Welke alliantie is het sterkst op delta?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ik zou zeer zeker niet willen beweren dat hkn de sterkste is.

wij kunnen heel veel maar op dit moment is een reorganisatie nodig.

hkn is nooit een zuivere vecht alliantie geweest maar heeft een harde kern die vecht.
    dat maakt dat wij vrijwel nooit de sterkste zullen zijn .
    simpelweg omdat we dat niet als nr 1 hebben staan.

feit is wel dat deze harde kern zich kan meten met om het even welke andere allie .

maar hkn onderscheid zich daarin om de bescheidenheid te tonen de titel niet eens te willen.

vrijwel altijd zijn wij ondersteunend naar andere allies geweest .
    maar ook prima in staat om zelf onze gevechten te doen.

het wordt echter wat lastig als er 3 allies te gelijk aanvallen.
    en dan hier willen claimen dat ze de sterkste zijn dat waag ik dan ook te betwisten :P

ik zie zelf hades als grote potentie hebber van dit moment.
    tweede trrr (maar zij gaan nooit een gevecht aan wanneer de ander is voorbereid )
    derde vind ik bog ook een kans hebber .

voor ons was het moeilijk om ons met hun te meten daar ze gewoon echt heel ver bij ons vandaan zitten.
    dat maakt tactish vecht bepaald niet eenvoudig. en wij geven gewoonlijk een allie toch wel even de kans om zich te verzamelen.

er zit in mijn mening erg weinig eer in gevechten die je eenzijdig hebt voorbereid .
    waarmee je dan een andere allie onverwacht kan torpederen en vervolgens wij zijn de best roepen.

voor mij werkt dat in ieder geval niet zo.

wil je echt een officele krachtmeting zul je afspraken moeten maken.
    legers moeten ontslaan en vervolgens een gelijke bouwtijd neerzetten .
    vechten op een plek die voor beide even ver is .
    pas dan kun je spreken van een gelijkwaardige krachtmeting en een echte winnaar uitroepen.

echter heb ik die uitnodiging vaker neergezet en niemand neemt hem aan.

dat maakt dat ik een topic als dit al niet meer serieus kan nemen .
    sorry

thnx adwin
  • Fransman wrote:

Lekker onderbouwd ook Kees het valt nog mee dat je Cops niet als nr 2 aanwijst en dat ook zonder argument

Had dat nog onderbouwing nodig dan meneer de vriendelijkste forumgebruiker?:O

TRRR is de beste vanwege de goede samenwerking en de hoge opkomst bij een gevecht.. Ook zitten ze altijd overal bovenop! :thumbsup:
    Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
  • kees2 ik zou dat toch zeker willen afzwakken.
    trrr is goed zeer zeker daar valt niet over te twisten.
    maar niet beter dan een van de andere vernoemde allies.

hun tactiek we vechten alleen als wij de bovehand hebben brengt echt een sterk beeld naar voren.

verder is hkn eigenlijk dagelijks in gevecht dan weer eens met hades soms met trrr of met bog.

echter posten we daar niets van.

dus denk niet dat wij nu liggen te slapen.
    ik las daar iets over in henkito's bericht meen ik.

voorts zou ik het waarderen als fear en hkn niet steeds in 1 adem worden genoemd.
    dat we bondgenoten zijn wil niet zeggen dat we nooit alleen vechten.

we zijn echter wel gauw geneigd om een bootje toe te steken.

maar na het laatste fiasco waarin hkn fear hielp en vervolgens alleen stond te knokken omdat fear geen zin had om te vechten ga ik met de overige leden daar nog eens over na denken.

we hebben toen er behoorlijk van langs gehad van trrr omdat we eigenlijk net vers uit gevechten kwamen met hades en bog meen ik.
    en tja dan kijk je even lelijk op je neus met je helpende handje.

ik vond dat niet tof iig

thnx adwin
  • Ladyhawk, wij posten de helft van de gevechten ook niet hoor.... en de rest van je verhaal reageer ik ook niet op. Dan krijgt dit topic weer 10 blz met de helft van jou omdat je iedereen probeert te overtuigen van jou eigen ding.

