TAFT (k) tegen AB, BR, AA

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het lijkt wel of er een complete wereldoorlog aan het ontstaan is op Alpha :D.

B-D tegen TT (Al voorbij, maar voor hoelang...) POW vs WINDS (TRAFO).

En nu TAFT/TAFTk tegen -A-A- en -AB-.

Het wordt alleen maar leuker.... Wie weet wat er nog komt!

Veel succes iedereen en laten we hopen op weinig/geen moddergevechten
    "Some men see things as they are and say why - I dream things that never were and say why not."
  • Nog even een toevoeging.

1 van onze spelers is inderdaad in vakantie modus gegaan, vanwege deze speler zijn legers kwijt is geraakt in de 1e gevechten.
    En doordat deze speler nu te druk is met zijn school was dit de beste oplossing. Aangezien we nu aan het eind van het schooljaar zitten
    en nog een paar spelers bijna niet online kunnen komen, lijkt het me logisch om de weg naar vakantie modus te kiezen.

Hopende dat men hier respect voor heeft. Iedereen wil volledig een gevecht in kunnen gaan. Beter dat ze zich nu druk maken met
    hun school dan met dit spel :love:

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • 30%, ja ja, laat me niet lachen man. :rofl: :rofl: :rofl:
    Kom op, laten we iets constructiefs doen met deze uitwisseling maar laat de ** Knip** aub achterwege

Wil je in het vervolg een nettere bewoording gebruiken? Frustratie of niet het is niet netjes. Lysippe
  • even vermelden dat de eerste ttv verdragen ook al zijn gecancelled en tevens vinden wij onze jpj uit trafo ook bij ons doel

dus leden die ons willen helpen zijn natuurlijk altijd welkom

als A-A een wereld oorlog wil maken door valse berichten of niet geposte berichten die waarschijnlijk van ons forum cq leden komen dan gefeliciteerd
    je hebt nu een wereld oorlog veroorzaakt A-A

ook wij zullen nu stappen ondernemen als ttv en trafo meededelen in deze strijd

hf & gl

MVG LADYLINA
  • Beste Ladylina,

Jou berichtgeving geeft al aan dat je het niet op een normale manier een 'discussie' kan voeren hier.
    Ten eerste hebben wij de informatie rechtstreeks van jullie forum gekregen toen deze gepland waren. Hier hadden jullie het duidelijk over een wereldraid. En de namen AB en BR en nog een paar kwamen hier ook in voor.

Door nu in paniek te zeggen dat dit onzin is, ligt geheel bij jou/taft. Dat een x aantal taft spelers de info vanaf dag 1 meteen heeft door gespeelt heeft waarschijnlijk te maken dat zij niet achter de plannen staan.

Maar door nu -A-A- de schuld te geven over een wereldoorlog, vind ik een enorme teken van grote zwakte van TAFT. Het zijn immers jullie plannen betreffende een wereldraid. Maar door ons de schuld te geven, hoop je nu natuurlijk dat TAFT niet als boeman hiervan wordt gezien, maar wij -A-A-.

Alle berichten die in zijn geheel zijn gecopieerd vanuit jullie forum en RAM door gespeelt aan andere spelers. En wij hebben er persoonlijk geen belang bij om deze info aan te passen. En aangezien ook nog een TAFTers de info aan andere allianties door hebben gespeelt kan je nog moeilijk kan zeggen dat jullie plannen niet waar zijn.

Green Dragon

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Dat is een valse leugen, kan niet geloven hoe laag sommigen gaan maar jij bent echt laag bij de grond Green Dragon. Er staat niet eens iets op ons forum wat er ook maar op lijkt of in de buurt komt.

+1 warn, trolling
    Vhilty
  • Loopt aardig uit de hand, wat ik al verwacht had.

Er zijn enige geruchten doen rond dwalen over dat TAFT iedere maand een alliantie wilde aanvallen.
    Zoals hier boven gemeld zijn. -A-A-, AB, BR, en zo nog vele andere.
    Ook werden wij genoemd. Nadat wij dit te horen kregen, kregen we al snel berichten van mocht het waar zijn of wij aan hun zeiden wilde staan.

We zijn er verder niet op in gegaan maar ik had het idee al dat andere alliantie hier wel op in zouden gaan.

TAFT, ik weet niet of ooit de informatie waar is maar geruchten gaan niet zomaar de lucht in.

Succes luitjes!
  • Oei oei wat een drama lijkt TT en B-D wel hehe:P. Ik wil er ook aan toevoegen: waar rook is is vuur... als meerdere mensen zeggen dat taft wat gezegd heeft zal er een kern van waarheid in zitten. Maar goed het maak niet zo uit de feiten zijn nu dat TAFT uit hun schelp moeten kruipen dus ben benieuwd hoe ze het gaan doen.

