wieboos eindelijk op bezoek bij cleo

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• wieboos eindelijk op bezoek bij cleo

Soms moet je geduld hebben, maar daar komt hij toch op de koffie. Hmm ik was meer aan het bouwen als wat anders maar goed. Een kampvuur is nooit weg ;)

Deel 1.

jaaa ik weet het die mortieren had ik weg moeten halen ;( ik was alleen iets of wat teveel aan het kletsen.

Gevecht voor Magic town
    (27.01.2012 21:53:54)

WiebeBoos uit Meridian Prime
    vs
    cleo uit Magic town

───────────────────────────────────────────────────────────────────
    ................................ - Steen slinger..........0(-1)....
    Zwaardvechter........500(-0).... - ................................
    Hopliet..............474(-26)... - ................................
    Schutter.............100(-0).... - ................................
    Gyrocopter............60(-0).... - ................................
    Bombardier............40(-0).... - ................................
    Katapult..............24(-0).... - ................................
    Mortier...............24(-0).... - Mortier................0(-18)...
    Kok...................20(-0).... - Kok....................5(-0)....
    ................................ - Speerwerper............0(-23)...
    ................................ - Muur...................2(-5)....
    Generalen....................-36 - Generalen...................-572
    Schade.....................1,820 - Schade....................28,610

Winnaars: WiebeBoos

[color=#EVENTS]De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.
    Aangezien cleo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • ohh winnen doe ik echt niet dit is nog maar een kladje van wat hij heeft ;) hmm en die gaan nu terug naar het *grote* gevecht :monster:

Het duurde ff voor ik weer wat kon posten die muur omgooien duurde nog 4 rondes :love: en yep in de laatste toch maar mijn hep aangeslingerd.
    hij heeft iets of wat meer generale dus extra botje building *als je goed zoekt krijgen ze spierballen mijn eenheden nu* kan nooit kwaad dacht ik.

Gevecht voor Heksensteen
    (28.01.2012 0:06:20)

WiebeBoos uit chan
    vs
    cleo uit Heksensteen

................................ - Steen slinger..........0(-1)....
    Zwaardvechter........600(-0).... - ................................
    Hopliet..............591(-9).... - ................................
    Schutter.............200(-0).... - ................................
    Gyrocopter............45(-0).... - ................................
    Ram...................15(-0).... - ................................
    Katapult..............24(-0).... - ................................
    Kok...................30(-0).... - Kok....................5(-0)....
    ................................ - Muur...................0(-7)....
    Generalen....................-12 - Generalen......................0
    Schade.......................630 - Schade........................20

[color=#EVENTS]Aangezien cleo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:06:20)
    [/color]
    Created using the Ikariam CR Converter [Web Version]

ohh en mijn bootjes heb ik ook ingezet nog dus 2 crtjes komen er nog aan zodra het kampvuur uit is en het laatste bootje blub blub doet :crazy:

Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • zooooo nu krijg ik tenminste weer grote bergen goud binnen in zeta ik ben bijna blut, en dat kladje vloot wat ik nog had is nu bijna allemaal blub blub

Mijn eenheden ook trouwens, maar goed dat is weer een ander verhaal. Ik neem iig mee wat ik mee kan nemen. :blackeye:

hoppa en nu weer wat in het rood :borg: wiebe ik mep altijd terug of ik nu win of niet. /me spoort nu eenmaal niet :pillepalle:
    Zeegevecht bij chan
    (28.01.2012 0:51:01)

cleo uit Zmarmer
    vs
    WiebeBoos uit KristaL

Ram-schip..............0(-40)... - Ram-schip.............14(-22)...
    Ballista schip.........4(-9).... - ................................
    Vlammenwerper..........0(-43)... - Vlammenwerper.........36(-42)...
    Katapult schip.........8(-47)... - Katapult schip........16(-0)....
    Paddle Speedboat?.....25(-0).... - ................................
    Tender?...............10(-0).... - Tender?...............10(-0)....
    Generalen...................-828 - Generalen...................-370
    Schade....................41,430 - Schade....................18,520

