Oorlogsverklaring Atlantis (-AS-) Vs. Rise of the Phoenix (RoTP)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TheGangster wrote:

peppi wrote:

Ik miste je al boefje ik dacht bij mij zelf waar blijf mijn speciale vriendje want dat ben jij wel zo langzamerhand, wat er verder gaande is tussen loke en mij en de alliantie AS heb jij denk ik weinig mee te maken ook al ben je een nieuwsgierig baasje,

Met de reacties die je geeft op al mijn berichten zie ik je zeker niet als een vriend, en ja ik weet dat je een grapje maakte. Daarbij, dit is een openbare oorlogsverklaring dus mag ik best de waarheid weten van de reden van de oorlogsverklaring of niet dan? Heel Beta die dit topic had gelezen dacht dit en ik vroeg het. Vroeg een ander dit, had je totaal anders gereageerd.

Maar ik zal jou even helpen voor dat je vannacht niet kan slapen want dat wil ik niet op mijn geweten hebben, ik heb idd uit frustratie die naam gebruik wetend dat ik vox hier mee zou raken waar ik verdomt veel spijt van heb ,

Fijn dat je eerlijk bent, dat kan ik in ieder geval waarderen. Stijgt mijn respect voor jou weer een klein beetje :thumbup:

ik zal vox dan ook in een pm mijn excuses aanbieden daar vind ik mij eigen niet te groot voor ,ook al zijn er hier zat op ika die een ego als een toren hebben en zelf een eigen topic maken over hun geweldige gevechten,

En door dit soort reacties daalt mijn respect voor jou weer naar 0, waar die zoals gewoonlijk opstaat. Maar goed, toch dan even reageren: ik maak inderdaad een topic met mijn nog komende gevechten. Wat is daar mis mee? Wat is daar ego aan? Niks..
    Ik laat gewoon zien waar ik een beetje mee bezig ben, niks meer niks minder. Als jij in gevecht bent, post je toch ook je gevechten op het Forum of niet dan? Zeik ik daarover? Nee. Maar goed, jij zou Peppi niet zijn als je overal commentaar op hebt en alles en iedereen zou uitdagen, dit is de reden dat ik en misschien wel meerdere spelers van Beta jou niet mogen. Dan nog jou wagelijke manier van spelen (uitdagen dan in v-mode vluchten als een klein meisje) daar gelaten.

Jammer maar dat heb ik voor jou nog nooit gehad trouwens je voelt je eigen aangesproken volgens mij heb ik jou naam nog niet genoemd zeg dus meer over jou dan over mij ,veel plezier met de rest van je leven want de enige die werkelijk overal commentaar op heeft ben jij maar misschien was je dit ontgaan ,zo iets van de pot die de ketel iets verwijt ,

mvg peppi
  • peppi wrote:

Jammer maar dat heb ik voor jou nog nooit gehad trouwens je voelt je eigen aangesproken volgens mij heb ik jou naam nog niet genoemd zeg dus meer over jou dan over mij ,veel plezier met de rest van je leven want de enige die werkelijk overal commentaar op heeft ben jij maar misschien was je dit ontgaan ,zo iets van de pot die de ketel iets verwijt ,

mvg peppi
    Tuurlijk voel ik mezelf aangesproken, je bedoeld mij en dat weet je net zo goed als ik. En ik geef toe, ik heb veel commentaar. Hier op het Forum op jou berichten en op jou trieste manier van spelen. Voor de rest heb ik niet zo snel commentaar op iemand hoor. Dit ligt gewoon aan jou, en ook een beetje aan mij natuurlijk.

TheGangster
  • Nasty wrote:

@Loke

Ps nog iets Macwars, alle inactieven die nu nog in AS zitten hebben daadwerkelijk een reden om afwezig te zijn, en hebben intern ook titels als "Speciaal Verlof". De echte inactieven zijn er al uitgegooid, wat ons ruim 20 miljoen punten heeft gekost. Er zijn zelfs top 10 spelers uitgegegooid die niet eens inactief waren, maar gewoon niks bijdragen aan de groep. Dus punten jagen doen we het zeker niet voor XD

inactief is inactief voor speciale uitzonderingen waarom je een aacount die inactief is beschermd maak ik geen uitzondering.. als we zo gaan beginnen dan kun je wel stoppen met alle inactieven aan te gaan vallen. En ja dat jullie de enige top alliantie zijn met veel inactieven die ook nog is weer veel grondstoffen hebben liggen, tjah vraag je er dan niet om om geplunderd worden?

ik wilde het eigenlijk niet zeggen Loke maar volgens mij draai je er eeen beetje omheen, het lijkt verdraaid veel op puntenaantal hoog houden, die spelers kunnen toch best, als ze ook echt speciaal verlof hebben in v-mode gaan of tijdelijk uit de alliantie? PM me maar een keer ingame want ik kan me bijna geen speciale verloven voorstellen, en als ze zich echt de komende tijd niet met ikariam bezig houden laat ze dan zoals eerder gezegd uit de alliantie gaan voor een tijdje of in v-mode, wij hebben binnen titans een lid die zelf aan gaf een tijdje te willen bob de bouweren, die is een half jaar uit de ally geweest en die is nu weer terug gekomen(4 miljoen) dus speciaal verlof...my ass!

