Bushido-vel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De naam van de ally is trouwens Veltins. Deze oorlog ben ik begonnen om vooral economische redenen. De markt in mijn omgeving is nogal verzadigd en de prijzen zijn onredelijk. Daarom heb ik ervoor gekozen om de behoeften van mijn manschappen en volk boven die van een ander te zetten.
    Ik heb voor deze oorlog een speler uitgekozen die bijna 25000 meer punten heeft dan ik, dus het is meer een zelfmoordmissie. Maar ik wil gaan winnen door tactiek. En ik heb een strategie uitgedacht die het misschien nog kan gaan flikken ook. :sm: :tres:

groetjes,

zoei
  • Inlichtingen krijgen en uitspelen zijn zeer belangrijk. De timing moet absoluut perfect zijn. Daarna alle steden van jou slachtoffer van elkaar afsnijden (en zo houden) op één na. Dat is de stad met de grootste handelshaven, daar zullen dus alle resterende middelen en troepen verzameld worden binnen korte tijd. Bereken deze tijden. Stuur daarna passende hoeveelheden tegen troepen, om zo de laatste slagen toe te brengen om de troepen te verzwakken. En daarna ga je alle steden ruimen. De belangrijkste punten om dit te kunnen realiseren geef ik natuurlijk niet prijs.

The post was edited 1 time, last by zoei ().

• Niet alle tactieten vertellen.......daar azen ze juist op.

suc6 en plezier met plunderen.
    en 't leuke van ikariam is......... je gaat toch niet dood!!!! dus zelfmoordactie is geen sprake van, you can loose a battle, but stil win the war..... ;)

gr. Pantheon
  • Ik dacht een enkele zou misschien wel leuk zijn, dan kan men zien dat grootmachten ook neer kunnen gaan. Maar tot dus ver gaat het uitstekend. Het slachtoffer heeft al weten dat hij het zeer irritant vindt, omdat hij niet door de shock aanvallen heen kan. 8)
  • Te hopen voor jouw strategie dat ze de bugs uit v.0.2.8 die nu op de org-servers draait eruithalen alvoor deze op de nl-server door te voeren. Wanneer je daar nu een wave-attack of een groepsaanval doet gaat het eerste leger het dorp eerst aanvallen, maar wanneer de 2de groep arriveert verandert de erste groep in verdedigers van het dorp enz.! Dan lig je dus rustig jezelf en je ally-leden in de pan te hakken en ga je naar huis zonder buit en veel volk het hoekje om :( Kan er van meespreken.

Grtz TC
  • IK heb er zef nog geen last van gehad. Maar misschien gebruik ik ook geen 'wave' techniek. Bij mij lopen de legers elkaar niet in de weg door de tijden van te voren te bepalen.
  • Ik weet niet wat je heb gedaan maar ik heb veel respect voor jullie bushido. Ik probeer nu zelf een alliantie die mij eerst aanviel terug te pakken. Deze staan ook hoger als ik maar ik heb wat leuke ideen die misschien gaan werken.
    je ken de oorlog misschien wel. je hebt er een berich gepost

The post was edited 1 time, last by glenndiator ().