Trrr komt me bezetten en ik ga ze plunderen lol

• Plunder

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• gut nee je hebt gelijk ik hoor de dikke dame ook nog zingen.
    ze klinkt nogal vals ;)

ik snap ook niet waarom dit raport anders is maar ik zie dat er twee verschillende zijn.

en wil je jammeren om die ene boef tja het was een superboef he .

dus eigenlijk won boef dan is het wat zachter voor je .
    kusje op je auw :rolleyes:

thnx adwin
  • Ik had ook respect voor jullie tot jullie 2 maal mijn vloot deden verdwijnen door een ploffer op te heffen, dan nu niet zeuren dat ik KOLOS gebruik. Ik weet niet wat onsportiever is maar ik weet wel wie ermee begonnen is.....

..... dat is de partij die gewoon verloren heeft :thumbsup:
  • Heb jij iemand horen zeuren dat het niet mocht dan? :P Simpelweg gezegd dat je het met die Kolos alleen maar makkelijker voor ons hebt gemaakt, winnen gingen we toch al, maar dankzij jullie Kolos hebben we nog wat leger bespaard !

Ga straks ook niet meer lopen emmeren over die ploffers van ons, ookal is dat niet de reden dat wij onze legers op het eiland kregen. Maar gewoon jullie slechte vlootsamenstellingen slopen, en snel zijn.

Punt is en blijft: Ondanks dat jullie constante toegang hadden tot het eiland hadden om jullie legers aan te voeren, en de boefjes, niet eentje ladyhawk, Max en Misterio brachten alleen al 10k units met zich mee, (en hun waren niet de enigste - dat weet je dondersgoed) kregen jullie het niet voor elkaar om ons dusdanig te verslaan. Dankzij jullie Kolos staat er dat jullie de winnaars waren, ach, dat neem ik maar op de koop toe.

En bedankt voor het gevecht! En de koffie, wanneer? :)

Verdachter than thou.
  • nee mell ik weet serieus niet waar boefs meevochten .
    ik heb enkel misterio gezien anders zou ik dat wel zeggen.
    ik heb echt geschreven dat ik niet wilde dat ze mee deden wat kan ik doen als het toch gebeurd niks toch ik kan ze niet verwijderen.

en nee mell onze vloot was te sterk voor jullie .
    wees eerlijk zonder die ploffer actie was het afgelopen voor jullie gister al.

verdrr geen gezaag het was een slimme zet en dat was kolos ook want wat pz en ik ook al ingame schreven beide partijen wilde perse winnen.

jullie hebben de schade gewonnen maar toch is het gevecht voor ons.

er staat duidelijk winnars de hawks en niet trrr hehehe .

ik weet niet waar geen idee waar jij ergens zit maar lijkt me best gezellig hoor .

thnx adwin
  • Lieve Mell,

Voordat die ploffers opgeheven werd en ik nog wel 3000 bootjes(niet slecht voor een account van 400K :P) had waren we gewoon volledig onder controle en dat wisten jullie vandaar dat jullie het zo moesten doen. Daarbij hadden we nog 10 a 15 spelers met circa 400 a 500 boten dus tel je kans maar uit(circa 8000 bootjes).

Daarvoor hadden jullie compleet geen kans om het eiland vol met TRRR steden op te komen. Jullie hadden gewoon geen vloot genoeg dat is jullie eigen inschattingsfout geweest ..... het leuke is dat ik dit the hard way(de moeilijke weg) heb moeten leren tegen jullie :P
  • nee wam ik ben niet verdwaald ik wil weer komen spelen, maakt niet uit tegen wie :P nachtdiensten en vrije nachten, dan ga je je vervelen.. :P maar moet eerst ff iemand vinden die gaat stoppen zodat ik zn account over kan nemen. op eta probeer ik te bouwen maar om eerlijk te zijn... als je geen grondstoffen kan plunderen weet ik niet hoe je moet groeien haha.

dus ben geduldig aan het wachten op een account :whistling:
  • Mail Cleo ff die wilt zijn account misschien wel weggeven.

