TRRR leden in actie!

• TRRR leden in actie!

Aangetrokken door de hoge muur (lvl19) en 900 hops (totaal 195.000 defense) gingen we eens op de koffie bij Trinitattah van Roman Empire.

Na vier rondes hebben we gewonnen. Helaas vielen er geen grondstoffen te rapen, maar daar doen we het niet voor, toch? ;)

Ach ja, onze soldaten vonden het leuk, zo met zijn allen. Leuk gevecht! :proost:

Gevecht voor Roman Empire
      ( 08.10.2009 0:19:17 )

Emilius Ceasar van Emilis Delta, vinkiiieee van Blood City, Super-Mattie van Blood City, Cleomenes van Blood City, rob van Blood City, Acasuso van Blood City
      vs
      Trinitattah van Roman Empire

Aanvallende kracht.....445,170 - Aanvallende kracht......13,049
      Verdedigingskracht.....131,597 - Verdedigingskracht......66,510
      Uithoudingsvermogen.....19,026 - Uithoudingsvermogen......2,014
      .............................. - Stadsmuur:................190%

Zwaardvechter......345(-51)... - ..............................
      Hopliet............884(-57)... - Hopliet............421(-413)..
      Boogschutter.......305(-25)... - ..............................
      Stoom reus.........529(-28)... - Stoom reus..........12(-67)...
      Ram.................13(-0).... - ..............................
      Katapult............36(-2).... - Katapult.............9(-5)....
      Mortier.............12(-0).... - ..............................
      Dokter..............35(-0).... - Dokter...............4(-4)....

───────────────────────────────────────────────────────────────
      Generalen.................-422 - Generalen...............-1,298
      Schade..................21,129 - Schade..................64,941
      ───────────────────────────────────────────────────────────────

Victors:
      Super-Mattie, Emilius Ceasar, vinkiiieee, Cleomenes, rob, Acasuso

Created using DLR's Ikariam CR Converter (Version 1.8.2)
    • Een echt verhaal zit er bij ons doorgaans niet achter. Wij zijn een alliantie met veel "boemboem" en weinig "blabla", veel actie en weinig verhaal. :)

Wij van TRRR houden gewoon van mooie gevechten, liefst in teamverband. Als hierbij een hoop grondstoffen te rapen vallen is dat mooi meegenomen, maar dat is zeker niet (altijd) de hoofdreden. Bij deze aanvallen maken we geen onderscheid in geslacht, huidskleur, alliantie of religie. Iedereen krijgt wel eens een bezoekje van ons (jaja, ook grotere legers zijn bij ons al eens over de knie gegaan). :)

En soms... moeten we ook gewoon eens het gezicht redden van onze leider. ;) Als Emilius eens een gevecht verliest, komen we hem graag te hulp. Al onze leden gaan trouwens voor elkaar door het vuur, iets wat je zelden ziet bij andere allianties.
    • Ach ach, de jongentjes van TRRR laten van zich horen.....hoe leuk!
      Nu is het enkel nog grote praatjes doordat ze veel in hun leger investeren, maar ik ga de dag nog meemaken dat de jongentjes gescheiden worden van de mannen en dan ben ik er zeker van dat hun "boemboem" als een boemerang zal terugkomen. Ja, ja, ik weet het, nu is het nog blabla van mij maar als jullie straks de ene na de andere draai om de oren krijgen dan wordt het pas echt leuk. Tot die tijd....veel succes!
    • Ik moet zeggen dat het tof is om met een alliantie te keer te gaan. Als spelers interesse hebben in een weekendje knallen houden wij ons aanbevolen. Zijn er zelfs mensen die tot in het einde der dagen willen vechten. Succes!!
      :rockon:
    • Cleomenes wrote:

Een echt verhaal zit er bij ons doorgaans niet achter. Wij zijn een alliantie met veel "boemboem" en weinig "blabla", veel actie en weinig verhaal. :)

Wij van TRRR houden gewoon van mooie gevechten, liefst in teamverband. Als hierbij een hoop grondstoffen te rapen vallen is dat mooi meegenomen, maar dat is zeker niet (altijd) de hoofdreden. Bij deze aanvallen maken we geen onderscheid in geslacht, huidskleur, alliantie of religie. Iedereen krijgt wel eens een bezoekje van ons (jaja, ook grotere legers zijn bij ons al eens over de knie gegaan). :)

En soms... moeten we ook gewoon eens het gezicht redden van onze leider. ;) Als Emilius eens een gevecht verliest, komen we hem graag te hulp. Al onze leden gaan trouwens voor elkaar door het vuur, iets wat je zelden ziet bij andere allianties.
      Jullie houden zeker van vechten hebben wij wel is gemerkt maar dan lieten we jullie niet emt rust, zijn zeker wellis mooie gevechten uitgekomen, jullie zijn zeker een waardige tegenstander, en boemboem is beter dan blabla dat is zeker.
    • Venni Vatio wrote:

Ach ach, de jongentjes van TRRR laten van zich horen.....hoe leuk!
      Nu is het enkel nog grote praatjes doordat ze veel in hun leger investeren, maar ik ga de dag nog meemaken dat de jongentjes gescheiden worden van de mannen en dan ben ik er zeker van dat hun "boemboem" als een boemerang zal terugkomen. Ja, ja, ik weet het, nu is het nog blabla van mij maar als jullie straks de ene na de andere draai om de oren krijgen dan wordt het pas echt leuk. Tot die tijd....veel succes!
      Beste Venni Vatio,
      Neem Ikariam, jezelf en vooral ons niet al te serieus. Natuurlijk komt er een dag dat we een koekje van eigen deeg krijgen, we kunnen niet altijd meesurfen op de golf van succes. Tot dan genieten we enorm van het spel, en we gunnen het iedereen die een beetje keet wil schoppen op Delta.