[color=#EVENTS]76 oorlogsschepen worden verplaatst van WiebeBoos naar chan
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:21:01)
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:36:01)
    Het leger van cleo werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Aangezien cleo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:51:01)
    [/color]

En de grote finale voor ik er uit strategisch oogpunt vandoor ging *de koffie was op*....hmm of komt er nog meer :love:

Gevecht voor chan
    (28.01.2012 1:08:30)

cleo uit Zmarmer
    vs
    WiebeBoos uit KristaL, Meridian Prime, Heksensteen

Zwaardvechter..........0(-436).. - Zwaardvechter.......2382(-374)..
    Hopliet..............171(-1331). - Hopliet.............1536(-966)..
    Schutter..............84(-0).... - Schutter.............600(-0)....
    Gyrocopter...........108(-37)... - Gyrocopter.............0(-72)...
    ................................ - Bombardier.............0(-40)...
    ................................ - Ram...................40(-0)....
    Katapult...............0(-36)... - Katapult..............96(-0)....
    ................................ - Mortier...............40(-0)....
    Kok...................30(-0).... - Kok...................30(-0)....
    Generalen.................-2,882 - Generalen.................-2,213
    Schade...................144,115 - Schade...................110,660

[color=#EVENTS]WiebeBoos's leger werd volledig vernietigd.
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:08:30)
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:23:30)
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:38:30)
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 0:53:30)
    Het leger van cleo werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 1:08:30)
    [/color]

p.s. euhmm dat zal ook niet lukken alles omgooien hij had net iets of wat meer. Maar dan ook maar net. :whistling:

• Dank je The_joker dat gaat idd wel lukken.

Tja en na al dat gemep val je ineens in een stilte dus ga ik maar ontspannen ff shoppen en terwijl alles naar huis word gebracht ga ik heerlijk op het dek liggen met een mok koffie :thumbsup:

Bedankt alvast wiebe en suc6 met de rebuild :tres: *deze zin zet ik er puur en alleen neer omdat ik dat vaker zie op het forum en ik wilde hem ook een keer posten*

Gevecht voor Kristal 7
    (28.01.2012 1:20:51)

cleo uit Magic town
    vs
    WiebeBoos uit Kristal 7

Stoom reus............63(-0).... - ................................
    ................................ - Bombardier............10(-0)....
    Mortier...............30(-0).... - ................................
    Generalen......................0 - Generalen......................0
    Schade.........................0 - Schade....................44,153

Winnaars: cleo

Buit: 15,620 12,520 16,013

[color=#EVENTS]Aangezien WiebeBoos geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het wonder Hephaestos smederij' van cleo is actief. (28.01.2012 1:20:51)
    [/color]

• jaja zo te zien is wieby tegen iedereen wat ruzie aan het maken,zelfs tegen D-R :cursing: plus zijn grove taal gebruik staat me helemaal niet aan ;(
    ik denk dat het nog plezant gaat worden,en ja vandaag doet hij zijn intrede bij -40- wat gaat kees weeral van D-R denken :missilelauncher:
  • dog wrote:

en ja vandaag doet hij zijn intrede bij -40- wat gaat kees weeral van D-R denken :missilelauncher:

Ik had hem eigenlijk al eerder verwacht ik zit toch al langer in mijn uppie in zeta en geen idee of hij nu weer blij is en ik kan er ook niet mee zitten eigenlijk. :thumbdown: Maar goed hij heeft zijn pleziertje vast gehad dus ik kan nu iig naar een ally gaan kijken.

Hmm al wacht ik ff af waar wiebe heen gaat. Ik zie zijn stadjes liever rood opkleuren :love:

• :love: Cleo goed gedaan wijffie.