Je hebt namelijk geen groot account nodig om lappen tekst te schrijven en verder niets te doen :D Helaas weet ik momenteel niet iemand die van zijn account af wil ... groeien zonder plunderen is idd moeilijk al dan niet voor jou onmogelijk :D
  • Wat betreft de rol van BOeF:
    In hun ijver om controle te krijgen over het eiland had TRRR ook twee steden van ons geblokkeerd en een bezet. Die hebben we natuurlijk bevrijd, en toen we er toch stonden wilden we ook wat terug doen. Ik heb toen aan Ladyhawk gevraagd of ik me in de gevechten zou mengen (op dat moment had ik daar als enige een noemenswaardig leger). Ladyhawk antwoordde dat ze het liever een op een afhandelde, maar in de tussentijd waren Max en Misterio er al ingesprongen. Max heeft zelfs gedreigd er met de complete alliantie in te gaan, maar dat doen we een andere keer wel, we hebben immers nog genoeg zaken te vereffenen met TRRR! :P
    In elk geval, Hkn gefeliciteerd met de overwinning, en TRRR, sterkte met de RB (daar zijn jullie goed in )!A
    Jason, generaal -LAB-

• Nou Uly, niet om lullig te doen hoor maar wees ff eerlijk ;)

Die 2 steden op het eiland waar wij bezig waren zaten daar nou eenmaal, en dan probeer je toch het eiland op te komen, toch? Dus dat kan geen reden zijn.

De reden dat die Boefjes opgaven om zich bij het gevecht te voegen -jullie hebben dan wel een heel hoge pet van Hkn op omdat jullie niet dachten dat hun het alleen afkonden- :D was omdat wij heel Delta de oorlog hebben verklaard. (in september lol) Dus dat kan ook geen reden zijn.

Er is recent nog een gevecht geweest tussen Boef en TRRR, omdat jullie ons geklier zo beu waren. Gedane zaak, dus kan ook geen reden zijn.

Dus wil jij mij dan even vertellen welk appeltje jullie nog met ons te schillen hebben, nu dat jullie 1 dag na het gevecht tussen TRRR en Hkn komen lijkenpikken :growup: bij ons? Iets wat Hkn's taak is, maar die zijn blijkbaar nog aan het bijkomen.

Ik ben toch zeer verbaasd dat jullie als alliantie zo laag doen ons zo snel na een gevecht te komen plunderen, of betekend dat gewoon dat jullie ons op volle kracht niet aandurven?

Leg mij dat nou eens uit...

P.S. Ik mag hopen dat je mijn wijn wel met je alliantiegenootjes deelt en niet alles in je eentje opdrinkt, je moet nog naar huis varen ^^

Verdachter than thou.
  • zlatni-mikrofon wrote:

echt zinloos topic is dit.....Nou dat was het, bedankt en tot zienzzzzzSS

ik vermaak me nog steeds keurig hoor zlatni !~

samenvattend vanaf de tribune...:

sorry TRR...HKN heeft echt gewonnen..... :P aan het einde tellen alleen de groen en rode berichten.. 8-)
    sorry HKN, jullie kolos had veel eerder gekund, maar was misschien een late reactie op de ingenieuze move van Makrooy met zn ploffers.....ik was er niet bij, maar zie het wel als legitiem....net als jullie kolos !

wat ik dan weer niet snap is dat sommigen van Boef, in eerste instantie ongenodigd de eindfase van het gevecht beinvloedend, nu na dit HKN/TRR conflict meent TRR te kunnen plunderen, of doet Boef HKN ook ? dan is er juist weer charme in het woord ''lijkenpikkers''.....

lijkenpikkers is een beetje smerig woord, maar is toch wat aasgieren zijn eigenlijk... ?(
    waarmee ik niet heel Boef over één kam wil scheren....maar toch, de akties zijn niet te ontkennen

fear your fear to be too little
  • Ach, wij kunnen wel tegen een Kolosje. :P

Het wonder Kolos' van Super-Mattie is actief. (11.11.2011 21:22:26)

De wijn en andere gs zijn heerlijk, we gaan nog even door. TRRR had genoeg troepen over na het gevecht tegen HKN, dus geen gemekker. Dat ze niet in de buurt zijn is jammer voor jullie.
  • Dus wat jij probeert te zeggen is: Er zijn nog 3 mensen van TRRR over met 16k leger wat zeur je nou.

