Zeegevecht BoG vs HKN

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zeegevecht BoG vs HKN

Gezien het vooral BoG en HKN zijn deze 2 namen in de titel opgenomen.

Succes met de RB beide!

Zeegevecht bij bal terror
      (13.03.2012 18:19:44)

Koffieprut uit ۞-Robijnstad۞, TNT vs BoG, El Loco WI, al46 uit TNT vs BoG, El Loco WI, ۞-Robijnstad۞, Plensbui uit El Loco WI, TNT vs BoG, ۞PlensbuiCity۞, amon uit TNT vs BoG, Gep uit TNT vs BoG, bal terror, General Caesar uit TNT vs BoG, gerrie8888 uit TNT vs BoG, theov uit TNT vs BoG, El Loco WI, ۞-Robijnstad۞, s1gurr0s uit El Loco WI, bonorico uit ۞-Robijnstad۞, King Mark uit TNT vs BoG, kees 2 uit TNT vs BoG, Seramos uit TNT vs BoG, Paragon uit El Loco WI, dalice uit El Loco WI, jessica uit Exile, 書Colombia, Ϟ Walterville
      vs
      bal terror uit bal terror, Đ holland wijn, bal terror zwaf, Sjonhead uit Saturnus, Jupiter, Ulysses uit Polis, Shankar, newjp11, Troy, The_One uit Mordor, Rohan, Shankar, chris6804 uit athena, atheno2, Hanjo uit Wijn MO, undertaker uit Kevin-50-65, Wijn MO, adnan uit Wijn MO, cleo uit Shankar, Troy, newjp11, Jacques Chanson uit Shankar, beer uit zwavelstad, zwavelstad2, Paradox uit HermesHouseWine, jpjnephthys uit newjp11, Crocy uit Ravenna, ladyhawk uit newjp11, rally-mike uit vuurwerk gif, Joseban uit Essie 6

───────────────────────────────────────────────────────────────────
      Ram-schip............830(-3704). - Ram-schip...........2293(-2945).
      Ballista schip.........0(-270).. - Ballista schip.......309(-11)...
      Vlammenwerper..........0(-70)... - Vlammenwerper.........22(-1560).
      Katapult schip.......627(-518).. - Katapult schip.......369(-57)...
      Scheprad-ram.........534(-2449). - Scheprad-ram........1475(-1630).
      Mortier schip........848(-616).. - Mortier schip.......1351(-107)..
      Onderzeeër...........494(-460).. - Onderzeeër...........627(-102)..
      Rocket Ship?.........142(-439).. - Rocket Ship?.........678(-245)..
      Paddle Speedboat?....969(-1061). - Paddle Speedboat?...1972(-221)..
      Balloon Carrier?......33(-328).. - Balloon Carrier?.....270(-231)..
      Tender?..............621(-0).... - Tender?..............513(-0)....
      Generalen...............-134,238 - Generalen................-83,156
      Aanvalspunten............207,890 - Defensie punten..........335,595
      Schade.................6,711,900 - Schade.................4,157,810
      Damage Percent??.............61% - Damage Percent??.............38%

Winnaars: bal terror, Sjonhead, Hanjo, cleo, undertaker, beer, Jacques Chanson, jpjnephthys, Crocy, The_One, Paradox, ladyhawk, Joseban

Created using the Ikariam CR Converter (v3.18)
      STOP
    • Lekker bezig hoor BOG en HKN!!! :thumbsup: Ziet er goed uit :thumbup:

Thnx Grafikos

Gamma: 3.327k punten, diplomaat van LAB
      Delta: 1,486k punten, Lid van Hades
      Epsilon: 1,546k punten, leider van EMP
      Iota: 442k punten, lid van -UB-
    • Wat moet dit alemaal op mijn eiland :thumbsup: Jammer V-MODE anders had ik ook nog me 42K in gegooid.....dat wordt nog 30uur wachten, door verkeerde acc in v-mode te doen..........pot potttt verdikki ;(

Maar mooie rapport.......
    • ik snapte weinig van de omstandigheden rond het gevecht, zag enkel de oproep om aangevallen haven van alliegenoot te ontzetten.
      ik vermoed dat bog besloot een eind te maken aan het gevecht (dat oorspronkelijk mooi gelijk opging)

ons doel was simpel: aangevallen haven verdedigen
      nu dat voorbij is, laat ik het aan de leiding om uit te klaren hoe wij, hkn, blijkbaar plots in een gevecht van 2 andere allies terechtkwamen. Het laatste wat we willen is ons moeien waar we niet thuishoren