Wat is je ingame naam trouwens? Zet je lekkere koffie? :devillol:
    • Sorry Cleo, maar dat is me iets te gemakkelijk.
      Ik moet jullie inderdaad meegeven dat de samenwerking binnen jullie ally bewondering oproept. Maar naar mijn idee is dit spel meer dan alleen spierballentaal. Zelf voel ik me niet bedreigd, heb ik geen problemen met jullie aanvallen, neem ik alles vooral niet te serieus en jullie zeker niet.
      Een simpele conclusie van mij is dat jullie die manier van spelen nooit erg lang kunnen volhouden. Ik ken namelijk meer dan genoeg spelers die los van elkaar graag eens bij jullie op de koffie zouden gaan. Het is slechts een zaak van tijd voordat deze spelers de krachten bundelen en de daad bij het woord voegen. Ik ga die dag meemaken en ik ben gewoonweg nieuwsgierig hoe dan de reactie zal zijn. Afgelopen weken zijn er immers ook spelers uit jullie ally verdwenen omdat ze ze zicht gewoon verslikte in een grote jongen. Wordt dit het lot van jullie allemaal?
    • Venni Vatio wrote:

1) Het is slechts een zaak van tijd voordat deze spelers de krachten bundelen en de daad bij het woord voegen. Ik ga die dag meemaken en ik ben gewoonweg nieuwsgierig hoe dan de reactie zal zijn.

2) Afgelopen weken zijn er immers ook spelers uit jullie ally verdwenen omdat ze ze zicht gewoon verslikte in een grote jongen. Wordt dit het lot van jullie allemaal?
      1) Voel je geroepen en zet het op touwen.

2) Ik ben benieuwd over welke spelers je het hebt. Heel de ally is compleet gebleven om 2 spelers na. Deze spelers zijn eruit gezet omdat ze juist te inactief waren m.b.t. aanvallen/leger opbouwen. Dus mocht je in het vervolg zulke uitspraken doen, weet dan waar je het over hebt.
    • Venni Vatio wrote:

Afgelopen weken zijn er immers ook spelers uit jullie ally verdwenen omdat ze ze zicht gewoon verslikte in een grote jongen. Wordt dit het lot van jullie allemaal?

Beste, Venni Vatio

Het is goed dat mensen hun mening ergens over vormen, maar je moet geen dingen zeggen als je niet weet hoe iets zit.
      Je zegt dat er mensen eruit zijn gegaan, omdat ze werden aangevallen?

Nee ze zijn eruit geschopt, omdat ze te weinig legers hadden. Daarna zijn ze door ons aangevallen en, omdat wij ze aanvielen zijn ze in vakantie modus gegaan. Oke het is maar een spel wij hebben inderdaar ook niet het eeuwige leven, maar als je dit spel goed wilt spelen, dan maak je zoiezo vijanden, want plunderen gaat veel sneller dan je grondstoffen uit de mijnen halen.

Ons serieus nemen is ook niet nodig hoor.
      Het is juist fijn als mensen ons niet serieus nemen, dat maakt het juist leuker, want dan gaan ze je onderschatten.
      En dan krijg je weer leukere gevechten :)
      Ik hoop dan ook op meer van zulke gevechten, dat houd de spanning in het spel.
      Het zou ook niet leuk zijn als iedereen verdedigde he 8)

Mvg,

Super-Mattie
    • Eigenlijk bedoel je "geen generalen score meer". Ze hadden immers wel een hogere generalen score gehad. Want dat zeg ik toch, ze hadden zich verslikt in een grote jongen. En dan is ineens het "plezier" bij deze spelers verdwenen en/of ze worden gewoonweg gedumpt uit de ally omdat de spierballen ballonnetjes bleken te zijn.
    • Venni Vatio wrote:

Eigenlijk bedoel je "geen generalen score meer". Ze hadden immers wel een hogere generalen score gehad. Want dat zeg ik toch, ze hadden zich verslikt in een grote jongen. En dan is ineens het "plezier" bij deze spelers verdwenen en/of ze worden gewoonweg gedumpt uit de ally omdat de spierballen ballonnetjes bleken te zijn.

Hebben wij het wel over wereld delta hier?
      2 maanden terug hadden Pannekoek en Baracus 500 generalen.
      Dat was al zo toen ik in TRRR kwam.

En dan nog we zijn niet gek.
      Er zou niks overblijven als we iedereen eruit zouden gooien die 1 gevecht verliest.
      Je hangt nu wel mooi een verhaal over ons, maar het klopt voor geen meter.