter?

voor de mensen die niet weten waar SS voor staat, klik op deze letters (wikipedia link) ik wil er wel op wijzen dat het voor kinderen onder bepaalde leeftijd als schokkend kan worden ervaren. er staan geen gekke foto's en teksten in maar het is nu eenmaal schokkend.

zow, dat moest er even uit. en sorry woopie dat ik jouw al voorbeeld heb gebruikt.

kevin e

Kevin, opzich een punt heb je hier en mocht je warning krijgen, dan verdien ik er ook 1 want ben het wel met je eens.
    Ik snap dat het makkelijk is om me naam af te korte, maar helaas uit zich dat in iets van het verleden en veel mensen denken hier niet aan, ik zelf ook niet als ik zo genoemd wordt, echter in het verleden hebben mensen hier ook waarschuwingen voor gekregen, om dit te voorkomen maar niet doen is zonde.

Dus ik heb een aantal suggesties bedacht:

De serieuse gedachten: Meneer Super, Meneer Super Shooter, Machtige Super Shooter iets in deze trend. ( Woopie was goed op weg met meneer)
    Maarja we kunnen het ook op Super houden natuurlijk Of Super S ofzo .

Nou dit gezegd te hebben nog even stukje over dono ;)
    Ik deel deze mening martinos is een zogenoemde professionele sportvisser, maarja zulke mensen heeft een alliantie nodig.

Dono geen intresse om te vissen.

Hierbij laatste post helemaal off topic, maar uit respect voor dit punt wat kevin e aankaarte wilde ik wel even reageren en steun je hier volledig in.

Nu weer terug naar de orde van de dag
    OORLOG :borg:

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • Super Shooter wrote:

Ik deel deze mening martinos is een zogenoemde professionele sportvisser, maarja zulke mensen heeft een alliantie nodig.

haha, daar maken mensen zich in je eigen alliantie ook schuldig aan :love:
    Daarnaast deel ik de mening van Sannie op dit vlak,
    Oorlog TAFT vs B4A
    Ik had daar nog aan toe te voegen dat je eigenlijk geen (mis)bruik van rl info zou moeten maken.

Maar goed weet je aan wat voor een personen mensen ook vaak een hekel hebben? juist ja aan mensen die andere zwart proberen te maken.
    Daarnaast vermoed ik dat er ook niet veel mensen zitten te wachten op een nutteloze discussie, zoals deze, die sommigen personen in dit topic probeert te stimuleren door steeds maar posts maken met een sarcastische ondertoon, met altijd een hele grappige grap, en het steeds maar proberen te irriteren van mensen zodat er zo'n discussie ontstaat.

Ik zit persoonlijk niet te wachten op een alliantie die graag de hele wereld probeert op te stoken zodat deze op een manier tegen elkaar gaan vechten, op een manier waarin er niemand meer "veilig" is, een manier waarin iedereen super veel tijd aan ikariam moet besteden omdat die anders "minderwaardig" zouden zijn en niet in een top alliantie zouden mogen zitten. Ik wil jullie in ieder geval complimenteren dat jullie de halve wereld al op z'n kop hebben weten te zetten.

Dit is in ieder geval mijn laatste bericht over dit onderwerp, aangezien het hierna waarschijnlijk tot een "nutteloze discussie" zal leiden, waarin niemand het met elkaar eens zal worden. Als je nog een officieel bericht van de toemalige diplomaat van B4A wilt zien waarin hij dit ongeveer zegt te willen bereiken, dan mag je me mailen.

Ik heb in ieder geval gemerkt dat er momenteel meer goederen bij b4a worden gestolen dan bij Taft, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen. De toekomst zal er wel raad mee weten.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• a-ceetje wrote:

@ Dono,,
    misschien komt het wel omdat jij er niet (meer) zit dat het de leukste alliantie van Alpha is.. Grapje.. (hoogtepunt van mn humor weer een gehaald.. #nietdus ^^)

Haha, ik denk dat dat het is inderdaad. MAar vergeet niet dat ik in TAFT de clown was he dus zo chagrijn zal ik niet zijn geweest:P. Maar wie weet is TAFT blij van me af te zijn ik denk het niet hahahaha of is dat arrogant?

