URD nummer 1 plaats niet waard?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• kishan wrote:

GrimAngel Ledah wrote:

ik had het toch iets anders opgevat als jouw kishan, maar weet neit welke theorie klopt, ik dacht namelijk dat saintje had gezegd dat URD hulp zou krijgen van HKN maar ik kan het mis hebben hoor.

Met jou valt eigenlijk niet te praten, straks verander je je naam weer om mij aan te vallen.. Doe dit keer dan maar Saint..
    Saint stuurde tenminste een ingame bericht. Wij vallen TROY niet lastig, het zou beter zijn als Joseban ons ingame zou vragen naar de juistheid van de informatie. Maar nee, direct op de forum plaatsen en zielig gaan doen.
    Als ik terug kijk wat er allemaal gebeurt is op Delta, dan zou ik(persoonlijk) de kant van URD kiezen en niet die van TROY.

Kishan ik vind dit wel een heel erg lage reactie en dit had ik niet van je verwacht... Dat je na meer dan een maand hier nog steeds over zit te mokken verbaast me zeer, en het is ook jammer dat je neit tegen zo'n geintje kan, daarbij is het toch niet verboden je naam te veranderen of iemand aan te vallen.

@MPA
    de meeste mensen vinden inderdaad dat je een eiland genoot moet helpen, wat ik persoonlijk niet snap. ik help nog eerder iemand op mijn eiland te plunderen.
  • kishan wrote:

Wat voor onzin heb ik gezegd?
    Dat jij eerst contact met ons kon opnemen met ons voordat je hier een bericht gaat plaatsen dat wij URD gaan helpen (je hebt in eerste instantie niet gezegd dat Saint dat zei)...
    Of was het omdat ik zei dat je zielig doet?
    Of was het dat grim met andere namen aanvalt?
    Of is het niet waar dat wij TROY met rust laten?
    Welke van de bovenstaande is onzin?

Als jij iets met onze alliantie wilt bespreken, dan doe je dat met onze diplomaat of je plaatst het hier, dan zullen wij wel reageren. Zo is het binnen Hawks Nest.
    En geloof me, het gaat niet goede uitkomen voor TROY als jullie in oorlog gaan met URD, ook al vecht URD dan alleen.
    Verder zal onze diplomaat wel contact opnemen met Saint wat dat betreft, want nu weten we nog niet of dat zelfs op waarheid berust of het een verzinsel is.
    Dat wij jullie erbij halen. Daar beschuldig je ons van. Maar dat deed Saintje. En dan is het goed. ik snap het echt niet hoor.
  • kan je wel zeggen dat wij zwak zijn was ook in dit gevecht maar iedereen moet stationeren.
    ik heb er nog 200 troepen staan(rest is dood) en het kost me 3000 goud.
    dat jullie heel je legger inzetten is niet meteen zo dat wij dat ook moeten doen.
    ik was er alleen bij de 59 ronde bij.
    en over saintje met ze hahahaha laat hem lekker.
    doet ie naar iedereen.
    heeft hij toch ook naar mij gedaan.
    wat is daar zo erg aan.
    en dan zeggen dat hij gek is.
    en over jou gesprokken jij zoekt gewoon een beetje russie ik heb jou naam in een andere wereld ook door mijn allie zien gaan.
    is best maar ga dan niet zuren als we iemand gaan helpen.
  • Jullie alliantie is gewoon ongeregeld bewijs je nu maar weer eens. Ik zoek ruzie dus jij weet niet eens waar het gevecht over gaat?
    Omdat Keddy ons farmt daar gaat het over. Dat dan jullie leider zo belachelijk doet maakt het alleen erger.
    Dus dit is wraak actie die allang 4 maanden geleden gepleegd had moeten worden want zolang farmt hij ons al.
    En zeg je dat ik ruzie zoek.
    En over die andere wereld. Ik had niet ruzie dat was baba en luka met de Catz ik was gewoon om hun te helpen tegen de aanvallen van Catz. En omdat sinnedloop in vakantie mode ging heb ik mijn mening op forum gegeven. Nou ik zoek ruzie op beta dacht het niet dus. Ik heb daar nog nooit problemen met andere allianties gehad.

The post was edited 1 time, last by Joseban ().

