URD nummer 1 plaats niet waard?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Keddy wrote:

1-naief (je denkt dat alla publiek afkraken helpt,als hij werkelijk zou willen helpen zou hij mij ingame waarschuwen en/of die speler ingame advies geven)
    2-dom ( dat spreekt voor zich denk ik )
    3-opzet ( het met opzet problemen willen veroorzaken naar anderen toe )

hier ben ik het niet mee eens. de battle reports die erop volgden zijn pas later gemaakt. ik probeer jullie enkel aan te tonen dat jullie of meer tijd aan jullie leden moeten besteden, om ze klaar te maken voor het echte spelletje, of dat je ze eruit kickt. Optie 3 is lekker laten zitten zodat ze je reputatie naar de ballen helpen.

ik heb hierover ook contact met saintje gehad, en mijn eerste bericht was door ook deels op gebaseerd. Wat heb je aan een alliantie vol met inactieve, Vakantiegangers en mensen die hun account niet op orde hebben? Voor mij is het lang geleden dat ik een urd'er had aangevallen, maar als ik zie dat er spelers in mijn buurt zitten met honderden schepen vol, het spijt me maar dat ga ik niet laten liggen totdat iemand anders het komt halen.

en wat betreft ingame: Daar reageer je ook niet op mijn berichten, terwijl ik na mijn wete toch redelijk netjes blijf.... en of we dat van jou kunnen zeggen.... ;)
    ik val urd niet persoonlijk aan, jij daarintegen loopt ons wel zwart te maken ;) dus wie had het nou over opzet? ( 3-opzet ( het met opzet problemen willen veroorzaken naar anderen toe ))

M.v.g

The post was edited 1 time, last by ikke715 ().

• ikke715 wrote:

Keddy wrote:

1-naief (je denkt dat alla publiek afkraken helpt,als hij werkelijk zou willen helpen zou hij mij ingame waarschuwen en/of die speler ingame advies geven)
    2-dom ( dat spreekt voor zich denk ik )
    3-opzet ( het met opzet problemen willen veroorzaken naar anderen toe )

hier ben ik het niet mee eens. de battle reports die erop volgden zijn pas later gemaakt. ik probeer jullie enkel aan te tonen dat jullie of meer tijd aan jullie leden moeten besteden, om ze klaar te maken voor het echte spelletje, of dat je ze eruit kickt. Optie 3 is lekker laten zitten zodat ze je reputatie naar de ballen helpen.

ik heb hierover ook contact met saintje gehad, en mijn eerste bericht was door ook deels op gebaseerd. Wat heb je aan een alliantie vol met inactieve, Vakantiegangers en mensen die hun account niet op orde hebben? Voor mij is het lang geleden dat ik een urd'er had aangevallen, maar als ik zie dat er spelers in mijn buurt zitten met honderden schepen vol, het spijt me maar dat ga ik niet laten liggen totdat iemand anders het komt halen.

en wat betreft ingame: Daar reageer je ook niet op mijn berichten, terwijl ik na mijn wete toch redelijk netjes blijf.... en of we dat van jou kunnen zeggen.... ;)
    ik val urd niet persoonlijk aan, jij daarintegen loopt ons wel zwart te maken ;) dus wie had het nou over opzet? ( 3-opzet ( het met opzet problemen willen veroorzaken naar anderen toe ))