@ martinos, knap van je dat je de hele tijd niet reageert terwijl we er wel grapjes over maken.
    Maar anderzijds snap ik het ook wel want je weet heel goed dat wat we zeggen waar is, en iets wat waar is daar kan je je niet zo snel onderuit praten.

dan zeg je dit: Ik wil jullie in ieder geval complimenteren dat jullie de halve wereld al op z'n kop hebben weten te zetten.

En dat zou onze tekst moeten zijn eigenlijk, WIJ willen jou complimenteren dat je dat gelukt is. Vooral in het begin kregen we iedereen tegen ons door jou (ja martinos door jou). Uiteindelijk is het nu alleen TAFT dus je missie is dan ook mislukt.

Maar zoals ik al zij, als er wat word gezegd over jou wat waar is dan is het lastig erop te reageren. Nu hebben we je alsnog uit de tent gelokt dat is dan niet zo slim maar goed wij hebben ook wat meer ervaring. En opzich was het slim om iedereen op te stoken en alles uit iedereen te trekken kwa informatie waardoor jullie in het begin vooral voordeel hadden maar nu heb je er niks meer aan. Daarbij komt dat alle rotte appels nu uit de alliantie zijn, want wat heb je aan mensen die vertellen over zijn of haar alliantie tegenover de concurrent. Zulke mensen zullen op lange termijn altijd dit soort streken hebben, dus we zijn blij dat ze weg zijn.

Ook hiervoor bedankt Martinos, in het begin baalde ik als een stekker uiteraard. Maar uiteindelijk zijn we wel blij met jou, je hebt de rotte appels eruit gevist bij ons hahahaha

Bedankt voor je reactie martinos sportief van je:)

Hallo Dono,
    Je post begint, ondanks dat je geen namen noemt, een trollend karakter te krijgen. Hou het netjes! Vb.: er zijn maar weinig mensen die 'rotte appel' als compliment zien. Voor nu ter herinnering.

Gr. Foxtrot.
  • Je zult het in ieder geval wel hebben over die screenshot die iemand had gemaakt van de post van pvdk waarin hij iets niet moois zei tegen don_corleone. Ik heb hem in ieder geval niet naar don_corleone gestuurd en ook niet gemaakt. En volgensmij zei super shooter toentertijd nog "ik weet uit welke alliantie die informatie kwam, (blijkbaar heeft er iemand ook zitten vissen).

Verder zal ik toegeven dat ik heb gevraagd of men jullie even bezig wilde houden omdat we toen nog bezig waren met AB, en jullie al waren begonnen met enkele aanvalletjes. Dat jullie daarna Marvinator in jullie alliantie nemen, en daardoor gevechten krijgt kan ik weinig aan doen. In ieder geval heeft Taft nu zijn tijd gehad om zich voor te bereiden. En is mijn "missie" ook geslaagd.

Verder blijf ik erbij dat informatie bij het spelt hoor, en jullie hebben daar met jullie plan gretig gebruik van weten te maken. Om jullie eigen woorden te gebruiken: "met de informatie die we terugkregen wisten we precies waar we nog olie op het vuur moesten gooien". Hier blijkt nogmaals dat er naar informatie wordt gevist. Of natuurlijk het feit dat jullie wisten dat Taft naar jullie ging (om jullie eigen woorden te gebruiken: "jullie ram over goud sparen een mogelijke oorlog zei ons al genoeg". Dit soort dingen lekken sowieso toch altijd uit. Ook hier blijkt weer dat jullie naar informatie "vissen". En ja volgens jullie toenmalige diplomaat was het de bedoeling om al die informatie express te laten uitlekken voor jullie "plan". In ieder geval nogmaals mijn complimenten dat jullie de wereld al op z'n kop hebben weten te zetten, maar gelukkig vielen/vallen ze b4a aan, en niet elkaar.

herhaling: "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet". Maar zoals ik al zei ik vind het bij het spel horen, het wapen van de "pen".
    p.s Dono ik wil jullie graag uitnodigen om samen met mij te gaan vissen, dat moet wel super gezellig worden ;)

Credits to Sasuke

• Waarschijnlijk ben ik heel erg dom, maar praat je nu de hele tijd tegen jezelf?? ik begrijp het niet meer hoor:P... Begrijp ik het goed dat wij nu de vissers zijn?? naja het zal wel, een aparte manier van jezelf eruit praten.

