Per toeval ontdek ik een grote troepen macht op weg naar een eiland genoot. Zlatni...wat kom je doen?

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• AAN TIC DE OVERWINNING .....................En Actie is reactie

TIC gefeleciteerd namens een trotse leider.

quoate van secret fighter:"""Zlatni moet inderdaad niet zo'n grote mond hebben, en gewoon eropaf gaan met zijn alliantie. Jos en de zijnen moeten Zlatni niet zo zwartmaken. Ik walg van jullie ""

Alles heeft een reden...en als je even in de diverse onderwerpen zowel in dit draadje als overal op het forum leest.. zijn er toch wel veel mensen die niet rouwen om het stoppen van Zlatni.. ACTIE IS REACTIE

misschien zou er wel een oorzaak voor dit alles zijn???

Voor de overige lezers van het forum...bedankjes kun je hier plaatsen of ingame :D
  • Ik vind dat verschillende gasten hier veels te ver zijn doorgeschoten,is wel erg makkelijk om met half Delta op een persoon lopen te schieten X( ,ik feliciteer Jos en zijn Tic dan ook niet met de overwinning,sterker nog ga bijna over mijn nek van wat bepaalde personen met deze jongen hebben gedaan Zlatny dit heb jij niet verdiend veel geluk in real live
  • Fransman wrote:

Ik vind dat verschillende gasten hier veels te ver zijn doorgeschoten,is wel erg makkelijk om met half Delta op een persoon lopen te schieten X( ,ik feliciteer Jos en zijn Tic dan ook niet met de overwinning,sterker nog ga bijna over mijn nek van wat bepaalde personen met deze jongen hebben gedaan Zlatny dit heb jij niet verdiend veel geluk in real live

Als mensen op zo'n manier reageren dan zal dat vaak ook wel een oorzaak hebben.

Maar er is dus weer een hoop herrie om niks geweest, in vind het weer jammer.
    Ik wens beiden partijen veel succes met de rebuild, en ik hoop dat er binnenkort ook weer eens wat gebeurt.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• fransman, zoals je in mijn eerdere bericht al zag is dat ik zei: "misschien waren we inderdaad wel wat te ver gegaan"
    dat iets, heet toegeven.
    dat iets, had zlatni-mikrofon kunnen gebruiken om ons om te laten keren (of keihard te blijven proberen terug te slaan natuurlijk)
    hoop dat jij dat ene iets nu ook voor deze ENE keer kan doen.
    ruini

en over dag walgen, dat begin ik nu ook steeds vaker over jou te doen.
  • ruini wrote:

en over dag walgen, dat begin ik nu ook steeds vaker over jou te doen.

Pff kunnen hierna gewone posts weer de overhand krijgen? Tjongejonge ik ben geen zlatni fan, nooit geweest ook maar een topic met alleen maar gekleineer.. Ga ipv hier een beetje rondroepen hoe slecht iemand speelt enz toch even die barakken en werven aanslingeren.. Medeleven met zlatni is niet nodig want die red m wel en voelt m vast nog steeds even goed als anders maar dit gekleineer heeft geen nut :wacko:

TNT, mooie schadeverhouding!
    Tic gefeliciteerd met de winst!
    Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
  • zlatni-mikrofon heeft dit over zich zelf af geroepen.Dit is niet de eerste keer dat hij zo'n grote mond heeft op het forum.
    Hij voelt zich zo geweldig hij roept dat die de beste is.Dat die een geweldig leger kan maken.
    En wat doet die,zo gauw die wat tegenstand krijgt dat vlucht die in VM.En ook dit is niet de eerste keer.
    Laat keer op keer zijn eigen alliantie in de steek.

Het gaat je goed,en veel succes in RL.
  • @Jos,
    dit is een veel te heftige reactie, op een redelijk simpel iets. Om maar een
    paar voorbeelden te noemen:
    “Zlatini
    ,,,ik denk dat je niks meer te zoeken heb hier,,,,,je ben veel schaap maar
    weinig wol,,,,,tns was 2 keer zo groot als tic,,,,,ik neem jouw nooit meer
    serieus,,,,,wat ben jij voor een verdrietige man,,,
    ,,Boe,,,,omdat het kan”

“klopt die zlatini is gewoon een waardeloze leider hij is
    niet eens alliantie waardig”

Ook heb ik gezien dat je hun spelers oproept uit TNT
    te gaan. Hoe zielig is dat???!!!
  • als ik het zo hoor, dan gaat het hier van kwaad tot erger. natuurlijk hoef je niet te rouwen om iemands vertrek. maar zwart maken, nadat hij verlies heeft toegegeven, is als iemand op de grond ligt natrappen. dit kan gewoon niet als je een beetje sportief speelt.

ja zlatni had een grote mond. maar dat hebben jullie nu ook.

