ploffers verwijdert door TRRR

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• wam het mag lysippe heeft het in back up topic board vragen bevestigd .
    daarom heb ik een topic gemaakt in het ideenboard om dat aan te laten passen

**Edit .. ik heb mijn eigen naam even gecorrigeerd... als ik gequoteerd of aangehaald wordt graag mijn naam correct vermelden.

thnx adwin
  • Ik heb niet alles hier gelezen, maar ik vind het persoonlijk heel onsportief en vooral LAF dat TRRR op zo'n manier onze vloot moest elimineren. Ik was mijn vloot voor 8uren kwijt. En ik heb het 12 uren niet kunnen gebruiken door rl situaties.
    Van een alliantie als TRRR verwacht je echt dat ze VECHTEN en niet allerlei LAFFE manieren gebruiken om te kunnen "winnen".

Voor mij is dit nog een reden erbij om niet tegen TRRR te vechten.
  • ik lees hier heel veel blablabla en ga me hier in niet erg veel in mengen ( ik heb niet verder gelezen dan Lady der eerste 10 zinnen was het toen al zat :P)

1 JA! ik heb mijn stadje verwijdert!! dus als je me beticht van van onsportiviteit zie ik niet het verschil tussen een Ploffer verwijderen of kolos in zetten! (dit heeft immers het zelfde effect)

2 ik heb niet mijn ploffer geplaatst voor het gevecht ik denk ook dat wamma kan bevestigen dat ik hier al een maand lang sta ofzo

3 HET IS EN BLIJFT EEN SPEL!!!

4 Waarom is lady zo verlieft op discussies starten?
  • er is verschil centje .
    kolos kan beperkt gebruikt worden en je kunt je daar enigzins op voorbereiden door minder leger te versturen.

kolos is een officeel wonder dat daar ook voor bedoeld is.

het zijn je eigen leden die jullie actie onsportief en oneerlijk noemen .
    ik heb dat niet zo benoemd dus centje mischien toch maar lezen.

bovedien is de titel niet mijn keuze geweest maar van albot .

dit topic was onderdeel van een ander topic waar jouw leden vervolgens gingen discusieren dus ik was zo lief om om en splitsing te vragen om warns te voorkomen

thnx adwin
  • 1 zoalsk al zei ik heb niet verder gelezen dan de eerste 10 zinnen
    2 ik weet niet ofk kan quoten van het eene topic na het andere topic:P dusk heb gewoon heel je bericht gekopieerd en geplakt :P let vooral de laatste zin in het rood:)

slaine slaine je begon heerlijk sportief en dan bla bla bla.

weet je we waren echt nog aan het voorbereiden ik weet niet of je het in de gaten hebt liefje maar jullie zijn de aanvallers niet wij .
    dan zoe je theorie geklopt hebben.

normaal ben je scherper valt me erg tegen van je hoor

en niet het wonder kolos is onsportief .
    het opheffen van de stadjes dat was onsportief .

ladyhawk wrote:

ik heb dat niet zo benoemd dus centje mischien toch maar lezen.

niet liegen he:P en wat is centje?

3 Verwijderd schrijf je met een D
  • ;)

Nogmaals!!!!

TRRR heeft geen ploffers gebruikt om legers het eiland op te krijgen. En ja! We hebben het misschien gebruikt om wat vloot te laten verdwijnen, boehoe 300 vloot weg... Nu hebben we nog maar 5k boten over help wat moeten we nou... ;(

Maar, we moesten improviseren. Jullie hadden te veel vloot, en wij te weinig legers in het begin (dat gedoe over die 100k op het eiland is onzin lady) Dat is nog niet eens wat er vandaag op het slachtveld stond, na alle rebuild die wij hebben gedaan over de afgelopen dagen, zucht...

Dus aangezien we legers moesten bouwen, konden we moeilijk een supervloot maken! Ladyhawk, jij stelde voor in die thread toen van TRRR vs .... dat je graag een krachtmeting wilde met ons, maar wel als beide partijen goed waren voorbereid.