Trouwens de dingen die jij noemt daar heb ik het totaal niet over, dat van don c en pvdk is allang uit de wereld aangezien er geen gevechten tussen B-D en B4A plaats vinden, dus het is ook niet nodig dit voorbeeld opnieuw naar voren te brengen.

Maar goed martinos deze theorie van jou is heel erg ver gezocht en dat bewijst maar weer in hoe verre je dit spel serieus neemt, wij informatie expres uitlekken??? een ram over goud zei al genoeg?? Jeejtje man hoe kom je erop, dit is een spel he? althans voor mij wel dit soort theorieën gaan nergens over joh. Je weet blijkbaar meer dan mij en dat zegt al genoeg.

En ik ben heel aardig in RL hoor, dus samen vissen zal zeker gezellig worden. Ik neem het bier wel mee dan vermaak ik me wel. Ik kan alleen niet zo snel me kop houden.... dus misschien jaag ik de vissen dan weg. (zie je de gelijkenis?? hier kan ik dat ook nooit hahahaha).

Na goed geeft verder niet allemaal gebeurd is gebeurd. Ik hou het spel graag simpel jou speelwijze is wat slinkser, daar had je ons in het begin tuk mee. Dat was slim.
  • weet je dono,,, tegen martinos zal je nooit het laatste woord hebben ,,, heeft er altijd wel een reactie op , zuchtttt ,,,,wil alleen nog zeggen dat b4a echt hun mannetje staat en dat je trots mag zijn zijn als je er bij hoort ,,,,ondanks de ja of nee ,,, want daar kom je toch niet uit,,,maar ik ga voor B4A :thumbsup:
  • Dono wrote:

Maar goed martinos deze theorie van jou is heel erg ver gezocht en dat bewijst maar weer in hoe verre je dit spel serieus neemt, wij informatie expres uitlekken??? een ram over goud zei al genoeg?? Jeejtje man hoe kom je erop, dit is een spel he? althans voor mij wel dit soort theorieën gaan nergens over joh. Je weet blijkbaar meer dan mij en dat zegt al genoeg.

haha dono, dat komt toch echt uit een bericht van jullie toenmalige diplomaat, ik zou maar eens snel overleg gaan plegen.

Credits to Sasuke

• Ach iedereen is diplomaat geweest bij ons, het is echt een zooitje bij ons hoor. Dus geen idee wie dat toen was. Ik denk dat je verkeerd ben geïnformeerd, spionnen zijn niet voor niks spionnen en dus onbetrouwbaar, misschien hebben ze jou wel tuk gehad;)
  • haha dono geweldig, niks geïnformeerd, gewoon een bericht van jullie diplomaat naar verschillende spelers van alpha.
    Het was een bericht naar aanleiding van dit,
    Oorlog TAFT vs B4A
    Maar Dono ik zou zeggen waarom stel je die vraag niet aan jullie spion(nen) :rofl:

Er zijn in ieder geval weer een paar leuke gevechten geweest, en er zullen er nog wel een paar meer volgen.

Credits to Sasuke

• Ach het interesseert me werkelijk geen drolletjes meer. Ik zei toch ook gebeurt is gebeurt?? dus waarom moet je de discussie weer van voor over laten beginnen alleen omdat je het laatste woord wilt hebben? ik dacht dat je juist zo goed bezig was de laatste tijd. Zoals ik al zei lekker boeie wat mijn diplo toen wel of niet heeft verstuurd, jij stookt 9 van de 10 x op de chat of hier dus ik vertrouw je ook voor geen drol, want alles wat je zegt is ten gunste van TAFT of jezelf, je speelt het spel te serieus naar mijn mening.

Wat mijn diplo generaal leider minbin ook zegt ik steun ze, dus ik zou zeggen maak nog maar weer een verhaal wat 1 van de bestuurs leden toen ooit heeft gezegd, of blader even je log bestanden door misschien staat er wel wat van mij op wat ik toen ooit heb gezegd en kan je dat weer geberuiken?? Inspector gadget ;). Mij interesseert me niet veel meer^^

Succes!