M.v.g

Nu ben je ondertussen het grote overzicht aan het kwijtraken.
    .
    .
    ik probeer jullie enkel aan te tonen dat jullie of meer tijd aan jullie leden moeten besteden, om ze klaar te maken voor het echte spelletje, of dat je ze eruit kickt. Optie 3 is lekker laten zitten zodat ze je reputatie naar de ballen helpen ??
    .
    Het kan best zijn dat je ingame dat hebt gezegt.Hier op het forum heb je het alleen over makkellijke farms gehad.Mensen reageren dus op wat ze hier op het forum lezen en niet op dingen die jij hier niet vermeldt.Daar weten zij niets van af.Dus om dat soort argumenten er bij te halen op dit forum heeft natuurlijk geen enkele zin.
    .
    .
    Voor mij is het lang geleden dat ik een urd'er had aangevallen ??
    .
    Erm,toen er overleg gaande was met donsje heb jij nog een keer toegeslagen.Dit is zeker NIET lang geleden.Dit is ook waar het allemaal om begonnen is.
    Geheugen training nodig ?
    .
    .
    en wat betreft ingame: Daar reageer je ook niet op mijn berichten ??
    .
    Ik heb al jou berichten beantwoord tot de laatste 2.De 1na laatste stond geen vraag in alleen een opmerking.Je laatste bericht was weer een hele leuke.Je zegt daar : ik heb een URD lid aangevallen,kunnen we er over praten.Dat is wat ik nu bedoel met bange acties.
    .
    .
    terwijl ik na mijn wete toch redelijk netjes blijf.... en of we dat van jou kunnen zeggen.... ;) ??
    .
    Niet netjes,pffff,Er is nog nooit een GO geweest die daar een opmerking over heeft gemaakt.Dus het zal allemaal wel meevallen denk ik zo.
    .
    .
    ik val urd niet persoonlijk aan, jij daarintegen loopt ons wel zwart te maken ;) ??
    .
    Dat doe je dus wel.Optie 1(naief) zal ook wel van toepassing zijn dan.Want ik neem aan dat optie 2(dom) het wel niet zal zijn.
  • nvm, ik hou er over op ;)
    dit levert enkel actie-reactie op en beide houden we onze poot stijf.

mocht je verder willen praten reageer je toch maar op mijn privee berichten ;)

M.v.g
  • ikke715 wrote:

nvm, ik hou er over op ;)

M.v.g

Hmm,ok,dus als ik werkelijk elke letter in je stukje text ontkracht hou je er maar over op.
  • Keddy wrote:

ikke715 wrote:

M.v.g

Hmm,ok,dus als ik werkelijk elke letter in je stukje text ontkracht hou je er maar over op.

er over op houden is nog beter dan de alliantie zwart te gaan maken, zoals jij eerder in deze thread deed ;)
    en ik stop ermee omdat het geen nut heeft, eeuwige discussies heeft geen zin. ik kan wel alles gaan quoten maar daar wordt niemand hier vrolijk van ;)

goede nacht!
  • ikke715 wrote:

Keddy wrote:

ikke715 wrote:

M.v.g

er over op houden is nog beter dan de alliantie zwart te gaan maken, zoals jij eerder in deze thread deed ;)
    en ik stop ermee omdat het geen nut heeft, eeuwige discussies heeft geen zin. ik kan wel alles gaan quoten maar daar wordt niemand hier vrolijk van ;)

goede nacht!

Dat was dus mijn opmerking nadat jij,nadat deze topic ver was weggezakt jezelf weer ging herhalen.Hier ben je dus al weer meer dan een week mee bezig.Mijn post voordat jij weer begon hier over is van weken zo niet maanden geleden. ;) (ik zal er ook eens zon blije knipoog bij zetten)
  • intIk vraag me af waarom mensen bemoeien met interne zaken van allianties waar zij zelf niet in zitten..
    Regel je eigen alliantie.. Zie je inactieven in andere allianties plunder ze dan lekker..
    Als jou alliantie in orde is hoef je je niet druk te maken met de consequenties die verbonden zijn aan het plunderen van die inactieve
  • Her0 wrote:

knipogen zijn voor mietjes

Lekker droog bezig!

Ontopic: Deze topic slaat nergens op eigenlijk!

Ik vind dat je op nummer 1 staat wanneer je de meeste punten hebt! en als je een hele alliantie vol heb met volgens mij 60/70 leden om op nummer 1 te komen.
    Tsja is het hun zaak maar mij boeit het niet :D

Of ze makkelijk te farmen zijn?!
    Tsja volgens mij zeggen de gevechtsrapporten genoeg. Moet wel zeggen niet elke URD-er maar een aantal maar dat is in elke alliantie wel zo!