• ik weet niet waar het was maar zo als ik zij je bent eerder lastig geweest in de allie waar ik toen in zat.
    volgens mij was het in gamma maar daar speel je nu in iedergeval niet meer dus dat denk ik dat het in beta was.
    daar speel ik nu niet meer.
    maar dat hij jullie farmt wist ik niet.
  • Aanvallen delta

Wat een flauwekul allemaal over wel, niet, goed of slecht, zeker vind ik wel dat joseban een vrij grote mond heeft, ook niet erg slim om je naam van andere servers waarop je speelt neer te zetten, kijken of ik je op de alpha kan ownen, wat dat kan ik zeker weten wel!
    Back on topic, geniet speel en als je word gefarmed door een urd lid tja das dan jammer had je je grondstoffen maar beter moeten beheren.
    Ook ik word wel eens gefarmed, sterker nog dit was 1 januari door een lid van cofi, hoor je mij klagen nee, maar goed ik ben ook niet zo kinderlijk ingesteld als merendeel die hier antwoord geeft over het wel en wee.
    Doe normaal en speel je spel. ben je je legertjes kwijt das dan jammer, bouw opnieuw en ga opnieuw de strijd aan, anders begin maar een naai clubje!!!

X-Fact alpha, delta en org+testserver

Oh ja ik vrees niets en niemand op geen enkele server!!!

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!

The post was edited 1 time, last by XFact ().

• Xfact, hou aub werelden gescheiden, het niet sportief om op een wereld waar je beter en sterker bent op iemand wraak te nemen.
    daarbij is er een verschil tussen 1 of 2 keer gefarmd worden of voor een lange tijd door de zelfde speler.
  • Ja ik vind dit zeer grof want dan ga je hetzelfde doen als wat DI deed. maar laat dat maar.
    En ik heb nooit ruzie met ajah gehad en ook geen contact dus ik was dat niet.
  • volgens mij vergeten jullie dat URD een massa ally is CoFL heeft de goede en hooggeplaatste leden, CoFL is een Elite ally daarom zie ik als CoFL de betere. ik verbaas mij dat URD kan aanvallen of verdedigen met zoveel mensen ik heb een oud lid van hun moeten beschermen omdat URD hem niet hielp tegen de sloopkogels van delta. ( nee ik hielp hem niet omdat hij bij URD zat het was een vriendelijke en aardige jongen voordat jullie conclusies gaan trekken tussen SPQR en URD )

URD valt alleen maar aan waarneer ze kunnen winnen, anders vinden ze het kennelijk slecht voor hun imago niet dat ze in mijn ogen een imago hebben.

en over hun leider kan je alleen maar laggen. wat een klein kind zeg.
  • Ik ben diegeen met nu 2 posten hier, ik zet er net als grapje bij mijn naam en in welke werelden ik speel, hij zet het er met trost op, das een verschil, en wie ben jij om mij te vertellen wie ik wel en niet mag aanvallen op welke wereld??
    Die keus behoord geloof ik nog altijd tot mijzelf dacht ik.
    En over het farmen, er zijn regels verbonden, dezelfde stad 5 x levert een ban op inclusief zeegevechten, daarnaast een bij wijze van farm ik jou elke dag 2 keer dan is dat toegestaan, dus wat zeurt een ieder hier over van foei mag je niet doen, nogmaals diegeen die zich er niet in kunnen vinden, koop een bak met lego en ga daar mee verder spelen. dom geneuzel hier over een x aantal aanvallen en over wat wel en niet mag.
    Nu begrijpt men ook waarom ik niet zo snel me bek hier open trek, te veel tijdverspilling over dingen die niet nodig zijn

Het is niet de grootte van je leger die je onsterfelijk maakt, het is hoe je er mee omgaat!
  • mij lijkt het dan toch gewoon gepast om een tegen actie te doen. het is dan ook niet verboden om zomaar iemand te helpen, maar ik ben het hier dan wel met Troy eens dat de reden van SaS een beetje matig is om zomaar met 4 man een stad te gaan verdedigen.
  • Het zou beter zijn als jullie wat minder praten en jullie legers laten vechten.
    Al dat domme geneuzel, bereik je echt niks mee.
    Tenzij je een praatgroep wilt oprichten of een klaverjasclubje.

~nightlion (04-01-10 21:32)~ Let aub op je woorden.