Je had ook gewoon even kunnen roepen hoor jou had ik ten alle tijden even geholpen.
    ?( of de afloop dan anders was geweest......dat weet ik niet maar lol zouden we gehad hebben.

xxx Kyra
    Minister van Binnenlandse zaken SAP
  • dog wrote:

ik denk dat het nog plezant gaat worden,en ja vandaag doet hij zijn intrede bij -40- wat gaat kees weeral van D-R denken

Dog je weet altijd weer veelsteveel maar dit klopt niet helemaal.. En Kees heeft niet zulke slechte gedachtes over D-R hoor:P Dat moet je toch wel weten na ons spelplezier op zeta die we delen :D

Succes Cleo met het terugpakken! En Wiebe natuurlijk met het behouden van de overwinningen..

Leuke gevechten :thumbup:
    Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
  • Hij is op vakantie gegaan in Zeta ;(

Nou ja veel verder als 2 keer een haven van hem blokken kwam ik ook niet. Hij was elke keer online :whistling:
    En Cleo en geduldig wachten op tig generale hmm dat zijn dingen die niet samen gaan en zoveel hoger staat hij nu ook weer niet.

Plunderen kan je ook met een kladje eenheden :love:

• ik zag jullie vlaggen al staan bij hem melissa hij vind jullie koffie minder denk ik als die van mij ;)

wie weet komt hij terug als ik verse zet :love:

voor het geval hij dat doet heb ik al een noodpakket samengesteld in zeta, hopelijk ben ik niks vergeten :S

1. liters koffie
    2. pleisters
    3. wonderspray besteld bij de plaatselijke voetbalclub (gezien op t.v. dat doet wonderen zodra de scheidsrechter ze gelijk geeft)
    4. een scheidsrechter :thumbsup:
    5. een foon om 112 te bellen als ik gewonde heb (ik zoek alleen nog het netnr. van ika )
    6. een zalf die helpt tegen kneuzingen, blauwe plekken, enz. :blackeye:
    7. 10 kg gips

• Hahaha cleo leuk lol

één ding is zeker de moment dat wieberBoos de beste van heel ikariam (zegt hij zelf) online komt dan sta ik in zijn stad dus hij zal 2012 heel veel in vakantie moeten gaan,,

En wat hij wilt dat boeit me echt niet!!! 1v1 of 6v1 wij doen wat wij willen niet wat hij WILT!

Dus met deze hou ik hem elk moment in oog en legers staan op zijn eiland mooi te wachten lol,,

WieberBoos den beste waar ben je nu,,???????????????????????????????? :thumbdown:
  • The ..... wrote:

Hahaha cleo leuk lol

één ding is zeker de moment dat wieberBoos de beste van heel ikariam (zegt hij zelf) online komt dan sta ik in zijn stad dus hij zal 2012 heel veel in vakantie moeten gaan,,

En wat hij wilt dat boeit me echt niet!!! 1v1 of 6v1 wij doen wat wij willen niet wat hij WILT!

Dus met deze hou ik hem elk moment in oog en legers staan op zijn eiland mooi te wachten lol,,

WieberBoos den beste waar ben je nu,,???????????????????????????????? :thumbdown:

Ik ben hier hoor.... Was gezellig Cleo ;) haha, ik ben net zo een nachtbraker als jij bent, dus mn haven bezetten lukte je inderdaad niet.

Dat die andere snuiter van D-R mij een 1 op 1 aanbied, ik accepteer, en vervolgens hij met 7 man langskomt ?( stond me wat minder aan, zeker gezien mijn situatie in andere werelden waar veel meer lol te beleven was. Ik dacht dat die D-r speler het wel aandurfde, bleek helaas, niet zo te zijn. Ik had gewoon geen tijd en zin om die kleine legertjes van D-R te slopen, was te druk op een andere wereld bezig, want sorry jongens maar de legers met wat jullie kwamen was te weinig, alleen kon ik geen 7 steden tegelijk verdedigen.

