Argo VS KOO

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• en titans ook :P en opzich ook KOO...

maar dit is allemaal qua puntenstijging natuurlijk...zoals Serpi al aangaf zijn er enkele leden weggegaan en bij WORLD enkele spelers bijgekomen. Bovendien zitten er al enkele Argo spelers zo'n btje aan hun max qua punten....
  • Guinevere wrote:

Serpetine wrote:

Nogmaals, jou statestieken zijn misleidend. De cijfers zullen kloppen, maar het heeft weinig tot niets te maken met de oorlog.

Statistieken zijn wat ze zijn. Als ze misleidend zijn is het opdat je de verkeerde conclusies trekt. De enige conclusie die ik trok was dat het een zwarte week was voor KOO. Daar ben je het toch mee eens? ^^
    Hm zwarte week voor KOO?

Ik denk persoonlijk niet omdat ik 7O00 punten heb verloren dat je dit een zwarte week kan noemen, heb die eenheden verloren, niets meer en niets minder, ik kan gerust binnen paar dagen opnieuw een militaire score hebben van 10 000 als ik dit wil...

KissMyRacketz
    Generaal van KOO
  • KissMyRacketz wrote:

Guinevere wrote:

Serpetine wrote:

Nogmaals, jou statestieken zijn misleidend. De cijfers zullen kloppen, maar het heeft weinig tot niets te maken met de oorlog.

Statistieken zijn wat ze zijn. Als ze misleidend zijn is het opdat je de verkeerde conclusies trekt. De enige conclusie die ik trok was dat het een zwarte week was voor KOO. Daar ben je het toch mee eens? ^^
    Hm zwarte week voor KOO?

Ik denk persoonlijk niet omdat ik 7O00 punten heb verloren dat je dit een zwarte week kan noemen, heb die eenheden verloren, niets meer en niets minder, ik kan gerust binnen paar dagen opnieuw een militaire score hebben van 10 000 als ik dit wil...

KissMyRacketz
    Generaal van KOO

Geen woorden maar daden Kiss! Leuke CR heb je daar gepost :blackeye:
  • Guinevere wrote:

harde woorden Guin, ik heb komentaar op mensen die Terminator LAF noemen, waarom zou dit laf zijn? ik zou eerder zeggen strategisch, eens dat die vijanden op het eiland vertrokken zijn met hun leger ergens naartoe, zou hij hen kunnen plunderen.
    en als die vijanden dan uiteindelijk beslissen hem aan te vallen, dat is dan hun keus... strijd is gestreden, het is niet gelopen volgens plan. verder hoefje er niets over kwijt.
    ik voel toch nogaltijd dat er wat spanning tussen de deelnemers van deze oorlogen zit, Argo doet het noch kalm aan.

maargoed, als Argo niet wil aanvallen, dan is dat hun keus, dat is niet laf, dat is misschien strategisch gezien het beste, of ze w8en af om een goeie slag te maken.
    zoals Serpetine zei: ik heb weer iemand op het oog (hij zal terug helemaal gerecupereert zijn zeker?).
    dus vrees niet, aanvallen zullen er nog komen.
  • Lijkt een woellige nacht geweest te zijn. Harstikke mooie slag van Dooie tegen Endless. :missilelauncher:

Maar ook Serpetine heeft (heel) veel troepen verloren??? Wie weet daar meer van?
  • volgens mij het meeste zelf vernietigd aangezien volgens mij deze nacht alleen endless te maken heeft gehad met KOO^^

En waarschijnlijk heeft hij dit gedaan omdat hij heeft ingezien dat hij opeens veel achterstand heeft opgelopen op wetenschappelijk gebied^^

verstrooidheidsfoutje serpie?
  • Waar blijft het grote ARGO? Wat doet het grote ARGO?
    Het antwoord op bovenstaande vragen is: ze trekken zich terug achter hun hoge muren.
    Wie valt er aan? Wie neemt het initiatief?
    Juist ja, KOO! KOO zorgt voor de HoF's (de ene keer ronden we een aanval af met succes, de andere keer lijden we een verlies te danken aan de muren...) Maar wij proberen tenminste, en trekken ons niet terug achter onze muren...
    We kregen de militaire score van enkele Argo's al onder de 1000 (sommige zelfs onder de 500). Andere slachtoffers zullen volgen!