Dat ING rustig kan bouwen komt waarschijnlijk ook omdat ze ver weg zitten. Dus ik zie ze niet als sterkste.
    TIC al helemaal niet. Hkn & FEAR zijn ook niks meer, vroeger kon je leuk mee vechten maar nu.. tja reorganisatie? Het zal wel.\

TRRR en BOG op dit moment bovenaan ;)

-Cascan6- wrote:

Omg sneuerd Markooy,(

-Cascan6- wrote:

dit is nog triester dat je het nu in je onderschrift zet. X(
  • Volgens mij posten we (TRRR) helemaal niks meer de laatste tijd :P
    Misschien moeten we is meer de gevechten posten die we niet hebben gepland en waar we niet de bovenhand hebben als de tegenstander actief is en goed organiseert ;)

Het aantal tegenstanders moet in mijn ogen niet uitmaken in de sterkte van een eigen alliantie.

In de actieve tijden kan ik me herinneren dat wij moest uitkijken voor Fear, HKN, TS en Boef.
    Zulke periodes maakt het spel alleen maar leuk. Je wint is wat, je verliest is wat.

Desalniettemin vind ik dat de meeste genoemde allianties zich op de langere termijn al hebben bewezen.
    Een mindere periode hebben we allemaal weleens, maar dit maakt een alliantie niet direct een mindere of zwakkere alliantie.
  • In mijn ogen zie ik TRRR als sterkste, maar zoals alles is ook dit relatief.
    Als er inderdaad een grote aanval op ons wordt gedaan kiezen wij zelf of we reageren of dat we ons verstoppen!
    Dit wordt dan meestal breed op het forum uitgeschreven dat TRRR laf is en vlucht.
    Bij deze wil ik duidelijk maken dat een sterke groep zelf weet wat hij/zij wanneer kan. Je bent pas echt sterk als je weet wat je niet kunt.
    ?(
  • Makrooy wrote:

Ladyhawk, wij posten de helft van de gevechten ook niet hoor.... en de rest van je verhaal reageer ik ook niet op. Dan krijgt dit topic weer 10 blz met de helft van jou omdat je iedereen probeert te overtuigen van jou eigen ding.

Dat ING rustig kan bouwen komt waarschijnlijk ook omdat ze ver weg zitten. Dus ik zie ze niet als sterkste.
    TIC al helemaal niet. Hkn & FEAR zijn ook niks meer, vroeger kon je leuk mee vechten maar nu.. tja reorganisatie? Het zal wel.\

TRRR en BOG op dit moment bovenaan ;)

als je niet zegt te reageren reageer dan ook echt niet henkito anders staat het zo nou ja je weet wel :P

het is in het geheel geen schande om een gevecht niet aan te gaan als je op voorhand weet dat je weinig kans hebt om te winnen op dat moment.
    dat is juist tactish slim en wij doen dat zelf ook vaak zat.

ik vind echter wel dat een statement als wij zijn de sterkste voorzichtig moet worden geuit .

je zult mij dat ook niet snel zien doen. we verliezen ook en we winnen ook .
    maar vooral maken we plezier dat is tenminste wel ons doel.

laten we voortaan het vrolijke steken lekker achterwegen laten wat mij betreft .
    en onderling gemaakte afspraken vooral wederzijds nakomen .

verliezen is geen schande als er een sportief spel neergezet wordt.
    laten we vooral niet vergeten dat er behoorlijk wat bugs aanwezig zijn.

hoe vaak het mij in de afgelopen weken niet gebeurde dat een vloot die net 12 uur had gevaren gestationeerd ligt bij een alliegenoot.
    en zonder een gevecht of wat voor reden dan ook naar huis gestuurd is.

en zo zijn er meer handicaps die roet in het eten kunnen gooien.
    slim terugtrekken kan dan gewoon handig zijn .

thnx adwin
  • Ik ga voor mijn top 3

1;ING hebben bewezen als ze gaan er eignlijk weinig aan te doen is.
    2;Storm vanwege mijn ex alli en als het moet staan ze er
    3; HkN vanwege hun goede beperkte harde kern en hun nieuw lid dra

Zijn trouwens ook de enige allianties waar ik terughoudend tegenover sta de rest laat mij koud gewoon.

