WIC Verklaard wederom de oorlog aan winds.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• WIC Verklaard wederom de oorlog aan winds.

Hierbij verklaart de West Ikariam Compagnie, beter bekend als WIC, de oorlog aan WINDS.

De redenen: We willen winds nu helemaal slopen!

Onze eisen zijn:

-Het TOTALE ledental van WINDS dient te worden teruggebracht naar MAXIMAAL 25 leden met een MAXIMALE generale score van 2000.

Vanaf 14 december, s’morgens om 07:00 uur kan er worden gebashed.

We verzoeken iedereen om in dit topic ON-topic te blijven. En enkel CR’s te plaatsen.
    Wij wensen beide partijen succes! :thumbup:

Gegroet! Druten City, Diplomaat der WIC

:thumbup:
  • Oude koeien

@ Kani:

Nee hé, niet weer die oude koe uit de sloot getakeld.
    Hoe kan ik me nu verontschuldigen voor iets waarvan ik en het gros van de huidige WINDS leden niet eens weten wat er gebeurt is (laat staan erbij betrokken waren).

De isaf/nato oorlog is over, dit is een geheel verse. Wees eens iets origineler. Zeer kinderachtig ook trouwens. :growup:
    (WIC: " ;( ze hebben me geplaagd... ;( " )

Trouwens, zolang dit niet door de juiste persoon in de oorlogsverklring gezet wordt is dit sowieso geen officiele eis.
  • Als je wilt dat de diplomaat t post, prima, maar dat is pas kinderachtig, "niet door de juiste persoon gepost" XD

Ik weet zo nog wel n paar eisen, wat actueler, als je dat graag wilt zal ik ze door wie je maar wilt laten posten. :D
  • Beste Kani, en Diplomaten van WIC,

Jammer dat jullie de eisen van vroeger weer eens uit de kast halen. Iets beters hebben jullie blijkbaar niet te doen. Zoals je weet heeft WINDS een BIG BANG gevoeerd om deze zaak voor eens en atijd van tafel te vegen. Wat blijkt het komt gewoon weer terug, met de zelfde eisen als in Maart/April 2009 dus veel verder zijn jullie blijkbaar niet gekomen. (ik ben er niet meer bij maar ik weet meer dan de rest)

Als je excuses wil hebben voor je verleden dan mag je RENE en SUPERAFGAAN ook bij de excuses betrekken daar hij de geinige was die de aanvallen opgestart was tegen MENS. Ja Rene en Superafgaan en nog een aantal waren er bij.

Goed ik ben weg, maar laat de lijken eens in de kast van WIC zitten verzin iets nieuws en dat je WINDS wil aanvallen prima dat moet je zelf weten maar om NATO/ISAF er weer bij te halen is niet alleen kinderachtig maar het is in mijn ogen triest.

Kani, ik weet dat je een goede en eerlijke krijgsheer (vrouw) bent zet je pijlen goed en laat het verleden verleden zijn.

Polarair ex leider WINDS in de tijd van NATO/ISAF
    ========================================================
    Voor de mensen die zich afvragen wat NATO/ISAF was:
    Door dat WIC/VOC MENS en LOVE en HAND waren aan het aanvallen zijn er een paar mensen van Alpha op de gedachte gekomen om een Universeele macht te maken die WIC en VOC dwars zouden gaan zitten om ze geen overmacht te laten krijgen. Er waren in totaal 9-11 leden van deze elite troepen die snel en effectief te werk zijn gegaan. Deze leden kwamen uit 5 verschillende allianties en werden door nog eens 4 allianties geholpen met grondstoffen en toen nog goud. Door dat deze elite troepen snel kwamen en gingen was het niet leuk voor WIC/VOC maar hun waren in die oude tijd ook niet echt leuk en aardig. Dus het was dus een duidelijk gelijkspel.
    NATO en ISAF zijn weer ontbonden en de leden terug gekeerd naar hun allianties. Meer dan dat was het niet.

Nu als ik daar mijn excuses voor moet doen, dan moet ik toch echt een beetje lachen, want iets dat meer dan 12 maanden geleden gebeurt is in een speletje op het internet is toch niet de moeite waard om weer uit de kast te halen, of niet soms.