Mac
  • TheGangster wrote:

peppi wrote:

mvg peppi
    Tuurlijk voel ik mezelf aangesproken, je bedoeld mij en dat weet je net zo goed als ik. En ik geef toe, ik heb veel commentaar. Hier op het Forum op jou berichten en op jou trieste manier van spelen. Voor de rest heb ik niet zo snel commentaar op iemand hoor. Dit ligt gewoon aan jou, en ook een beetje aan mij natuurlijk.

TheGangster

Go jij bent de eerste helderziende die ik hier tref als jij je eigen aangesproken voeld het zij zo ,

Even voor jou als iemand niet jou manier van spelen heeft is hij triest en voldoet hij in jou ogen dus niet ,Ik maak denk ik nog altijd zelf uit hoe ik speel en waarom ik dit doe daar heb ik jou niet bij nodig ook al denk jij van wel.

Dan noem je mij een meisje leuk moet ik zeggen ik ken heel wat meiden en vrouwen hier die jou echt nog wat kunnen leren dus grow up

Voor de rest veel plezier met ikariam :crazy:

Mvg peppi
  • peppi wrote:

Go jij bent de eerste helderziende die ik hier tref als jij je eigen aangesproken voeld het zij zo ,

Even voor jou als iemand niet jou manier van spelen heeft is hij triest en voldoet hij in jou ogen dus niet ,Ik maak denk ik nog altijd zelf uit hoe ik speel en waarom ik dit doe daar heb ik jou niet bij nodig ook al denk jij van wel.

Dan noem je mij een meisje leuk moet ik zeggen ik ken heel wat meiden en vrouwen hier die jou echt nog wat kunnen leren dus grow up

Mvg peppi
    Ik zeg toch ook niet dat je mij nodig hebt om jou spel te spelen? Zeg alleen dat ik dit jou manier van spelen zeer triest vind net als veel meer Beta-spelers hier zo over denken. Je moet lekker doen wat je niet laten kan, niemand houd je tegen.
    1. Ik noem je geen meisje, ik zeg dat je altijd vlucht als een meisje.
    2. Ken jij vrouwen/meisjes?! Je bent mijn grote voorbeeld, wou dat ik net als jij was!
    :S

Dit is dan ook gelijk mijn laatste bericht in dit Topic. Dit gaat over de oorlog tussen -AS- en ROTP, ik heb hier niks mee te maken. Dat ik Peppi niet mag moge vanaf nu duidelijk zijn.

Succes verder met de oorlog beide partijen. Ik heb mijn kant gekozen ^^

TheGangster
  • TheGangster wrote:

peppi wrote:

Mvg peppi
    Ik zeg toch ook niet dat je mij nodig hebt om jou spel te spelen? Zeg alleen dat ik dit jou manier van spelen zeer triest vind net als veel meer Beta-spelers hier zo over denken. Je moet lekker doen wat je niet laten kan, niemand houd je tegen.
    1. Ik noem je geen meisje, ik zeg dat je altijd vlucht als een meisje.
    2. Ken jij vrouwen/meisjes?! Je bent mijn grote voorbeeld, wou dat ik net als jij was!
    :S

Dit is dan ook gelijk mijn laatste bericht in dit Topic. Dit gaat over de oorlog tussen -AS- en ROTP, ik heb hier niks mee te maken. Dat ik Peppi niet mag moge vanaf nu duidelijk zijn.

Succes verder met de oorlog beide partijen. Ik heb mijn kant gekozen ^^

TheGangster

wow ben ik even blij dat het hoge woord er eindelijk uit is :thumbsup:

Ga verder met je leven en wort een grote jongen 8o

mvg peppi
  • @ Loke,

ben je nou mijn post aan het ontwijken, heb geen bericht van je gehad en je hebt ook niet gereageerd op het bericht op het forum,

maar @ allemaal, ga voorbereiden op de oorlog en niet elke keer onzinnige discussies aan(Peppi & Thegangster) en zeker Binky, als je wilt stoken doe je dat maar ergens anders,

Mac
  • @macwars - als je niet luistert naar wat ik zeg ga ik geen tijd aan je verspillen. Ik weet nu al dat je niet van mening te veranderen bent over de inactieven waarvan gemeld is dat ze afwezig zijn, dus waarom zou ik mijn tijd erin steken

bovendien loop je wel op Binky te klagen, maar bemoei je er zelf dan ook neit mee he
    o/
  • Hoe bedoel je nu weer Macwars.
    Je snap zelf toch hoop ik ook wel dat dat gekuch als grapje bedoelt was en als je iets anders bedoelt zeg het dan maar via pm zonde om dit topic te verpesten.