ARGO is aan het vallen! ARGO zal vallen!
    Kom aan mensen, neem het zwaard op, en help mee aan onze triomf! Nu is het moment om je te verlossen van deze tirannie!
  • ~Koen~ wrote:

Guinevere wrote:

harde woorden Guin, ik heb komentaar op mensen die Terminator LAF noemen, waarom zou dit laf zijn? ik zou eerder zeggen strategisch, eens dat die vijanden op het eiland vertrokken zijn met hun leger ergens naartoe, zou hij hen kunnen plunderen.
    en als die vijanden dan uiteindelijk beslissen hem aan te vallen, dat is dan hun keus... strijd is gestreden, het is niet gelopen volgens plan. verder hoefje er niets over kwijt.
    ik voel toch nogaltijd dat er wat spanning tussen de deelnemers van deze oorlogen zit, Argo doet het noch kalm aan.

maargoed, als Argo niet wil aanvallen, dan is dat hun keus, dat is niet laf, dat is misschien strategisch gezien het beste, of ze w8en af om een goeie slag te maken.
    zoals Serpetine zei: ik heb weer iemand op het oog (hij zal terug helemaal gerecupereert zijn zeker?).
    dus vrees niet, aanvallen zullen er nog komen.
    dus Argo verklaart de oorlog, maar je vind het niet vreemd als ze dan niet aanvallen? In dat geval zou ik zeggen dat het strategisch (even afgezien van het imago) het beste is dat ze de oorlog beindigen lijkt mij, worden ze ook niet meer aangevallen door KOO.. (dus dit is niet een reactie tegen argo, maar omdat ik Koens reactie niet snap)

maar volgens mij is alleen serpetine degene die veel aanvalt :P
  • Vind de "oorlog" (Tussen haakjes want het woord oorlog is het niet eens waard!) een beetje lang duren, je kunt idd wel zien dat Argo het absoluut niet makkelijk kan winnen van KOO.. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht! Maargoed..Argo heeft het zwaar...Vind ze ook al een stukkie minder gebekt dan een aantal treads terug.. Hehe... 8|
  • Boves en Sun Tzu waren al langer inactief en wij wensen alleen actieve mensen. Logisch toch?

Dat Argo het kalm aan doet weten wij ook, wij hadden nooit gepland/verwacht dat deze oorlog op een maand zou voorbij zijn... Waarom dan overhaasten?
    En dat sommigen zich nu ietsje minder bemoeien zoals ik heeft ook met andere dingen te maken, er wordt soms gezegd dat sommige van onze leden geen leven hebben (meest voorkomende naam: Serpetine) maar ik kan jullie verzekeren dat wij dit wel hebben.
  • Niet meer in Argo ?? Betekent dat ze farmbaar zijn / waren ???

Ik zal lief voor ze zijn en een goede farmer zijn.

De teruggang van Serpentine kan ook geforceerd zijn door bugs. Heb zelf ook gehad dat een leger zoek is (30 boogschutters), waarvoor ik nog steeds de upkeep betaal, maar ze zijn er echt niet meer. Met Hoeber (GO) over gesproken en hij zegt dat ze wel terugkomen en dat Gameforge hiervan op de hoogte is. 2 weken later zijn deze troepen nog steeds spoorloos zoek....

Ik heb toen ook noodgedwongen AL m'n boogschutters opgeheven in de hoop dat alles 'gereset' was op 0, maar dat bleek vergeefs. In de ambassade (ik had generaals overzicht) kan ik de boogschutters nog steeds zien :dash: .

Ben benieuwd naar de reactie van Serpentine, want het viel mij pas op toen z'n overal score weer iets onder de 300.000 zakte.
  • lordnick wrote:

Waar blijft het grote ARGO? Wat doet het grote ARGO?
    Het antwoord op bovenstaande vragen is: ze trekken zich terug achter hun hoge muren.
    Juist ja, KOO! KOO zorgt voor de HoF's (de ene keer ronden we een aanval af met succes, de andere keer lijden we een verlies te danken aan de muren...) Maar wij proberen tenminste, en trekken ons niet terug achter onze muren...
    We kregen de militaire score van enkele Argo's al onder de 1000 (sommige zelfs onder de 500). Andere slachtoffers zullen volgen!

Kom aan mensen, neem het zwaard op, en help mee aan onze triomf! Nu is het moment om je te verlossen van deze tirannie!
    Lordnick ik ben niet partijdig ofzo:P maar toch vind ik dat dit een beetje asociaale uitspraken zijn

1.Lord nick idd de aanvallen de laatste tijd waren alleen van KOO idd maar je kan niet zeggen dat argo niet aanvalt.
    2.Ik heb gezien dat de generalen van sommige KOO leden ook hard gedaald zijn dus jullie hebben zelf ook grote verliezen
    3.Mis schuilen sommige leden van argo idd achter hun muren val hun dan over zee aan en is 2 tegen 1 ook niet een beetje wattig?
    4.Tirannie kan ik het ook niet noemen want tot zo ver zijn argo leden geen tirannen maar vriendelijke goede donateurs .
    5.Asocialiteit komt voor bij mensen die bang zijn en gaan de andere maar uitschelden dus bewijs dat je niet bang bent en gedraag je wat aardig tegen argo
  • maupeh wrote:

Lordnick ik ben niet partijdig ofzo:P maar toch vind ik dat dit een beetje asociaale uitspraken zijn

Even je tekst door de spelling`s controle halen :dash:
    Weet niet of je weet wat het woord asociaal betekend? Maar vind niets in de uitspraken duiden op asociaal gedrag...

