URome verklaart de oorlog aan Titan!!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• URome verklaart de oorlog aan Titan!!

Na vele plunderingen bij onze kleinere spelers verklaren wij URome, de oorlog aan de Titans!
    Het is begonnen met een tegenaanval, maar is eigenlijk ondertussen al uitgegroeid tot een grootschalige oorlog.
    Het is dan ook tijd om deze oorlog officieel te maken!

Greetz, Shadow..
    generaal URome
    The Shadow King exists as an entity of pure psychic energy that feeds on the hatred of humanity..

-----------------------------------------------------

R.I.P. MAGNUS .....wat zal ik je missen vriend!
  • Wow eens een oorlog niet tegen Urome..
    Maja ag een oorlog verklaren omdat ze zelf zoveel Farms hebben, misschien gewoon slimmer om eens je leden te begeleiden in het spelletje en wat minder aannemen?

Ag ja, succes beide! Laat Titans maar winnen, als Ex Titan zal ik ook Urome gaan aanvallen ;)
    STOP
  • aaaight... dit is lekker wakker worden.. dit is een droom die werkelijkheid wordt.
    legaal URB spelers farmen.. heerlijk!!
    Succes TITANS in dit gevecht..
    enne... URB succes.. probeer het zo lang mogelijk te rekken;)
    Proud member of TITANS
    :sniper:
  • RE: URome verklaart de oorlog aan Titan!!

Shadowking wrote:

Na vele plunderingen bij onze kleinere spelers verklaren wij URome, de oorlog aan de Titans!
    Het is begonnen met een tegenaanval, maar is eigenlijk ondertussen al uitgegroeid tot een grootschalige oorlog.
    Het is dan ook tijd om deze oorlog officieel te maken!

Greetz, Shadow..
    generaal URome
    Als je het echt officieel wilt maken... gebruik dan ook de template :grumble:

wie tegen wie:

reden van de oorlog:

datum + tijd van begin bashen:

eisen voor vervroegde vrede:

• Succes allemaal, leuk om te zien dat Beta lekker actief aan het knokken is.
    Als iemand trouwens Marvinator kan vinden zou ik dat zeer op prijs stellen.
    We zijn hem kwijt :D
    Misschien kom ik zelf ook nog wel helpen zoeken.
  • Als leider van TITANS zal ik dan ook maar even een woordje plaatsen :)

Als urome zo graag oorlog wilt kunnen ze het krijgen. Op het moment is er al een mega gevecht bezig... waarschijnlijk voor jullie de reden om ons de oorlog te verklaren ;)
    Wel zou ik graag nog de eventueel echte reden willen weten en wat er allemaal bij een officiele verklaring hoort.

Verder alvast iedereen bedankt die zich geroepen voelt om een steentje bij te dragen :) blijkbaar heerst er nog wat urome haat ^^

Urome succes met deze strijd tegen ons!!
  • sjonhead wrote:

Wow eens een oorlog niet tegen Urome..
    Maja ag een oorlog verklaren omdat ze zelf zoveel Farms hebben, misschien gewoon slimmer om eens je leden te begeleiden in het spelletje en wat minder aannemen?

Ag ja, succes beide! Laat Titans maar winnen, als Ex Titan zal ik ook Urome gaan aanvallen ;)
    Ik had dan ook niet minder van jouw verwacht! :)
    The Shadow King exists as an entity of pure psychic energy that feeds on the hatred of humanity..

-----------------------------------------------------

R.I.P. MAGNUS .....wat zal ik je missen vriend!