De speler Q-boxie neemt afscheid van de wereld delta

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De speler Q-boxie neemt afscheid van de wereld delta

Dag beste mensen van de wereld delta,

Hoe jammer ik het ook vind moet ik helaas afscheid nemen op de wereld delta
      :(

Door wat persoonlijk dingen in RL ben ik de laatste maanden al minder actief als wat ik ooit geweest was op delta
      maar nu kan ik helaas me alliantie TRRR niet meer me volledige aandacht geven wat nodig is en dat kan natuurlijk niet

speel al lang ikariam op verschillende werelden alpha en delta zijn voor mij persoonlijk de leukste die er zijn op delta ben ik ook het meest actief geweest in het verleden met 2 allianties waar ik daar heb gezeten maar de belangrijkste is natuurlijk TRRR

waar ik tegen en mee heb gevochten en wat allemaal leuke mensen om mee om te gaan zo wel om het spel maar ook om andere dingen te bespreken iedereen was er tot de late uurtjes om over alles en niks te praten.

De gevechten heb ik zo veel gehad tegen goede allianties onder andere Fear HKN veel lange en leuke gevechten bedankt hier voor.

me account die ik nu heb zal voorlopig in v-mode gaan voor het geval dat ik ooit spijt van zal krijgen en misschien ooit toch meer tijd zal krijgen om meer aandacht op delta te schenken dus zal ik nog niet me account weg doen

me laatste dank zal toch echt uit gaan naar TRRR,
      jongens en dames bedankt voor de mooie gevechten en het gaat jullie goed

voor de rest kan ik wel een heel lang verhaal gaan houden maar daar ben ik niet zo van dus eindig ik gewoon nu met iedereen het alle beste te wensen met het spel,

Grtz
      Q-Boxie

• Reeds ingame gezegd, maar nu ook en plein public: we zullen je missen!

Het echte leven gaat voor, maar als er in de toekomst terug een plaats is voor Ikariam... :thumbsup:
    • terugkomst..

Na bijna 3 maanden rust te hebben gehad en dingen heb kunnen verwerken in RL ben ik weer terug op het oude nest en ga weer als vanouds weer lekker rocken op delta.....

Grtz
      Q