Nogmaals Kani ik waardeer en bewonder je maar nu is het fout. Maak er een leuke oorlog van met andere gronden.
    Trotse Deelnemer grootste gevecht op IKARIAM (NL) Alpha OOIT: 16 OKT 2009 WINDS vs. -VOC-, -VCI-, WIC, TT

De aanvallers hebben 16,023,404 punten verloren.
    De verdedigers hebben 30,956,292 punten verloren.
  • ...en wat heb jij er nu mee te maken? :)

Ik heb je post niet eens gelezen verder dan n halve zin lol, als ik "polar" zie staan weet ik genoeg hahaha!

Oscar: je zit gevaarlijk dicht op de grens van spam/trolling. Volgende keer volgt een waarschuwing

The post was edited 1 time, last by Kani ().

• Jammer dat je zo reageert, wat heb ik er mee te maken, nu niet veel meer maar als je het leest wel.

Ik wens je sterkte in de strijd tegen WINDS, en WINDS sterke tegen WIC.....
    Trotse Deelnemer grootste gevecht op IKARIAM (NL) Alpha OOIT: 16 OKT 2009 WINDS vs. -VOC-, -VCI-, WIC, TT

De aanvallers hebben 16,023,404 punten verloren.
    De verdedigers hebben 30,956,292 punten verloren.
  • polarair wrote:

Jammer dat je zo reageert, wat heb ik er mee te maken? Nu niet veel meer, maar als je het leest wel.

Ik wens je sterkte in de strijd tegen WINDS, en WINDS sterkte tegen WIC.....

ik wens WINDS ook: "Veel WIND in de zeilen..."

:rolleyes:

The post was edited 1 time, last by joepo2 ().

• Zozo WIC verveelt zich weer is ..... Leuke bezigheid, als ik me verveel, dan zoek ik ook altijd me oude Ex vriendjes weer op :D Blijft weer een gezellige boel, de kansen liggen nu wel anders, aangezien er toch wel een paar belangrijke spelers naar ot zijn gegaan ....

Bijde partijen suk!!! oh, sukses!!! Of succes is ook goed!! :thumbup:
  • Ridder wrote:

Zozo WIC verveelt zich weer is ..... Leuke bezigheid, als ik me verveel, dan zoek ik ook altijd me oude Ex vriendjes weer op :D Blijft weer een gezellige boel, de kansen liggen nu wel anders, aangezien er toch wel een paar belangrijke spelers naar ot zijn gegaan ....

Bijde partijen suk!!! oh, sukses!!! Of succes is ook goed!! :thumbup:

volgens mij weet je niet echt waar je over praat.
    vanuit de wic is niemand overgestapt naar de OT op 1 persoon na die niet rechtmatig aan zijn acc is gekomen.
    en 1 week geleden hebben we iemand gekickt wegens ontrouw.deze zit nu bij OT :D
  • superafgaan wrote:

volgens mij weet je niet echt waar je over praat.

Pot verwijt de ketel....

OT heeft geen nieuwe leden aangenomen sinds het begin. Laat ons buiten jullie ruzietjes alsjeblieft.

Als je wilt dat we ons met jullie gaan bemoeien moet je mssn nog een topic openen in het diplomatie gedeelte, ipv dit kinderachtige moddergooien..
  • misschien de volgende keer jezelf maar beter laten informeren voordat je probeert -OT- belachelijk te maken.
    Vind het wel typisch dat je ons probeert neer te zetten als een alliantie die de verraders van WIC overneemt........
    Er is nog genoeg modder te gooien voor je met WINDS, daar kun je -OT- prima buiten laten.
  • Om weer op t topic te komen, een korte terugblik op de feestdagen.

WIC heeft in iets van anderhalve week tijd zo'n 1,5 mil gs geplunderd van winds, ik neem aan dat ze hier van balen, want er worden hier en daar wat loze pogingen gedaan deze terug te krijgen.

We vermaken ons nog steeds prima aan deze kant van Alpha, groetjes aan alle bevriende bekenden uit de (nu nog) cote-de-windos!^^