Weekstrom bezetten?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Weekstrom bezetten?

Hallo,
      Mijn enige vraagje is: Is er genoeg animo om Weekstrom zijn havens te bezetten?
      Zoja, zet het dan hier onder of stuur me een mailtje.
    • Nee, ik wil hem graag bezetten omdat hij een heel erg aardige en toffe gozer is.
      Ik dacht ook: Al die ING leden kijken hier toch nooit. Dus vandaar.
      Heeft het zin? Nee, maar we kunnen wel lol beleven :P
      Alle hulp is welkom. Ik ga wss zijn hoofdstad blokkeren en dan mogen jullie de rest doen ;)
    • Ook wel typisch dat de vraag die ik je ingame hier over stelde, al voor er hier gereageerd werd, nog niet eens beantwoord is. Ik ben benieuwd, maar wellicht is het een goed idee je eerst eens aan te sluiten bij een mooie alliantie en dan er een grotere actie van te maken. En je kunt natuurlijk een leger bouwen van alleen vloot, je focussen op één stad en dan anderen de andere steden laten doen. Als ik dan geen hulp krijg dan heb je best een hele goede kans dat je mijn havens bezet krijgt. Maar iets zegt mij dat er dan ook hulp voor mij zal arriveren. ;)
    • Ach Weekstrom. Ik geef toe, ik kan niet in mijn eentje al jouw steden bezetten. Als jij mij niet in je eentje aan kunt, mag je dat ook zeggen hoor :)

Maar dit was meer even om te polsen wie er zin heeft om te vechten. Niet zo veel dus.. Weekstrom, nog een fijne Koninginnedag gewenst. Ik zie je wel ergens in mei ;)

Tenslotte, ik had nog een klein vlootje liggen, dus ik dacht: Laat ik het uitbouwen. Ik ben en blijf gestopt. Maar je kan wel stellen, is dat ik soms afkick verschijnselen krijg :P
    • Wel leuk om op deze manier een balletje op te werpen en weer iemand op scherp te zetten. Denk dat dit iedereen wel aanstaat en als ik met beiden niet zulke slechte ervaringen had zou ik meedoen.

Om toch in tegenstellingen te spreken he. Ok veel plezier met je voornemen en we horen wel of het gaat lukken.

Groet, Matje