Pinned Stem op jou top 10 !

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• denol wrote:

Hoezeer ik ook gevleid ben door de stemmen op mij en de stem die ik zelf mocht uitbrengen in m'n eigen kont gestoken heb, is er volgens mij één speler die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Dat is JosDaBosS. Ik zou wel een aantal puntjes kunnen noemen om er tegenin te brengen, maar uiteindelijk resulteert succesvol spel in de punten die je hebt. Zeker nu Hemlock gestopt is is hij onbetwist en in mijn ogen 'de beste speler' van delta. Alle andere stemmen zeggen denk ik meer iets over de populariteit van de spelers. Het zou me niks verbazen als er ook anti-JosDaBosS stemmen tussen zitten, want hij profileert zich erg arrogant en onsympathiek op het ikaforum.

niet alleen op het forum.
    hij deinst er niet voor terug om kleinere spelers te bedreigen.
    dat is weliswaar toegestaan maar,in hoeverre kun je jezelf een succesvol speler noemen als je naar dat soort middelen moet grijpen.
    in mijn ogen ben je dan juist geen succesvolle speler .

bij deze denol wil ik de eerste zijn om jou te feliciteren met je welverdiende 1ste plaats .
    in mijn ogen volkomen verdiend en terecht door alle ikaspelers gekozen.

een respectvolle eervolle en sportieve speler staat op nr 1.
    gefeliciteerd denol :thumbsup:

thnx adwin
  • De NOL ook namens mij gefeliciteerd :thumbsup:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je pas kort ken, maar in die tijd heb je mij wel positief verrast. Dus in mijn ogen gewoon een terrechte winaar!

Met je stelling over Jos ben ik het niet helemaal eens. Het maakt nogal een verschil of je op dag 1 van Delta bent begonnen of veel later die achterstand is eigenlijk nooit meer in te halen. Deondanks dat zijn het idd veel punten die de meeste waaronder ikzelf waarschijnlijk nooit zullen halen. Bijna was hij zijn 1e plek nog kwijt aan Hemlock (die zat hem heel dicht op de huid) maar dat zie ik nu idd niet meer gebeuren.
  • Wammaximus wrote:

De NOL ook namens mij gefeliciteerd :thumbsup:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je pas kort ken, maar in die tijd heb je mij wel positief verrast. Dus in mijn ogen gewoon een terrechte winaar!

Met je stelling over Jos ben ik het niet helemaal eens. Het maakt nogal een verschil of je op dag 1 van Delta bent begonnen of veel later die achterstand is eigenlijk nooit meer in te halen. Deondanks dat zijn het idd veel punten die de meeste waaronder ikzelf waarschijnlijk nooit zullen halen. Bijna was hij zijn 1e plek nog kwijt aan Hemlock (die zat hem heel dicht op de huid) maar dat zie ik nu idd niet meer gebeuren.

Daar geef ik je geen gelijk in! Als je echt wilt en er voor gaat kan je iedereen inhalen!
    Op Gamma hebben we Mookie die later dan mij is begonnen en nu over de 2.1 miljoen zit! En staat nu 6de (Serpetine had toen d'r tijd al 1 miljoen toen hij begon.)
    STOP

The post was edited 1 time, last by sjonhead ().

• ladyhawk wrote:

denol wrote:

Hoezeer ik ook gevleid ben door de stemmen op mij en de stem die ik zelf mocht uitbrengen in m'n eigen kont gestoken heb, is er volgens mij één speler die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Dat is JosDaBosS. Ik zou wel een aantal puntjes kunnen noemen om er tegenin te brengen, maar uiteindelijk resulteert succesvol spel in de punten die je hebt. Zeker nu Hemlock gestopt is is hij onbetwist en in mijn ogen 'de beste speler' van delta. Alle andere stemmen zeggen denk ik meer iets over de populariteit van de spelers. Het zou me niks verbazen als er ook anti-JosDaBosS stemmen tussen zitten, want hij profileert zich erg arrogant en onsympathiek op het ikaforum.

niet alleen op het forum.
    hij deinst er niet voor terug om kleinere spelers te bedreigen.
    dat is weliswaar toegestaan maar,in hoeverre kun je jezelf een succesvol speler noemen als je naar dat soort middelen moet grijpen.
    in mijn ogen ben je dan juist geen succesvolle speler .