Groetjes :love:
  • Mrhades wrote:

Her0 wrote:

knipogen zijn voor mietjes

Lekker droog bezig!

Ontopic: Deze topic slaat nergens op eigenlijk!

Ik vind dat je op nummer 1 staat wanneer je de meeste punten hebt! en als je een hele alliantie vol heb met volgens mij 60/70 leden om op nummer 1 te komen.
    Tsja is het hun zaak maar mij boeit het niet :D

Of ze makkelijk te farmen zijn?!
    Tsja volgens mij zeggen de gevechtsrapporten genoeg. Moet wel zeggen niet elke URD-er maar een aantal maar dat is in elke alliantie wel zo!

Groetjes :love:
    Lol wat een onzin zeg je. Je zegt dat ik onzin topic heb gemaakt nou Ik vraag of ze het WAARD zijn niet of ze op nummer 1 staat want dat zeg jij ze hebben de meeste punten ja dat weten we wel hoor. Ik vraag me alleen af of jullie URD goed genoeg vinden om nummer 1 te staan of ze zich ook zo gedragen als nummer 1. Daar gaat deze topic over. 8|
  • Gedragen als nummer 1 is weer zo'n idiote iets.

Nummer 1 heeft echt geen betekenis hoor. Ja oke je hebt de meeste punten?! Verder is het gewoon maar een statistiek. Maar dat begrijp je vast niet. :thumbdown:

~nightlion (22-02-10 17:00)~ Pas op met wat je zegt. Soms kan het op trolling gaan lijken.
  • nog ff 1 ding hoor joseban, maar wat maakt het uit of wij hen nummer 1 waardig vinden of nie?
    wat maakt het uit of ze zich als nummer 1 gedragen of nie?
    ze staan nummer 1, dus? laat ze...
  • Gaat mij meer om wat jullie er van vinden. Ik heb er best veel aan als jullie zeggen hoe jullie over URD denken.
    Volgens mij heeft ook zo topic als je mijn eerste bericht leest vraag ik ook wat jullie van vinden. :rolleyes:
    Maar dankzij deze topic weet ik stuk meer hoe mensen er over denken. Vooral hoe HEL over URD denkt daarom wil ik HEL ook bedanken voor reactie jammer dat het wat met Keddy uit de hand liep maarja. :thumbsup:
  • JosDaBosS wrote:

Her0 wrote:

gefeliciteerd!

maar bespaar je de moeite ik ben nr 1. het staat zelfs in mijn "onderschrift" genaamd: de titel.
    nr 1 faalhaas ofzo? :thumbup:

~nightlion (22-02-10 17:00)~ Pas op met Trollen, volgende keer een warn.
    Nee daar sta ik nr 2 op. Er schijnt een jos de klos voor me te staan, kan daar maar niet langs komen.

jaccop wrote:

of de nummer 1 in zo veel mogelijk eenheden dood laten gaan in een gevecht tegen een muur.
    Ja heel goed! daar sta ik ook nr1

zozie je maar weer. wijd en zijd weet men dat ik nr 1 ben.

hadden jullie al moeten weten, maar goed, een topic kan nooit kwaad :)

~nightlion (22-02-10 17:37)~ + 1 waarschuwing voor off-topic.
  • hiep hoi piepeloi!! er is maar 1 speler die de wereld aankan... er zijn er 2 die er 2 werelden aankunnen.... er zijn er 3 die 500 werelden tegelijk aankunnen. echt superleip. wie kent ze niet?

URD teh pwn 4 evah je weet toch matties?!

zeker zieke alliantie man, echt relax die groep man. beetje zuipe etc echt zieke chips!

normaal zien we allemaal sterretjes, nu zien we er maar 1!!!!! the bremzel is levend en wel en klaar om te gaan waar niemand heeft gestaan! w00t w00t wop wop gas erop!!

~nightlion (22-02-10 17:39)~ Let op met spam