El Loco
  • Ik speel zelf niet meer op delta maar heb een tijd wel gespeeld zoals sommigen wel weten. Ik spreek dan ook uit ervaring die ik in al mijn tijd dat ik heb gespeeld op delta op heb gedaan.

Zelf ben ik begonnen bij BOG als grote alliantie wat ook de enige was om eerlijk te zijn. Ik heb best veel respect voor de leiding daar en ze kunnen ook aardig vechten.
    Ook ING staat wel op mijn lijstje in deze wereld. Ze zijn niet vaak in actie hier maar als ze wat doen dan doen ze het meteen goed :thumbsup:
    TRRR die vecht meer wanneer het zelf wil en dat vind ik soms jammer al heeft BOG dit ook wel is deze neigingen gehad maar daar doe.
    DEX is een verdedigende alliantie maar met best redelijke kracht dus bij hun kun soms ook wel aankloppen voor een leuke en sportieve strijd.
    HKN staat ook nog bij mij op het lijstje en ik heb daar soms nog redelijk veel contact me gehad maar daar hoor je volgens mij weinig meer van de laatste tijd.

Ik heb lang niet alle namen genoemd volgens mij maar dit zijn de namen die ik nog in mijn gedachten heb. TIC heb ik niet echt veel op te zeggen en die zou misschien voor mij nog in het lijstje thuis horen maar als ik dingen mis heb komt het doordat ik al enkele maanden niet meer speel
  • G-M is de allerbeste alliantie, ze zijn nog nooit verslagen :D

Maar ff serieus nu, ik denk dat BoG de sterkste alliantie is, gevolgd door TRRR, beiden kunnen goed vechten, al doet TRRR dat alleen als het ze uitkomt.
    Delta: JAA

Thx SugarBear!!!

I'm not afraid of The Dark. The Dark is afraid of ME.

Al49 wrote:

idd, goeie gedachte x-master
    Jaja, zelfs ik heb ooit goede gedachtes :pump:
  • ladyhawk wrote:

maar hkn onderscheid zich daarin om de bescheidenheid te tonen de titel niet eens te willen.

ladyhawk wrote:

ik vind echter wel dat een statement als wij zijn de sterkste voorzichtig moet worden geuit .
    Grappig om deze dingen te zeggen en toch reclame voor je alliantie maakt in zo'n topic :P.
    Met die laatste zin ben ik het wel volledig eens, vind ook dat je eerst 3 keer moet nadenken voor je jezelf de beste (of in dit geval de sterkste) noemt en dat heb ik wel gedaan, maar nogmaals ik zou behalve BoG niet weten wie het anders zou moeten zijn.

ladyhawk wrote:

als je niet zegt te reageren reageer dan ook echt niet henkito anders staat het zo nou ja je weet wel :P
    uhm... henkito? :P
  • lache...
    om de toekomstige aanvalsplannen nog wat te voeden :phatgrin: :

ik vind ING de sterkste ally van Delta...alleen een dwaas valt een kudde olifanten aan :rolleyes:
    ik vind TRRR een goed georganiseerde vechters ally..alleen een dwaas is niet voorzichtig met een troep op bloed beluste jakhalzen :thumbup:
    ik vind TIC een ally die zeer betrokken is met elkaar, regionaal de sterkste is...alleen een dwaas gaat picknicken op een mierennest :D
    ik vind Hkn, 1,5 jaar geleden de toonaangevende ally op delta, nu wat afgezwakt, maar alleen een dwaas vergist zich in de tegenstander

en voor de rest, ik ben trots lid van kader Bokkerijders.....dank je dus allen voor de complimenten, ...en wees op je hoede ! ;)

fear your fear to be too little
  • Ik vind TRRR en BOG wel ally's om rekening mee te houden.

