Comitatus vs Vlugge Japie (DOG)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• haha, in vmode springen is zijn favoriete bezigheid. vooral als je in gevecht bent met spelers die ik weet niet hoeveel keer kleiner dan hem zijn. die hem dan totaal overrompelen. tja het is logisch dat als hij 1 voor 1 langs gaat, dat die wint. maar tegen goed geoliede machine zoals ons, kan die moeilijk tegelijk op. daarom zijn vmode actie van vorige keer.

maar 1 ding begrijp ik niet. sinds wanneer heeft de klm f-16's? want eerst werd er gemeld dat hij klm piloot is, en toen f-16. ik denk dat die inderdaad een piloot is ja. een piloot die weet hoe je in vmode moet vliegen. vlieg ze he hoe je ook mag heten.

en ik probeer je geen ban aan te smeren, zo laag ben ik niet. ik heb een go erop gewezen dat jou stadsnaam beledigend voor mij was. meer niet. en dan is het aan de go om te bepalen wat die doet.

groeten MEMATI
  • Ik ga op v-mode , verander mijn naam , val aan wanneer het mij uitkomt.
    Ik ben tenminste niet degene die halve onwaarheden vertelt op het forum , die
    alles maar van anderen aanneemt (f16 ? hahaha) , die zelf een vecht-tactiek
    hanteerd zoals spelers een ban proberen aan te smeren , die spelers probeert
    zwart te maken op het forum dmv onwaarheden , die niet doneert , daar zijn
    com goed in vandaar mijn aanvallen op hun. Tsja eigen schuld ...

Nog bedankt voor de 200k gs die ik vanochtend zo mocht ophalen bij com.
  • wat is er niet waar dan robin? zeg eens, of wat is een halve waarheid? en niet doneert? ik doneer wat ik kan. wat betreft het doneren sta ik qua score een stuk hoger dan mijn totaal score. dus dat doneren zit goed.

en als het bij jou echt om het doneren ging, dan had je die hout die je rooft, voordat in vmode vlucht, wel weer gedoneerd in de mijnen he. maar alleen aan dat kan je al zien waar het daadwerkelijk overgaat.

ik wens je veel succes met het verdere spel, maar hoop dat je eens een keer niet in vmode vliegt, terwijl wij bij jou bezig zijn.wat voor een goede piloot jij ook bent.

maar graag zou ik je verzoeken om mij te wijzen op de leugens of halve onwaarheden die wij zouden verkondigen.
  • Jeremy wrote:

ik weet dat de oud-DOG leden zich aansluiten bij ROTP, alleen Robin Hoet gaat niet mee naar ROTP, hij is niet gewenst zover ik gehoord heb;)
    Ik zit al een tijd niet bij DOG , ik heb nog nooit gehoord van ROTP. Van wie hoor je toch al die onzin ?? Of doe je net alsof je hebt gehoord omdat je niks interessants te vertellen hebt? Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik zal je leden blijven aanvallen.
  • waarom ontwijk je mijn vragen robin? je weet dondersgoed dat ik in al mijn reacties de waarheid spreek. en de mensen die langer dan mij op beta spelen, weten wel nog beter wat voor speler jij bent.

de groeten, en niet in vmode vliegen he. anders wordt je nog een brokkenpiloot.
  • Robin Hoet wrote:

Jeremy wrote:

ik weet dat de oud-DOG leden zich aansluiten bij ROTP, alleen Robin Hoet gaat niet mee naar ROTP, hij is niet gewenst zover ik gehoord heb;)
    Ik zit al een tijd niet bij DOG , ik heb nog nooit gehoord van ROTP. Van wie hoor je toch al die onzin ?? Of doe je net alsof je hebt gehoord omdat je niks interessants te vertellen hebt? Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik zal je leden blijven aanvallen.

ik hoor van oud-DOG leden dat jij niet gewenst bent bij ROTP, dat is de alliantie waar zij bijna allemaal heen zijn gegaan, (heb je misschien gemist door je vakanties;))
    staat natuurlijk los van of jij überhaupt wel gewild had naar ROTP.

maar om het duidelijk te maken, het is dus GEEN leugen, en ook GEEN halve waarheid wat ik gehoord heb.

nu graag antwoord op de vraag van Memati... :love:

Grtz Jeremy
  • Robin Hoet wrote:

Hierbij stopt onze communicatie helaas,
    je blijft de feiten verdraaien en kan niet lezen.
    Ik doe niet mee aan je ja/nee spelletjes.
    Einde discussie , raar volk dat com!

Memati stelt een simpele vraag, en jij besluit de communicatie te stoppen,
    dat zegt denk ik wel genoeg over jou;)
  • het enige rare volk wat ik tegenkom is ben jij robin hoet
    jij zelf bent de enige die de feiten verdraait en het allemaal goed wil praten, maar wie praat nu nog met je mee?