Dus TAFT succes maar net zoveel als AB:)... de andere natuurlijk ook maar deze 2 ken ik het beste:P

Groeten
  • Poe poe wat een gezeur allemaal zeg een avondje volleyballen en dan zoveelberichten hier.
    Ik moet zeggen het is Klare onzin dat wij al deze allianties willen of wouden aanvallen
    We zijn al een poosje bezig om wat leuke dingen op te zetten voor de leden van TAFT.
    AA is een alliantie die in de top 10 staat en wij willen erbij testen om eens te kijken hoe actief AA is
    Voor de rest was er verder niks en wel vreemd dat iedereen nu ineens alles in onze schoenen schuift
    En tjaaa dat er dan een mol zit in TAFT jammer dat ik niet weet wie het is anders was het spel voor hem gedaan
    Want er zijn valse leugens op de wereld gekomen jammer dat het zo weer moet met veel gezeur.
    Sannie goed verhaal verder alleen er klopt weinig van en ik denk dat we dit even persoonlijk moeten bepraten

leider TAFT
    Johan
  • maak jullie geen zorgen: dit is de overschot van de gevechten tegen taft; troepen die nutteloos in de weg stonden
    ik las dat er bij -aa- 1tje met examens zat, dus viel ik effe in
    ik ben niet van zin er nieuwe troepen in te smijten hoor, moest gewoon van een hoop troepen af die ik nu bijna 2 maand geleden bouwde
    'tis een onvolledig leger dus zoveel verschil zal het niet maken

en 't waren troepen die waren gemaakt met taft als toenmalige tegenstander, dus die zijn niet nuttig in andere gevechten =)

(een drie tegen 1 gevecht wordt een 3 tegen 2, lijkt me niet zo erg)
  • Waar rook is is vuur, ik heb een simpele vergelijking daar voor. Mol + Geruchten, simpel toch, wat is het antwoord? een hoop onzin, dat is wat ik de hele tijd wil zeggen.
  • Zeg gewoon wie het is dan kan die mooi naar AA heen en dan is het opgelost
    Maar probeer ons niet zwart te maken want ik denk dat wij een alliantie zijn waar altijd goed mee valt te praten
    Vraag maar Raak bij Winds en andere alliantie`s
    Maar ik wind me weer teveel op en dat mag ik niet doen van de dokter
    Nou succes allemaal verder en van mij mag het gezeur nu wel eens klaar zijn
  • tja... als jullie alles ontkennen. zal ik jullie maar geloven zeker (kuch kuch)

aangezien diverse taftspelers info doorgeven aan anderen wil dit toch iets zeggen over je alliantie. ik zou toch eens beginnen nadenken wat er fout loopt
  • Welkom in oorlog zou ik zeggen aan taft... Oorlog verloopt nooit eerlijk daar kunnen wij als -TT- over mee praten, dus dat er een mol is daar kan je niks aan doen. Daar kan iedereen last van hebben.

Maar goed TAFT jullie raken half in paniek, ik zou zeggen koppie eronder en gaan met de banaan;)
  • Haha dono koppie er onder..

Schouders er onder klinkt beter he :P

Magoed net wat Dono zegt, kom op laat gewoon zien waarvoor jullie staan.
    Jullie zijn toch de 1ste plek waar, toch?
  • Koppie er onder is omdat je dan kleiner bent en dus minder snel te zien bent;)... en bovendien zegt iedereen schouders eronder... waarom nou nooit iets anders...

Taft kan nu laten zien waarom ze al die jaren hebben gebouwd, ik hoop alleen wel dat jullie wel barakken hebben haha(grapjeee)

Succes alle partijen in ieder geval(alweer)
  • Ik zie wel dat AA hier de volle laag krijgt over hun zogenaamde leugens.
    Maar ik geloof toch eerder AA dan TAFT.
    Volgens TAFT FORUM zou TAFT een lijstje op hun forum gemaakt hebben wie ze willen of misschien zouden aanvallen ( ik vertel hoe het mij verteld werd ). Volgens TAFT FORUM zou AA de eerste slachtoffer zijn. En verdraaid het is waar ook. Wil TAFT nu zeggen dat het een completen leugen is wat AA of jullie forum zegt?
    Ik denk dat hier goed over nagedacht moet worden wie nu de leugens op ikariam forum legt.

Het over en weer beschuldigen haalt dus niks uit wat vooral Hofficus doet. Laat nu gewoon eens eerlijk zijn.

Ps. Wat ik nu hier zeg is niet verzonnen. Ik heb berichten van mij leiding gezien al van 2 weken geleden.
    Als TAFT tegenbewijs heeft zie ik het graag. Wat ik niet zo graag zie is weer een of andere flame bericht wat waarschijnlijk toch wel weer zou komen.

Ik wil hierbij niet TAFT persoonlijk aanvallen maar om een verklaring vragen waarom ze hun eigen dingen tegenspreken.