alliantie N-E nieuwe update

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• alliantie N-E nieuwe update

Beste Ikariam-spelers,

Hartelijk dank voor het bezoeken van deze topic. Hierbij wil ik namens alliantie N-E aantal zaken mededelen waar N-E graag naar toe wil in de toekomst en wat we graag komende tijden willen bereiken.

Op dit moment telt N-E (7) actieve spelers die over voldoende ervaring beschikken.

N-E is opzoek naar actieve spelers, die graag van vechten houden en lef hebben om te willen stunten om welke alliantie/speler het ook gaat.

Tegenwoordig kunt u N-E inschakelen in geval van de nood. Wij komen graag helpen vechten/verdedigen, dit doen we alleen indien we een VV met betreffende alliantie hebben.

Toelaatbaar vanaf: 14k Generale ( indien niet haalbaar wordt er oplossing voor gezocht )

U ben van harte welkom, voor meer info wordt u verzocht contact op te nemen met de Diplomaat:
  • ahahah die vraag had ik verwacht!!! Klopt, maar ik ben der weer( was tijdje weg ) nu ben ik terug, maar dit x zal ik geen onzin duscussies op het forum voeren maar de vijand hard aanpakken zodat er geen onzin topic komen, hij vlucht dit dat.

maar eerst rustig beginnen, en geevcht rapporten namens zlatni en N-E zullen binnenkort zeker op forum te vinden zijn.