Discussie topic: Sterksten van alpha..!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik denk dat men een soort teamups maakt (5 man ofzo, misschien allygebonden, misschien niet) en dan als groepje ten strijde trekt?

Misschien 1 tegen 1 inderdaad zoals op delta toen

Sowieso veelbelovend! Ik ben HEEEEEEEEEL nieuwsgierig!

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • gaan we hier nou serieus over discussieren, iedereen weet toch dat ik de sterkste van Alpha ben :love:
    dus gooi het topic maar dicht ^^

GRAPJE!

ik ben ook wel benieuwd, maar vrees dat het idd gewoon 1 vs 1 toernooi wordt ;(
  • misschien wel een knock out fase jeremy, iemand anders bepaalt tegen wie je moet vechten XD

je lot hangt aan een papiertje in een grabbelton... wie gaat door naar de halve finales? is 't A of B, en wie worden aan elkaar gekoppeld... wat een ideeën weer xD

ik doe in ieder geval niet mee, ook al heb ik vrij weinig punten, in mijn optiek zorgt dit alleen maar voor saaie elementen in 't spel.

Fan-art Helper
  • Paultjhee wrote:

Ik ben benieuwd naar wat het is. Ik hoop iig niet op een of ander vrijwillig toernooi, maar ik vrees het ergste :P

x2

De grootste helden ontstaan niet in vrijwillige oorlogen, maar in gedwongen oorlogen, om wat voor reden dan ook. Indien het een vrijwillig toernooi is, denk ik dat dit precies is wat Alpha juist niet nodig heeft. Taft, TT en PoW hebben niet lang geleden laten zien dat het vechten ook kan zonder afspraken te maken over wie, waar en wanneer. Zulke gevechten heeft Alpha nodig (net als ieder andere versie). Ik denk dat Alpha die weg al een tijd geleden heeft ingezet.

Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig gemaakt.
  • een team vs team lijkt me wel een leuk idee!

dat er dan een eiland word uitgekozen waar de 2 teams zullen vechten, beide teams stationeren in een aparte stad. het team wat als eerst zijn leger heeft verloren of de meeste schade heeft geleden verliest!

we zullen zien, ik ben iig erg benieuwd!
  • Dat hoop ik iig niet, ik ben zelf een zware tegenstander van georganiseerde vriendschappelijke spierballenmeterij. Maargoed, laten we nog niet negatief worden nog voordat het er is :D

Ik wacht net als iedereen nog in spanning af

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
    - Sine amico non potes bene vivere -