Trrrrrr Plunderen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Trrrrrr Plunderen

TRRR HEEFT ZWAAR OP ZIJN DONDER GEHAD VAN ZOWEL FEAR ALS HKN

BIJ DEZE ROEP IK ALLE ALLIANTIES OP OM HUN TE PLUNDEREN EN BEZETTEN,
    EIGENLIJK DOEN WAT HUN ALTIJD BIJ JULLIE DOEN.

ASTAROTH :cursing:
  • Nou laten we nou ook niet gelijk massaal op TRRR duiken.... Dat is een beetje lijkenpikkerij.... Al is het wel makkelijk grondstoffen vergaren natuurlijk.... ;)

Hoe dan ook, TRRR is en blijft de enige echte tegenstander op delta. Ik wil heel TRRR dan ook bedanken voor een ouderwets goed gevecht...
    Niks geen geklaag en gezeur, gewoon knokken tot op de laatste soldaat en boot.... Het was me weer eens een waar genoegen.... :thumbsup:
  • Leuk zo'n topic dat druipt van de sportiviteit

Als je zo boos bent op spelers pak ze dan zelf ipv nu stoer te gaan doen na een groot gevecht.

Maargoed niet iedereen kan het opbrengen sportief te zijn zoals blijkt.
    Daarom mijn dank aan Papi die het wel netjes is ^^

Succes met de rebuilt in ieder geval en je staat morgen bij mij op de stoep neem ik aan ?
  • nou het was niet onsportief bedoelt hoor meer om resources te vergaren :p
    maar als het allemaal zo een groot punt is dan bedankt voor het gevecht het was leuk.
    en super mattie BOOS lol dat ben ik nooit hoor en al helemaal niet in een spelletje dat zou nogal zielig zijn he.
    ik zie jullie gasten van trrr snel weer op het slagveld reken daar maar op.

Astaroth
  • Een gevecht aangaan binnen Ika is voor mij winnen of verliezen. Dit keer hebben we van TRRR gewonnen. Het was een gevecht waar naar mijn idee slim gevochten is. De manier waarop TRRR waved in zeegevechten heeft in ieder geval mijn vloot geminimaliseerd. Hoewel ik ook een zeegevecht won op een onnavolgbare wijze (niet waar Jessica?) Gelukkig waren we uiteindelijk sterker want winnen wil ik natuurlijk uiteindelijk wel.

Het was een respectvolle strijd en laten we dat maar zo houden. Nu eerst weer opbouwen en daar iedereen de gelegenheid toe geven.

Als mede leiding van FEAR zou ik dus willen zeggen: Vergeet dit topic zo snel mogelijk ;)
  • Super-Mattie wrote:

Ben niet boos hoor ;)
    Maar vind het altijd zwak, om mensen te gaan vragen andere te plunderen als ze net een groot gevecht achter de rug hebben.
    Maar als jij dat wel wilt prima dan weet ik meteen hoe jij op het spel kijkt ;)

astsroth bedoelt het niet zo kwaad matti.

hij is gewoon vreselijk fanatiek.

en dan schreeuwt ie het uit ( caps lock)

thnx adwin
  • De reactie van Astaroth is idd wat enthousiast en FEAR wil ook niet uitdragen dat wij het goedkeuren om te lijkenpikken..... Vergeet de reactie van Astaroth dus a.u.b. snel, houd het op fanatisme.... 8o

Hoe dan ook, het was weer eens echt een goede strijd. Zoals al vaker gezegt.... Alleen TRRR, FEAR en HKN houden het echt spannend op Delta....