Extalia ( -E- )

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Loke, zoals iedereen weet zijn de meeste dromen bedrog. Ik hoop dat we in de toekomst nog wat mooie gevechten kunnen plaatsen op het forum.
      Veel succes met de nieuwe alliantie. :thumbup:

Uiterst sportieve groet,
      rammsanders
    • Om onduidelijkheden te voorkomen, op het moment hebben wij een bondgenootschap met SMRF dat nog altijd van kracht is. Hoe we dit gaan behandelen is nog niet duidelijk, gezien we liever zo min mogelijk bondgenoten hebben, maar tot op heden kunnen wij ingezet worden tegen vijanden van SMRF (met plezier) en andersom ook.

Ciaoo, Loke

Ps, welkom bij onze mooie groep, Ban Ki-Moon, een heuze aanwinst!!
      o/
    • Eigenlijk wil Loke voornamelijk het Alliantie introductie gedeelte een beetje levendig houden ^^

Verder mag ik mezelf Diplomaat noemen van gezellige clubje mensen.
    • @het bericht hierboven van Matthydor

Ik zou nooit nutteloze berichten in mijn eigen alliantietopic plaatsen puur en alleen om de bekendheid te vergroten, waar zie je me wel niet voor aan 0,o

haha, also, we hebben leuk gevochten tegen Titans/M-D G (een gewonnen, een verloren), en nemen iedereen aan met 100k punten of meer, al zul je jezelf wel moeten bewijzen binnen de groep!
      o/
    • Om maar even mooie reclame te maken voor onze mooie groep is hier de aanvalspunten top 3:

1 Loke -E- 62,236
      2 Bigballs -BB- 53,429
      3 Jabber BOE 44,779

Verder heeft Zwijn toegezegd om na dit weekend weer bij ons te komen, zoals in de goede oude tijd!!

We zijn ook druk bezig nog 1 of 2 goede mensen binnen te halen, dus het gaat zeker de goede kant op.

We vechten op par met de Titans, die toch enkele punten groter zijjn, dus het kan niet kapot :D

Ciaooo, Loke
      o/
    • dat lijkt meer op reclame maken voor je zelf
      als er nouw 3x -E- stond :P dan wast idd meer voor de ally
      want de eerste volgende staat 32ste en die daarna 92ste.....