TCC vs DOMIK (vervolg)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Orpheus wrote:

Lieve kinderen,

Volgens mij is dit minimaal de derde keer dat ik dit alles vertel via PM of Forum, voordeel daarvan is dat alles wel korter wordt.

Er zijn een aantal constante factoren hier bij beide partijen; we willen allemaal dit graag tot een mooi einde zien te breien en hier en daar is een talent voor miscommunicatie.

Ik heb het volgende verteld:

We hebben afgesproken om zo snel mogelijk dit af te ronden, en wel op zo'n manier dat beide leiders het zouden bevestigen. Aangezien jullie Diplomaat/Leider al bijna een week zonder reactie is gekomen houden wij de druk erop door één haven te blokkeren. (dit moet écht allang bekend zijn) Zolang er geen reactie is, trekken wij ons niet terug. (allemaal gezegd in PM) Verder vraag je geloof ik vrij veel hetzelfde.

Volgens mij valt het ook allemaal mee wat verdraaide feiten betreft, hier en daar een tunnelvisie, maar behoorlijk in evenwicht.

Dan voel ik me ook niet geneigd in te gaan op het voorstel van Bongoan; er hoeft geen tweede oorlog plaats te vinden.

Orpheus

p.s. Atilla plunderde een keer iemand... Jullie maken er een ramp van, terwijl het doodnormaal een gevecht was op een lid van een wing nota bene, hij wist niet dat het tot zulke gevolgen zou leiden en dat het de wing van TcC was...
    Ik kan er ook niets aandoen dat je alles wilt herhalen.

Tja, wat moet ik eraan toevoegen bij de tweede alinea? Ik ben het volledig met je eens.

De derde alinea is helemaal waar. Alleen vergeet je er nog bij dat charon zijn schepen zou terugtrekken. Als je nu had verteld dat je één haven bezet zou houden, had ik het best gevonden, maar dan moet je niet zeggen dat charon zich terug zal trekken.

Weet je waarom ik vrij veel hetzelfde vraag? Omdat ik er geen antwoord op krijg 8| Daarom dus.

Als je wilt weten welke feiten allemaal verdraaid zijn, vraag me dan welke dat zijn in een pm-mail.

p.s. Atilla plunderde een keer iemand... Jullie maken er een ramp van, terwijl het doodnormaal een gevecht was op een lid van een wing nota bene, hij wist niet dat het tot zulke gevolgen zou leiden en dat het de wing van TcC was...

Hij plunderde iemand van onze wing, en plunderen is plunderen. Zoals gezegd helpen wij de wing, zoals staat op hun alliantiepagina. Bovendien ben ik er niet verantwoordelijk voor dat hij niet weet wat de gevolgen zijn.

PS: waarom maken jullie er zo'n ramp van dat ik Atilla bezette, terwijl het een doodnormaal gevecht was? Zo kan ik ook wel beginnen.

Gisteravond was er een intressant verschijnsel! Eén van de zeer weinige verschijnselen waar ik echt boos om ben geworden.

Denk met mij mee: Leider/diplomaat/hoofd-malle-circusartiest 'The Crazy Clown' (vertaal zelf maar) doet zijn naam eer aan; Ik heb hem 4 dagen geleden een uitgebreide PM gestuurd met daarin het voorstel, het plan... Vrijwel alle antwoorden op de vragen van Secret Fighter (lees: gewoon alles) erin vermeld. (zie vorige post) Dat klopt denk ik?

Gisteren heeft Secret Fighter zijn alliantie en vrienden toch maar ingezet de haven te bevrijden (wij hebben ons uiteraard teruggetrokken):
    Verstandig. Toch jammer dat jullie terugtrokken :(

Zeegevecht bij Control Factory
    (19.03.2012 23:30:03)

Tijger uit 虎 No Return, Dougie II uit 火Grizzly 700, A6in uit 土gallië土
    vs
    charon uit Hoorn, Orpheus uit Secundus-Urbs

───────────────────────────────────────────────────────────────────
    Ram-schip............214(-18)... - Ram-schip............153(-54)...
    Vlammenwerper.........64(-66)... - Vlammenwerper.........10(-38)...
    Onderzeeër............82(-0).... - Onderzeeër............85(-0)....
    Ballista schip........25(-0).... - Ballista schip........84(-0)....
    Katapult schip........65(-0).... - Katapult schip........85(-0)....
    Mortier schip.........96(-0).... - ................................
    Scheprad-ram.........168(-7).... - Scheprad-ram..........92(-30)...
    Rocket Ship?..........28(-12)... - Rocket Ship?...........9(-18)...
    Paddle Speedboat?....180(-0).... - Paddle Speedboat?....133(-0)....
    Balloon Carrier?......35(-0).... - Balloon Carrier?......28(-6)....
    Tender?...............60(-0).... - Tender?...............20(-0)....
    Generalen.................-1,003 - Generalen.................-1,897
    Schade....................50,160 - Schade....................94,880