Dit was dus niet het geval, de enigen die op dat moment wel genoeg leger hadden waren pz en ik, want nouja, anders is Delta te veilig. De rest, en ook wij weer moesten rebuilden omdat het de slechte kant op ging. Maar hebben wij het gevecht afgeslagen omdat we er niet al te best voor stonden? Nee. Heb ik tot vandaag mij afgevraagd of we niet toevallig zouden verliezen? Ja. En zo als ik eerder ook al zij, daar had ik echt respect voor. Maar toen al onze rebuild er bij kwam, stonden jullie op eens achter.

En toen: KOLOS. Bij het hoofdgevecht notabene. Niet strategisch om wat bootjes weg te jagen.

Dus slik dit;

kishan wrote:

maar ik vind het persoonlijk heel onsportief en vooral LAF dat TRRR op zo'n manier onze vloot moest elimineren
    Maar weer in. We moesten toch iets? En het hielp ons helemaal niet met winnen, alleen om jullie even met wat minder vloot rond te laten dobberen.

Als jullie het echt waren nagekomen, dat gedoe van die krachtmeting, hadden wij ook voldoende vloot gehad om een fatsoenlijke strijd neer te zetten. Maar wij hebben nu alle legers met wier we bijna gingen winnen in 3 dagen neergezet. Terwijl jullie al legers hadden van 10k stuks en 3k vloot p.p, + rb, + dat jullie makkelijk het eiland op konden komen, noem maar op.

Verdachter than thou.
  • Mell niet om ze erop te krijgen maar wel om mijn vloot die het eiland al 24 uur dicht hield te verwijderen ;) dat is ongeveer hetzelfde.

Maar goed het mag dus, dan weet ik dat ook weer. Doekoe jij woonde er al ff maar ik kan mij vergissen maar ik dacht Makrooy niet ;)

Boeit me niet meer we zijn allemaal bezig geweest met vieze truukjes kennelijk mogen ze allemaal. Ik had geen kolos dat wist PZ en dus heb ik een truukje uitgehaald waardoor we alsnog wonnen. Jammer dat er zo;n klaagzang is over mijn wonder (mijn vieze truukje) nadat jullie al 3 vieze truukjes hebben uitgehaald.

Dus al met al :thumbsup: voor het laatste truukje :D
  • Zo als ik al zij Wam ;) Wij gebruikten onze Kolos idd om een paar bootjes weg te toveren van jouw mooie vloot, om de legers op het eiland te krijgen die we net hadden gebouwd, want wij hadden geen tijd om zelf een vloot te bouwen.

Dat vind ik heel wat anders dan een Kolos gebruiken in het 4 dagen lang durende gevecht dat jullie aan het verliezen waren.

Edit: Voordat we dat weer krijgen, met die Kolos bedoelde ik idd de ploffer, om de vloot uitdunnen zodat we meer kans hadden om een stad open te krijgen voor onze legers...

Verdachter than thou.
  • omfg

centje lees aub waar het begon .
    board vragen topic back up.
    daar zie je je eigen alliegenoten de actie als onsportief en oneerlijk betitelen.

daar wees ik naar die uitspraak was niet van mij .

ik herhaalde wat ze gezegd hebben .

centje ben jij

Taalgebruik + lichte trolling.
    Telt mee met waarschuwing later deze pagina.
    IM_Mike

thnx adwin
  • Mell,

Ik dacht dat ik het alleen lezen wat ik wil lezen tot een kunst had verheven. Ik vat het voor een laatste poging kort samen;

- 500 boten kwijt door opheffing van ploffer waar ik met mijn boten lag
    - nogmaals 500 boten kwijt door opheffing van een andere ploffer waar ik met mijn boten lag
    - vervolgens (deze is niet heel bezwaarlijk maar gezien de vorige 2 gaat die wel meetellen) nogmaals 400 boten kwijt door activering KOLOS

Om deze reden en jullie keuze om het zo te spelen met daarbij een ingame reactie waarin mij letterlijk gezegd werd het is wel niet sportief was om de zo mijn vloot (ploffer verhaal) te verwijderen maar dat het wel volgens de regels was heb ik besloten ook gewoon volgens de regels te spelen op de niet sportieve manier....