Volgende keer als je een afspraak maakt hem ook nakomen, nu heb je jezelf een beetje voor schut gezet meneertje d-r. Maar het zal wel, ik vind de vakantie op zeta HEERLIJK, bevalt me prima zo. Geen idee of ik ooit van mijn mooie eiland terugkeer om weer te spelen, we zullen zien.
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • WiebeBos wrote:

Dat die andere snuiter van D-R mij een 1 op 1 aanbied, ik accepteer, en vervolgens hij met 7 man langskomt ?(
    Hmm, er vanuit gaande dat het hier over mij gaat toch maar even reageren...

Punt 1: pffff, wat heb jij een praatjes zeg. 'Ik ben de beste'/'niemand heeft ooit een 1op1 van mij gewonnen' en zo ratelde Wiebe nog wel even door. Maak het dan ook waar ipv in de v-mode vluchten omdat je gewoon gesloopt werd. Kom dan vervolgens zeker niet met het slechte excuus: 'ik heb het druk op de andere wereld'. Nee, té toevallig. Je had ruzie gezocht met Revange en een aantal D-R spelers. Komen ze je een pak slaag geven en vlucht je in de v-mode. Dat noemen ze ook wel laf... Zo noem ik dat in ieder geval...

Punt 2: ik had niks met de aanval van mijn mede alliantie genoten te maken. Je viel een D-R speler lastig, waar wij op reageerde met wat berichten. Vervolgens geef je een ongelijk grote mond, stoere praatjes alles dus besloten ze jou te gaan pakken. Ik had niks met die actie te maken, want ik was me aan het voorbereiden op onze 1op1. Dus had hier nogmaals niks mee te maken.

Dus nee, jij bent de lafaard hier. Geen woorden voor...
  • TheGangster wrote:

Hmm, er vanuit gaande dat het hier over mij gaat toch maar even reageren...

Punt 1: pffff, wat heb jij een praatjes zeg. 'Ik ben de beste'/'niemand heeft ooit een 1op1 van mij gewonnen' en zo ratelde Wiebe nog wel even door. Maak het dan ook waar ipv in de v-mode vluchten omdat je gewoon gesloopt werd. Kom dan vervolgens zeker niet met het slechte excuus: 'ik heb het druk op de andere wereld'. Nee, té toevallig. Je had ruzie gezocht met Revange en een aantal D-R spelers. Komen ze je een pak slaag geven en vlucht je in de v-mode. Dat noemen ze ook wel laf... Zo noem ik dat in ieder geval...

Punt 2: ik had niks met de aanval van mijn mede alliantie genoten te maken. Je viel een D-R speler lastig, waar wij op reageerde met wat berichten. Vervolgens geef je een ongelijk grote mond, stoere praatjes alles dus besloten ze jou te gaan pakken. Ik had niks met die actie te maken, want ik was me aan het voorbereiden op onze 1op1. Dus had hier nogmaals niks mee te maken.

Dus nee, jij bent de lafaard hier. Geen woorden voor...

Ik viel een D-R speler lastig? Als ik het mij goed herinner, heb ik de diplomaar van D-R op de hoogte gesteld van mijn bezetting. Alle schade zou terugbetaald worden. Er lag geen bootje in de haven en er was ook geen leger aanwezig daar, dus D-R had ik niks gedaan. Ruzie met revenge? Sjah, revenge nam het voor Cleo op. Hij valt nou eenmaal op mooie vrouwen, dus vind ik niet zo heel vreemd van hem. Alleen dat ze het 6-7 vs 1 moeten doen is erg erg jammer, blijkt maar weer hoe een hoge pet jullie van me op hebben he....

Jij stelde toch de 1 vs 1 voor? Waarom houd je je alli-genoten dan niet tegen? Ik had immer geen enkel soldaatje van d-r aangeraakt, de bezetting opgeheven en dus NIKS met D-R te maken.

Dus nog een keer "gangster" waarom 7 vs 1 als je 1 vs 1 aanbood?

En lees je zin nog is;

'niemand heeft ooit een 1op1 van mij gewonnen'

dat waren MIJN woorden... 1 op 1 dus niet 7 tegen 1.

dus komop gangster haha, :thumbdown:
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma