Per toeval ontdek ik een grote troepen macht op weg naar een eiland genoot. Zlatni...wat kom je doen?

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Keizer DJcasper wrote:

zlatni-mikrofon wrote:

IK STOP ECHT...DIT MEEN IK NU SIRIEUS HOOR ;(
    het is een compliment van ladyhawk dat je altijd sterke alliantie neerzet.. :D maar wat daarna gebeurt tja

En Secret fighter je doet nu precies het zelfde dus volwassen...nou...niet bepaald
    Het enige wat ik heb gedaan, de situatie neergezet met een paar quotes, en mijn mening over bepaalde personen, zonder dat ik ze echt kwets.

@Ruini, dan wil ik als eerste weten welke lelijke dingen. Het topic kan (nog) niet gesloten worden, want Jos is geband.
  • zlatni-mikrofon wrote:

IK STOP ECHT...DIT MEEN IK NU SIRIEUS HOOR ;(

je hoeft in het geheel niet te stoppen zlatni.
    niet van mij in ieder geval.
    maar wat je wel achterwegen moet laten en dat is gewoon een vriendelijk advies van mij .
    is steeds roepen dat jij de geweldige bent dat jij iedereen wel aankunt .

wat je ook niet moet doen is manipuleren van mensen want dat probeer je ook,.
    mischien doe je dat niet bewust .
    maar bv het feit dat je rond geroepen hebt hkn komt wel helpen terwijl wij dat nooit gezegd hebben.
    en ondertussen zorg je er dan voor dat er een hkn lid op een of andere manier betrokken raakt in jouw gevechten in de hoop dat wij dat lid gaan verdedigen.
    en zelf duik je in vmodes zogenaamd per ongeluk de verkeerde server.

zlatni wees gewoon eerlijk . zo simpel is het.
    wat hier gebeurd in het topic al dat gespuug op jouw daar heb ik geen goed woord voor over .
    en dat terwijl ik ook best eens boos kan zijn hoor maar dat hoeft gewoon ook weer niet.

kijk gewoon eens of je een normaal lid in een allie kunt worden .
    en leer eerst het spel goed te spelen gewoon sportief en eerlijk.

de mentaliteit die op alpha leeft geloof me.
    de grote allies hier zullen een dergelijke we spelen spelers even kapot mentaliteit nooit toestaan.
    probeer dat dan ook niet.
    want dan krijg je dus deze praktijken iedereen keert zich tegen je.

wij houden van pittig vlammend maar ook eerlijk en rechtvaardig spel.
    en echt dat is veel leuker dan alleen maar elkaar onderuit halen.
    dan verlies je al gauw het plezier.

dus van mij uit lekker op delta blijven. maar ook je aanpassen aan de voor delta geldende norm.
    dit moet voor jouw gewoon ook niet leuk zijn elke x dat gedoe .

je hebt verloren nou pech gebeurt mij ook wel eens .
    gewoon slikken rug recht en een volgende x win je mischien wel.

en luister voortaan beter naar je leden .
    zoals el loco bv . ;)

thnx adwin
  • bedankt voor je mooie woordjes......maar er valt voormij niet meer te spelen....Ik hoop dat ik heel veel mensen blij hiermee maak omdat ik stop..ik hoop dat jouw /jullie hart nu beter klopt....en dat je geen gezeur meer van ZLATNI-hebt...

Ik zal daarbij ook mijn forum-account zomteen verwijderen.......