Ik hoop dat duidelijker is en minder aan interpretatie overlaat maar zo is het begonnen en ontstaan dus JA wat jij zegt heb je gelijk in, dat verschil zie ik ook echter als je het verhaal van de ploffers erbij telt ben ik eigenlijk nog erg lief geweest voor jullie ;) en is mijn geen kans gegeven om sportief te spelen.
  • Ik had 407 boten. Die was ik dus voor 12 uren kwijt.
    Met deze boten had ik heel veel kunnen doen, vooral omdat ik op de juiste tijden online ben.

Voorbereide aanval? Nee. We hadden wel de legers over van de vorige week. Ik had niet eens goud :S
    Heb mijn kostbare gs moeten verkopen :(
    Gelukkig sta ik nu weer in de plus :)

Maar goed, wat gebeurt is, is gebeurt. Nu verder.

HKN, ik ben trots op jullie!
  • Hahaha wat een heerlijke discussie, ik heb alleen de eerste die reacties gelezen en kan daar uit concluderen dat LadyHawk iets verloren heeft. Dit is echt leed vermaak, frappant vind ik altijd dat de verliezer altijd wel iets heeft op/aan te merken aan de manier hoe de tegenstander heeft gewonnen.

Ik weet er niks van af wat er gebeurd is maar ik vind het wel een lachen manier om je tegenstander te zieken.

Doekoe je slaat de spijker op zijn kop !
    Alpha: Zeta: Lid -DZ-
    Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
    Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus
  • Vermakelijk topic.

Ladyhawk kan als van ouds niet tegen haar verlies, en probeert dit koste was kost op het forum recht te zetten.

TRRR gefeliciteerd met de overwinning.
  • ehm warhoofd .
    zwartsteentje
    lexmiep.
    jullie maken het leedvermaak voor mij nog mooier wat een prachtige flater geven jullie mij hier als toetje meer van dat asjeblieft :rofl:

ik wist wel dat jullie nog altijd ladyhawk fan zijn :rofl: :stick:

Alom spat het sarcastische getrol ervan af.
    Het is niet de eerste keer dat ik je vraag om minder te trollen.
    +1 waarschuwing voor dit bericht en andere berichten op deze en de vorige pagina.
    IM_Mike

thnx adwin
  • Hehe :P

Mag ik jullie er even op attenderen, dat als die van Boef er niet bij hadden gekomen jullie gisteren vroeg in de middag al hadden verloren? Afgezien van het feit dan dat toen de Kolos werd gebruikt jullie ook al (zelfs met die boefjes erbij) alweer bijna verslagen waren?

Dus wat er is gebeurd, is niet dat jullie gewonnen hebben. Jullie kleine helpertjes van Boef hebben het alleen zo lang weten te rekken zodat jullie de Kolos konden gebruiken.

En tuurlijk hadden jullie die legers gewoon over van vorige week! Ik heb ook zo vaak 3k vloot slingeren joh :rolleyes: No problemo.

Jullie vielen ons aan, en verloren bijna, kregen hulp, rekten tijd, verloren weer bijna, gebruikten kolos, en "wonnen" op die manier. Dat is de hele samenvatting. Basta.

Verdachter than thou.
  • je hebt gelijk not.

jullie zouden gistermiddag vroeg verloren hebben .
    niet wij.
    maar fantasten zijn wel vaker overtuigd van hun eigen gelijk.

jullie hebben gewonnen dus neem een lolly en zoet nu maar meisje

thnx adwin
  • Waarom zit Lex wel weer op het forum terwijl die een BAN had en mag PZ er niet meer op?

Als het een 2e kans is voor hem dan na het lezen van de vorige reactie lijkt het niet dat hij iets heeft geleerd :rolleyes:

Ik zeg laten we het topic sluiten HKN heeft gewoon WEER gewonnen dus eigenlijk moeten we niet klagen toch :D

Banbespreking (zowel voor jezelf, als voor anderen) hoort niet op het forum thuis. ;)
    IM_Mike