De alliantie Baas verklaart de oorlog aan -GM-

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De alliantie Baas verklaart de oorlog aan -GM-

Geachte lezers,

Je hebt er al zeker een hoop geruchten over gehoord, het spektakel van de eeuw. Er is een oorlog opkomst, die spanning voelden wij allemaal wel. De vraag was alleen wanneer deze oorlog uit zou breken. Na onze echtgenoten op Valentijnsdag en tweede Valentijnsdag te verwennen, waar ik zometeen op terug kom, is er nu een tijd voor oorlog. De alliantie Baas tussen de alliantie -GM- gaat van start. Sommige zullen zeggen dat Baas dat Baas een fout maakt, maar wij maken nooit fouten. Wij dachten 1 keer dat wij een fout haddem gemaakt, wat bleek: ik zat ernaast. Dit wordt voor het 'eggie' en zullen het uitstrijden met gebalde vuisten.

De reden voor de oorlog is erg duidelijk en simpel. Ik was één weekje inactief en meteen werd onze alliantie aangevallen. Het is erg duidelijk dat -GM- alle andere alliantie's heeft overgehaald mij aantevallen. Deze informatie is zeer betrouwbaar. Mijn andere alliantie genoten hebben dat aan mij verteld. Helaas is het wegens omstandigheden niet mogelijk om deze te tonen.

De echte oorlog begint ietsje later. Valentijnsdag was een erg zware dag voor ons. Ik bedoel: Boodschappen doen is erg moeilijk, de was stinkt altijd zo, die rozen kosten een fortuin, dat saaie programma op tv, terwijl er ook Championsleage was. In ieder geval, om niet af te dwalen. We mogen bashen vanaf 30-2-2012 om 16:00.

De straf die ze hiervoor krijgen is erg groot. Wij eisen dat de diplomaat van -GM- een bericht post op dit forum in deze thread met daarin:
    Een betoog van 500 woorden waarom Ridder de beste speler van héél ikariam is. Erg simpel, lijkt mij ;)

Ik hoop dat iedereen er veel lol aan zal hebben en ik hoop dat ik er veel grondstoffen aan over zal houden.

Met vriendelijke groet,
    Ridder
  • al met al een leuke actie want inderdaad GM is onaantastbaar en ze hebben andere aangezet jullie aanttevallen? dat klinkt vergezocht maar toch, gaat dit wel werken?? Ze kunnen ook gewoon blijven toekijken wat er gebeurt ze staan immers onder bescherming...

maar ik ben benieuwd naar misschien een leuke brief :P

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...
  • Keizer DJcasper wrote:

al met al een leuke actie want inderdaad GM is onaantastbaar en ze hebben andere aangezet jullie aanttevallen? dat klinkt vergezocht maar toch, gaat dit wel werken?? Ze kunnen ook gewoon blijven toekijken wat er gebeurt ze staan immers onder bescherming...

maar ik ben benieuwd naar misschien een leuke brief :P

Vergezocht? Wat een schande dat je er zo over spreekt! De feiten liggen duidelijk en open op tafel. Zij zijn de enige die hier achter kunnen zitten, geen enkele andere spelers. Gaat dit werken? Natuurlijk wel. Uit statistieken is gebleken dat -GM- een heel groot goud budget. Ze hebben ook genoeg zwavel om in 1 keer een heel groot leger te maken. Tenminste, dat vertellen mijn trouw spionnen. Bescherming of geen bescherming, ik dring wel door die bescherming heen!

Ik ben ook erg benieuwd naar de brief ;)
  • haha riddertje , zit ik wat te neuzen op het forum, duurde een half uurtje voordat ik doorhad dat het om godmode ging, succes in ieder geval, winnen zal lastig zijn maar verliezen doe je zeker niet ;)
  • oeps ... dan moest ik maar eens troepen gzzn bouwen ... of wordt het een handelsoorlog?

tot gauw in mn goddelijke stadje dan! :thumbsup:

(geniale datum om te beginnen met bashen trouwens)
  • De straf die ze hiervoor krijgen is erg groot. Wij eisen dat de diplomaat van -GM- een bericht post op dit forum in deze thread met daarin:
    Een betoog van 500 woorden waarom Ridder de beste speler van héél ikariam is. Erg simpel, lijkt mij

dit vind ik wel een hele mooie vooral nadat ik heb gezien wie de diplomaat is
  • das waar ook, ik ben de diplomaat.

Dat komt goed uit, want ik heb nog 20 eerbetogen aan Ridder klaar liggen! (/me groet zijn spammeester).

Maar even zonder dollen Ridder, je denkt toch niet dat een militair superieure alliantie als GM dit soort zwakke eisen zal accepteren. Wij zullen vechten tot het bittere eind!!!!!

Cheers, Fesquera - Diplomaat GM
    o/
  • Mijn barakken en werven, uuuh, correctie, barak en werf, uuh correctie: niks, is al volop aan het draaien, o nee, kan niet :(.

Ik wens beide partijen veel succes met het meppen! Dat er veel geplunderd mag worden :P

MvG TROTS lid van -GM-!
  • Succes iedereen,

maar naast de datum vraag ik ook af hoe jullie tegen G-M gaan vechten, misschien met handelsbootjes.
    Delta: JAA

Thx SugarBear!!!

I'm not afraid of The Dark. The Dark is afraid of ME.

Al49 wrote:

idd, goeie gedachte x-master
    Jaja, zelfs ik heb ooit goede gedachtes :pump:
  • Wat moet er eigenlijk gebeuren moet loke aan het pennen?

me barakken zijn iig al flink aan het werk gezet. als die er zou zijn.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • Ridder wrote:

Geachte lezers,

Sommige zullen zeggen dat Baas dat Baas een fout maakt, maar wij maken nooit fouten. Wij dachten 1 keer dat wij een fout haddem gemaakt, wat bleek: ik zat ernaast. Dit wordt voor het 'eggie' en zullen het uitstrijden met gebalde vuisten.

Hoezo maken jullie nooit fouten :P
    Bij mijn weten is hadden met een N en niet een M.

Just kidding

Ik wens jullie veel plezier toe, en dat er mooie gevechten uit mogen komen.

shaon
    Handel is mijn leven.
    Zwavel exporteur Alpha
  • Het is al mooi dat ik sportieve geluiden hoor. Wel erg jammer dat sommige _gm_ spelers nog niet hun barakken op vollen toeren hebben staan. Misschien later nog ;) Ik heb nu al zo'n 100 generale en het kost mij een vermogen. En ja, soms verstoppen die goden lief hebbers. Alleen kan je oorlog op verschillende manieren voeren. Je kan de tegenstanders blokkeren of aanvallen, maar je kan de economie vande tegenstander kapot maken. Dus ik zal al het hout goedkoper dan god mode aanbieden. Snappen jullie?
    (verstuurd van af mijn mobiel, spellingsfouten)

Edit: shaon, dat deed ik expres, haddem jullie vast niet door..
  • *knip*, heb ik net mn opslagplaats afgebroken voor een stort! Nu ligt alles zo voor het oprapen!!
    Snel mn hout doneren dan maar!

Maar zodra je bij mn stad komt, schrikken al je soldaten zo erg van alle houten dummie-hoplieten, dat ze niet eens durven te vechten!

Woord verwijderd vanwege ongepast taalgebruik
    -NijntjePluis