Winnaars: Tijger, Dougie II, A6in

372 eenheden van Tijger verdedigen de haven van Control Factory
    326 oorlogsschepen worden verplaatst van Dougie II naar Control Factory
    9 oorlogsschepen worden verplaatst van Dougie II naar Control Factory
    310 eenheden van A6in verdedigen de haven van Control Factory
    Het wonder Hephaistos smederij' van Tijger is actief. (19.03.2012 23:00:03)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Tijger is actief. (19.03.2012 23:15:03)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Dougie II is actief. (19.03.2012 23:01:19)
    Het leger van charon werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Het leger van Orpheus werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Aangezien Orpheus geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Aangezien charon geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het wonder Hephaistos smederij' van Dougie II is actief. (19.03.2012 23:30:03)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Tijger is actief. (19.03.2012 23:30:03)

Created using the Ikariam CR Converter [Web Version]

Wat je hier niet kunt zien is dat The Crazy Clown (je weet wel.. Die vriendelijke man die aan het verhuizen was) zelf nota bene met maar liefs 400 schepen onderweg was...?
    Maar géén antwoord of bevestiging of wat dan ook op mijn berichten! Dan blijf ik vervolgens met de vraag over: 'Wat moet ik hier nou weer mee? Zou ik worden genegeerd?? Of is het gewoon uit zijn inbox verdewenen, want het staat wel nog in mijn outbox?'

Dit snap ik zelf ook niet, en heb dus om uitleg aan hem gevraagd. Voor een keer deel ik je opinie.

Dit lijkt mij geen prettige manier van zaken doen,
    Orpheus
    p.s. Nu de haven dus vrij is, verwacht ik wel héél snel een bevestiging... Heb ondertussen genoeg van het wachten en het onnozele gedrag.

Ik zie wel meer mensen onnozel doen. Uitgezonderd jou, op een paar vreemde manieren van vertalen na.

Grtz
  • jasonf12 wrote:

waar doen jullie nou moeilijk over los dit intern op
    Heb ik geprobeerd, maar ze weigeren te antwoorden op sommige vragen. Vooral charon geeft geen kik..

PS: Tijger is mijn maatje, en helpt me dus altijd, en ik hem...
  • Ondanks dat we secret fighter herhaaldelijk hebben proberen duidelijk te maken dat we met hem niet verder onderhandelen blijft hij maar berichten sturen.
    Vragen van hem betrekking hebbende op de huidige situatie worden door DOMIK niet beantwoord. Daar heb ik de 16e vanaf geweken door hem nogmaals mee te delen dat er geen overeenkomst was tussen tcc en DOMIK omdat de leiders dat eerst mochten uitonderhandelen.

Bij deze bevestigen we dat nogmaals en reageren we voorlopig enkele weken helemaal niet op berichten van secret fighter.
    Vanuit tcc verwachten we alleen berichten van de leider cq. diplomaat in de persoon van The Crazy Clown.
  • charon wrote:

Ondanks dat we secret fighter herhaaldelijk hebben proberen duidelijk te maken dat we met hem niet verder onderhandelen blijft hij maar berichten sturen.
    Vragen van hem betrekking hebbende op de huidige situatie worden door DOMIK niet beantwoord. Daar heb ik de 16e vanaf geweken door hem nogmaals mee te delen dat er geen overeenkomst was tussen tcc en DOMIK omdat de leiders dat eerst mochten uitonderhandelen.

Bij deze bevestigen we dat nogmaals en reageren we voorlopig enkele weken helemaal niet op berichten van secret fighter.
    Vanuit tcc verwachten we alleen berichten van de leider cq. diplomaat in de persoon van The Crazy Clown.
    Alsof je ooit hebt gereageerd... 8|

Geen idee wat je bedoeld met "vragen betrekking hebbende op de huidige situatie". Er was een mondelinge overeenkomst, en onze leider moest dat bevestigen. Ik vraag me af hoe jij dat kan ontkennen. Heeft Orpheus dat je niet medegedeeld? Of zit je dat nu te verzwijgen?

Ik heb ook bijv. vragen gesteld waarom juist ik aangevallen werd, en daar kreeg ik ook geen antwoord op. Op dit soort vragen doel ik.
  • haha het gaat nog steeds door ;) en secret, waarom neem je de moeite uberhaupt nog?

life is a game we we're meant to lose, the only thing we can do i make the most out of it, while battling it out for our beloved ones until the end.