bij deze denol wil ik de eerste zijn om jou te feliciteren met je welverdiende 1ste plaats .
    in mijn ogen volkomen verdiend en terecht door alle ikaspelers gekozen.

een respectvolle eervolle en sportieve speler staat op nr 1.
    gefeliciteerd denol :thumbsup:
    Eey Ladyhawk, je bent wat vroeg met je felicitatie, het is nog geen acht uur. Is dit je laatste
    poging me nog voor bij te stevenen? :P (ik wilde eigenlijk een argwanende emoticon gebruiken, maar die vond ik niet)

JosDaBosS is in mijn ogen de beste speler, niet de meest eervolle of sympathieke. Dat zijn allemaal persoonlijkheidskenmerken die wel meespelen in mijn beoordeling, maar ik vind een succesvolle gameplay het belangrijkste criterium. Daar hoort machtspolitiek en gebruik maken van situaties bij, ook al kost het karmapunten :P Zelf maak ik ook wel eens keuzes voor gewin ten koste van eer. Ik ben dan ook een raider en geen samurai...

Als het op forum aankomt maakt Hkn echt een sublieme indruk op me de laatste tijd. Ga vooral zo door! Ik vind jullie forumbijdrages overwegend tof.

Wammaximus wrote:

De NOL ook namens mij gefeliciteerd :thumbsup:

Het was tof om met je op te rukken als the A-team. Moeten we vaker doen! Gaan we het onrecht bestrijden, reageren op hulpvragen van kleinere spelers. We maken er wel een mooi verhaal van.
    Je hebt wel een punt wammaximus. Het is nog beter om te kijken naar de groei over een bepaalde periode. Helaas is het moeilijker over die kennis te beschikken. Misschien een leuke toevoeging aan de ranglijsten...

@alle anderen: bedankt voor de bijdrages aan het levend maken en houden van deze wereld. Viva delta!

The post was edited 2 times, last by denol ().

• lol denol :D
    idd nu je het zegt het loopt nog tot 8 uur ik dacht 15 feb en dan sluit ie.
    nee mijn felicitatie is welgemeend.
    anderszou ik em echt niet plaatsen.
    ik ben er zelf heel verbaasd over dat ik zo hoog geeindigd ben.
    hoewel ik natuurlijk een engeltje ben heb ik errug veel vijanden :D
    en ik dacht na het lezen hmm denol op zichzelf gestemd as ik dat nou ook had gedaan had ie moeten delen :P

thnx adwin
  • Ik vind dat een top 10 aan een bepaalde tijd gebonden is..
    Vandaag is dit de top, maar morgen is er weer een andere.. Dat maakte mijn keuze ook lastig, het blijft moeilijk om een overall top te bepalen. Degene op wie ik zou willen stemmen die komt helaas niet voor. Maar ik heb toch nog mijn stem uitgebracht :)
  • Wie is de beste speler van delta? DeNol is de beste speler van delta :D ...op democratische wijze verkozen door iedereen die gebruik heeft gemaakt van zijn stemrecht. :phatgrin:

Dank voor de stemmen :thumbsup: en snel sluiten dit topic voordat iemand alsnog Ladyhawk op gelijke hoogte brengt :whistling:

Ik sluit af met de belofte dat ik me in zal blijven zetten om delta interessant te houden. Niet alleen voor mezelf, ook voor anderen! :proost:
  • En dan volgt hier onder de Uitslag, Naam en aantal stemmen,

1. DeNol (22)
    2. Ladyhawk (21)
    3. Sjonhead (12)
    4. Ikke715 (10)
    5. JosDabosS (10)
    6. PSYCLONE (7)
    7. Djadde (7)
    8. spartam (6)
    9. Delilah (5)
    10. Energy (5)
  • Persoonlijk vind ik die lijst wat onvolledig want ik heb favoriete die hier niet op voorkomen dus aan de hand van wat is deze poll bedacht

aangezien ik denk dat er veel andere spelers ook andere graag op dat lijstje gezien hadden

dus helaas kan ik 1 van de belangrijkste stemmen niet uitbrengen :D

Member of [Danger Zone -DZ- op Zeta
    Je bent ze vast wel eens
    tegen gekomen. :D

Only the dead have seen the end of war.