Wachten jullie maar.. Jullie tijd komt echt nog wel hoor! Hehe..
  • Ik (Anticall2 & Argo-lid) heb enkel het KOO-lid "dooie2" 1x langs zien komen in de 6 weken dat ik bezig was met verhuizen (thuissituatie). Nu ik weer terug ben zal ook zijn (dooie2) steentje in de oorlog niet meer bijgedragen kunnen worden. Moet zeggen dat Dooie2 zich tot nu toe nog kranig weert, en goed zijn havens heeft gedown-grade, maar zijn leger is al flink gereduceerd en houdt niet veel langer stand.

Daarnaast zijn er genoeg Argo-leden die nog meer dan genoeg troepen / scheepjes over hebben en het leuk vinden en aangeboden hebben om mij hierbij te helpen. Wat is leuker dan samen het spel maken... Maargoed dat is mijn mening.

Zo zullen wij van Argo mijns inziens (schrijf je dat zo?) rustig aan de oorlog gaan winnen. Wie heef ooit beweerd dat we gelijk de aanval in zouden gaan? En dat we binnen een dag (of week of maand of ....) de oorlog moeten hebben gewonnen? Waarom zouden we? Zodra wij willen zullen we aanvallen, anders niet. Zo simpel ligt het.

Waar velen (of zijn het enkelen) het vandaan halen dat Argo "een grote mond had", maar nu niet meer snap ik ook niet. Maar die discussie ga ik niet aan (geen zin in)

Edit: de betreffende persoon is inmiddels uit de alliantie KOO...
  • maupeh wrote:

lordnick wrote:

Waar blijft het grote ARGO? Wat doet het grote ARGO?

1.Lord nick idd de aanvallen de laatste tijd waren alleen van KOO idd maar je kan niet zeggen dat argo niet aanvalt.
    2.Ik heb gezien dat de generalen van sommige KOO leden ook hard gedaald zijn dus jullie hebben zelf ook grote verliezen
    3.Mis schuilen sommige leden van argo idd achter hun muren val hun dan over zee aan en is 2 tegen 1 ook niet een beetje wattig?
    4.Tirannie kan ik het ook niet noemen want tot zo ver zijn argo leden geen tirannen maar vriendelijke goede donateurs .
    5.Asocialiteit komt voor bij mensen die bang zijn en gaan de andere maar uitschelden dus bewijs dat je niet bang bent en gedraag je wat aardig tegen argo

1. zoals ik het topic lees zie ik dat je wel kan zeggen dat argo niet aanvalt, maar dat je niet kan zeggen dat serpetine niet aanvalt.
    2. lord nick zei ook dat niet elke slag goed uitkwam...
    3. KOO is lang niet de enige die dit doet er zijn ook al aavallen van argo geweest met meerdere spelers. bovendien is dit gewoon een oorlogstactiek om wat tegen die muren te doen.
    4. Argo mag erg vriendelijke spelers hebben, maar ondertussen zijn ze de laatste tijd wel in bijna constante oorlogssituatie. en als je gamma zegt hoor je Argo. je kan toch zeggen dat Argo grotendeels de touwtjes in handen heeft (had?)
    5. geen reactie

Edit: is er niet gezegd dat argo zich verveelde en hun legers wou gebruiken? doe dat dan ook.
  • Anticall2 wrote:

Ik (Anticall2 & Argo-lid) heb enkel het KOO-lid "dooie2" 1x langs zien komen in de 6 weken dat ik bezig was met verhuizen (thuissituatie). Nu ik weer terug ben zal ook zijn (dooie2) steentje in de oorlog niet meer bijgedragen kunnen worden. Moet zeggen dat Dooie2 zich tot nu toe nog kranig weert, en goed zijn havens heeft gedown-grade, maar zijn leger is al flink gereduceerd en houdt niet veel langer stand.

Daarnaast zijn er genoeg Argo-leden die nog meer dan genoeg troepen / scheepjes over hebben en het leuk vinden en aangeboden hebben om mij hierbij te helpen. Wat is leuker dan samen het spel maken... Maargoed dat is mijn mening.

Zo zullen wij van Argo mijns inziens (schrijf je dat zo?) rustig aan de oorlog gaan winnen. Wie heef ooit beweerd dat we gelijk de aanval in zouden gaan? En dat we binnen een dag (of week of maand of ....) de oorlog moeten hebben gewonnen? Waarom zouden we? Zodra wij willen zullen we aanvallen, anders niet. Zo simpel ligt het.

Waar velen (of zijn het enkelen) het vandaan halen dat Argo "een grote mond had", maar nu niet meer snap ik ook niet. Maar die discussie ga ik niet aan (geen zin in)

Edit: de betreffende persoon is inmiddels uit de alliantie KOO...
    Maar daar heb jij niets mee te maken jongen... Dat dooie uit KOO gestapt is, is iets tussen hem en mij. Argo heeft hier niets toe bijgedragen... (het was juist dooie die jullie aanviel, en niet argo die dooie aanviel)