Groet Binky
    PS: Nogmaals succes alle partijen
  • Hoi Iedereen,

Zouden we vanaf nu ( dus na dit bericht ) deze topic kunnen gebruiken voor de a.s ( aanstaande lol ) oorlog!!!!

Iedereen heeft zijn punt gemaakt over peppi ( respect dat hij zijn fout heeft toegegeven trouwens maar verder is het tussen vox en hemzelf)

Ook over de inactieven van AS ( waar we al lang ieders mening over gehoord hebben in een speciaal gemaakte topic.) kunnen hier achterwegen gelaten worden. Iedereen mag verder daar natuurlijk zijn mening over hebben maar maak daar maar een nieuwe topic over als dat is wat jullie zo bezig houd.

We hebben nog een paar dagen en dan gaan ROTP en AS fijn een robbertje vechten en hopen we op een paar leuke gevechten. Ik wens iedereen van ROTP en AS succes.

Dus hieronder graag on topic en niet een welles nietes tirade van 10 pagina's.

Thanks

Grtz Mihrace Shinko
  • Mihrace Shinko wrote:

Hoi Iedereen,

Zouden we vanaf nu ( dus na dit bericht ) deze topic kunnen gebruiken voor de a.s ( aanstaande lol ) oorlog!!!!

Iedereen heeft zijn punt gemaakt over peppi ( respect dat hij zijn fout heeft toegegeven trouwens maar verder is het tussen vox en hemzelf)

Ook over de inactieven van AS ( waar we al lang ieders mening over gehoord hebben in een speciaal gemaakte topic.) kunnen hier achterwegen gelaten worden. Iedereen mag verder daar natuurlijk zijn mening over hebben maar maak daar maar een nieuwe topic over als dat is wat jullie zo bezig houd.

We hebben nog een paar dagen en dan gaan ROTP en AS fijn een robbertje vechten en hopen we op een paar leuke gevechten. Ik wens iedereen van ROTP en AS succes.

Dus hieronder graag on topic en niet een welles nietes tirade van 10 pagina's.

Thanks

Dat mag jij vinden maar het is hier mee wel begonnen dat AS inactieven gin beschermen met een nog al kromme redenering , en tja dat dit AS niet goed uitkomt dit commentaar tja daar moet AS dan maar mee leven ik vind dat mac een erg sterk punt heeft.........

Tot maandag of misschien wel eerder gezien een lid van AS mij weer bezet zal ik gepast reageren :whistling:

Mvg peppi
  • Ik snap het gezeur over het verdedigen van inactieven niet.

Elke alliantie bepaalt zelf of zij de inactieve leden verdedigd.

Een ieder die een andere speler aanvalt loopt het risico van vergelding of verdediging.
    De redenering dat welke andere speler dan ook gaat vertellen wie er wel of niet verdedigd mag worden.

en een ieder veel succes gewenst

tot maandag
  • arjo wrote:

Ik snap het gezeur over het verdedigen van inactieven niet.

Elke alliantie bepaalt zelf of zij de inactieve leden verdedigd.

Een ieder die een andere speler aanvalt loopt het risico van vergelding of verdediging.
    De redenering dat welke andere speler dan ook gaat vertellen wie er wel of niet verdedigd mag worden.

en een ieder veel succes gewenst

tot maandag

Als jij even verder had gelezen had je gezien dat mac zijn vraag ging over inactieven in je alliantie laten van wegen het punten aantal wat je dan genereert.

En zekers tot maandag :puke:
  • peppi wrote:

Dat mag jij vinden maar het is hier mee wel begonnen dat AS inactieven gin beschermen met een nog al kromme redenering , en tja dat dit AS niet goed uitkomt dit commentaar tja daar moet AS dan maar mee leven ik vind dat mac een erg sterk punt heeft.........

Tot maandag of misschien wel eerder gezien een lid van AS mij weer bezet zal ik gepast reageren :whistling:

Mvg peppi

Volgens mij begon jij er zelf weer over.

Dit is echt jammer , iemand die zo veel kletst dat hij zelf niet meer weet wat hij kletst