We zaten al krap in legers toen Hkn langskwam, en toen hebben we ons heen snel hersteld en een mooi gevecht neergezet totdat de grote boze Kolos werd aangezet. We hebben lol gehad in het gevecht, maar het is genoeg nu. Om nu onze laatste restjes zwavel bij elkaar te gaan schrapen om jullie tevreden te stellen... Lol.

En ten tweede gun ik jullie ook geen gevecht, want technisch gezien eten jullie de restjes van Hkn op, en dat is gewoon dieptriest ;)

Verdachter than thou.
  • Mellebell, om te beginnen: onze steden zijn geen springplanken voor andere allianties om even een eiland op te komen, daar heb je andere allianties voor! (Je weet wel wie ik bedoel.) Als je ons bezet, moet je ook met de consequenties rekenen!
    Maar ik had nog andere appeltjes met je te schillen:
    - Toen jij nog niet bij TRRR zat, viel je ons in de rug aan toen wij het eiland hadden afgesloten en een goede kans maakten om te winnen van TRRR. Ik heb je toen verteld dat ik je dat betaald zou zetten, waarschijnlijk dacht je dat je daarvoor veilig was door je bij TRRR te voegen. Mooi niet dus!
    - Vorige week nog heb je me uitgedaagd voor een 1 op 1; die houd ik nog even achter de hand voor als we allebei weer op sterkte zijn! :P
    - Jij en je maatjes zijn erg slecht van doneren. Ik zie nu dat je wat in de bus hebt geblazen, msch omdat ik je kwam plunderen? :P Ga zo door, dan geef je me geen aanleiding om je nog een keer aan te vallen! :P

Dat het niet netjes zou zijn om een alliantie aan te vallen die net een groot gevecht achter de rug heeft, is iets wat ik al meerdere malen naar voren heb gebracht. TRRR heeft zich daar nooit wat van aangetrokken, dus ik vind het wat jammer dat je je daar nu op wil beroepen! Trouwens, waren jullie niet kampioen rebuilden?

Mvg, Ulysses
    Jason, generaal -LAB-

• Jason wrote:

- Toen jij nog niet bij TRRR zat, viel je ons in de rug aan toen wij het eiland hadden afgesloten en een goede kans maakten om te winnen van TRRR. Ik heb je toen verteld dat ik je dat betaald zou zetten, waarschijnlijk dacht je dat je daarvoor veilig was door je bij TRRR te voegen. Mooi niet dus!
    Schuldig :D Maar de reden dat ik naar TRRR ging is omdat het verdomd gezellige mensen zijn, en niet omdat ik bang was dat je me terug zou pakken.

Jason wrote:

- Vorige week nog heb je me uitgedaagd voor een 1 op 1; die houd ik nog even achter de hand voor als we allebei weer op sterkte zijn!
    Wie wat waar? ?( Maar oke lijkt me leuk!

Jason wrote:

- Jij en je maatjes zijn erg slecht van doneren. Ik zie nu dat je wat in de bus hebt geblazen, msch omdat ik je kwam plunderen? Ga zo door, dan geef je me geen aanleiding om je nog een keer aan te vallen!
    Ja, klopt lol ik wilde niet dat je die laatste 1k hout zou jatten hahaha. Maar als je zo nodig wilt dat ik ga doneren, kan je het ook gewoon even lief vragen. Ik bijt niet hoor. Oke soms dan.

Jullie zijn natuurlijk altijd vrij om ons aan te vallen. Maar waar ik over val is de timing. Je weet hoe ik er over denk. Dat terzijde ben ik een lid van TRRR, TRRR niet van mij. Dus je kan dat soort dingen niet verwijten.

P.S. Over die springplanken, de anderen die je bedoelt waren ook al in gebruik haha.

Verdachter than thou.