Er wordt hier veel gesproken over tactiek in een ally. Maar sinds de komst van meer boten en een ander gevechtssysteem voor de vloot is in mijn ogen de tactiek weg gevallen. Met het oude moest je echt goed plannen. Dat was echt tactiek. Nu geld de gene met de meeste legers meeste goud en het meeste zwavel vaak wint. Tuurlijk blijft de keuze in eenheden en vloot. Maar als je weet welke je moet gebruiken kun je een behoorlijk vloot gevecht krijgen.

Gr peugie
  • 1ShadowkingTRRR121,6023AcasusoTRRR84,3515elchaotoTRRR73,7288MoatsTRRR57,5799WiebeTRRR57,00312pz strikerTRRR52,34814DjoewTRRR45,28615OnnoTRRR40,79617Secret womanTRRR38,61924jessicaTRRR29,84525FlameTRRR28,60726CleomenesTRRR27,56227Super-MattieTRRR26,92629Saint DoekoeTRRR25,96530VinkiiieeeTRRR25,85239TwanTRRR21,11547Larve_qTRRR18,655

2EC RiderTRRR103,3794Secret womanTRRR69,9006WiebeTRRR66,5797pz strikerTRRR63,7098Larve_qTRRR62,47010Saint DoekoeTRRR58,16311ShadowkingTRRR58,04914TwanTRRR53,53018OnnoTRRR47,75823jessicaTRRR38,18525MellTRRR36,50636elchaotoTRRR28,51940AcasusoTRRR27,60945MoatsTRRR25,927

Dit soort dingen zeggen toch ook al veel!
    En dit zijn geen tijdelijke zaken, maar TRRR staat altijd hoog in de aanvals- en verdedigingspunten.

Ik vond FEAR één van de sterkste ally's, maar heb men mening moeten herzien.
    Op dit moment staat naar mijn mening TRRR torenhoog als favoriet voor die titel!!

BOG wil ik anders wel eens mee in aanraking komen om te testen wat zij in huis hebben. ;)

Greetz, Shadow..
    The Shadow King exists as an entity of pure psychic energy that feeds on the hatred of humanity..

-----------------------------------------------------

R.I.P. MAGNUS .....wat zal ik je missen vriend!
  • Helaas, maar vandaag is alweer gebleken dat het TRRR echt niet de beste is.
    Uit een onderdrukking kunnen ze nog steeds niet terug vechten en klaarblijkelijk enkel en alleen als ze zich compleet hebben voorbereid :(.
    Nee BoG is voor mij de beste in Delta, TRRR heeft te vaak laten blijken niet te kunnen vechten als ze niets hebben voorbereid. Overigens ben ik wel benieuwd wat BoG van TRRR overhoud.. en hoe ING presteert als ze moeten vechten!
    STOP
  • vooropgesteld dat ik geen idee heb van het hoe en wat in de gevechten waarna je refereert Sjon,
    terugtrekken kan tactisch zijn,
    en passen bij het militante hit en run(mep en ren) karakter van TRRR,
    ik zie ze als een te duchten ally, vooral omdat de leden groei,bouw etc vrij onbelangrijk vinden

dit topic is voor een deel appels en peren, citroenen en bananen vergelijken...
    iedere ally heeft een eigen speelstijl,
    bij TRRR moet ik toch echt aan citroenen denken :D

en nee....een wedstrijdje meppen tussen TRRR en BOG zit er echt niet in voorlopig, zou de rest van delta veel te vermakelijk vinden,
    en en vorm van veilig gevoel creëeren,
    en we gunnen je veel....maaar niet teveel :phatgrin:

fear your fear to be too little
  • pfff, alstjeblieft sjonhead.
    Wekenlang wordt menig lid van HKN door een TRRR-lid geplunderd zonder enige tegenreactie.
    Nu komt er eindelijk is een kleine tegenreactie van HKN en dan zouden wij alert en paraat moeten zijn.
    Wellicht had je wat eerder actie moeten ondernemen, dan zouden we niet met zijn allen in slaap zijn gesukkeld ;).

Daarnaast begint het wel erg op te vallen hoe vaak men opmerkingen maakt over een mogelijke strijd tussen BOG en TRRR.
    Het is wat al65 zegt, zo gemakkelijk gaan we het de rest van Delta echt niet maken. :D