4.000.000 Weekstrom

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hmm, een topic wat over mij gaat, maar wat ik al heel lang niet bekeken heb...
    Dank voor de feli's bij de diverse scores!

@southparkfan; Had je vraag ook niet gezien. Hoe mijn steden er exact uit zien ga ik niet vertellen ;) Dat ik er 10 heb zal geen geheim (hoeven) zijn.
    Wat de lvl's betreft; In het grootste gebouwen topic kom je er wel een paar tegen, maar globaal is het zo dat ik stadhuis op 33 of 34 heb, musea 16-18, taverne's 38-40 en stort 32-37. Verder is het per stad verschillend, al zijn er nog wel gebouwen die overal staan, maar dat kan iedereen wel invullen neem ik aan :S
  • Saint Doekoe wrote:

heb je er niet overnagedacht om nu gewoon een keer een leger te bouwen van 200K en heel Delta een poepie te laten ruiken :P?

Varianten daarop wel ja, maar de tijd ontbreekt. Ik kom door problemen RL nauwelijks aan ika toe. Om de paar uur een (plunder)actie betekent dat dus. En wil je op een goede manier vechten dan kan dat dan niet. Er bij blijven voor het beste resultaat is dan nodig want alles dom in de pot gooien kan iedereen, daar haal ik geen voldoening uit. Ik wil het dan mooi doen met schade optimalisatie dus. Of tactisch zo je wilt...
  • ik denk dat bobben zoals weekstrom doet wel degelijk véél tijd in beslag moet nemen
    de meesten zeggen: 't is simpel een verhaaltje van goederen verzamelen, maar wie zijn gouverneurs wil uppen zal zelf wel al gezien hebben hoeveel keer je heen en weer moet varen vooraleer je eindelijk voldoende gs in 1 stad hebt.

'Simpel' bobben bestaat niet in een wereld waar ook gevochten wordt, want vroeg of laat staat er misschien wel een leger voor je deur. Trouwens, zelfs vechters moeten periodes 'bobben' om te kunnen blijven doorgaan, dus een 'bobber' is iedereen.

Schitterende prestatie gewoonweg.
  • jpjnephthys wrote:

de meesten zeggen: 't is simpel een verhaaltje van goederen verzamelen, maar wie zijn gouverneurs wil uppen zal zelf wel al gezien hebben hoeveel keer je heen en weer moet varen vooraleer je eindelijk voldoende gs in 1 stad hebt.

er staat toch duidelijk dat weekstrom het over 10 steden heeft ?

iets klopt hier niet...;P
    het heen en weer varen is een kwestie van minder dan een dag...VOOR STAD 10...niet zeuren !

mvrgr.
    Al46. 10 steden op delta..en wellicht 12 in 2012 :D

fear your fear to be too little
  • Hier word nu wel even vergeten dat een gouverneur van 11 niet de grootste uitdaging is. De meeste goederen en tijd gaat gewoonweg zitten in de stort en al de opslag gebouwen.

Ik heb nu al enige tijd 11 steden en ben druk op weg naar 12, maar de stort op lvl 40 krijgen en de 4 x opslag lvl 40 is de grootste uitdaging.

En een echte bob moet ook militair erg actief zijn om goederen te plunderen en daar gaat veel tijd in zitten, want anders ben je in mijn ogen geen echte bob :P