Wat je zelf niet wil, moet je ook niet bij een ander doen. dat is wat jullie nu vergeten. ik kan niet zeggen dat ik walg van jullie, ik ken jullie nauwlijks. toch kan ik wel zeggen dat ik walg van het gedrag dat hier word vertoond.

het is een spel - dat hoor je leuk te spelen. er word hier veel te heftig gereageerd. maak er een leuke oorlog van, inplaats van iedereen af te kraken. ook nu het voorbij is. kan je zeggen i.p.v. "watjes, enige dat jullie doen is in VM vluchten." kan je ook zeggen: "leuke gevechten! we hebben er echt van genoten. jammer dat veel in V-mode zijn gevlucht, misschien een aandachtspunt voor de volgende keer?"

je zult zien dat gevechten een stuk leuker zijn als er sportief naar elkaar word gereageerd i.p.v. modder gooien.

life is a game we we're meant to lose, the only thing we can do i make the most out of it, while battling it out for our beloved ones until the end.
  • haha! bongoan, snap je dan niet dat je er nu ook bij hoort? ik heb al toegegeven dat ik niet zo hard had mogen reageren, maar nu gaat het echt te ver. mensen van allemaal werelden die hier helemaal niks mee te maken hebben beginnen hun meningen te geven terwijl dit topic als een gevecht is begonnen!! ik heb al jos gevraagt of hij dit topic kan sluiten, want dit topic is nergens meer voor nodig behalve voor afkraken. en daarmee bedoel ik dus ook die mensen die de afkrakers afkraken!!!
  • Gevecht voor BLACK-JACK
    (17.04.2012 4:15:40)

Elbertpaul uit Essie
    vs
    Zlatni-Mikrofon uit BLACK-JACK

-------------------------------------------------------------------
    Zwaardvechter.......1391(-225).. - Zwaardvechter..........0(-883)..
    Hopliet..............754(-190).. - Hopliet................0(-389)..
    Schutter.............271(-0).... - Schutter...............0(-32)...
    Gyrocopter...........139(-8).... - Gyrocopter.............0(-22)...
    Stoom reus...........144(-0).... - ................................
    Bombardier............52(-0).... - ................................
    Ram...................66(-0).... - ................................
    Katapult..............12(-0).... - Katapult...............0(-26)...
    Mortier...............42(-0).... - Mortier................0(-13)...
    Dokter.................4(-0).... - Dokter................45(-0)....
    Kok...................35(-0).... - Kok..................126(-0)....
    Speerwerper............5(-0).... - ................................
    ................................ - Muur...................0(-7)....
    Generalen...................-556 - Generalen.................-2,481
    Aanvalspunten..............6,203 - Defensie punten............1,390
    Schade....................27,800 - Schade...................124,070
    Damage Percent??.............18% - Damage Percent??.............81%

Winnaars: Elbertpaul

175 eenheden van Elbertpaul houden de stad BLACK-JACK bezet
    790 eenheden van Elbertpaul houden de stad BLACK-JACK bezet
    1874 eenheden van Elbertpaul houden de stad BLACK-JACK bezet
    24 eenheden van Elbertpaul houden de stad BLACK-JACK bezet
    52 eenheden van Elbertpaul houden de stad BLACK-JACK bezet
    Aangezien Zlatni-Mikrofon geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Created using the Ikariam CR Converter: board.ikariam.org/index.php?page=Thread&threadID=56204 (v3.18: userscripts.org/scripts/show/50784 )
  • ruini wrote:

haha! bongoan, snap je dan niet dat je er nu ook bij hoort? ik heb al toegegeven dat ik niet zo hard had mogen reageren, maar nu gaat het echt te ver. mensen van allemaal werelden die hier helemaal niks mee te maken hebben beginnen hun meningen te geven terwijl dit topic als een gevecht is begonnen!! ik heb al jos gevraagt of hij dit topic kan sluiten, want dit topic is nergens meer voor nodig behalve voor afkraken. en daarmee bedoel ik dus ook die mensen die de afkrakers afkraken!!!
    Als volwassen mensen van deze wereld niet reageren, dan doen mensen van een andere wereld het wel. Anders gebeurt het nooit, en nu dus door mij. Er zou niets af te kraken vallen, als er niet afgekraakt was. Zo te zien zal Jos nog een post gaan doen, anders had hij al een verzoekje om te sluiten verstuurt.
  • nou ik ben nog niet volwassen, dus ik zou nog een paar fratsen mogen maken vind je ook niet?
    MAAR LATEN WE HIER NOU GEWOON EENS MEE OPHOUDEN!!!
    van mij mag er een slotje op, jos hoeft alleen nog op mijn ingame mailtje te antwoorden.
    niemand heeft hier nog iets te zoeken, als nog niet volwassenne zie ik dat ook zelfs...
    btw, als dit topic niet snel gesloten word. dan kunnen hier nog wel eens lelijke dingen gebeuren... en dat mijn ikariamgenoten, is een feit.